Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Proveri cene na vise mesta kao i proizvodjace.Imas u temi o termostatima iskustva.Ako nisi menjao rashladnu tecnost u skorije vreme zameni i nju tom prilikom...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas sam bacio pogled kad si spomenuo termostat. Ako sam dobro uneo podatke u Euroautu je za tebe 3.600 je Vernet i neki drugi za koji ne stoji ime 6k.

Izgleda da je kod tebe sa kucistem termostat, tako bar ovde na slici stoji.

 

Stilo_termostat.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Axicu,brz si... :D
Videcu sto rece Dante Bg na jos par mesta (AP sport,KIT komerc,i nas lokalni Euro 018) pa cu uporediti cene...

Share this post


Link to post
Share on other sites

verovatno ti glavi termostat pa se zato tako ponasa ... ne zatvori do kraja pa tecnost stalno cirkulise kroz hladnjak .... stavi nov i resices problem ... 

ako je zapelo sa parama dobra je stvar sto nece da prokuva motor zbog termostata pa mozes i da sacekas sa zamenom... zato ce vise da trosi goriva ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa morace zamena,jer konstantno se to desava,desi se nekad,ko sto sam napisao da zabode na pola i tera tako,ali vrlo retko....

A sto se kesa tice zavisi koliko kosta,ma da nacice se za makinu :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam jel se kod benzinca isto menja komplet sa kucistem, kao kod jtd, ili? Ja sam pre godinu i po u euro 018 platio 6 i nesto hiljada Behr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po slikama bih rekao da se menja komplet sa kucistem,al ne mogu da tvrdim,evo gore izbunario Axic neki Vernet 3600,a ima i slika

Share this post


Link to post
Share on other sites

najverovatnije ide sve sa kucistem ...

kod mene se otvara kuciste i ubacuje termostat ... jeftinija varijanta ... kao kod juga ... 

verovatno nije nikad menjan od 2002 ... uspeo da odvrnem srafove na kucistu lako nisu zabagrili.... kada sam vracao termostat namazao sve srafove litijumskom mascu za svaki slucaj ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po slikama bih rekao da se menja komplet sa kucistem,al ne mogu da tvrdim,evo gore izbunario Axic neki Vernet 3600,a ima i slika

 

Menja se komplet sa kućištem, zato što ležište termostata nije "demontažno" kao kod Brava, Brave i ranijih modela. Može se naći polovno kućište od prethodnih modela i zameniti na Stilo 1.6 16V i tako malo smanjiti trošak.  Našao sam na YT-u video, pa pogledaj:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cek,ako sam dobro shvatio hoces da kazes da bi moglo da se nadje kuciste sa bravo/brava/marea i da se ubaci u stila,i time se dobije mogucnost da se ne menja komplet?

Nisam u mogucnosti da pogledam video trenutno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

budzevina .... ako nisi majstor moze mnogo toga da ti podje naopako a to ces da vidis tek kad upalis motor ...

ne bih ja tu nista dir'o

Edited by amladenbk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drustvo sta moze da bude problem sto auto sporije dostize radnu temperaturu kad je minus? Tipa 15km otvorenog puta tek na 80° plafon 85° sa ukljucenim grejanjem od prilike na dvojku? Zamenjen termostat novim i cini mi se da je stavio Vernetov mada moracu da ga pitam sutra! Vozimo se 13-14km uz brdo- niz brdo sa upaljenim grejanjem od samog starta vozila na 2-3 brzinu on tek stigo do lupam 60-65°. A u medju vremenu dok idemo uz neko brdo on podigne na lupam 70° pa kad krenemo niz brdo on spusta i sve tako. Takav nam je put do posla :D. A na auto-putu drzi oko 90°, jel to normalno za tu relaciju da dostigne toliku temperaturu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad postigne radnu temperaturu i ne obara je, drzi zakucanu skalu na sredini, onda je sve ok. Ti ga dosta hladis time sto ti je ventilator odmah ukljucen na trojku pa sporije i dostigne radnu temperaturu, a jtd generalno tesko postize radnu temp.tj, treba mu dosta vremena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prićekaj malo sa paljenjem grejanja. Mnogi CR dizeli se veoma teško zagrevaju, mala su termička opterećenja ako voziš pod malim gasom. Mom treba ujutru, polugrad, 12-13km da dođe do 90C. A grejanje palim tek negde na 60-65*C. Jbg neću da ga gazim dok je hladan, vožnja je u rasponu 1400-1800 o/min. Probe radi, probao sam i oštro da ga vozim, zakucao je radnu temp za 6-7 min.

