Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo Giulia

Recommended Posts

Ne pričamo o istim stvarima.
A dokaz tome je i poplava modela sa običnim motorima u M optikama, S line-ovima i AMG look-ovima... Pozeraj za "sirotinju"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Video sinoc prvi put uzivo Giulia-ju, stopaljke u full led tehnologiji, markantne....Ne znam jel napred xenon ili led ali svetli za sve pare...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/13/2016 at 10:07 AM, totti said:

Broj tih specijalnih verzija koji se proda je zanemarljiv prema ukupnom broju prodatog modela.

 

Slažem se po ovom pitanju sa @N.N. , tj. niko ne pravi RS, M, ili najjače verzije AMG modela zato što očekuje da će ih prodati na desetine hiljada komada jednog modela, nego baš zato što ti modeli podižu imidž, značaj/vrednost celog brenda, podižu ime kompanije koja u tih par hiljada komada nekog automobila ustvari pokaže šta sve može da napravi. Oni su tu baš da bi pojačali prodaju ''normalnih'' verzija, a ne da bi oni sami doneli fabrici neke velike pare. 

Da, postoji S look, ali ne postoji RS look. Postoji M paket koji preuzme samo vizuelni deo sa pravog M modela, ali BMW izbacuje i još ekstremnije od M, odnosno GTS modele.

Ovde međutim nije priča o tome, nego o punokrivnim modelima M, AMG ili RS, koji su svi iza Quadrifoglio po performansama (eto i po lepoti :D ), ali se to nekako prećutkuje davanjem nagrada za lepotu. Zamisli da je naslov u Auto Bildu: ''Giulia Quadrifoglio brža od svih M, AMG, RS modela...a, još je i lepša.'' Šipak, takav naslov nikada neće biti...i., kao što sam rekao gore, jasno mi je zašto neće biti i ok mi je to...normalno je da nemački mediji naginju nemačkoj autoindustriji. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nešo, a na šta se sve to svodi? Ja pričam jedno, a vi motate u oblande i vrtite tu istu priču u krug
Ako ste zaboravili odakle je počela priča - od toga da je za jako mali broj ljudi bitan i presudan rezultat na stazi prilikom izbora auta, a što si ti ovim elaboratom i potvrdio
Eto, ja sam mišljenja da je za apsolutnu većinu kupaca irelevantno to što fabrika ima i neke takve modele

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, totti said:

ja sam mišljenja da je za apsolutnu većinu kupaca irelevantno to što fabrika ima i neke takve modele

 

Ne slažem se. Ako nije bitno, zašto onda fabrike ne samo da imaju sve te modele (sportske, sa pojačanim performansama), nego idu i nekoliko koraka dalje tj. troše dosta keša da bi se trkali sa svojim modelima po raznim svetskim šampionatima? Tek tu nema keša od prodaje tog auta sa kojim se trkaju (ranije je barem bilo ono da moraju da naprave od par stotina do par hiljada baš takvog auta sa kojim će se trkati), pa još kako troše gomile novca da bi bili najbolji...jer tako podižu imidž kompanije i njihovi ''normalni'' auti onda imaju bolju prodaju, plus mogu skuplje da se prodaju ''po komadu''. Ne mislim ovde samo na one najveće...eno Lada se tolike godine trudila u WTCC, sada prelazi u TCR, Kia je izbacila auto za TCR (unajmila tunera da joj napravi, ona sama razvila poseban motor za njega), Hyundai za WRC... To su sve automobili C segmenta, ili B (kao što je bio Polo WRC), reklo bi se da tek tim kupcima nisu važne performanse, pa opet...fabrike potrošiše desetine miliona da baš sa takvim modelima učestvuju u tim šampionatima.

Share this post


Link to post
Share on other sites
40 minutes ago, aleksa_indjija said:

 

 

Ovaj gazi po alfi na svakoj slici koju je okacio. Nesto ne verujem puno njegovom snimku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro. Kakav onda imidž ima Fiat sa novim Tipom, kad mu najjači model ima 120 konja?


