Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo Giulia

Recommended Posts

8 hours ago, neshaoct said:

Daleko su ti testovi od plaćenih, naručenih. U njima ima subjektivnosti kao što je i normalno, ali je daleko od istine da oni (Top Gear, Evo, i još par njih), dobiju auto na test i ono što treba da objave kao rezultat tog testa. Bogati su ti mediji, imaju izvore finansiranja koji su nezavisni od plaćenog oglasnog prostora ove ili one fabrike automobila...

 Nažalost neke medijske kuće itekako imaju veze sa njemačkim proizvođačima, jako bitne, lukrativne veze.

Evo ti c/p nečega što je pisao čovjek sa adresom u Škotskoj:

 

We've become increasingly aware of the ties between the Haymarket brands; What Car, Pistonheads and Autocar; and VAG, with the Haymarket Network subsidiary providing dealer networking and editorial content across the whole group, and a strange bias in their magazines to anything VAG as a result.

To a lesser extent we have Dennis Publishing that produce Evo, Carbuyer and Auto Express have a subsidiary, Dennis Digital, who provide in dealer video players and touch screens for numerous partners including Skoda.

Well, it looks like Car and Parkers are the next ones to fall. Both are owned by Bauer Consumer Media, who also own numerous radio and TV stations that receive substantial advertising revenue from German auto firms. Recently, Bauer has signed a deal to provide editorial content and technology for none other than Mercedes Benz. And you thought Giulia lost to the C class in Car's tests on merits?

Or should I just buy a tin foil hat? Maybe Alfa need to buy up a few media groups to succeed!

Share this post


Link to post
Share on other sites

September midsize premium sedan sales in Continental Europe with % change
Mercedes C class 4,300 -16% 
BMW 3 series 3,033 +11% 
Audi A4 2,091 +55% 
Alfa Romeo Giulia 1,718 New 
Jaguar XE 845 -26% 
Volvo S60 503 -19% 
Lexus IS 340 +28% 
Infiniti Q50 209 +32% 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Narucuju oni te testove samo tako.

Najbolji automobili na svetu su nemacki ?! Iz godine u godinu, iz decenije u deceniju.

Ma vazi ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minutes ago, Easy Rider said:

Narucuju oni te testove samo tako.

Najbolji automobili na svetu su nemacki ?! Iz godine u godinu, iz decenije u deceniju.

Ma vazi ...

Počeo je i FCA neke stvari plaćati i sada ćemo vjerojatno odjednom vidjet napredak. Recimo jedna stvar je consulting od JD Powera. Vidi vraga. FCA napredovao na nekim JD Power studijama što u SAD-u što u UK.

 

Tako da sve je to lova, tko više plati. Samo oni to rade na jako suptilne načine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minutes ago, MS PK said:

Kad pricas tako uopsteno, a koji su bolji onda? Americki, francuski? :D

pa ne moze da te izaberu za model godine a da na svim testovima nemci budu bolji. 

I prvi test onog lika engleza, testira Giuliu, kaze super je sve ali nemci ovo nemci ono, a lik vozi bmw-a, privatno (zaboravio sam mu ime).

 

Najbolji auto je onaj koji se kupcu svidja. A ja nesto ne gotivim nemce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treba da se sloze svi sa tobom verovatno.

Od tih par komrntara jako je glupo da oni nekome pominju kvalitet plastike, ne daj Boze dizajn.

A za mesto, sta ces kad su megalomani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bingodalton

Za mjesto kažu "manje od...", a da si ih uspoređivao sa tim istima onda ti je jasno da Giulia ima više mjesta za koljena iako Ameri navode suprotno. Uostalom MJERENO Giulia ima 2-3 cm više u dužino od pedala pa do stražnjeg naslona od svih njemačkih konkurenata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je ovo prvi kupac onda se cicama u Srbiji  smesi buducnost

 

=======================

 

http://www.stojanov.rs/prva-alfa-romeo-giulia-prodata-u-srbiji/

Prva Alfa Romeo Giulia otišla za Suboticu

 

Ekskluzivna #Giulia je novi simbol funkcionalnosti, gracioznosti i prave mere sportskih i elegantnih osobina. “Ne postoji ništa moćnije od autentičnih emocija: uživajte u Giulia eleganciji i svoj njenoj lepoti”

poručujemo gospodinu Jožefu iz Subotice u ime auto kuće Stojanov.

