totti 13151 Posted February 24, 2015 Za kvačilo, pločice, gume, amortizere, delove trapa... nikad ne može da se kaže da imaju toliki i toliki rok trajanja. Potpuno individualna stvar.Konkretno, ne verujem da bilo koji set kvačila može da izdrži 200.000+ kilometara gradske vožnje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted February 24, 2015 Moj je toliko presao. Znam ga od prvog dana, '06-te godine smo ga doterali rodhaku mog kuma, koji zivi preko puta mog lokala (cuveni Igor zubar). Tada je imao 120 000km na satu. '07-me je odradjen v.servis i trap kod Ice u .B.brod ( zna i mene vrlo dobro vec 10-11god, i stilo i doktora, ), i vise nije pipan, sem malih servisa, guma, alu felni i toliko. Presao je u Srb 74000km vecinom gradske voznje, naravno i more i po nekad do Bg. Od '08-me ga je jahala samo njegova zena i toliko. Amortizeri su mi jos fabricki 6.9.2002god i svaka dijagnostika pokazuje da je tacna km. Ako imas i ti, mozes da proveris Ne razumem ste stalno napadas to sto napisem o svojim kolima, ne pisem ja sve u superlativu, pisem kako jeste i dobro i lose. Pise na mojoj temi uostalom. Dosta je vozila i km proslo kroz moje ruke tako da znam sta pricam i pisem.A sto se tice kvacila, znam da kad smo po nemackoj gledali auta sa pravih 80-120hkm gradske voznje da ni jedna nisu imala kasvetna kvacila, mislim imala su ali je zamena bila u najavi, tvrdo, visoko, trese... Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted February 24, 2015 Svakako mislim da je morao set kvačila biti promenjen za 200k kilometara. Evo ti kod mene, 199 000 trenutno i fabričko kvačilo i zamajac 100%. Mada auto je od 80-200 000 100% vožen najviše na otvorenom. Pre toga ne znam.Amortizeri su takođe bili fabrički i zamenjeni su pre 12 000km.Svi nosači bili fabrički do mene, termostat, viljuške, smao su stablizatori menjani kao ludi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted February 24, 2015 ^ I onda neko dodje i kaze kad je Fiat bio auto Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted February 24, 2015 Svakako mislim da je morao set kvačila biti promenjen za 200k kilometara. Evo ti kod mene, 199 000 trenutno i fabričko kvačilo i zamajac 100%. Mada auto je od 80-200 000 100% vožen najviše na otvorenom. Pre toga ne znam.Amortizeri su takođe bili fabrički i zamenjeni su pre 12 000km.Svi nosači bili fabrički do mene, termostat, viljuške, smao su stablizatori menjani kao ludi I kod mene je fabricki zamajac korpa i ostalo zamenjeni skoro,zadnji sileni takodje skoro bili fabricki a auto preso preko 250hkm turbina takodje gotova... Moj je toliko presao. Znam ga od prvog dana, '06-te godine smo ga doterali rodhaku mog kuma, koji zivi preko puta mog lokala (cuveni Igor zubar). Tada je imao 120 000km na satu. '07-me je odradjen v.servis i trap kod Ice u .B.brod ( zna i mene vrlo dobro vec 10-11god, i stilo i doktora, ), i vise nije pipan, sem malih servisa, guma, alu felni i toliko. Presao je u Srb 74000km vecinom gradske voznje, naravno i more i po nekad do Bg. Od '08-me ga je jahala samo njegova zena i toliko. Amortizeri su mi jos fabricki 6.9.2002god i svaka dijagnostika pokazuje da je tacna km. Ako imas i ti, mozes da proveris Ne razumem ste stalno napadas to sto napisem o svojim kolima, ne pisem ja sve u superlativu, pisem kako jeste i dobro i lose. Pise na mojoj temi uostalom. Dosta je vozila i km proslo kroz moje ruke tako da znam sta pricam i pisem.A sto se tice kvacila, znam da kad smo po nemackoj gledali auta sa pravih 80-120hkm gradske voznje da ni jedna nisu imala kasvetna kvacila, mislim imala su ali je zamena bila u najavi, tvrdo, visoko, trese...Ne napadam sto se bunis......samo kazem da treba biti realan.....pa kolko znam kad si ga uzeo turbina bila crkla....kad pre crce na tu pravu kilometrazu....ja nema sta da proveravam necu da ga vozim 10god pa da se tu nesto opterecujem moj je uzet 2011 sa 126000 po satu sada ima 182000 a verujem da je preko 250hkm jer je skoro cklo fabricko kvacilo a i turbina pre 2 god bila za zamenu a sada je zrela bas!Nemoj se ljutis samo kazem da treba biti realan svaki ciga svoga konja fali a ti bar to znas vezano za kilometraze vozis vec duze vreme i znas kako je i kolko se prelazi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted February 24, 2015 Ma bre odakle ti to da mi je bila crkla turbina!? To si pomesao sa nekim. Pu, pu, daleko bilo, kakva turbina. Granicnik vrata, v.servis, m.servis, servis klime, manzetna na h.zglobu, sad prednje opruge i to je sve sto sam radio za ove dve godine skoro. Trebaju zadnji sileni da se menjaju jer vrcka po malo i prednji amortizeri i drzac motora. Kakva bre turbina A bude li crkla ti ces da kupis drugu! Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted February 24, 2015 (edited) Ja znam da mi Buca reko da si menjao turbinu a ko laze da bemo,a sileni imam mogu sutra da ti donesem... Edited February 24, 2015 by deki87 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted February 25, 2015 To si ti permutovao nesto. Nista nije pipano, a za silene...ce teraju jos. Ne mogu sad sa tim da se zamlacujem Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted February 25, 2015 Ja znam sta sam cuo a ko laze ce da utvrdimo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted February 25, 2015 Turbina malo veze ima sa kilometrazom, vise je do odrzavanja, tj menjanjem ulja i nacinom voznje. Vozio sam Djulijetu 1.4T koja je cini mi se na satu imala 15-20000km a u servisnoj pisalo da je na 1000km zamenjena turbina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted February 25, 2015 Apsolutno se slažem. Trajanje gomile sklopova direktno zavisi od vozača, načina vožnje i uslova puta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