Logičnije rešenje kupiti Ladu, jer eto nje ima u WTCC?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa je retka koja prva gura najsportskiji model QV, a zatim izbacuje osnovne, sto kod drugih nije bas slucaj. Kao da ce to biti najprodavanija verzija. A mozda i hoce, kad uzmemo u obzir da je najjeftinija preko 33.000 eur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo gore nema šanse da se desi ni mojoj 159, a ne QV. Verovatno mu je i drugi točak podigao, što njega nije snimio?

 

Elem, Tipo je debakl svoje vrste. Da postoji Abarth od 200+KS vrlo verovatno bih ga razmotrio da ga kupim. Ovako sam rešenje našao na drugom mestu, pošto je Đulija u potrebnoj opremi skoro 50.000eur - mnogo burazere.

Share this post


Link to post
Share on other sites
44 minutes ago, totti said:

Kakav onda imidž ima Fiat sa novim Tipom, kad mu najjači model ima 120 konja?

 

Onaj koji su i ''gađali'', a to je da bude jeftin model, sa dosta opreme (ali bez neke velike mogućnosti izbora malih milion dodatnih varijanti baš da bi im proizvodnja bila jeftinija), sa sedan verzijom namenjenoj da bude rival baš onim jeftinim sedanima poput Peugeot 301, ili Škode Rapid...koje takođe nemaju nikakvih sportskih aspiracija kao što nema ni Tipo. Upravo primer da Tipo nema sportsku varijantu ti govori da to onda oblikuje čitavu familiju modela Tipo...da to što neće biti tih par hiljada prodatih Tipo Abarth je toliko važno da oblikuje čitavu porodicu modela Tipo...pa tako i u pogledu izbora motora. 

Da postoji neki Tipo Abarth WRC, još kako bi auto bio drugačiji, ali bi onda mogli i da se pozdrave sa target cenom, tj. morala bi im svaka verzija biti skuplja...a sedan verzija za turske taksiste i kao jeftino flotno vozilo po Evropi, verovatno ne bi ni postojala...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tipo pre gađa Octaviu po kvalitetu izrade, ne 301 ili Rapid. Moj utisak o enterijeru HB verzije je bio baš odličan.

Fali sportska verzija i ne mora da utiče na ostatak game. Imaš Octaviu od 12 do 30 i kusur hiljada eura. Ona od 30 ne smeta onima od 12-15 da se prodaju ko alva.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, m1hajlo said:

Ovaj gazi po alfi na svakoj slici koju je okacio. Nesto ne verujem puno njegovom snimku.

 

To sam i ja primijetio kada sam kasnije gledao. Radi sprdnju na račun Alfe. Već spominje velike račune za popravke i slično. Mislim da je to napisao na onoj slici di su skupa originalna Giulia, 75(u SAD-u Milano), i aktualna Giulia.

 

6 hours ago, neshaoct said:

 

Onaj koji su i ''gađali'', a to je da bude jeftin model, sa dosta opreme (ali bez neke velike mogućnosti izbora malih milion dodatnih varijanti baš da bi im proizvodnja bila jeftinija), sa sedan verzijom namenjenoj da bude rival baš onim jeftinim sedanima poput Peugeot 301, ili Škode Rapid...koje takođe nemaju nikakvih sportskih aspiracija kao što nema ni Tipo. Upravo primer da Tipo nema sportsku varijantu ti govori da to onda oblikuje čitavu familiju modela Tipo...da to što neće biti tih par hiljada prodatih Tipo Abarth je toliko važno da oblikuje čitavu porodicu modela Tipo...pa tako i u pogledu izbora motora. 

Da postoji neki Tipo Abarth WRC, još kako bi auto bio drugačiji, ali bi onda mogli i da se pozdrave sa target cenom, tj. morala bi im svaka verzija biti skuplja...a sedan verzija za turske taksiste i kao jeftino flotno vozilo po Evropi, verovatno ne bi ni postojala...

