stevicdejan 0 Posted December 23, 2014 Zdravo drugari, evo i ja da podelim iskustvo sa mojim kvacilom. Elem, na sluzbenoj Fabiji je kvacilo dosta meko i hvata negde oko pola, a kod mene na Stilu je tvrdje i hvata nize od pola, znaci blize patosu. Interesuje me vase misljenje posto vidim da na forumu ima strucnih ljudi, da li je u pitanju dotrajalo kvacilo, tj ceo set, ili je neki od cilindara pa je zbog toga tvrdje. Svaka sugestija i misljenje su dobrodosli. Inace Stilo je 1.6 -16v. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted December 23, 2014 Uglavnom je tvrdje ako je stara korpa i lamela,ali ako ne proklizava i ne krci kad ubacujes onda je jos dobro i moze jos da tera. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefankmn 159 Posted December 23, 2014 zar nije dobra stvar ako hvata na samom pocetku do patosa? i naravno da je mekse kvacilo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted December 23, 2014 Dobro je da je meko,ali ako bas hvata u patos onda je ili lamela ili hidrodruk. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted December 23, 2014 Nema tu neke velike nauke, druk lager se urezao u korpu i zato niže hvata, tako je na sistemima kvačila kao na tvom stilu, stilu i bravu JTD. Zameniš sve komplet i miran si. Ili remontuješ sve, ali kod nekoga ko skida i vraća set kvačila i daje garanciju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stevicdejan 0 Posted December 23, 2014 Uglavnom je tvrdje ako je stara korpa i lamela,ali ako ne proklizava i ne krci kad ubacujes onda je jos dobro i moze jos da tera.Nema da krci i ne proklizava, valjda, fino vuce, ne dize obrtaje samo nego lepo prihvata, e sad koliko ce jos da tera Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted December 23, 2014 Ma ne tripuj,teraj i uzivaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stevicdejan 0 Posted December 23, 2014 Nema tu neke velike nauke, druk lager se urezao u korpu i zato niže hvata, tako je na sistemima kvačila kao na tvom stilu, stilu i bravu JTD. Zameniš sve komplet i miran si. Ili remontuješ sve, ali kod nekoga ko skida i vraća set kvačila i daje garanciju.Ja se ponadah da nije neki cilindric, ali izgleda da ce ipak ici ceo set i mirna Bosna. Za sada ga neka ovako pa cu videti, hvala svima na odgovorima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefankmn 159 Posted December 23, 2014 (edited) Dobro je da je meko,ali ako bas hvata u patos onda je ili lamela ili hidrodruk.evo npr uzmi slucaj kod mene , hvata nisko a meko je , i naravno da napomenem da je pre 10000km kupljen set kvalica , zamajac i cilindar kvacila u menjacu i tako je oduvek bilo , dal se preslo 100km ili 100000km,zato i pitam ? Edited December 23, 2014 by stefankmn Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted December 23, 2014 Nije isti set kod tebe i njega,pa i kod mene hvata ispod pola ali ne u patos i isto je meko. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted December 23, 2014 Da li na stilu postoji: na pedali kvacila zubac (koji se nalazi iza plastike na pedali kvacila) koji pritiska prekidac kvacila Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted December 24, 2014 Da i može se videti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted February 24, 2015 Ovo sam primetio pre neki dan. Nemam nikakvih problema u vožnji ali mi se čuje ovo škripanje kada stiskam kvačilo. Šta bi to moglo da bude?Video: Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted February 24, 2015 Ne vidim video, ali škripucka kvačilo pri samom vrhu 99% je cilindar.Kratkotrajno pomaže podmazivanje i razne masti, ali dugotrajno rešenje je jedino zamena. Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted February 24, 2015 Ovo kreće negde na pola da se čuje. Nisam siguran. Hoće nekad malo teže u brzinu da uđe ali ništa drastično. Ne lupa ništa. Možda kvačilo hvata za nijansu bliže patosu nego što bi trebalo ali opet bez problema i drugih nus pojava. Kopka me jer nemam pojma kada je menjano i da li ne unutra fabrika ili neki Valeo ili šta. Svakako mislim da je morao set kvačila biti promenjen za 200k kilometara. Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted February 24, 2015 Na kol'ko je realno da se menja fabricki set kvacila, ako je recimo bila klasicna voznja...Aj recimo 60% grad, 40% otvoreno? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted February 24, 2015 Pa fabricki ti je Valeo Majkicu, to ne moze da se odredi. Sve zavisi od upotrebe vozila. Moze i na 500hkm a moze i na 80hkm Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted February 24, 2015 Ma znam da ne moze da se odredi precizno Nego mislim onako, uz normalniju voznju, vise gradska nego otvoreno, na kolko bi se menjao Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted February 24, 2015 Prosek izmedju 250000-300000km. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted February 24, 2015 Ne verujem za toliko a da je vise gradska. 100-150hkm po meni Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted February 24, 2015 Pricamo za fabricko kvacilo...a sto nije moguce da lisi menjao na tvoj stilo i kolko je preso? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted February 24, 2015 Preso skoro 210 a dal je menjano ne znam Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted February 24, 2015 Pa ti nisi a ne verujem da je menjano dok se ne skine menjac,i da limislis da je toliko preso i sa kolko si ga uzeo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted February 24, 2015 Moj 216k, dal je menjano ne znam. Dal je prava km ne znam Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted February 24, 2015 Jeste 2002 god kupljen sa 150hkm ce ga boli bas isto ko micin...treba biti realan a ne ko neki tamo star auto 14god a preso im 140hkm a crko ima zamajac i slicno to si nema veze osim za budale koje veruju u to i onda pljuju kola i td... Vozi kadeta diesel preso blizu 200hkm i nikad otvaran menjac jos imam zamajac ostalo sam prodao jer sam ga rasturio covek ugradio i vozi se... Quote Share this post Link to post Share on other sites