Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo Giulia

Recommended Posts

On 10/30/2016 at 2:49 PM, igor0511 said:

onda se nisam dobro izrazio.

Ono što je meni zapalo za oko je visina sedenja, položaj papučica i tvrdoća sedišta.

 

Naravno, može da se izmeri koliko automobil odskoči pri ulasku u rupu ili amortizuje neravnine, ali ja sam mislio samo na subjektivni osećaj  kada sednem u kola.

 

OK.

Da, sjedi se jako nisko ali ja ne bih rekao da je neudobno. Jesu li papučice blizu jedna drugoj? Jesu i dosta ljudi to voli, a sve je to prije svega stvar navike. Isto tako mislim da si ranije spominjao mali volan i to isto mnogi vole.

I sam sam vjerojatno ranije pisao da kada sam ja išao sjest da sam znao da se sjedi nisko. Ali onda opet šok jer se sjedi u biti još dosta niže nego sam očekivao. Ne znam je li takvog automobila bilo još od sredine 90-ih. Meni osobno se sviđa i kažem nije mi to neudobno. Moj dojam onih osnovnih sjedala je da su jako udobna, dosta udobnija nego kod glavnog konkurenta što je BMW. I nema to još nikakve veze sa sportskim sjedalima i tvrdoćom.

Ali oni što je mene osobno oduševilo je stražnja klupa. Izvrsno profilirana sjedala i jako udobna za razliku od nekih gdje je stražnja klupa barem meni više bila kako kakva greda. Problem je malo ulazak jer je luk kod kotača izbačen i to malo previše. No ja jednom kada sam sjeo mi je bilo udobno i meni sa 186 kada sam prednje sjedalo namjestio prema sebi je sigurno ostalo bar još 5 cm za koljena. 
U biti došao sam u salon mjerkati Tipa i prodavač priča kako ima super ponudu prostora itd., a ja sam sa svim tim više impresioniran kod Giulie i tom sam mu rekao na što me on u čudu gledao. Naravno to nije Giulijin prodajni forte, ta ponuda prostora u interijeru, za razliku od Tipa. 

Za one koji traže nešto drugačije i sa uspravnijim položajem sjedenja tu će skoro biti Stelvio. Baš me zanima koja će biti cijena, koliko viša od Giulie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Realno - auto je vrh, pogotovo u odnosu na sve drugo što danas može da se kupi u segmentu.

 

Meni je samo jako žao što je toliko skup u opremi koju sam iskonfigurisao prema sopstvenim potrebama. 

 

Sedišta loša? Igore pobogu, posle Stila ne postoji loše sedište u nijednom autu proizvedenom poslednjih 20 godina. Nazad se savršeno sedi. Teško ulazi i izlazi, ali se strava sedi. Klupa je zakošena i neviđeno udobna, bolja nego većina D segmenta, bolja nego apsolutno doslovce sve u C segmentu. Pritom se auto vozi ko pesma, a udoban, direktan, brutalno lep i zabavan. Da imam nameru toliki novac da potrošim ne bih se razmišljao, nego bih na Superku sa 200KS doplatio još 10tak hiljada i imao savršen auto za narednih 10 godina. Ovako ću da se tešim u budućem autu možda 5, do neke polovne Veloce ili nešto u sličnom trimu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Još jedna američka recenzija:
http://wardsauto.com/test-drives/sensuous-giulia-drives-alfa-s-return-states?page=2

Inače to je publikacija koja vodi najpoznatiji izbor za motore godine u Sjevernoj Americi. Novi Alfin 2.0 GME T4 je nominiran za 2017.

 

Quote

 

While the Quadrifoglio features the halo engine and is the track star, FCA expects the 2.0L, codenamed GME T4 for Global Medium Engine, will be the engine of choice for up to 90% of buyers. The Giulia application represents the first 200,000 units of what will become a family of engines, Bob Lee, FCA’s global powertrain coordinator, tells WardsAuto. The 2.0L is a nominee for 2017 Wards 10 Best Engines honors.

