Jump to content
FAS Goran
Dire

Za proveru pre kupovine Fiat/Lancia/Alfa automobila

Recommended Posts

@oktopod koliko znam online nema noviji ePER od onog na pekidi sajtu, a on je valjda sa pocetka 2014...

 

Ne znam koja je tacna verzija motora u Puntu, ali DPF imas 99%. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je 2014god. sigurno ima tj. imao je fabricki dpf a i plivajuci zamajac. Verzija sa 84ks ume da ima problem sa diznama.

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na oglasu pise da ima 75 konja i nema plivajuci zamajac al nekad samo isklikcu neistine. 

Svakako ne znam sta ce caletu dizel u punta, gledacu da ga ubedim za 1.2 8v benzin, dovoljno mu a jeftino odrzavanje, zena vozi tog iz 2011 i to je prvi auto u "mom" vlasnistvu da ne trosi ulje a za 1000 eur okvirno smo uradili mali i veliki servis, kvacilo, plocice diskovi kociono ulje, akumulator Topla, 6 guma novih, kablovi svecice senzor radilice ciscenje klapne gasa map senzora iber laufa, malo sam i preterao al auto skroz spreman za soma evra. Da sam radio samo sta mora dao bi 500-600 eur za auto placen 3000 to je bas ispao super posao. Lenj jeste al podnosljivo osim sa klimom uzbrdo tu zna da smori skroz al njoj dovoljan, van grada idemo mojim autom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo izgleda, jedino ako si bas ljubitelj 20v inace ne bih savetovao :)

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

A što ne valja motor? Šta me čeka loše?

Zato i postavih pitanje, baš mi je taj motor nepoznanica...

Nisam gadljiv na benzince, imao sam 3x Twin Spark u Alfama.

Lybru tražim očuvanu i sa što manje km a dizelki takvih nema, ili ja ne znam gde ima :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Redni petak, fenomenalan zvuk, trazi da se gazi, sto mi malo ne ide uz imidz Lybre. Ako je cesto terana do blokade motor lako prolupa (to sam citao ovde, tad su mi bile iznad budzeta ove malo egzoticnije stvari). Malo zaj* (citaj skupo) kad se radi veliki servis, mislim da ceo mora napolje jer nema mesta ispod haube (ali ovde je skoro radjen veliki). Ima i plin, koliko vidim po nalepnici na boci, radjen kod cuvenijeg ugradjivaca, tako da bi trebalo da je dobro odradjeno.

Nema slika ispod haube, steta. Ako ima one plastikice preko limarije u motornom prostoru i antifriz posuda nije muljava verovatno je dobro i na vreme odrzavana.

 

Ne znam situaciju sa delovima, jedno vreme je bilo lako naci delove na otpadima, sad su vec na zalasku karijere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj dobar drug( i žena mu) je vozio Mareu sa tim motorom 18 godina i uz redovno održavanje nije imao ni jedan problem.Prodao svom komšiji i sada je on vozi, on sebi uzeo Tipo sedan….Zavisi i od čoveka koji vozi i održava

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Jurke said:

dizelki takvih nema, ili ja ne znam gde ima :D

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/20853794/lancia-lybra-19-jtd?attp=p0_pv0_pc0_pl1_plv0

 

librad.thumb.jpg.a8410d7e31d6861db733fe011f52ce49.jpg

 

@Jurke Ta što si link postavio je meni prelepa, a rekao bih i lepo održavana. I sam sam dumao da pazarim takvu kad sam menjao punta, ali me je odbilo to što je menjač petobrzinski, pa je bučna na AP pri većim brzinama. A kod mene bi joj namena prvenstveno bila AP, jbg.

Inače, dizelka nema taj "problem", al' ja dizel u životu ne bih vozio, tako da sam na kraju ipak odustao. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda gresim, ali toj zelenoj je raspar tabla i sedista, obicno je krem donji deo table kad su i sedista krem?

Share this post


Link to post
Share on other sites
A što ne valja motor? Šta me čeka loše?
Zato i postavih pitanje, baš mi je taj motor nepoznanica...
Nisam gadljiv na benzince, imao sam 3x Twin Spark u Alfama.
Lybru tražim očuvanu i sa što manje km a dizelki takvih nema, ili ja ne znam gde ima
Čeka te potrošnja od 13 litara po gradu, benzina, ne znam koliko gasa

Послато са 2203129G помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao 7.5-8l dizela (cenovno). Ovo mu dodje malo prgavija gospodja (Lybra), temperamentna... prava 'talijanka :).

 

Ima i dobro ocuvana 1.8, ali bez plina, tamo ima zajebancije sa varijatorom i hitachi elektronikom.

 

A bogami ima i Thesis, ali mene plasi gomila elektronike u njemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ostoja Hvala ti, tako sam nešto i čitao otprilike. Plaši me da li moram nositi bobine u gepeku ili nešto tog tipa, da li nešto češće odlazi na tom 2.0 motoru itd.

