N.N. 553 Posted October 27, 2016 8 hours ago, neshaoct said: Daleko su ti testovi od plaćenih, naručenih. U njima ima subjektivnosti kao što je i normalno, ali je daleko od istine da oni (Top Gear, Evo, i još par njih), dobiju auto na test i ono što treba da objave kao rezultat tog testa. Bogati su ti mediji, imaju izvore finansiranja koji su nezavisni od plaćenog oglasnog prostora ove ili one fabrike automobila... Nažalost neke medijske kuće itekako imaju veze sa njemačkim proizvođačima, jako bitne, lukrativne veze. Evo ti c/p nečega što je pisao čovjek sa adresom u Škotskoj: We've become increasingly aware of the ties between the Haymarket brands; What Car, Pistonheads and Autocar; and VAG, with the Haymarket Network subsidiary providing dealer networking and editorial content across the whole group, and a strange bias in their magazines to anything VAG as a result. To a lesser extent we have Dennis Publishing that produce Evo, Carbuyer and Auto Express have a subsidiary, Dennis Digital, who provide in dealer video players and touch screens for numerous partners including Skoda. Well, it looks like Car and Parkers are the next ones to fall. Both are owned by Bauer Consumer Media, who also own numerous radio and TV stations that receive substantial advertising revenue from German auto firms. Recently, Bauer has signed a deal to provide editorial content and technology for none other than Mercedes Benz. And you thought Giulia lost to the C class in Car's tests on merits? Or should I just buy a tin foil hat? Maybe Alfa need to buy up a few media groups to succeed! Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted October 27, 2016 September midsize premium sedan sales in Continental Europe with % change Mercedes C class 4,300 -16% BMW 3 series 3,033 +11% Audi A4 2,091 +55% Alfa Romeo Giulia 1,718 New Jaguar XE 845 -26% Volvo S60 503 -19% Lexus IS 340 +28% Infiniti Q50 209 +32% Quote Share this post Link to post Share on other sites
Easy Rider 14 Posted October 27, 2016 Narucuju oni te testove samo tako. Najbolji automobili na svetu su nemacki ?! Iz godine u godinu, iz decenije u deceniju. Ma vazi ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted October 27, 2016 Kad pricas tako uopsteno, a koji su bolji onda? Americki, francuski? Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted October 27, 2016 25 minutes ago, Easy Rider said: Narucuju oni te testove samo tako. Najbolji automobili na svetu su nemacki ?! Iz godine u godinu, iz decenije u deceniju. Ma vazi ... Počeo je i FCA neke stvari plaćati i sada ćemo vjerojatno odjednom vidjet napredak. Recimo jedna stvar je consulting od JD Powera. Vidi vraga. FCA napredovao na nekim JD Power studijama što u SAD-u što u UK. Tako da sve je to lova, tko više plati. Samo oni to rade na jako suptilne načine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Easy Rider 14 Posted October 27, 2016 22 minutes ago, MS PK said: Kad pricas tako uopsteno, a koji su bolji onda? Americki, francuski? pa ne moze da te izaberu za model godine a da na svim testovima nemci budu bolji. I prvi test onog lika engleza, testira Giuliu, kaze super je sve ali nemci ovo nemci ono, a lik vozi bmw-a, privatno (zaboravio sam mu ime). Najbolji auto je onaj koji se kupcu svidja. A ja nesto ne gotivim nemce. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted October 28, 2016 Američki mediji objavili dojmove prvih vožnji. Neki kakaju i po motorima, pa tvrda plastika, pa manje mjesta straga za koljena(što moram reći da je obična laž jer sam ja i to gledao)... I tako. Ima ih i koji su pozitivni. Pa evo linkova: http://www.autoblog.com/2016/10/28/2017-alfa-romeo-giulia-first-drive-review/ http://www.automobilemag.com/news/2017-alfa-romeo-giulia-quadrifoglio-us-spec-first-drive-review/ http://www.detroitnews.com/story/business/autos/foreign/2016/10/28/payne-fcas-alfa-giulia-hits-table-smokin-hot/92866208/ http://www.caranddriver.com/reviews/first-drive-2017-alfa-romeo-giulia-review https://www.cars.com/articles/2017-alfa-romeo-giulia-review-first-drive--1420692099388/ http://www.freep.com/story/money/cars/mark-phelan/2016/10/28/alfa-romeo-giulia-car/92810858/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 737 Posted October 28, 2016 Treba da se sloze svi sa tobom verovatno. Od tih par komrntara jako je glupo da oni nekome pominju kvalitet plastike, ne daj Boze dizajn. A za mesto, sta ces kad su megalomani. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted October 28, 2016 @Bingodalton Za mjesto kažu "manje od...", a da si ih uspoređivao sa tim istima onda ti je jasno da Giulia ima više mjesta za koljena iako Ameri navode suprotno. Uostalom MJERENO Giulia ima 2-3 cm više u dužino od pedala pa do stražnjeg naslona od svih njemačkih konkurenata. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted October 28, 2016 Ako je ovo prvi kupac onda se cicama u Srbiji smesi buducnost ======================= http://www.stojanov.rs/prva-alfa-romeo-giulia-prodata-u-srbiji/ Prva Alfa Romeo Giulia otišla za Suboticu Ekskluzivna #Giulia je novi simbol funkcionalnosti, gracioznosti i prave mere sportskih i elegantnih osobina. “Ne postoji ništa moćnije od autentičnih emocija: uživajte u Giulia eleganciji i svoj njenoj lepoti” poručujemo gospodinu Jožefu iz Subotice u ime auto kuće Stojanov. Gospodin Jožef je prvi vlasnik Alfa Romeo Giulia u Srbiji! Čestitamo i ujedno koristimo priliku da vas pozovemo da zakažete svoju test vožnju Alfa Romeo Giulia 2.2 Diesel 16V 180KS AT8 RWD sa SUPER plus paketom opreme. Potrebno je da nam dostavite sledeće podatke Ime i prezime: Adresa: Kontakt telefon: Datum rođenja: na email adresu aleksandar.zarupski@stojanov.rs , sa napomenom Test vožnja Alfa Romeo Giulia Svi koji budu poslali dopis, biće kontaktirani i test vožnje će se zakazivati prema definisanom rasporedu. Očekujemo vas! Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan dim. 28 Posted October 28, 2016 Cicama ili chichama? Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted October 28, 2016 Bez starca nema udarca Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 28, 2016 On 10/27/2016 at 10:29 AM, srdjos said: ako stvarno mislis da u svetu, gde se vrte ogromne pare, ima nenarucenih i neplacenih testova, pogotovo na najvecim medijumima za sirenje informacija, TV i internet, onda respekt! TV, novine su ogroman marketing gde se vrte pare ... Postoji milion medija (TV emsija, TV kanala, magazina i novina sa različitom periodikom izlaženja, sajtova, blogova, YouTube kanala), tako da nije moguće sve njih svrstati u isti koš kada je ova stvar u pitanju. Reći da svi oni dobijaju pare nema osnova kao i kazati da niko od njih ne dobija novac da bi objavio onakav ili ovakav tekst/prilog/emisiju. U gomili tih izvora koji plasiraju informacije o automobilima, postoje oni najveći koji apsolutno ne zavise od novca fabrika automobila po bilo kom osnovu. Samim tim, slobodni si da napišu šta god, i to i rade. Naročito ako neki od njih imaju sistem po kojem im test automobila ne traje 5 ili 10 minuta montiranih u video klipu, nego imaš klipove sa po pola sata, pa i preko 60 minuta. Tada svaku stvar koju nam kažu ujedno i pokažu, tako da niko nije ''osuđen'' da veruje nečijim rečima, nego vidiš svojim očima. To ne znači automatski da su nekakav sveti gral objektivnost, jer su to sve ipak živi ljudi sa dozom subjektivnosti, i naravno da će oni iz Engleske ipak više stvari progledati kroz prste njihovim brendovima, ili da će nemački novinari ipak više naginjati ka svojim markama, kao i italijanski. I, to je sve normalno, jer je normalno da domaći mediji podržavaju domaće kompanije. Ti, ja, bilo ko kao gledalac je naravno svestan toga, i onda zna da treba da pogleda ne jedan, nego nekoliko testova istog modela, da pogleda nekoliko tuđih iskustava, i onda na osnovu svega doneseš svoj osnovni sud. Ako se u svakom kritikuje ista stvar na nekom autu, onda zaista ta stvar na tom autu nije ok. Isto i ako svi pohvale nešto... Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted October 28, 2016 @Bingodalton Uostalom MJERENO Giulia ima 2-3 cm više u dužino od pedala pa do stražnjeg naslona od svih njemačkih konkurenata. A što ovo mora automatski mora da znači više mesta po automatizmu u praksi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 737 Posted October 28, 2016 Jer to je Giulia, novinari koji nju testiraju, i uopste celu Fiat grupaciju, ne lazu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted October 28, 2016 45 minutes ago, totti said: A što ovo mora automatski mora da znači više mesta po automatizmu u praksi? Jesi ti vidio sjedala u Giuliji? Još su napravljena tako da ima više mjesta za koljena. I onda se vratimo na jednog konkurenta, onoga sa najmanje mjesta za koljena, Audi A4. Kod njega često recimo stopala ne možeš ugurati ispod prednjeg sjedala. Znači automatski manje mjesta od Giulie postaje još manje. Uostalom probao sam oba i znam koji ima više mjesta. Neki kao njemački Auto Motor und Sport su svojim lažima i obmanama išli toliko daleko da bi prednje sjedalo A4 gurnuli jako naprijed, ispred ravnine sa B stupom, kako bi dokazali da je Audi komotniji iako nije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted October 28, 2016 Eto sad... Novinari AM&S se služe lažima i obmanama, a mi sad treba da verujemo da se ti ne služiš istim? Meni lično način na koji pišeš, o čemu pišeš i šta pišeš mi daje puno pravo da tako mislim.Verovaću ipak svojim očima kad mi se pruži prilika. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted October 28, 2016 Dobro, znam da tebi paše da je Nijemac bolji. Ipak ovdje na Balkanu šverceru drlog iz Zapadne Europe puno vrijedi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 28, 2016 Niko ne švercuje automobile iz Evrope, nego se normalno uvoze i prodaju polovnjaci kao i u Hrvatskoj, Bugarskoj ili gde već. Inače, nije @totti ništa posebno naklonjen nemcima, on više gotivi one francuske poluproizvode , ali to je ono što sam i gore spomenuo da je svako u određenoj meri subjektivan... i to je ok. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted October 28, 2016 Upravo tako Vozio bih valjda Passata da tako mislim A uvozili bi mi rado i italijane, ali ih nema na ino tržištima, jer se uveliko ne proizvode u mlađim godištima Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted October 28, 2016 Vozio bi ti pasata da si pametan al ajde, nije tema Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted October 28, 2016 ma za tottija samo neki dobar novi bravo,pa da bude pravi gosn Italijan Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted October 28, 2016 Bio on odavno al sta da mu radis I to najlepseg brava na forumu imao Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 28, 2016 U planu Alfa Romeo Giulia GTA? Pojedini sajtovi su još u junu objavili špijunske slike misterioznog test primerka Alfe Giulije Quadrifoglio, a koji bi po nekim glasinama navodno mogao da bude najava buduće, još snažnije GTA varijante. Sada neki mediji pominju da GTA verziju zaista ne treba isključiti, budući da bi time Alfa Romeo ojačao svoju poziciju u borbi protiv sličnih sportskih limuzima (pre svega onih iz Nemačke). Ipak, važno je napomenuti da Alfa nije najavila ni potvrdila ovakve planove na zvaničnom nivou. Kako bilo, spekuliše se da se rad na razvoju ovakve verzije Giulije obavlja u tišini, kao i da bi Giulia GTA mogla da se pojavi za nekoliko godina, zajedno sa fejslift verzijom. Giulia GTA bi trebalo da bude lakša i snažnija od sadašnje Giulije Quadrifoglio, što znači da bi mogla da raspolaže sa bar 550KS, dok bi za smanjenje mase bilo zaslužno još veće korišćenje ugljeničnih vlakana. Regularna Giulia Quadrifoglio pod haubom ima 2,9 litarski V6 motor sa 510KS, od 0 do 100 km/h ubrzava za samo 3.9 sekunde i postiže msksimalnih 307 km/h. Eventualna Giulia GTA bi naravno raspolagala sa još boljim performansama, a sigurno bi postavila još bolje vreme na Nirburgringu. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted October 29, 2016 Giulia QV je završila 6. od 12. u EVO car of the year. Izjednačena sa M4 GTS, a ispred C63 AMG S i M2. Evo jedne američke recenzije gdje je dobro objašnjeno da ima dosta mjesta straga samo je teško ući: Quote The rear seats are actually more of a compromise, as they sit quite inboard and require climbing over a big wheel well hump to get in and out. Once you’re in there, you’ll enjoy plenty of shoulder and knee room, though the headroom is a bit pinched if you order the double sunroof and a big driveshaft tunnel means the middle seat is mostly useless. http://www.motortrend.com/cars/alfa-romeo/giulia/2017/2017-alfa-romeo-giulia-first-drive-review/ Quote Share this post Link to post Share on other sites