tempra291 4 Posted June 24, 2016 Hidro test je uradjen,A to da izmerim koliko je sa glave skinuto je dobra ideja samo kako da to izmerim.Mislim,koja je to fabricka vrednost koju treba da merim i kako? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vave 0 Posted June 30, 2016 n adam se da ne kasnim pa shubler u ruke i na neki otpad uporedi visinu kompresionog prostora na tvojoj i na nekoj drugoj glavi Quote Share this post Link to post Share on other sites
cirmi 1 Posted July 1, 2016 Pozdrav Svima! Kopam po temi, ali ne mogu da nađem informaciju koja bi pomogla mom slučaju. Juče posle vožnje nekih 20km sam posumnjao da mi se ventilator hladnjaka ne pali. Kazaljka za temp mi je uvek tačno na polovini, ne prelazi, ali mi se čini da je motor mnogo vruć. Dakle, juče stigao kući, uterao auto, i zaboravio da spustim šiber, ja dam kontakt, ono se upali ventilator ( a prethodno kad sam stao da otvorim kapiju, izbacio u ler i nisam ga čuo). Jutros kako sam stigao na posao, primetio sam da mi je rashl. tečnost iznad max vrednosti, možda za dva prsta! Motor je bio ugrejan.. Da li je moguće da mi ventilator radi u prvoj brzini, pa ga zato ne čujem? Nešto ne verujem kazaljki.. kadgod stanem i ubacim u ler, nekad i posle duge voznje preko 50 km, nikad ne čujem vent. NEgo kad ugasim motor, dam kontakt, i on se upali, u fullu. Auto je 2001. 1.2 16V Punto Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3432 Posted July 1, 2016 Posle vožnje, posebno na ovim temperaturama, kada se pumpa rash. tečnosti zaustavi zajedno sa motorom, raste tempera rash. tečnosti jer nema cirkulacije. Ako je sve kako treba to su razlike od par (3,4,5...)°C. Zato nakon kratke pauze startuje ventilator. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cirmi 1 Posted July 1, 2016 @Mijailović P. Hvala na info. Da li znači nešto što mi je i antifriz malo iznad max vrednosti, kad je motor hladan? Nedavno rađen kompletan veliki servis, i u početku to nisam primećivao. Majstor koji radio kaže da to nije ništa, on se kao širi, pošto su vrućine, ali mi je ipak čudno.. čitao sam da ni u kom trenutku ne sme da bude iznad max, nego treba da je u granicama između min i max... Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 6972 Posted July 1, 2016 Kad je hladan, izvuci antifriz do polovine i prati. Normalno je da varira gore dole, ali dok se pali ventilator, skazaljka na pola i antifriz cirkuliše ne diraj ništa. Ako ti crv ne da mira, odeš kod nekog mehaničara da ti pištoljem za merenje temp izmeri kad otvara-zatvara termostat , tj na kojoj temperaturi. U najgorem slučaju i da ti nešto nije u redu sa sistemom, primetićeš kad skazaljka ode daleko iznad pola. Meni je išla i do pred crveno pa ništa se nije desilo ako se pravovremeno reaguje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tempra291 4 Posted July 3, 2016 Posle duzeg vremena i mnogo izgubljenih zivaca nasao sam uzrok mog problema,to jest pregrejavanja motora pri brzinama iznad 100km na sat.Zahvaljujem se svim forumasima koji su bili uz mene sa svojom dobrom voljom i savetima.Kao sto sam i predpostavljao bila je jedna banalna glupost ali je trebalo to locirati.Cak sam i vadio motor i ravnao blok motora koji mu je bio sumnjiv.Problem je bio u novom hladnjaku rashladne tecnosti koji nije uspevao da dovoljno ohladi tecnost.Da li zbog rasporeda saca ili loseg materijala....ne znam.Uglavnom sa starim hladnjakom nema nikakvih problema.Juce sam primetio da mi grejanje kabine duva mnogo vreliji vazduh nego ventilator motornog hladnjaka.To mi je dalo ideju da vratim stari i eto resenja.Sada mi temperatura ne prelazi 92 stepene pri bilo kom rezimu voznje na otvorenom putu. Mozda ce ovo moje iskustvo nekome pomoci i bilo bi dobro da svi koji rese neki problem to podele sa svima nama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3432 Posted July 3, 2016 Zaključujem da je delimično zapušen taj "novi" hladnjak. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tempra291 4 Posted July 3, 2016 Ne,Super je prohodan.Osetim kad duvam ustima kroz njega.Po meni su ili retke sace ili je materijal los termoprovodnik. To je taj novi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ddd 4 Posted July 3, 2016 covek je imao dobru predpostaku On 15.6.2016. at 11:20 PM, ForrestGump said: Pisao si i da je hladnjak nov. Pitanje: da li se to počelo dešavati nakon zamene hladnjaka ili se dešavalo i pre toga? Pitam da iz nepoznatih isključiš nov hladnjak. Na žalost, danas novo ne znači i ispravno. . Samo je pitanje kako ubediti prodavca da njegov deo ne ispunjava karakteristike koje bi trebalo a povracaj novca i nadoknada stete je verovatno posebna priča. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tempra291 4 Posted July 4, 2016 Najgore je sto sam bacio racun od tog novog. Da li se ti aluminijumski hladnjaci mogu variti u sevisima za hladnjake,pa da popravim stari? Quote Share this post Link to post Share on other sites