 

To sam ranije pisao. FCA kao grupacija bi volila nastupati u trkama di su automobili na bazi serijskih. To je danas rijetkost. I onda na stazi npr.u WTCC-u nekakav C-Elysee "namaže" Giuliu. To bi bila jako loša reklama iako taj C-Elysee sa ovim cestovnim veze nema. Onda mi sasvim jasno zašto Alfa ne želi u WTCC.

U DTM im mislim aktualna pravila brane. Proizvođač je morao ili mora biti Nijemac. No to opet nije bazirano na serijskim automobilima.

 

7 hours ago, Bingodalton said:

Alfa je retka koja prva gura najsportskiji model QV, a zatim izbacuje osnovne, sto kod drugih nije bas slucaj. Kao da ce to biti najprodavanija verzija. A mozda i hoce, kad uzmemo u obzir da je najjeftinija preko 33.000 eur.

 

Pa zato što sportski model i obični su praktički jedno te isto.

Recimo aktualni BMW M3 i Serija 3 su tehnički dva različita modela. Puno preinaka i to ne mislim samo na aluminijska vrata ili karbonski krov. Širi trap, stražnji ovjes totalno drugačiji...

 

5 hours ago, nidza said:

Tipo pre gađa Octaviu po kvalitetu izrade, ne 301 ili Rapid. Moj utisak o enterijeru HB verzije je bio baš odličan.

Fali sportska verzija i ne mora da utiče na ostatak game. Imaš Octaviu od 12 do 30 i kusur hiljada eura. Ona od 30 ne smeta onima od 12-15 da se prodaju ko alva.

 

To sam jednom objašnjavao da je meni taj Tipo isti klinac kao 80-90% prodaje Octavie. Plastika slične kvalitete, slična ponuda motora di je vrhunac 1.6 dizel, stražnji ovjes polukruta osovina.

Naravno Octavia ima skupe modele no oni u prodaji čine manjinu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, nidza said:

 

Tipo pre gađa Octaviu po kvalitetu izrade, ne 301 ili Rapid. Moj utisak o enterijeru HB verzije je bio baš odličan.

 

Tipo HB je opet druga priča u odnosu na Tipo sedan. Mislio sam na Tipo sedan kada sam govorio da je pre svega usmeren kao rival pomenutim modelima. Tipo HB je od starta zamišljen da bude sa boljom, kvalitetnijom unutrašnošću, kao i generalno da bude atraktivniji automobil, ali i sa većom cenom u odnosu na sedan.

 

7 hours ago, nidza said:

Imaš Octaviu od 12 do 30 i kusur hiljada eura. Ona od 30 ne smeta onima od 12-15 da se prodaju ko alva.

 

Ali, nemaš Fiat Tipo sedan sa cenom od 25k ili 30k evra. Koji god motor da mu staviš i koju god moguću opremu, ne možeš ''dobaciti'' do te cene. Čini mi se da je i cenovni rang još jedan pokazatelj gde je ustvari Fiat ciljao sa Tipom sedan. 

 

Kad već širimo priču (možemo kasnije prebaciti i u novu temu :)), FCA faktički danas nema rivala automobilu poput Škode Oktavije. To prazno mesto bi mogla da popuni naslednica Lybre, ali znamo da je nema i neće ni biti. Alfa Giulia je klasa iznad. Mišljenja sam da Fiat Tipo sedan ipak nije (naročito kada se uzmu u obzir motori, menjači, paketi opreme, pa i dimenzije samog auta jer je Tipo sedan kraći skoro 13cm), klasičan rival Oktaviji. Čini mi se da Oktaviju uzimaju ljudi/firme koje bi htele klasičnu limuzinu D segmenta poput Mondea, Pasata i ostalih, ali nemaju novac za njih (manjim delom možda i neki drugi razlozi), i onda se odluče za Oktaviju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onaj snimak sa točkom koji se okreće u prazno je takva budalaština. Potpuno glupa i smešna propaganda. 

