Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo Giulia

Recommended Posts

2 hours ago, Bingodalton said:

Evo osnovne 2.2 verzije kod nas u oglasima i cena od 36.640 EUR

 

http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/8761868/alfa-romeo-giulia-base

 

 

Screenshot_4.jpg

 

Otvorio sam oglas.

 

Kako je ovo bazni model ako ima ZF8 i kožni paket? Ovo je u najmanju ruku Super sa automatskim menjačem, a možda ima još nešto.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Biće korekcije za 2.2 sledeće godine verovatno i to je jedina razlika u odnosu na ovu godinu. Moguće da će svi ostali pomalo da poskupe a velike kubikaže će dodatno da odvale od života

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo Giulia je ''Zlatni auto'' 2016. godine

 

155371-alfa%20g%208.jpg

 

Alfa Romeo Giulia je najpopularniji automobil u Srbiji! U 3. izboru za automobil godine, ''Zlatni auto'', koji se održava u organizaciji magazina Auto Bild, posetioci portala Blic.rs, čitaoci magazina i članovi stručnog žirija dodeli su najviše poena novitetu italijanskog proizvođača koji je, ujedno, pobedio u kategoriji limuzina srednje i više klase. Priznanja po kategorijama osvojili su:

Alfa Romeo Giulietta - kompaktni automobil

BMW X1 - kompaktni SUV

Renault Talisman - limuzina niže klase

Alfa Romeo Giulia - limuzina srednje i više klase

Volvo V90 - karavan

Hyundai Tuson - kompaktni krosover i

BMW M2 - pobedio u kategoriji luksuznih i sportskih automobila (nagradu je osvojio zahvaljujući samo glasovima publike)

 

155372-alfa%20g%2088.jpg

 

Priznanja pobednicima uručena su na gala svečanosti u ''Stadion Hall-u'' u Beogradu, koji se nalazi u okviru TC Stadion.

Izbor za ''Zlatni auto'', koji se održava pod generalnim pokroviteljstvom kompanije OMV, sastoji se iz dve faze ocenjivanja kandidata. U prvoj, čitaoci magazina Auto Bild i posetioci portala blic.rs mogli su da glasaju za svoje favorite, podeljenje po kategorijama. Ove godine 44 automobila našla su se u sedam kategorija, a za njih je za mesec dana koliko je trajao prvi krug, pristiglo tačno 22.039 glasova. Posle ove faze, iz svake kategorije su se, prema broju glasova, po tri automobila plasirala u finalni krug, osim u kategoriji luksuznih i sportskih automobila, u kojoj je pobednik odlučen samo na osnovu glasova publike. Drugi krug glasanja predviđen je kao ocenjivanje finalista od strane petočlanog stručnog žirija. Od njihovih ocena, dobijani su koeficijenti, kojima se množeni glasovi publike, od kojih su dobijeni konačni poeni na osnovu kojih su određeni pobednici po kategorijama i pobednik u generalnom plasmanu. Pobednici po kategorijama nagrađeni su trofejima, a pobednik u generalnom plasmanu zaslužio je i veliku plaketu Auto Bilda, koju je u ime Alfa Romea primio Boris Čučković, marketing menadžer kompanije FCA Srbija. Uz ova priznanja, na svečanosti uručena su i posebne plakete za rezultate u prethodnom periodu u pratećim segmentima. Nagrade su osvojili: ''Generali osiguranje Srbija'', za aktivnosti oko projekta na polju osiguranja motornih vozila ''Moj auto plus'', ''Heineken'', za CSR akciju ''Društvo, ko vozi kući'' i ''Credit Agricole Srbija'' za auto-kredit ''Moj auto FIX''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Službeno Giulia Veloce 2.0 280 KS Q4 ide za 4.9 s do 100 km/h.

 

Reklama za Giuliu Veloce. 

 

 

I sa sajma u Parizu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veloce je prava stvar. Nešto mnogo realnije od Quadrifoglio verzije, i što se tiče eksploatacije, i što se tiče pristupačnosti. 

Nedavno sam vozikao aktuelnu generaciju A6 sa 200kw snage i quattro pogonom, i znam koliko je teško u našim uslovima upotrebiti sve te konjske snage. A i kada se upotrebe, pogon na sva četiri točka je nešto što te u krivini drži kao u šinama. 

Ubeđen sam da je sa ovih 280ks i q4 pogonom, Giulia čista pornografija. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako je počeo sajam u Parizu tako i čelnici auto kompanija daju intervjue. Alfredo Altavilla šef FCA za EMEA-u je rekao da se Tipo i Giulia jako dobro prodaju i da su im jako pomogli kod flotne prodaje. Posebno je naglasio da je jako puno talijanskih srednje velikih poduzeća uvrstilo Giuliu kao opciju za svoje zaposlenike. Isto je rekao da je prodaja Giulie već sada sa 9. mjesecom nadmašila plan prodaje za cijelu ovu godinu u Italiji. Pretpostavljam da se dobrim dijelom radi o plaćenim narudžbama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra prodaja Giulia u Italiji. Treba uzeti u obzir da su direktni konkurenti mahom karavani. Za prodaju budućeg Stelvia optimizam ulijeva rastuća prodaja SUV-ova i crossovera u Italiji.