 

20161005_141802-3.jpg

 

Gospodin Jožef je prvi vlasnik Alfa Romeo Giulia u Srbiji! Čestitamo i ujedno koristimo priliku da vas pozovemo da zakažete svoju test vožnju Alfa Romeo Giulia 2.2 Diesel 16V 180KS AT8 RWD sa SUPER plus paketom opreme. Potrebno je da nam dostavite sledeće podatke
Ime i prezime:
Adresa:
Kontakt telefon:
Datum rođenja:
na email adresu aleksandar.zarupski@stojanov.rs , sa napomenom Test vožnja Alfa Romeo Giulia
Svi koji budu poslali dopis, biće kontaktirani i test vožnje će se zakazivati prema definisanom rasporedu.
Očekujemo vas!

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/27/2016 at 10:29 AM, srdjos said:

ako stvarno mislis da u svetu, gde se vrte ogromne pare, ima nenarucenih i neplacenih testova, pogotovo na najvecim medijumima za sirenje informacija, TV i internet, onda respekt!
TV, novine su ogroman marketing gde se vrte pare ...

 

Postoji milion medija (TV emsija, TV kanala, magazina i novina sa različitom periodikom izlaženja, sajtova, blogova, YouTube kanala), tako da nije moguće sve njih svrstati u isti koš kada je ova stvar u pitanju. Reći da svi oni dobijaju pare nema osnova kao i kazati da niko od njih ne dobija novac da bi objavio onakav ili ovakav tekst/prilog/emisiju.

U gomili tih izvora koji plasiraju informacije o automobilima, postoje oni najveći koji apsolutno ne zavise od novca fabrika automobila po bilo kom osnovu. Samim tim, slobodni si da napišu šta god, i to i rade. Naročito ako neki od njih imaju sistem po kojem im test automobila ne traje 5 ili 10 minuta montiranih u video klipu, nego imaš klipove sa po pola sata, pa i preko 60 minuta. Tada svaku stvar koju nam kažu ujedno i pokažu, tako da niko nije ''osuđen'' da veruje nečijim rečima, nego vidiš svojim očima.

To ne znači automatski da su nekakav sveti gral objektivnost, jer su to sve ipak živi ljudi sa dozom subjektivnosti, i naravno da će oni iz Engleske ipak više stvari progledati kroz prste njihovim brendovima, ili da će nemački novinari ipak više naginjati ka svojim markama, kao i italijanski. I, to je sve normalno, jer je normalno da domaći mediji podržavaju domaće kompanije.

 

Ti, ja, bilo ko kao gledalac je naravno svestan toga, i onda zna da treba da pogleda ne jedan, nego nekoliko testova istog modela, da pogleda nekoliko tuđih iskustava, i onda na osnovu svega doneseš svoj osnovni sud.

Ako se u svakom kritikuje ista stvar na nekom autu, onda zaista ta stvar na tom autu nije ok. Isto i ako svi pohvale nešto... :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Bingodalton

Uostalom MJERENO Giulia ima 2-3 cm više u dužino od pedala pa do stražnjeg naslona od svih njemačkih konkurenata.

A što ovo mora automatski mora da znači više mesta po automatizmu u praksi?

Share this post


Link to post
Share on other sites
45 minutes ago, totti said:

A što ovo mora automatski mora da znači više mesta po automatizmu u praksi?

Jesi ti vidio sjedala u Giuliji? Još su napravljena tako da ima više mjesta za koljena.

