marko.jovanovic 925 Posted May 5, 2012 (edited) Covek je rekao da 2000 evra kosta uredjaj za jts fsi i slicne motore a ne za 8v punta,pa se onda postavlja pitanje kolika je isplativost tog benzinca u odnosu na dizela.A stilo 1.8 i 1.9 jtd da se potegnu ne znam,ako bi benzin i dobijao to bi bilo cupavo a potrosio bi boga oca pod punim gasom,taj motor ni fine voznje ne trosi ispod 11-12 benzina.Ja znam samo da se na plin ne vracam,vecito sam imao neke zajebancije,nece da radi na benzin hoce na plin pa onda obrnuto,pa gubim ler gas,menjaj stalno kablove,steluj plin,puno trosi,malo trosi,nemam gepek.Za 6 godina koliko vozim jtd nijednom motor nije zastucao niti sam imao nekih problema a ne primetim da sam nesto osiromasio zbog malo skupljeg odrzavanja ili registracije.To je bila cifra pre par godina, verovatno je sada pojeftinilo. Iskreno, ta kombinacija po meni idiotska - direktno ubrizgavanje + plin. U trenutku ludosti zamalo da kupim lybru 2.0 20v, pa da joj koknem plin, bez obzira na sve činjenice koje znam o plinu u kolima. Srećom nisam.Da malo skrenem sa teme, u fazi sam kupovine drugog auta, treba mi sa 4 vrata, i najprimamlivija mi je Seat Ibiza 1.9TDi od 130 ks sa 6 brzina - pocket rocket, još kada se čipuje, ihaaa. Gledao sam razne lybre, maree i stidžane karavane, focuse, i rešio sam da mi ne treba karavan Pa dobro, to mu dođe mešavina odnosno ono što sam rekao, nikad ne radi 100% na plin, kad se uzme u obzir kombinovana vožnja Ma idi Vule, mešavina je ono na šta idu Vartburzi, trabanti, apenci Edited May 5, 2012 by marko.jovanovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted May 5, 2012 I kolike su to kompresije na novim turbo dizelima? 16, 17?13 Mazdin 2.0 dizelveć 1.2 benzinac sa 1.3 multijetom, ne znam kakav je ishod da potegnu 1.2 sporting sa 16v i 1.3 multijet, meni sa 8v taj multijet beži, ne nešto mnogo, ali značajno...Vozio sam na duže relacije sva tri. U svakodnevnim uslovima eksploatacije Mjet ide bolje od oba. Ustvari sa ovim 1.2 8v nije čak ni za porediti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 850 Posted May 5, 2012 Da, 16V još i može lepo da se vozi, 8V je gori za vožnju od pretromog 1.9D sa istom snagom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted May 5, 2012 Ne znam bre što zabedjujete, moj 8v ide kao zmaj Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 364 Posted May 5, 2012 Kako za ciji pojam Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9662 Posted May 5, 2012 Turbo dizel >>> turbo benzinac?Turbobenzinac će uvek imati više izvučene snage po litri radne zapremine.Ako nije tako, dajte uporedni primer nekih motora. Naravno, ako uzimate najjači turbodizelaš određene zapremine, onda uzmite u poređenje i najjaču verziju turbobenzinca te iste zapremine.Npr:- BMW 320d F30,1995 cc, 4 valves per cylinder, 16 total valves183.5 PS (181 bhp) (135 kW) at 4000 rpmSpecific output: 90.7 bhp/litremax torque: 380 Nm at 1750-2750 rpmFuel system: common rail direct diesel injectionAspiration: Turbo D.- BMW 328i F301997 cc, 4 valves per cylinder, 16 total valves245.4 PS (242 bhp) (180.5 kW) at 5000-6500 rpmSpecific output: 121.2 bhp/litremax torque: 350 Nm at 1250-4800 rpmFuel system: direct petrol injectionAspiration: TurboAtmo dizel >>> atmo benzinac?Atmo. benzinac će uvek imati više snage po litri radne zapremine.Ako nije tako, dajte uporedni primer nekih motora.Zašto onda ova tema ima 18 strana? Pa, zato što ovi sa turbodizelašima tripuju da imaju trkačku mašinu i onda krenu da porede babe i žabe, odnosno performanse tih svojih motora sa atmo. benzincima iste ili približne kubikaže i zaključe kako su one bolje kod turbo motora. Naravno da su bolje, kao kad bi uzeli da poredimo atmo 1.4 16v koji ima od 90 do 100KS kod Fiata, i isto Fiatov 1.4 16v T koji ima 120, 150, 170 (MultiAir), a može da ima i 260KS, pa i preko 300 KS (pogledati posebne verzije Fiata 500). 