The 2.0L MultiAir engine features an intercooled, twin-scroll turbo and central-direct gas injection, designed for responsiveness via a 2-into-1 integrated manifold that channels exhaust-gas pulses from pairs of cylinders into the turbo.

The engine produces 280 hp and 306 lb.-ft. (415 Nm) of torque from a 309-lb. (140.6-kg) unit. Alfa says that gives the engine class-leading output at 140 hp/L, with its closest competitors at 126 hp/L in the Audi A4 and 124 hp/L in the BMW 330i. The net effect is a segment-topping 0-60 mph (97 km/h) time of 5.1 seconds.

 

 

zza5029.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AMG nije ta klasa, a VW očito takav motor ne nudi u SAD-u, bar ne u konkurentskom modelu. Wardov izbor je kud i kamo drugačiji od europskih. Ne postoji najbolji motor nego ih 10 dolazi na tu listu najboljih, a svi se isto tako i provozaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/29/2016 at 10:01 PM, srdjos said:

 

Pa naravno, ne dobijaju od fabrika, recimo na manjim trzistima dobijaju od generalnih uvoznika jer fabriku boli djokica za mala trzista :D

Elem, ti koji rade klipove od po pola sata ne znam gde da ih svrstam, u strucnjake ili u entuzijaste. Posle par odgledanih klipova, sve skontaš, ako naravno imaš vremena da gledaš

 

Razumeš da sam mislio da ti najveći ne zavise od fabrika, a kamoli njihovih dilera. :) 

Nije valjda da treba da se ubeđujemo da na svetu ima ljudi sa svojim emisijama, Magazinima, YouTube kanalima koji apsolutno slobodno pišu/kažu o bilo kom autu. Da banalizujemo, misliš li da fabrike daju pare BBC-u za određene priloge u Top Gear emisji, ili da je Klarkson pokrenuo svoju emisiju i da sada prilozi koje ćemo gledati u toj emisiji (počev za nekih 2 nedelje), su ustvari uglavnom plaćene reklame fabrika... :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiže i Alfa Romeo Giulia Sportwagon?

 

Alfa_Romeo_Giulia%20SW.jpg

 

Dok čekamo da sledećeg meseca Alfa Romeo konačno predstavi SUV model Stelvio, pažnju privlače nezvanične vesti o tome da ova italijanska marka planira i karavan verziju nove Giulije. Za sada je Giulia dostupna samo u sedan varijanti, ali bi po informacijama iz Italije u drugoj polovini sledeće godine trebalo da se pojavi i karavanska Giulia Sportwagon. Cilj je naravno privući što više kupaca, a imajući u vidu da Audi, BMW i Mercedes u tom segmentu nude karavan verzije modela A4, Serija 3 i C klasa, pojava Guliije Sportwagon bi bio logičan sled stvari. U tom slučaju, Giulia Sportwagon bi se kupcima nudila sa motorima poznatim iz sedan verzije, uključujući tu i 2.0 litarski turbo benzinac sa 280KS i 2.2 litarski dizelaš sa 210KS. Takođe, možemo očekivati i varijante sa pogonom na sva četiri točka i - zašto da ne, Quadrifoglio verziju sa 510KS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo Giulia osvojila nagradu EuroCarBody za 2016

 

156946-alfa%20g%206.jpg

 

Alfa Romeo Giulia osvojila je prestižnu nagradu EuroCarBody za 2016. za dizajn i konstrukciju koju dodeljuje Automotive Circle International, udruženje stručnjaka za dizajn, materijale kao i procese i proizvodnju automobila. Njihova godišnja konferencija se održala pre nedelju dana u Bad Nauheimu pored Frankfurta, a Alfa Romeo Giulia je nagradu osvojila prošavši što i svi ovogodišnji konkurenti - pregled dvadeset ključnih tačaka. Giulia je osvojila 39.46 bodova od mogućih 50, a eksperti su je izabrali iako su u konkurenciji bili Honda NSX, Volvo V90, Bentley Bentayga, Aston Martin DB 11, Land Rover Discovery, Peugeot 3008 i Škoda Kodiaq. Razlog za to je konstrukcija koja je ujedno rigidna i lagana te napravljena od kombinacije aluminijuma i uglejničnih vlakana. Zbog toga nije čudno da je Giulia osvojila pet zvezdica EuroNCAP, i to po strožem režimu testiranja, s tim da u slučaju sudara svoje odrasle putnike štiti rezultatom od 98 posto, više od bilo kog drugog automobila na svetu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako bi mogao da izgleda Alfa Romeo Giulia Sportwagon

