Jump to content
FAS Goran
zlox

Fiat Stilo - kvačilo

Recommended Posts

Zdravo drugari, evo i ja da podelim iskustvo sa mojim kvacilom. Elem, na sluzbenoj Fabiji je kvacilo dosta meko i hvata negde oko pola, a kod mene na Stilu je tvrdje i hvata nize od pola, znaci blize patosu. Interesuje me vase misljenje posto vidim da na forumu ima strucnih ljudi, da li je u pitanju dotrajalo kvacilo, tj ceo set, ili je neki od cilindara pa je zbog toga tvrdje. Svaka sugestija i misljenje su dobrodosli. Inace Stilo je 1.6 -16v.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uglavnom je tvrdje ako je stara korpa i lamela,ali ako ne proklizava i ne krci kad ubacujes onda je jos dobro i moze jos da tera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro je da je meko,ali ako bas hvata u patos onda je ili lamela ili hidrodruk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema tu neke velike nauke, druk lager se urezao u korpu i zato niže hvata, tako je na sistemima kvačila kao na tvom stilu, stilu i bravu JTD. Zameniš sve komplet i miran si. Ili remontuješ sve, ali kod nekoga ko skida i vraća set kvačila i daje garanciju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uglavnom je tvrdje ako je stara korpa i lamela,ali ako ne proklizava i ne krci kad ubacujes onda je jos dobro i moze jos da tera.

Nema da krci i ne proklizava, valjda, fino vuce, ne dize obrtaje samo nego lepo prihvata, e sad koliko ce jos da tera :blushing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema tu neke velike nauke, druk lager se urezao u korpu i zato niže hvata, tako je na sistemima kvačila kao na tvom stilu, stilu i bravu JTD. Zameniš sve komplet i miran si. Ili remontuješ sve, ali kod nekoga ko skida i vraća set kvačila i daje garanciju.

Ja se ponadah da nije neki cilindric, ali izgleda da ce ipak ici ceo set i mirna Bosna. Za sada ga neka ovako pa cu videti, hvala svima na odgovorima. :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro je da je meko,ali ako bas hvata u patos onda je ili lamela ili hidrodruk.

evo npr uzmi slucaj kod mene , hvata nisko a meko je , i naravno da napomenem da je pre 10000km kupljen set kvalica , zamajac i cilindar kvacila u menjacu ;) i tako je oduvek bilo , dal se preslo 100km ili 100000km,zato i pitam ? :D

Edited by stefankmn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije isti set kod tebe i njega,pa i kod mene hvata ispod pola ali ne u patos i isto je meko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li na stilu postoji:

 

 

na pedali kvacila zubac (koji se nalazi iza plastike na pedali kvacila) koji pritiska prekidac kvacila

 

:question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo sam primetio pre neki dan. Nemam nikakvih problema u vožnji ali mi se čuje ovo škripanje kada stiskam kvačilo. Šta bi to moglo da bude?

Video:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne vidim video, ali škripucka kvačilo pri samom vrhu 99% je cilindar.

Kratkotrajno pomaže podmazivanje i razne masti, ali dugotrajno rešenje je jedino zamena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo kreće negde na pola da se čuje. Nisam siguran. Hoće nekad malo teže u brzinu da uđe ali ništa drastično. Ne lupa ništa. Možda kvačilo hvata za nijansu bliže patosu nego što bi trebalo ali opet bez problema i drugih nus pojava. Kopka me jer nemam pojma kada je menjano i da li ne unutra fabrika ili neki Valeo ili šta. Svakako mislim da je morao set kvačila biti promenjen za 200k kilometara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na kol'ko je realno da se menja fabricki set kvacila, ako je recimo bila klasicna voznja...Aj recimo 60% grad, 40% otvoreno?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa fabricki ti je Valeo :D

Majkicu, to ne moze da se odredi. Sve zavisi od upotrebe vozila. Moze i na 500hkm a moze i na 80hkm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma znam da ne moze da se odredi precizno :)
Nego mislim onako, uz normalniju voznju, vise gradska nego otvoreno, na kolko bi se menjao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pricamo za fabricko kvacilo...a sto nije moguce da lisi menjao na tvoj stilo i kolko je preso?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ti nisi a ne verujem da je menjano dok se ne skine menjac,i da limislis da je toliko preso i sa kolko si ga uzeo? :p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste 2002 god kupljen sa 150hkm ce ga boli bas isto ko micin...treba biti realan a ne ko neki tamo star auto 14god a preso im 140hkm a crko ima zamajac i slicno to si nema veze osim za budale koje veruju u to i onda pljuju kola i td... ;)


Vozi kadeta diesel preso blizu 200hkm i nikad otvaran menjac jos imam zamajac ostalo sam prodao jer sam ga rasturio covek ugradio i vozi se...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...