deki87 7 Posted October 11, 2014 I ja znam kad je istroseno tj pred kraj da hvata visoko,kad je novo hvata nisko dok se nenalegne malo jer je nova lamela pa je bas blizu korpe i zamajca pa zato i vata nisko a kad malo nalegne onda bude oko sredine ili malo nize ne vise,ali opet zavisi od vozaca i ocene istog mozda hvata dobro a neko utripuje na nije dobro... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted October 11, 2014 Mislim da je Buca u pravu! Čak i kod onih starih kvačila na sajlu se dotezala sajla da hvata niže kada se potroši lamela i pedala ode gore. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted October 11, 2014 Kod mene je meko u odnosu na staro mnogo mnogo nemog se naviknem pre stiskam ko sivonja sad samo spustim nogu.Mislim da je Buca u pravu! Čak i kod onih starih kvačila na sajlu se dotezala sajla da hvata niže kada se potroši lamela i pedala ode gore.Upravo tako,bar na kadeta jer sam ga vozio 10god. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted October 11, 2014 I na Golfu 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted October 11, 2014 Sta je nisko,sta je visoko? Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted October 11, 2014 To ne smatram za kola.... Visoko su sise a nisko......m..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted October 11, 2014 Sta je nisko,sta je visoko? Kad stisnes papucicu patos je nisko a kad je pustena papucica je visoko Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted October 11, 2014 Ma zna dante nego pokusava da zbune neke ljude.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted October 11, 2014 Pa ja zbog toga da ne buni druge ljude, a mozda ce neko da se sagne za nesto ovaj papucicu pa ispadne sta? Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted October 11, 2014 Da se sagne da mu da druk,ovaj na kvacilo mislim.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted October 11, 2014 Znaci ako je dobro,treba da ga stisnem u patos da bih mogao da saltam? Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted October 11, 2014 (edited) Pa normalno neces na pola pa da menjas brzine,moze i na pola uz malo krcanje i raspad menjaca u skorije vreme... Edited October 11, 2014 by deki87 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted October 11, 2014 Na pola samo da ih naostris malo. Da bolje i lakse upada u brzine - za kasnije Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted October 11, 2014 Znam da se tako ne radi,vec pitam da znam kako je kad je lose?A vi ne znate lepo da objasnite Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted October 11, 2014 Ja posteno kvacilo koristim samo za polazak i saltanje iz prve u drugu, za ostale brzine jok! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 12, 2014 Hidraulično kvačilo održava visinu kvačila samo tj automatski. Dakle treba da bude uvek u nekom položaju pri vrhu (gornja trećina) Dakle imaš prazan hod pedale kako ne bi non-stop delovala na druk lager i posle pedala gura klip i dalje druk lager smanjuje pritisak korpe na lamelu i kreće da odvaja.Ne valja da je pedala niska tj da kvačilo odvaja pri patosu jer tada teško da osvoji potpuno i tada trpi i kvačilo (nije potpuno odbvojio) a naročito menjač. Pogotovo rikverc i prva.Isti princip je kod hidrauličnih kočnica i tu pedala kreće da koči u istom položaju. Svako odstupanje znači da postoji neka neispravnost, ili vazduh u sistemu ili proključalo ulje (niska pedala) a ako je visoka onda klipovi ne vraćaju pa se pločice troše. Ovo je za disk kočnice. Dok sa dobošima kvar na mehanizmu za automatsko podešavanje zadnjih paknova ili sl može da uslovi nižu pedalu kočnice.Kod starih sistema sa sajlama , polugama tu se kvačilo ručno štelovalo. Bilo je loših sajli zbog koji je trebalo uvek dotezati.Reno 21 je recimo na pedali imao neki zupčanik koji je automatski štelovao visinu kvačila (na sajli nije bilo mogućnosti) i za 5 godina uglavnom gradske brdske vožnje kvačilo se nije ni mm promenilo. Pedala kvačila se uvek pritiska do kraja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted October 12, 2014 Danas sam napokon ustanovio zasto ne padaju obrtaji kao pre,posle zamene kvacila i razlog je jer klen koji je skidao i namestao nije zasrafio kabli od alternatora na alnaser,vozim ja jedno stotinak km stanem da sipam gorivo kad ono tesko vergla pogasim ja sve zivo stignem na destinaciju,raskupusam sve zivo sreca imao sam alat,proverim d4 konektor jer isti klen dok je srafio drzac menjaca stisne 5 zice i pokida ih pa je lemio i nastavljao pa proverim to nista,kad vidim kabli lezi na alnaser pa poskidam drzac filtera goriva,egr i vakum rezervoar i zasrafim to i sad ide.A i odkrio sam zasto padaju obrataji a to je alternator ili remenica videcemo na tamo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cobra11 1 Posted October 12, 2014 Pa ako to kazem da je auto stajao tri nedelje rastavljen a od toga sam ga 5 dana rastavljao i sastavljao, sa time da sam skidao turbinu zbog repasa, pa ocistio interkuler, creva, sto sam mogao to sam cistio zato je toliko dugo trajalo. Pa zar ti nije bilo bolje da si ovde platio nego se toliko dugo tamo zlopatio.Sigurno bi dobio i popust na količinu radova. Ivane meni je otislo kvacilo u slovackoj, zato nisam popravljao u SRB. Sto sam ustedeo na majstoru i na delovima iz SRB sam reparirao turbinu a i dosta toga sam naucio, polako natenane. Pocistio sve sto se moglo pocistiti, majstor mi nebi cistio nista, prekontrolisao kablove, creva sve moguce i sada zam da je auto ispravan. Ja bih ga sastavljao i nedelju dana al nisam imao vise zivaca da picajzlam jos oko motora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted October 12, 2014 Ma pusti ga, burzuj Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 12, 2014 Cobra , oprošteno . Ipak smeo poduhvat i vredan svake pohvale.Znam koliko je sve naguženo u motornom prostoru i koliko caka ima. Što znači odrana koža i testirani živci.Cobra ti radiš u Przo fabrici / Trnava ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
cobra11 1 Posted October 13, 2014 (edited) MS PK da sam burzuj nebi bio u slovackoj bio bi u rodnoj srbiji ovako moram 500km od kuce sam da zivim i da radim al sta da radim. Da bilo je testiranje zivaca i to pravo, jos popravka na otvorenom, malo kisa, zardjali diskovi joj joj, bilo je svaceg.Da radim u PSA peugeot citroen u Trnavi, pa mi je i to pomoglo pri rastavljanju i sklapanju menjaca, jer svaki auto ima neke sacke, ili dobro skines i redosledom montiras ili polomis, samo sto je gore kod starijih automibila primer plastika je vec tvrda i prepecena, malo veca snaga i ode neki deo a kod novog, plastika je sveza pa ne puca tako lako isto tako i zardjali srafovi i jos dosta toga. Edited October 13, 2014 by cobra11 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted October 13, 2014 Ne ti nego kolega Ik. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted December 13, 2014 Dobar klip. Quote Share this post Link to post Share on other sites