Dodatno otežavanje je što ti odmah pališ grejanje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li bmw 525 d ima dodatni grejac ili sta vec ali navescu primer.Auto nije paljen dva dana,sinoc od picerije ciao do petrovaradinske tvrdjave tj.semafora u njoj ja sam imao radnu temp.u autu,napolju je bilo tipa o i li 1 stepen,vreme pola 10 uvece,bez guzve i bez zadrzavanja na semaforima kod snp-a,izvrsnog vrca i gondole. Dok sam vozio punta mjet i 159 sw mjet postizanje r.temp. na hladnoci je trajalo ohooo.166 mjet 2.4 r5 nije ni docekao zimu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguće je da ima. Laguna 1.9 DCI 120ks od mog klinca, duplo brže dođe na radnu temp. Skoro kao benzinac. Svi moji prethodni JTD-ovi ( AR 156, Lybra, Punto) su se jednako teško zagrevali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mladene da li si pogledao snimak? Po čemu si zaključio da je budževina?

Lepo napisah "ako nisi majstor moze mnogo toga da ti podje naopako a to ces da vidis tek kad upalis motor" ... 

Snimak jesam gledao i vidi se da covek zna sta radi i po tome zakljucujem da je ipak "majstor"... 

ne svidja mi se kako lik rukuje sa kucistem .... zatim sasvim je drugo kacenje na termostatu koji je ugradio .... nigde ne pokazuje kako je zamenio termostat u kucistu ... vidi se samo da je novo kuciste montirano na motor .... a poenta je da se vidi sta je sve uradio i kako je postavio termostat u kucistu ... ovim je pokazao da moze da se menja samo termostat i nista vise ....

a da bi zamenio samo termostat moras da imas to drugo kuciste ( koje opet moras da kupis u prodavnici ili na otpadu ) i novi termostat ( koji opet moras da kupis ) ... da ne zaboravim moras i da kupis zaptivku koja ide na glavu motora ( koju dobijas u kompletu kada kupis odgovarajuci termostat ) ako nema da se kupi posebno moras da pravis, , moras da imas zaptivnu masu .... a gde je utroseno vreme i majstor ....

i kad saberes sve ispada da je jeftinije i jednostavnije kupiti odgovarajuce i samo zameniti .... 

zato sam i rekao budzevina ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li bmw 525 d ima dodatni grejac ili sta vec ali navescu primer.Auto nije paljen dva dana,sinoc od picerije ciao do petrovaradinske tvrdjave tj.semafora u njoj ja sam imao radnu temp.u autu,napolju je bilo tipa o i li 1 stepen,vreme pola 10 uvece,bez guzve i bez zadrzavanja na semaforima kod snp-a,izvrsnog vrca i gondole. Dok sam vozio punta mjet i 159 sw mjet postizanje r.temp. na hladnoci je trajalo ohooo.166 mjet 2.4 r5 nije ni docekao zimu

Svaki bmw je takav. Radi u mestu i dok ocistis sneg on vec preso cetvrtinu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha termostat je 3600 za c220 ja mislim al nesto mi se ne zagreva bas brzo haha. Brzo podigne lupam na 50°-60° al nece tako brzo do 90°. Mada ja uvek odmah upalim grejanje cim ga upalim. Ima onaj elektricni grejac i odma cepa grejanje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...