Milutinac 5906 Posted January 8, 2015 Koje turbine ?Plivajući ? EGR lim 0 din780 din aditiv traje cele godine uz redovno doziranjePosle 9 godina zamenjeni nosači malo jače od 50 e.Potrošnja odlična - zadovoljanRadna temp vertikalaDo turbina nismo stigli, o tome se izgleda cutiPlivajuci vam ima 33 strane, pa ko ih je popunio, ja? I sta sad jos ispasce da plivajuci nije problematika kod JTD motora, tako vi to i radite, lepo vam covek predoci vi se pravite , i tako svaki putAditiv...ne znam sta su aditivi za gorivo Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted January 8, 2015 Jel mi ti sipas gorivo, pa se bas brines koliko trosi? Kako ga vozim toliko i trosi.Evo cuo sam i ja za jedan JTD da trosi litru na hiljadu, jel to sad znaci da svaki trosi toliko?Ovde nije u pitanju ko ti sipa ulje i gorivo ! Ni ti ne placas odrzavanje turbine,zamajca i ostalih stvari koje si naveo pa si se uhvatio za to ko pijan za plot! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted January 8, 2015 Ti si cuo za jedan jtd a mi za 101 benzinac Kako god, koji god da je odnos ako se odrzava kako treba nece trositi pa bio dizel ili benzinac, to sto se misli da je benz. valjda fabricki napravljen da trosi ulje je cista glupost Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted January 8, 2015 Zasto kad je karton dzabe karton , pa na prolece zanimacija, vaditi opiljke kartona iz hladnjakaUmotas ga u kesu i nema frke Ma kakvo dolivanje ulja to na benzinu ne postoji, samo pun gas Koliko moze sa punim gasom? Jedan krug i brzo na pumpu ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted January 8, 2015 Jel mi ti sipas gorivo, pa se bas brines koliko trosi? Kako ga vozim toliko i trosi.Evo cuo sam i ja za jedan JTD da trosi litru na hiljadu, jel to sad znaci da svaki trosi toliko?Ovde nije u pitanju ko ti sipa ulje i gorivo ! Ni ti ne placas odrzavanje turbine,zamajca i ostalih stvari koje si naveo pa si se uhvatio za to ko pijan za plot! Tacno niti ti meni placas gorivo niti ja popravke dizela...vrlo tacno ALI - nisam se uhvatio kao pijan za plot, nego se na spomenute probleme sa dizel motorima - kao ma jok, otkud to, nikad cuo. Dizel je vrh...izvolite onda, necemo se praviti ludi svi ovde Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted January 8, 2015 Ime, ne znas sta je Octan booster Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted January 8, 2015 Nikad u mom rezervoaru nije bio...sipam nesto drugo, ali ne daj Boze da je za smrzavanje ili booster Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 183 Posted January 8, 2015 Zasto kad je karton dzabe karton , pa na prolece zanimacija, vaditi opiljke kartona iz hladnjakaUmotas ga u kesu i nema frke Ma kakvo dolivanje ulja to na benzinu ne postoji, samo pun gas Koliko moze sa punim gasom? Jedan krug i brzo na pumpu ? Jedan krug sa toplinom oko srca i sportskim uzivanjem zvuka benzinskog motora jer na naftu se ore to svi znamo Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted January 8, 2015 Dal se ore ili ne moj stilo je pokidao punta HGT. Pa sad dal orem ili ne meni je jos lepse xDJel mi ti sipas gorivo, pa se bas brines koliko trosi? Kako ga vozim toliko i trosi.Evo cuo sam i ja za jedan JTD da trosi litru na hiljadu, jel to sad znaci da svaki trosi toliko?Ovde nije u pitanju ko ti sipa ulje i gorivo ! Ni ti ne placas odrzavanje turbine,zamajca i ostalih stvari koje si naveo pa si se uhvatio za to ko pijan za plot! Tacno niti ti meni placas gorivo niti ja popravke dizela...vrlo tacno ALI - nisam se uhvatio kao pijan za plot, nego se na spomenute probleme sa dizel motorima - kao ma jok, otkud to, nikad cuo. Dizel je vrh...izvolite onda, necemo se praviti ludi svi ovdeDruze ne znam sto se ljutis kad ce svaki majstor da ti kaze da je bolji dizel,izdrzljiviji punoooo. Udjes na oglase i uporedis cene dizel vs benzin i sve ti bude jasno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted January 8, 2015 (edited) Pa jeste, to si u pravu. Kad bi provozao 3.0 v6 ili nesto jace... uzivanje je posteno. Secam se burazer kad je vozio S8... Ih )@Goran Edited January 8, 2015 by MS PK Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted January 8, 2015 (edited) @MilanNe ljutim se. Pricamo.Majstori, ti pokidao neispravnog HGT-a, i uporedjivanje cena na oglasima. Eto, sta da kazem.Tako se svaka prica zavrsi... ja uzmem predstavim brojcano da su problemi oko JTD motora koji inace i ne postoje??? najkomentarisanije teme, ti kazes pitaj majstore i uporedi na oglasima, stvarno sta da kazem...mozda bi Dezurni mogao da nam se javi, on je majstor, pa eto nek nam on kaze koliko je vremena proveo "ispod" mog punta, a koliko ispod drugovog 1.9 u astri...ako cemo tako da pricamo, a ne bih tako da pricam Edited January 8, 2015 by milutin-NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bogisha 9 Posted January 8, 2015 Kakve paljevine vidim ovde. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted January 8, 2015 Koliko se vozi fiat dizela a koliko fiat benzinaca? Ja mislim da je 70% dizel a 30% benzinaca. Samim tim i vise kvarova ali posteno pricamo. Jtd ili mjt je sigurno 3 puta bolji nego bilo koji motor u fiatu. To je glupo komentarisati Milutine ! Tvoj drugar mozda tu astru vozi vise nego ti punta Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted January 8, 2015 Ma ajde bre i na felne od dizelasa se vozi a ovamo prica nesto Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted January 8, 2015 Evo da se ubacim ako se niko ne ljuti Ima najvise postova oko jtd motora, ali i vise vlasnika sa dizel motorima nego sa benzincima pogotovo malo jacih znaci 1.6+.Evo ja sam blokirao egr i plocica me kostala 750 dinara, tj imao sa i za dzabe ali sam zeleo deblju i kvalitetniju sa odlicnom zavrsnom obradom, jeste zimi teze zagrevanje, ali sve ostalo mi je bolje na dizelu, nisam imao problema sa zamajcima, turbinama....... A evo osma godina druzenja sa dizelima, a bio zakleti benzinas i govorio nikada dizel i eto jbg sada je obrnuta prica. Trosi dizel vise nego sto se prica ali i isto tako je i sa benzincem. I da zeleo bi da skinem usisnu da ocistim ali nemam vremena i ne mora da se razupci auto ali mora da se skine pumpa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted January 8, 2015 Ae da izbegavamo reči tipa "glupo" i slično! Sa plinom imam dodira od najranijih dana... Šta ću, navukao sam se na miris cvrća koje ne bih mogao da "si" priuštim sa . Merak nema cenu jer kad se vozim kroz prirodu "čujem" kako rastu biljke! Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted January 8, 2015 I ja kad se vozim u camcu i veslam Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted January 8, 2015 E to je to! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted January 8, 2015 (edited) Koliko se vozi fiat dizela a koliko fiat benzinaca? Ja mislim da je 70% dizel a 30% benzinaca. Samim tim i vise kvarova ali posteno pricamo. Jtd ili mjt je sigurno 3 puta bolji nego bilo koji motor u fiatu. To je glupo komentarisati Milutine ! Tvoj drugar mozda tu astru vozi vise nego ti punta Pa vi pricate o tom reciprocitetu, spomenu se mrznjenja nafte, spomenu se turbine, spomenu se plivajuci, vi svi odmah kao: "ma ja to nikad, otkud to" znaci to ni ne postoji i pored toga sto se postave najkomentarijanije teme. Tacno, ima vise dizel vozila na forumu, otud i toliko strana, ali uporno se zaobilazi cinjenica da JTD ima svojih vrlo ozbiljnih i cestih boljki. A kad se spomene trosenje ulja kod benzina i variator, onda se to odnosi na...ajd sad u ovom slucaju na svaki 1.8 16v. To nije fer.Variator i jeste boljka, ali to sto se ocekuje da ce raditi kako treba na 200.000 a trebao je da bude promenjen prvo na 80-120 hiljada, pa onda mozda i drugi put...jbg zivote Ma ajde bre i na felne od dizelasa se vozi a ovamo prica nesto Mico, eno pitaju felne za tebe...al` kazu da im je lepse kod mene Edited January 8, 2015 by milutin-NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted January 8, 2015 Naravno da ima mana, samo neki vide samo potrosnju a mane zanemaruju :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted January 8, 2015 E da i dodao bi da nikada ali nikada mi nije zaledilo gorivo, a vozio sam i na d2 bez aditiva, jednom sam pomislio da jeste posto je auto gubio snagu i kad sam zamenio filter nafte sve je bilo ok a stari sam isekao da bih video kako to ledi kad ono filter pun prljavstine kao seno usitnjeno, znaci nema sta nije bilo u tom D2 gorivu ali nije mi ledilo, uvek gledam da sipam na prometnim i poznatim pumpama i sipam uvek pun.Koliko znam turbinama je propisan servis na oko 100000, ali naravno da to niko nije nikada radio nego se tera dok ne zakuca. A i turbu kao i variatoru vek trajanja najvise zavisi od toga kako se ophodis prema autu tj koje ulje i koliko cesto menjas, pa gazenje na ladno...... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted January 8, 2015 Smatram da je odnos dizel ili benzin, sada kada je ova cena goriva manje vise isti. Popravke su manje vise iste. Razlike u ceni odrzavanja stila 1.9 i stila 1.8 su okvirno iste kada se uzme cena ali i trajnost delova koji se menjaju.Prost primer je mali servis gde je jtd ulje skuplje ali nema svecice, kablove.... Zato ima grejace. I termostat. Koji i kod 1.8 nije za Q. Benzinci imaju malo jacu potrosnju koja pokriva ove neke razlike. Imate i lambda sonde, bobine i sl... Mi imamo egr, dpf... Jedan ima turbo, drugi varijator. Eto sad i noviji benzinci imaju turbo . Turbo skuplji 2-3puta od varijatora al toliko duze i traje manje vise. Opet zavisi od odrzavanja i voznje.Imam jednog dizela i jednog benzinca u svom vlasnistvu. Problem je moj stil voznje posebno u urbanom saobracaju. Tako na 1.9jtd ladno nateram prosek od 8l po gradu a i na 1.2 8v ladno mogu da guram 10l potrosnju Na opelovom 1.8 sam imao otvoreno oko 10+ litara a grad oko 15 pa juga nisam spustio ispod 10-11l plina nikad Ne moze se porediti sad moja voznja jtd po banatu od 4l sa voznjom 1.2 po gradu i 7-8-10l. Suludo je.Pricam samo o sopstvenom iskustvu, jer pise se svasta i nije sve za verovati.Npr kad sam kupovao auto gledao sam i dizel i benzin i plin. Da sada posle jtd i svih ostalih auta opet treba da kupim auto - ne bi mi bilo bitno koje gorivo trosi. Bitno je da znam da takav auto mogu da odrzavam i da je u sto boljem stanju.80% ljudi koji ovde hvale dizel, sutra da kupe benzinca sve receno bi pogazili i presli na drugu stranu. I obrnuto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted January 8, 2015 Koliko znam turbinama je propisan servis na oko 100000, ali naravno da to niko nije nikada radio nego se tera dok ne zakuca. A i turbu kao i variatoru vek trajanja najvise zavisi od toga kako se ophodis prema autu tj koje ulje i koliko cesto menjas, pa gazenje na ladno......Upravo, bas sam i hteo da spomenem da otprilike kod benz. motora (1.8) neka problematika oko variatora je otprilike slicno i kod dizel motora turbina, ali bi me jedno 6 ljudi napalo sto cackam gde ne treba, kakve to veze ima, sta kako, zasto...A eto ispade drugi najveci problem variator, a problema oko turbine - nema, "kakvi problemi, ja ih nisam imao" - eto bas super. Mojima je skiknula turbina, pukli para i para, 7 (buvalno) puta vise nego ja za variator, a znam i za druge slicajeve ovde ali se o tome stidljivo cuti.Smatram da je odnos dizel ili benzin, sada kada je ova cena goriva manje vise isti.I to sam bas pre neki dan rekao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted January 8, 2015 Najveci problem je sto se kupuje auto za koji se realno nema para a veruje se pricama da se to ne kvari. E sad Milutine, jasno je da dizele ipak bije bolji glas od benzinaca bez obzira da li je to opravdano ili ne. (ne kazem da se slazem sa tim) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted January 8, 2015 (edited) Ako uzimam portale tipa polovniautomobili.com i slicne i npr. one komentare kao ispod Bogishinog oglasa sto je na FB bilo - ljudi imaju 25 gr mozga, svi voze golfa dvicu (skoro trica), za Bogove smatraju one koje voze cetvroku SDI jer to je najboljiji motor ikada na svetu - nije mi relevantno...Ako uzimam nas forum, ni jedan jedini vlasnik dizel vozila nema apsolutno nijedan problem (uprkos forumskoj statistici), dok vlasnici benzinskih motora imaju ogromnu brigu oko potrosnje jer nam izgleda dizelasi iz svog novcanika placaju gorivo, ne menjamo ulje inace jer se to posto dosipamo sve iznivelise, svaki dizel motor je tacno 3 puta bolji od bilo benz motora, variator pffff, i eto pere nas svaki JTD ono bude smesno bukvalno...Jesu eto priznajem, bolji su 3 i po puta.Sve sto sam ikada govorio u prilog ili protiv dizela govorio sam iz toga sto koliko sam u proteklih 10-ak dana vozio moja kola toliko sam vozio JTD-a u stilu od mojih pa imam na osnovu cega. A 75% ovih sto kazu da su 3 puta bolji, sa sve njihovim majsotrima na gomili nisu ni seli u ispravan recimo 1.6 16v, 1.8 16v, 2.0 16v motor, a kamoli u njemu presli koju desetinu hiljada, (pa da su mogli da donesu neke zakljucke, usvoje nesto, vide, primete, isprobaju) sto smatram da ja jesam u JTD motoru. (Ako gledam ukupno i stara kola i verovatno oko 100-150 hiljada ukupno) Edited January 8, 2015 by milutin-NS Quote Share this post Link to post Share on other sites