Tu 1.8 primetih, ali ne bih klotinu ma koliko da je dobra, a ta baš dobro deluje. Da je 1.9 mislim da bih je prvi dan pazario čak i za mnogo masnije novce.

 

@Reacher Gilt Tu zelenu sa bež enterijerom sam primetio dok je bila u Bg pre par meseci na oglasima. Tražio ja neki dan slike te limarije što je "izbledela farba"... Vidi, to se ljuspa lak a i farba se kruni sve u 16, izgleda grozno te odustah ne radi potrebnog farbanja nego radi lošeg opisa, to me odbije na prvu zauvek.

 

@knezevic76 Nije problem, ima gas što kaže kolega Ostoja.

Izašao sam iz 3.0 kubika, trošio je po gradu 12 dizela, tako da to sa 12-13 litara gasa je pesma :)

 

Nego, valja otići do Pa na videti na licu mesta. Da ima Bose već bih ja otišao odavno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod Lybre je i klot lepa oprema. Svaka ima automatsku klimu, 4 podizaca i naslon za ruku, osvetljenje dna vrata (da ne zgazis u baru) i tako te sitnice. Mislim i da svaka ima 6 erbegova (zavese, napred i u sedistima, moja klot je imala). Ove sa jacom opremom imaju alkantara/polukozu/kozu, tempomat i navigaciju/telefon. Bose mislim da je mogaoo da se uzme u svakoj opremi. Odlican audio. Cini mi se i da je panorama bila opcija, ali posle iskustva ovih gradonosnih dana, to je tezak za*eb kupiti. Realno ili ful koza (sa svojim manama) ili stof obican (sa svojim manama). Alkantara se grozno ofuca ako se ne pazi (to je ona zelena) navigacija neupotrebljiva, tempomat dobra stvar.

 

Ja sam 2013. imao 1.6 16v sa plinom i to je za nju preslabo, mora bar 1.8. Vrlo udoban auto, zatvoris vrata i kao da si u sobi, buka nestaje, sedista udobna. Da me nije utotalio zaspali vozac koji je presao u moju traku, verovatno bih se navozao lepo. Nisam mogao tad da nadjem drugu u stanju u kom je moja bila (bilo ih je, ali 2.0 bez plina i 2.4jtd) pa sam posle 6 meseci potrage batalio i uzeo Stila.

 

Ugradi parking senzore, malo je nepregledna pozadi, ovo ostalo bas fin auto. Stilom nije za neku nervoznu, sportsku voznju. Da ima delova kao pre 10 godina, kupio bih je bez razmisljanja, u lepom secanju mi je ostala. Lako joj se dodaje AUX ulaz (telefon) jednim adapter kablom.

 

Inace 13l benzina je 15-16 litara plina, a to kosta oko 1400din/100km.

 

Edit: pipni rukom donji deo table (ispod volana, gde idu noge, takodje i kod suvozaca), ako je lepljiv ima mecku da rodis dok skines taj lepljiv sloj, a uke*ace ti pantalone i ostalu odecu ako ostavis tako lepljivo. Procitaj, ima ovde na forumu tema o lepljivom enterijeru. ItalijanCi na tako nekim glupostima padaju.

Proveri joj i servo volana, mehanicki je i hoce da curi ulje (na mojoj nije) i da li rade svi polozaji duvanja na klimi (proveri i sa vozacke i sa suvozacke strane), inace ti ne gine raskopavanje table. Manifestacija je da recimo levo hladi a desno greje kad te klapnice zapnu. Hoce da pukne i neki plasticni deo u mehanizmu podizaca pa da prozor preskace, probaj sva 4 orozora da li idu gore i dole do kraja bez preskakanja.

Ta 2.0 ima malo iscepan keder u gepeku, proveri da li ne ulazi voda.

Edited by ostoja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bi proverio komplet pod, pogotovo gepek i ispod boce za plin, ne deluje mi najsrećnije.
Svojevremeno sam ganjao Mareu 2.0 da uzmem al nije bilo nekog izbora. Znam da me je tadašnji majstor popreko gledao kad sam mu spomenuo, upravo zbog malo mesta u motornom prostoru, al jbg, to je njegov problem.

Послато са 2203129G помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Njegov ali i naplati taj problem. Secam se kada su ruke za v.servis za ove druge motore kostale 50e, za 2.0 20v je kostalo 100e i retko ko je hteo da radi :D Pritom je uvek tesko bilo naci odrzavan nego vecina vec lupa u drugoj radilici. Kazu kada se dobr9 odrzava i vozi da zna da predje puno km.

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/26/2023 at 3:49 PM, Jurke said:

...

Nego, valja otići do Pa na videti na licu mesta. Da ima Bose već bih ja otišao odavno...

 

Idi gledaj i kupuj, ako je dobra kao što oglas navodi, kakav je to auto za tepsiju ribe...!!! Registrovana godinu dana, dva seta točkova i guma, deluje na slikama očuvano - ja se ne bi puno mislio da tražim sledeći auto. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...