Ne smem da tvrdim, jer nisam upoznat sa svim tehnikalijama, ali vrlo moguće je da je to sasvim normalna stvar ako je bio u N modu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema šanse da je regularno. Ima full blokadu diferencijala. Čak i da nema, imao bi na kočnici kao 159 što ima i ovo je nemoguć scenario.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/15/2016 at 0:43 PM, banjo1990 said:

Onaj snimak sa točkom koji se okreće u prazno je takva budalaština. Potpuno glupa i smešna propaganda. 

Ne smem da tvrdim, jer nisam upoznat sa svim tehnikalijama, ali vrlo moguće je da je to sasvim normalna stvar ako je bio u N modu. 

 

On 11/15/2016 at 0:55 PM, nidza said:

Nema šanse da je regularno. Ima full blokadu diferencijala. Čak i da nema, imao bi na kočnici kao 159 što ima i ovo je nemoguć scenario.

 

Torque vectoring je stražnji diferencijal što znači da ovisi o tome što mu programski kod kaže. Moguće i da radi jako ovisi o modu u kojem je auto, naravno o brzini, itd. Svakako testovi pokazuje da u kombinaciji sa njim Giulia Quadrifoglio ima superiorne vozne osobine u brzim zavojima naspram AMG-a i M3 sa aktivnim LSD-om. Ono što je npr. talijanski 4R zamjerio je rad TV-a u sporim zavojima, da čak po njima može biti i bolje riješeno. Svejedno na relativno zavojitoj i sporoj stazi 4R-a je bio brži od M4 i taman u rangu Ferrari Californie T.

Share this post


Link to post
Share on other sites

''Miško'' vozio Alfu vezanih očiju 2.6 km

 

14620107305835759a96896258549673_v4_big.

 

U želji da na neuobičajen način promoviše svoj novi model, italijanski proizvođač organizovao je na britanskoj stazi Silverston vožnju limuzine Giulia - vezanih očiju. S obzirom da je to prvi takav pokušaj na ovoj pisti, bilo je jasno da je - osim ako se automobil usput ne slupa - rekord staze u vožnji naslepo zagarantovan.

 

16070406875835759ac3aad910182861_v4_big.

 

Inače, staza Silverston ima nekoliko podvarijanti, a rekord je postavljen na takozvanom ''Nacionalnom krugu'', dužine 2.638 metara, sa sedam krivina. Vozač Ed Moris, prešao ju je za 1:44.3 minuta, a maksimalna brzina koju je pritom dostigao bila je 161 km/h.

 

576773771583575ca11da9618744732_v4_big.j

 

preuzeto sa - B92

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Još jedna vizija Alfe Giulije u Sportwagon izdanju

 

alfa%20gsw.jpg

 

Nedavno je pažnju automobilske javnosti privukla vest da Alfa Romeo planira i karavan verziju nove Giulije, a u međuvremenu se pojavio još jedan nezvanični render koji pokazuje eventulani izgled takve Giulije. Za sada je Giulia dostupna samo u sedan varijanti, ali bi po informacijama iz Italije u drugoj polovini sledeće godine mogla da se pojavi i karavanska Giulia Sportwagon. Cilj je naravno privući što više kupaca, a imajući u vidu da Audi, BMW i Mercedes u tom segmentu nude karavan verzije modela A4, Serija 3 i C klasa, pojava Guliije Sportwagon bi bio logičan sled stvari. U tom slučaju, Giulia Sportwagon bi se kupcima nudila sa motorima poznatim iz sedan verzije, uključujući tu i 2.0 litarski turbo benzinac sa 280KS i 2.2 litarski dizelaš sa 210KS. Takođe, možemo očekivati i varijante sa pogonom na sva četiri točka pa možda i Quadrifoglio verziju sa 510KS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...