I onda se vratimo na jednog konkurenta, onoga sa najmanje mjesta za koljena, Audi A4. Kod njega često recimo stopala ne možeš ugurati ispod prednjeg sjedala. Znači automatski manje mjesta od Giulie postaje još manje. 

Uostalom probao sam oba i znam koji ima više mjesta. Neki kao njemački Auto Motor und Sport su svojim lažima i obmanama išli toliko daleko da bi prednje sjedalo A4 gurnuli jako naprijed, ispred ravnine sa B stupom, kako bi dokazali da je Audi komotniji iako nije.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto sad... Novinari AM&S se služe lažima i obmanama, a mi sad treba da verujemo da se ti ne služiš istim? Meni lično način na koji pišeš, o čemu pišeš i šta pišeš mi daje puno pravo da tako mislim.

Verovaću ipak svojim očima kad mi se pruži prilika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro, znam da tebi paše da je Nijemac bolji. Ipak ovdje na Balkanu šverceru drlog iz Zapadne Europe puno vrijedi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niko ne švercuje automobile iz Evrope, nego se normalno uvoze i prodaju polovnjaci kao i u Hrvatskoj, Bugarskoj ili gde već. :D 

Inače, nije @totti ništa posebno naklonjen nemcima, on više gotivi one francuske poluproizvode :D , ali to je ono što sam i gore spomenuo da je svako u određenoj meri subjektivan... :thumbup: i to je ok. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo tako

Vozio bih valjda Passata da tako mislim

A uvozili bi mi rado i italijane, ali ih nema na ino tržištima, jer se uveliko ne proizvode u mlađim godištima

Share this post


Link to post
Share on other sites

U planu Alfa Romeo Giulia GTA?

 

151063-alfa%20g%2056.jpg

 

Pojedini sajtovi su još u junu objavili špijunske slike misterioznog test primerka Alfe Giulije Quadrifoglio, a koji bi po nekim glasinama navodno mogao da bude najava buduće, još snažnije GTA varijante. Sada neki mediji pominju da GTA verziju zaista ne treba isključiti, budući da bi time Alfa Romeo ojačao svoju poziciju u borbi protiv sličnih sportskih limuzima (pre svega onih iz Nemačke). Ipak, važno je napomenuti da Alfa nije najavila ni potvrdila ovakve planove na zvaničnom nivou. Kako bilo, spekuliše se da se rad na razvoju ovakve verzije Giulije obavlja u tišini, kao i da bi Giulia GTA mogla da se pojavi za nekoliko godina, zajedno sa fejslift verzijom.

 

151065-alfa%20g%205666.jpg

 

Giulia GTA bi trebalo da bude lakša i snažnija od sadašnje Giulije Quadrifoglio, što znači da bi mogla da raspolaže sa bar 550KS, dok bi za smanjenje mase bilo zaslužno još veće korišćenje ugljeničnih vlakana. Regularna Giulia Quadrifoglio pod haubom ima 2,9 litarski V6 motor sa 510KS, od 0 do 100 km/h ubrzava za samo 3.9 sekunde i postiže msksimalnih 307 km/h. Eventualna Giulia GTA bi naravno raspolagala sa još boljim performansama, a sigurno bi postavila još bolje vreme na Nirburgringu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Giulia QV je završila 6. od 12. u EVO car of the year. Izjednačena sa M4 GTS, a ispred C63 AMG S i M2.

 

 

Evo jedne američke recenzije gdje je dobro objašnjeno da ima dosta mjesta straga samo je teško ući:

Quote

The rear seats are actually more of a compromise, as they sit quite inboard and require climbing over a big wheel well hump to get in and out. Once you’re in there, you’ll enjoy plenty of shoulder and knee room, though the headroom is a bit pinched if you order the double sunroof and a big driveshaft tunnel means the middle seat is mostly useless.

http://www.motortrend.com/cars/alfa-romeo/giulia/2017/2017-alfa-romeo-giulia-first-drive-review/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...