'Ajde sada i tu da zaključimo kako turbo motor ima više snage iz iste radne zapremine... ...turbo dizeli intenzivno razvijaju vec 30 godina, a turbo benzinci nakon inicijalnih par primeraka, i par retkih (kroz taj period od 30 godina) - tek pocinjuKoliko su ono u doba turbo ere u F1 izvlačili konja iz turbobenzinaca na svakih 1.000 kubika zapremine?Slažem se da TB tek sada počinju da imaju masovniju primenu jer se faktički izbacuju atmo.benzinci iz ponude i kod osnovnih modela, ali to nema veze sa razvojem TB. Odavno se tu išlo do maksimuma koji se zove 1.000 KS iz 1000 cc...Dve pivske flaše zapremine i 1.000 KS iz njih... http://www.youtube.com/watch?v=eG-4sSoXlaM Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr cosworth 5 Posted May 5, 2012 Turbo BMW iz tog vremena je iz 1500ccm izbacivao 1500ks ali dobro to je bilo 80 godina Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 850 Posted May 5, 2012 Zašto onda ova tema ima 18 strana? Zato što 90% ljudi vozi atmo benzince i turbo dizele Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3603 Posted May 6, 2012 Aj' da i ja nesto recem! Pre cu voziti at.benzinca nego ...ovog drugog dok ne budem nacifrao nekog TB ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto Abarth 18 Posted May 6, 2012 (edited) I kolike su to kompresije na novim turbo dizelima? 16, 17?13 Mazdin 2.0 dizelVau. Da priznam svoju glupost - to je otkrovenje za mene. Daj neki link ka tom podatku, toliko mi nestvarno zvuci. Kako moze sa 13 da napravi samopaljenje, ne ulazi mi u glavu, osim ako pritisak turbine nije vec ohoho....turbo dizeli intenzivno razvijaju vec 30 godina, a turbo benzinci nakon inicijalnih par primeraka, i par retkih (kroz taj period od 30 godina) - tek pocinjuKoliko su ono u doba turbo ere u F1 izvlačili konja iz turbobenzinaca na svakih 1.000 kubika zapremine?Slažem se da TB tek sada počinju da imaju masovniju primenu jer se faktički izbacuju atmo.benzinci iz ponude i kod osnovnih modela, ali to nema veze sa razvojem TB. Odavno se tu išlo do maksimuma koji se zove 1.000 KS iz 1000 cc...Dve pivske flaše zapremine i 1.000 KS iz njih... http://www.youtube.com/watch?v=eG-4sSoXlaMapsolutno nerelavantno sta je formula 1 izvlacila, iz cega i kad. Ovde pricamo o motorima koji moraju u garanciji da teraju 100 000 km samo sa 10 (ili manje) promena ulja i filtera, a ne o trkackoj masini kojoj je NEGARANTOVANI vek trajanja 10 puta kraci u najboljem slucaju. Edited May 6, 2012 by Punto Abarth Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted May 6, 2012 Ja stvari gledam na sledeci nacin:Zivim u Srbiji gde je prosecna plata 300 eura.Vozimo automobile od minimum 6 do 10 godina starosti.Benzinci trose benzin i ne trose ga malo ako pricamo o iole ozbiljnijim agregatima od 1.8L pa nadalje. Ugradnja plina i zahebancija sa istim mi se ne svidja ni najmanje, a licno ne volim bombe u gepeku ma koliko sigurne bile. Cast onima koji voze bez plina, tako i treba da voze automobil. Sa plinom i 15L kad trosi - nije strasno.S' druge strane, ja sta god radio JTD motoru ne mogu da predjem magicnih 8L u gradu, pa makar vozio u rikverc pun gas sa Zvezdare na Dorcol.JTD/TDI motori su po mom misljenju daleko bolja investicija koja se pokazala izuzetno dobro na svakom polju, sto se tice odrzavanja, potrosnje, malom broju intervencija izmedju redovnih servisa.Turbo benzinci ce tek dobiti smisao, turbo dizeli su tu vec dugi niz godina i zna se sta sa njim moze da se radi i kako idu i sluze vozaca.Da ne zivimo u Srbiji i da je plata svima daleko bolja, opet bih se odlucio za isto - kupio bih moderan JTD/TDI agregat novije generacije i ne bih mislio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted May 6, 2012 (edited) Mala ispravka, reč je o kompresiji od 14.http://www.driving.c...3670/story.html Edited May 6, 2012 by kole Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto Abarth 18 Posted May 6, 