 

alfa%20sw.jpg

 

Nedavno je pažnju automobilske javnosti privukla vest da Alfa Romeo planira i karavan verziju nove Giulije, a zatim su stigli i novi nezvanični renderi koji pokazuju eventulani izgled takve Giulije. Za sada je dakle Giulia dostupna samo u sedan varijanti, ali bi po informacijama iz Italije u drugoj polovini sledeće godine trebalo da se pojavi i karavanska Giulia Sportwagon.

 

alfa%20sw%2011.jpg

 

Cilj je naravno privući što više kupaca, a imajući u vidu da Audi, BMW i Mercedes u tom segmentu nude karavan verzije modela A4, Serija 3 i C klasa, pojava Guliije Sportwagon bi bio logičan sled stvari. U tom slučaju, Giulia Sportwagon bi se kupcima nudila sa motorima poznatim iz sedan verzije, uključujući tu i 2.0 litarski turbo benzinac sa 280KS i 2.2 litarski dizelaš sa 210KS. Takođe, možemo očekivati i varijante sa pogonom na sva četiri točka pa možda i Quadrifoglio verziju sa 510KS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amerikanka koju vozi šef FCA dizajna Ralph Gilles:

 

Edited by N.N.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto Bild je uvijek davao nagrade za dizajn Alfi. A da su smece, jesu i uvijek ce biti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oni to tako i rade...šatro ''moramo da damo neku nagradu da bi bilo da smo kao objektivni'', i onda eto...''kazaćemo da je lepa''. :D A, usput će ''zaboraviti'' :whistle: da je njena najjača verzija znatno brža od GER najjačih verzija rivala...nego eto samo je lepša od njih. 

 

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što je i najbitnije prilikom kupovine, jer 99% kupaca novih automobila bira auto koji je najbrži na stazi. To je prvi uslov kod izbora

Sve ostalo je nebitno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@totti @marko.jovanovic

 

Jeeeeeste...svi znamo da sve te M, RS, AMG, Quadrifoglio verzije postoje zbog lepote. :D:D Daaaaaj, budite ozbiljni.

To su sve verzije koje se prave jedino, samo i isključivo zbog brzine, performansi...i naravno da je svakom kupcu AMG, RS, ili M modela jako važno da li tamo neka Alfa može da ga odere kad god i gde god.  :thumbup:

 

Usput, lično ne vidim problem da Auto Bild naginje ka nemačkoj autoindustriji, da engleski mediji to rade sa svojom autoindustrijom, a italijanski sa svojom. To naginjanje je perfidno i ogleda se u tome što eto..neće reći da je Quadrifoglio verzija Giulie brža od njihovih pulena, nego će isticati ono što je najmanje bitno kod tih verzija, a to je lepota. Nisu ti modeli (AMG, M/GTS, RS, Quadrifoglio... ) pravljeni da pobede na izboru za mis, nego da budu brži jedan od drugog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Broj tih specijalnih verzija koji se proda je zanemarljiv prema ukupnom broju prodatog modela.
A broj kupaca tih specijalnih verzija kojima je bitna staza je takođe zanemarljiv u odnosu na one koji su ga uzeli zbog pozeraja. Nemoj da smo deca i da ovde pričamo neke priče
Odeš preko i vidiš koliko samo baba i deda vozi te AMG-ove, RS-ove itd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali ta "specijalna verzija" je image maker. Isto tako za razliku od M i AMG modele Giulia Quadrifoglio i nije toliko različita od običnih. Da su obične nastale iz Quadrifoglio nije samo šuplja PR priča.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...