Jump to content
FAS Goran
zlox

Fiat Stilo - kvačilo

Recommended Posts

Za kvačilo, pločice, gume, amortizere, delove trapa... nikad ne može da se kaže da imaju toliki i toliki rok trajanja. Potpuno individualna stvar.

Konkretno, ne verujem da bilo koji set kvačila može da izdrži 200.000+ kilometara gradske vožnje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj je toliko presao. Znam ga od prvog dana, '06-te godine smo ga doterali rodhaku mog kuma, koji zivi preko puta mog lokala (cuveni Igor zubar). Tada je imao 120 000km na satu. '07-me je odradjen v.servis i trap kod Ice u .B.brod ( zna i mene vrlo dobro vec 10-11god, i stilo i doktora, ), i vise nije pipan, sem malih servisa, guma, alu felni i toliko. Presao je u Srb 74000km vecinom gradske voznje, naravno i more i po nekad do Bg. Od '08-me ga je jahala samo njegova zena i toliko. Amortizeri su mi jos fabricki 6.9.2002god i svaka dijagnostika pokazuje da je tacna km. Ako imas i ti, mozes da proveris :)

Ne razumem ste stalno napadas to sto napisem o svojim kolima, ne pisem ja sve u superlativu, pisem kako jeste i dobro i lose. Pise na mojoj temi uostalom. Dosta je vozila i km proslo kroz moje ruke tako da znam sta pricam i pisem.

A sto se tice kvacila, znam da kad smo po nemackoj gledali auta sa pravih 80-120hkm gradske voznje da ni jedna nisu imala kasvetna kvacila, mislim imala su ali je zamena bila u najavi, tvrdo, visoko, trese...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Svakako mislim da je morao set kvačila biti promenjen za 200k kilometara.

 

Evo ti kod mene, 199 000 trenutno i fabričko kvačilo i zamajac 100%. Mada auto je od 80-200 000 100% vožen najviše na otvorenom. Pre toga ne znam.

Amortizeri su takođe bili fabrički i zamenjeni su pre 12 000km.

Svi nosači bili fabrički do mene, termostat, viljuške, smao su stablizatori menjani kao ludi :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:ouch:


 

 Svakako mislim da je morao set kvačila biti promenjen za 200k kilometara.

 

Evo ti kod mene, 199 000 trenutno i fabričko kvačilo i zamajac 100%. Mada auto je od 80-200 000 100% vožen najviše na otvorenom. Pre toga ne znam.

Amortizeri su takođe bili fabrički i zamenjeni su pre 12 000km.

Svi nosači bili fabrički do mene, termostat, viljuške, smao su stablizatori menjani kao ludi :laughing:

I kod mene je fabricki zamajac korpa i ostalo zamenjeni skoro,zadnji sileni takodje skoro bili fabricki a auto preso preko 250hkm turbina takodje gotova... :lol:


Moj je toliko presao. Znam ga od prvog dana, '06-te godine smo ga doterali rodhaku mog kuma, koji zivi preko puta mog lokala (cuveni Igor zubar). Tada je imao 120 000km na satu. '07-me je odradjen v.servis i trap kod Ice u .B.brod ( zna i mene vrlo dobro vec 10-11god, i stilo i doktora, ), i vise nije pipan, sem malih servisa, guma, alu felni i toliko. Presao je u Srb 74000km vecinom gradske voznje, naravno i more i po nekad do Bg. Od '08-me ga je jahala samo njegova zena i toliko. Amortizeri su mi jos fabricki 6.9.2002god i svaka dijagnostika pokazuje da je tacna km. Ako imas i ti, mozes da proveris :)
Ne razumem ste stalno napadas to sto napisem o svojim kolima, ne pisem ja sve u superlativu, pisem kako jeste i dobro i lose. Pise na mojoj temi uostalom. Dosta je vozila i km proslo kroz moje ruke tako da znam sta pricam i pisem.

A sto se tice kvacila, znam da kad smo po nemackoj gledali auta sa pravih 80-120hkm gradske voznje da ni jedna nisu imala kasvetna kvacila, mislim imala su ali je zamena bila u najavi, tvrdo, visoko, trese...

Ne napadam sto se bunis......samo kazem da treba biti realan.....pa kolko znam kad si ga uzeo turbina bila crkla....kad pre crce na tu pravu kilometrazu....ja nema sta da proveravam necu da ga vozim 10god pa da se tu nesto opterecujem moj je uzet 2011 sa 126000 po satu sada ima 182000 a verujem da je preko 250hkm jer je skoro cklo fabricko kvacilo a i turbina pre 2 god bila za zamenu a sada je zrela bas!Nemoj se ljutis samo kazem da treba biti realan svaki ciga svoga konja fali a ti bar to znas vezano za kilometraze vozis vec duze vreme i znas kako je i kolko se prelazi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma bre odakle ti to da mi je bila crkla turbina!? To si pomesao sa nekim. Pu, pu, daleko bilo, kakva turbina. Granicnik vrata, v.servis, m.servis, servis klime, manzetna na h.zglobu, sad prednje opruge i to je sve sto sam radio za ove dve godine skoro. Trebaju zadnji sileni da se menjaju jer vrcka po malo i prednji amortizeri i drzac motora. Kakva bre turbina :)