2012 ^ naucim nesto novo svaki dan Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted May 6, 2012 Turbo BMW iz tog vremena je iz 1500ccm izbacivao 1500ks ali dobro to je bilo 80 godina Svi proizvođači motora u F1 su u to vreme nogli da izvuku sličnu snagujer nisu postojala skoro nikakva ograničenja (pritisak turbine, sastav goriva, potrošnja). Kažem mogli, jer taj motor nije mogao da izdrži ni celu trku, a često ni cele kvalifikacije. Za trku snaga je redukovana. BMW je bio jedinstven jer je jedini imao samo 4 cilindra u redu, drugi su bili v6 ili čak v8 iste zapremine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2654 Posted May 6, 2012 S' druge strane, ja sta god radio JTD motoru ne mogu da predjem magicnih 8L u gradu, pa makar vozio u rikverc pun gas sa Zvezdare na Dorcol.Hahahahaha kladim se da ne bih uspeo da spustim potrosnju ispod 10l da ga ja vozim A ne znam kako bi izdrzao stalnu voznju u rasponu 3500-4000+ obrtaja Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted May 6, 2012 S' druge strane, ja sta god radio JTD motoru ne mogu da predjem magicnih 8L u gradu, pa makar vozio u rikverc pun gas sa Zvezdare na Dorcol.Hahahahaha kladim se da ne bih uspeo da spustim potrosnju ispod 10l da ga ja vozim A ne znam kako bi izdrzao stalnu voznju u rasponu 3500-4000+ obrtaja Vidi se da dizela nikad nisi vozio.Posle par stotina kilometara bi shvatio da je to krajnje nepotrebno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2654 Posted May 6, 2012 Vidi se da ti mene ne poznajes Ova riba i ja imamo usustini isti rad nogu u voznji po gradu: Da vozim auto sa 500ks vozio bih ga tako ali zato i vozim 1116ccm samo jer i sa tim postizem po 120km/h po gradu pa je to u odredjenu stranu moj faktor ogranicenja... Vozio sam 3 m dizela i smorio se a vozen sam jednom prilikom u TDIju sa crveni DI i smorih se ziv... Taj moment nista ne vredi a spic snage kada zaista i ide je tako mali da je slabo iskoristiv Za mene licno Quote Share this post Link to post Share on other sites
djole-munja 1 Posted May 6, 2012 da li je istina da je bolji fiatov 1.8 R4 od 2.0 R5, tj da li su bolji motori sa 4 ili motori sa 5 klipova? Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted May 6, 2012 Ako je taj momenat snage u TDI-u sa 130ks (TDI) mali, onda ne znam sta je za tebe normaln i iskoristivo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2654 Posted May 6, 2012 Moment je samo osecaj koji te lepi za sediste a snaga je ono koliko zaista brzo ide... Dzabe on mene lepi za to sediste kada je max ubrzanje i dalje koma On lepo vuce tamo dole u obrtajima ali ja tamo ne vozim auto... Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted May 6, 2012 Dacu ti ja da probas jednom moje sokocalo, pa ako ne promenis misljenje onda nesto nije u redu. Ide jtd u 5000rpm, nema brige. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2654 Posted May 6, 2012 Ma mene interesuje da li ti imas dijagram razvoja snage sa valjaka i koliko padaju obrtaji izmedju dve izmene brzine To mene interesuje a posle toga cu ja lako da se adaptiram maksimalnim performansama... Samo ja te molim da kao svi vozaci do sada, ne hvatas me za ruku i molis da prestanem da dajem gas i da ne krecem iz mesta na obrtajima iznad tacke maksimalnog momenta Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted May 6, 2012 Hoces dodjes danas na skup da probas da li ima odgovarajuce karakteristike skromni JTD u Fiat Bravu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted May 6, 2012 Fantome,fantome pa ti dolazis danas... Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2654 Posted May 6, 2012 Hoces dodjes danas na skup da probas da li ima odgovarajuce karakteristike skromni JTD u Fiat Bravu? Tesko da cu ja ici do BG gde je skup ako se nevaram Inace, ovako ja zamisljam idealan auto A to dizel nikad nece moci Quote Share this post Link to post Share on other sites