asterix 7 Posted February 25, 2015 Ovo kreće negde na pola da se čuje. Nisam siguran. Hoće nekad malo teže u brzinu da uđe ali ništa drastično. Ne lupa ništa. Možda kvačilo hvata za nijansu bliže patosu nego što bi trebalo ali opet bez problema i drugih nus pojava. Kopka me jer nemam pojma kada je menjano i da li ne unutra fabrika ili neki Valeo ili šta. Svakako mislim da je morao set kvačila biti promenjen za 200k kilometara. Druze upravo sam menjao oba cilindra kvacila.Prvi znak otkaza cilindra ti je upravo skripanje,onda dolazi da je tvrdo i malo se pedala spusti dole,tj hvata maloo nize nego inace,i za slag dolazi do propadanja pedale SKROZ na patos i vise nema saltanja.Savet je da menjas na vreme,da se ne usudis da ide negde sa takvim cilindrom.Imas u KIT KOMERCU cilindar kvacila (do pedale) VALEO za 3200 dinara. Nije obavezno,ali iskustvo majstora kaze da kad crkne jedan(obicno taj na pedali prvo),nedugo zatim crkava i drugi (onaj u menjacu),a drugi je 10 000 dinara ili + - nesto malo.Jbga,nadam se da kod tebe nece to biti slucaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted February 25, 2015 (edited) Hvala @asterixSvakako planiram za 15ak dana kod Gorana na zamenu viljuški pa ću im reći da provere i cilindar.Treba u narednih 2 meseca da idem na dva duža puta (300-400 km u jednom pravcu) pa ne bihda me usred nedođije izda kvačilo.Za sada nema drugih nus pojava sem te škripe Na AP Sportingu gledam cene i slična je cena za oba cilindra. Edited February 25, 2015 by joshibeast Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted February 25, 2015 Turbina malo veze ima sa kilometrazom, vise je do odrzavanja, tj menjanjem ulja i nacinom voznje. Vozio sam Djulijetu 1.4T koja je cini mi se na satu imala 15-20000km a u servisnoj pisalo da je na 1000km zamenjena turbina. Čitao na italijanskom forumu oni menjaju turbine ko četkice za zube. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted February 25, 2015 Ja znam da mi Buca reko da si menjao turbinu a ko laze da bemo,a sileni imam mogu sutra da ti donesem...Nisam ti ja to rekao za njega, prebacio si se opasno!Ja znam sta sam cuo a ko laze ce da utvrdimo...Nisi cuo za njega, i ne lazem, znam za koga sam ti pricao. I reci cu ti, ali ne ovde! Imam razloga za to! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted February 25, 2015 (edited) Nije obavezno,ali iskustvo majstora kaze da kad crkne jedan(obicno taj na pedali prvo),nedugo zatim crkava i drugi (onaj u menjacu),a drugi je 10 000 dinara ili + - nesto malo.Jbga,nadam se da kod tebe nece to biti slucaj.Ne mora da znači. Ja sam na Doblu do sada za ovih 100+kkm promenio 3 cilindra na pedali dok mi je cilindar na menjaču još uvek fabrika. Edited February 25, 2015 by Markobgd Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted February 25, 2015 Ja znam da mi Buca reko da si menjao turbinu a ko laze da bemo,a sileni imam mogu sutra da ti donesem... Nisam ti ja to rekao za njega, prebacio si se opasno!Ja znam sta sam cuo a ko laze ce da utvrdimo... Nisi cuo za njega, i ne lazem, znam za koga sam ti pricao. I reci cu ti, ali ne ovde! Imam razloga za to! Prvo mi ispričaš pa ga uduvaš i nije ni čudo što presisa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted February 25, 2015 Kvacilo moz tera i 30.000 i 300.000 zavisi i od vozaca i gde se tera! Kombi moj ima bez 3.000km 400.000. Od kako je kod mene, od 2003 doso je sa 161.000, kod mene je zamenjen samo jednom druk lager i toliko! Sve ostalo je fabricki! Kako je tako moguce bm li ga! Zato da je moguce i da moz da tera i fiat i 200.000 a i vise. Niko ne moz ti kaze koliko moz kvacilo da izdrzi, daj ga nekom sivonji i vidi za kolko ce strada. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted February 25, 2015 Na ovaj nas 413 sad je 588200km jos sve fabricko Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted February 25, 2015 Jeste prebacio sam se za turbinu,nije bila micina u pitanju lose sam razumeo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted February 25, 2015 Na ovaj nas 413 sad je 588200km jos sve fabricko Znaci ce tera i moj jos? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted February 25, 2015 Mico koju si turbinu stavio na Stila? Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted February 25, 2015 Ma nije ja sam se prebacio za drugo nesto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted February 25, 2015 Nemoj sada nije, ocemo i mi sada da znamo. Quote Share this post Link to post Share on other sites