A bude li crkla ti ces da kupis drugu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja znam da mi Buca reko da si menjao turbinu a ko laze da bemo,a sileni imam mogu sutra da ti donesem...:D

Edited by deki87

Share this post


Link to post
Share on other sites

To si ti permutovao nesto. Nista nije pipano, a za silene...ce teraju jos. Ne mogu sad sa tim da se zamlacujem :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbina malo veze ima sa kilometrazom, vise je do odrzavanja, tj menjanjem ulja i nacinom voznje. Vozio sam Djulijetu 1.4T koja je cini mi se na satu imala 15-20000km a u servisnoj pisalo da je na 1000km zamenjena turbina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo kreće negde na pola da se čuje. Nisam siguran. Hoće nekad malo teže u brzinu da uđe ali ništa drastično. Ne lupa ništa. Možda kvačilo hvata za nijansu bliže patosu nego što bi trebalo ali opet bez problema i drugih nus pojava. Kopka me jer nemam pojma kada je menjano i da li ne unutra fabrika ili neki Valeo ili šta. Svakako mislim da je morao set kvačila biti promenjen za 200k kilometara.

 

Druze upravo sam menjao oba cilindra kvacila.

Prvi znak otkaza cilindra ti je upravo skripanje,onda dolazi da je tvrdo i malo se pedala spusti dole,tj hvata maloo nize nego inace,i za slag dolazi do propadanja pedale SKROZ na patos i vise nema saltanja.

Savet je da menjas na vreme,da se ne usudis da ide negde sa takvim cilindrom.

Imas u KIT KOMERCU cilindar kvacila (do pedale) VALEO za 3200 dinara.

 

Nije obavezno,ali iskustvo majstora kaze da kad crkne jedan(obicno taj na pedali prvo),nedugo zatim crkava i drugi (onaj u menjacu),a drugi je 10 000 dinara ili + -  nesto malo.

Jbga,nadam se da kod tebe nece to biti slucaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala @asterix

Svakako planiram za 15ak dana kod Gorana na zamenu viljuški pa ću im reći da provere i cilindar.

Treba u narednih 2 meseca da idem na dva duža puta (300-400 km u jednom pravcu) pa ne bih

da me usred nedođije izda kvačilo.

Za sada nema drugih nus pojava sem te škripe

 

Na AP Sportingu gledam cene i slična je cena za oba cilindra.

Edited by joshibeast

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbina malo veze ima sa kilometrazom, vise je do odrzavanja, tj menjanjem ulja i nacinom voznje. Vozio sam Djulijetu 1.4T koja je cini mi se na satu imala 15-20000km a u servisnoj pisalo da je na 1000km zamenjena turbina.

 

Čitao na italijanskom forumu oni menjaju turbine ko četkice za zube.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja znam da mi Buca reko da si menjao turbinu a ko laze da bemo,a sileni imam mogu sutra da ti donesem...:D

Nisam ti ja to rekao za njega, prebacio si se opasno!

Ja znam sta sam cuo a ko laze ce da utvrdimo...:D

Nisi cuo za njega, i ne lazem, znam za koga sam ti pricao. I reci cu ti, ali ne ovde! Imam razloga za to!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije obavezno,ali iskustvo majstora kaze da kad crkne jedan(obicno taj na pedali prvo),nedugo zatim crkava i drugi (onaj u menjacu),a drugi je 10 000 dinara ili + - nesto malo.

Jbga,nadam se da kod tebe nece to biti slucaj.

Ne mora da znači. Ja sam na Doblu do sada za ovih 100+kkm promenio 3 cilindra na pedali dok mi je cilindar na menjaču još uvek fabrika.

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ja znam da mi Buca reko da si menjao turbinu a ko laze da bemo,a sileni imam mogu sutra da ti donesem... :D

Nisam ti ja to rekao za njega, prebacio si se opasno!

Ja znam sta sam cuo a ko laze ce da utvrdimo... :D

Nisi cuo za njega, i ne lazem, znam za koga sam ti pricao. I reci cu ti, ali ne ovde! Imam razloga za to!

 

 

Prvo mi ispričaš pa ga uduvaš i nije ni čudo što presisa.  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kvacilo moz tera i 30.000 i 300.000 zavisi i od vozaca i gde se tera! Kombi moj ima bez 3.000km 400.000. Od kako je kod mene, od 2003 doso je sa 161.000, kod mene je zamenjen samo jednom druk lager i toliko! Sve ostalo je fabricki! Kako je tako moguce bm li ga! Zato da je moguce i da moz da tera i fiat i 200.000 a i vise. Niko ne moz ti kaze koliko moz kvacilo da izdrzi, daj ga nekom sivonji i vidi za kolko ce strada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste prebacio sam se za turbinu,nije bila micina u pitanju lose sam razumeo.:p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...