Jump to content
FAS Goran
zlox

Fiat Stilo - kvačilo

Recommended Posts

jel moze neko da mi proveri broj sasije za stila ZFA19200000461548

 

image.png ss1.png

 

Al' zasto je pitanje u temi o kvacilu? :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam na kraju resio da ipak menjam set kvacila, jer sve tezee i teze ubacujem u brzinu, samo je to mana sve ostalo je ok (ono u 4-oj na 1500 obr pa gas do daske, nema lupanja, trzaja itd itd, auto vuce odlicno).

 

Krenuh da se raspitujem oko tog kompleta i nailazim na raznorazne cene i razlicite oznake setova.

 

Uglavnom cena je

 

1. Korpa + lamela ( 826354 Valeo) od 12.000 - 14.000 din

2. Potisni lezaj (Valeo 804524) od 7.000 - 8.000 din

 

Dobijem i jedan email s ponudom u kojem mi kazu da je cena Korpa + Lamela (Valeo 826353) 22.000 dinara sto je meni licno previse, razlika 10ak hiljada.

 

Jel postooji uopste neka razlika u Valleo setu 826354 i 826353 ?

 

U pitanju je Fiat Stilo 1.9 JTD 2003 godiste 85/115

aBrRarx.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa postoji razlika da li je set repariran ili je nov.Postoji i razlika da li je original ili je nesto drugo upakovano u odredjenu ambalazu...

 

Raspitaj se kod uvoznika i proverenih dobavljaca delova...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dosta tih setova su reparirani a prodaju se kao novi.Ne mora da znaci da je to lose ali bilo bi dobro da se ne krije od kupca.

Cak cu i u ovlascenim servisima neki novi originalni setovi u stvari reparirani.

 

Vidi i koliku garanciju mozes da dobijes kod prodavca/servisera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad sam cuo da proizvodjaci remontuju delove i prodaju ovde kod nas kao nove, postao sam apsolutni protivnik kupovine setova kvacila.

Dobitna kombinacija kod mene, mog matorog i jos nekoliko prijatelja je nov druk lezaj i remont u Ostruznici. Nosi se sve kod njega korpa, lamela i zamajac i dobije se bukvalno NOV set posle remonta. Za Stila 85/88 kw remont kosta 60eur, garancija 6 meseci, druk oko 8000din, semering radilice 1500din i po mogucstvu zameniti ulje u menjacu 20 eur.. Sve to plus ruke i nema problema

Inace, Fica iz Ostruznice ubija koliko ima posla. A lamele radi sa LUK oblogama. Meni je samo zao sto nemam nijednu fotku pre i posle remonta da bi ljudi shvatili kako se to profesionalno odradi..

Veliki plus od mene i svih ostalih koji su radili.

Pozdrav drustvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

@underground, kontaktirao sam coveka i cena reparacije je 50 eur za Stilo 85/115 (Korpa + Lamela), covek to uradi za dan i odmah salje nazad.

 

Eto info ako nekoga zanima

Share this post


Link to post
Share on other sites

50 eur je cena bez obrade zamajca. Tacnije bez ravnanja istog.. Jos bolju mekocu kvacila i dugotrajnost celog seta ces dobiti ako mu sve odneses .. 

 

Kontakt Fica Ostruznica 011/807-1067, 063/202-508

Share this post


Link to post
Share on other sites

@underground
Da li oni rade i demontažu-montažu?
Mislim, ako skinem kvačilo kako ću do Ostružnice :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

rade. imaju servis pored. to je i najsigurnije resenje, jer ako slucajno nesto treba da se reklamira ne placas demontazu/montazu. ja jos nisam cuo da je neko njima reklamirao

ruke kod njih je 50-70 eur u zavisnosti od auta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako ga konstruktor napravio. Zamisli da ima platine pa to bi bilo ludilo.  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedno pitanje. Kod GP 1.2 kvacilo je meko i hfata negde na sredini ko sto je i normalno, kod Stilo JTD 115ks je dosta tvrdze( na pocetku me bolela malo noga) i hvata visoko skoro kad otpustim pedala. Nema nikakav problem pi kretanje, ne trese ni proklizava, mogu da kazem da je sve normalno osven sto je tvrdze i hvata visoko. Da li je to normalno kod stilo ili...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jutros krenem na posao i vidim nešto nije ok. Auto ide teško u brzine (to mi se javlja sporadično u prethodne dve nedelje - dođe problem pa nestane).
Stignem na parking kod Intera kad pedala kvačila radi ovo:


 

Nadam se da je samo cilindar u pitanju jer mi se ne daju nikako sada pare  za novo kvačilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...