 

zza4659.jpg

 

Prošli mjesec prodano 7 Giulia u SAD-u. Moja pretpostavka je da se radi o automobilima za visokopozicionirane FCA radnike u SAD-u.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam sta je po srijedi, ali ovo je premalo, mada isto vrijedi i za BMW 3. Mislim da pod hitno moraju napraviti SW verziju. Ako Alfa na ITA trzistu proda polovinu proizvedenih primjeraka (kako je stanje u zadnjih par godina), Giulia-i se ne pise dobro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

@Elra

 

U biti ne znam još kako im ide. Bitna stavka je što se u Europi na takve aute čeka, bile privatne kupne, bilo flotne. Po više mjeseci. Kako je rekao Altavilla, premašili su godišnji plan za Italiju iako je tek isporučenih malo više od 80% i neke od tih isporuka slijede u nadolazećim mjesecima.

Ima par stvari koje se previđaju. Trenutno je Giulia u proizvodnji na kapacitetu da ih izađe nekih preko 50 000 godišnje. Break Even Point je oko 40 000. Sa BEP-om samo pomaže što nema karavana i nekih slabijih motora od trenutnih. Idealno bi za njih bilo oko 80 000, tada bi im bila što se kaže lova do krova.


Nadalje... Podcijenjujete cijenu razvoja karavana, slično kao SUV/croosover koji su na istoj bazi. Najčešće ide preko flotne prodaje gdje u ponudi završi cijenom na istoj razini kao karavan. Uz to je trend da je crossover ili SUV novi karavan. Uostalom tko ne vjeruje neka pogleda detaljan rezultat po klasama u Italiji. Novi X1, novi Tiguan, Jag F-Pace ili Maserati Levante. Evo baš taj Maserati Levante se već prodaje bolje od Ghiblia tamo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo gledam u Njemačkoj rast prodaje Alfe prošli mjesec od 135.5% u odnosu na isti godinu ranije. To mora sigurno biti radi onih podgrijanih Fiata, garant nije radi Giulie jerbo je preskupa.:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio na sajmu i opet gledao Giulie. Kao sto sam napisao gore, stand je bio isti kao u Frankfurtu prosle godine, neguju isti koncept izlaganja.

Inace, Giulia je perfektna u svemu osim u tradicionalnom prisustvu italijanske aljkavosti. Neki delovi enterijera nisu perfektno sklopljeni i mogu da se pomeraju. Postoji velika verovatnoca da ce ta aljkavost stvarati zujanje u voznji.

 

CAM01960.jpg CAM01961.jpg CAM01962.jpg

 FILE0609.JPG FILE0615.JPG FILE0616.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se plasim aljkavosti, jos ako se toga dohvate americki novinari, ode sve...Na jednom forumu smo raspravljali o nepreciznosti u spoju poklopca ispod komandi za svjetla

 

IMG_20161003_165139_resized_20161003_045[/img]

 

A kako to izgleda kod BMWa

 

1125102731-bmw-330d-touring-7.jpg

 

 

Edited by Elra

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Woodoo @Elra

Evo primjera "savršene" konkurencije i to još takav auto pošalju na test:
image.jpg

Kod BMW-a npr. u salonima ima još daleko gorih slučajeva. Činjenica je da se Talijana uvijek gleda pod povećalom, a Nijemce:
4may02horse2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam veoma naklonjen italijanima a strog prema švabama, na sajmu nisam ni isao da gledam nemački premium. To drmanje delova enterijera me podsetilo na Reno, a Renoovi modeli su osetno jeftiniji od Giulie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa i da negde nešto zazuji, svi znamo da kod Alfe takve stvari nikada neće biti aduti.

I kod mene na Alfi staroj 9 godina i 200k km, pa tako ponekad nešto zazuji, pa onda prezuji i više se ne pojavi...ali to su tako sitne stvari da glavni osećaj u vožnji ne može biti narušen. 

Druga stvar, toliko ići u detalje je po meni besmisleno. Kao što NN reče, Alfa je uvek pod lupom što se tiče takvih stvari, a kod ostalih premium brendova se te stvari uopšte ne dovode u pitanje. 

Onda lepo odeš, kupiš nemački premium automobil sa Renoovim motorom(isti onaj koji ide u rumunski premium brend ''Dacia''), i pod haubu podmećeš šipku da bi stajala....ali ipak kupuješ stvar koja je naj naj naj u svemu. :whistle:

Edited by banjo1990

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne razumete o čemu pričam. Ne radi se ovde o Alfi ili Lančiji staroj 5-10 godina sa 200.000 km pa da možeš da istolerišeš cvrčke (inače i na mojoj Lybri retko kad nešto zuji), već o ozbiljnom automobilu sa ozbiljnom cenom (veći cenovni rang nego 159 kad se pojavila) kojim pokušavaš da udariš na te nemce i  da im preuzmeš kupce.

 

Nije sporno da nama koji smo ljubitelji ta aljkavost neće smetati, ali hoće onima koji nisu ljubitelji a razmišljaju o Giuliji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...