tempra291 4 Posted July 7, 2016 Zamenio sam u prodavnici doticni hladnjak za hladnjak od drugog proizvodjaca koji dobro hladi.Prodavac se cudio mojoj tvrdnji ali mi je bez problema zamenio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ddd 4 Posted July 7, 2016 Kod nas postji servis koji popravlja hladnjake, a pre nekoliko dana sam slucajno gledao varenje hladnjaka klime na drugom mestu.U svakom slucaju dobro je da si resio problem a stari verovatno moze da se popravi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
abarth # 0 Posted July 19, 2016 mislim da imam ili imam problem sa pokazivacem temperature pre par nedelja stojim na semaforu slucajno bacim pogled na isti vidim da je pala na 0 tacnije kao i kad se auto upali krenem sa semafora odmah se podigne na pola. Druga situacije pre par dana vozim auto sve normalno na pola stoji parkiram ga i na leru u mestu krece strelica sa pola da malo pada dole pa se vrati pa opet isto. Da li je neko imao slicnih problema? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivica 0 Posted October 15, 2016 (edited) mislim da imam problem na puntu, zamenio sam ulje i filter i od tad imam problem sa kazaljkom za temperaturu ,krene normalno da raste do potrebne temperature ,znaci dodje do polovine i onda pocne da opada za jedan do dva podeoka pa se opet vrati na polovinu pa to isto ponovi jos jednom ,pa se onda ostane na sredini gde treba da bude ,sve to traje nekoliko minuta . Kad ugasim auto na nekoliko minuta (vise od 10min) desava se opet isto :-( Zna li neko sta se desava ,moze li neko da mi pomogne Edited October 19, 2016 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted October 15, 2016 Verovatno termostat. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ddd 4 Posted October 15, 2016 (edited) A može biti instrument tabla. Edited October 15, 2016 by Ddd Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19989 Posted October 15, 2016 1 hour ago, beli_Punto said: Verovatno termostat. +1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivica 0 Posted October 15, 2016 On 10/15/2016 at 8:12 PM, ivica said: mislim da imam problem na puntu, zamenio sam ulje i filter i od tad imam problem sa kazaljkom za temperaturu ,krene normalno da raste do potrebne temperature ,znaci dodje do polovine i onda pocne da opada za jedan do dva podeoka pa se opet vrati na polovinu pa to isto ponovi jos jednom ,pa se onda ostane na sredini gde treba da bude ,sve to traje nekoliko minuta . Kad ugasim auto na nekoliko minuta (vise od 10min) desava se opet isto :-( Zna li neko sta se desava ,moze li neko da mi pomogne 6 godina ga koristim nemoguce da se odjednom tako nesto pojavi ,trenutak kad sam zamenio ulje pocelo da se javlja ovo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Biker Q 0 Posted October 16, 2016 Da nisi zakacio zicu od meraca temp kad si petljao oko ulja, mozda nema dobar kontakt? Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted October 16, 2016 Ide zima, hladnije je napolju, u ovo vreme pokaze termostat ako ne radi kako treba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivica 0 Posted October 16, 2016 Greje odlično nisam video problem tu u dva minuta oseća se toplo unutra, ne znam da li sam nesto zakačio dok sam menjao ulje,samo zamenio filter i otvorio i zatvorio karte Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekisa 1 Posted December 4, 2016 pozz svima ,juce sam radio mali servis na stilu 1.6 ,zamenjeno ulje ,svi filteri ,svecice ,uzgred zamenjen i termostat ,stavljen nov marke vernet ,po zavrsetku u toku voznje sve ok ,grejanje veoma dobro ,vec posle par minuta pocelo takodje i radna temperatura vrlo brzo postignuta ,medjutim nije sve perfektno kako bi trebalo da bude ,skazaljka stoji skoro na sredinu ,odnosno na nekih milimetar ispod pa me zanima da li je to normalno ili nije ozracen sistem kako treba ili sta vec moze da bude uzrok ,evo i slika kako izgleda ,inace nema nekih odstupanja ,skazaljka stoji zakucana ,mozda ponekad mala neka vibracija u smislu da spadne milimetar pa se vrati odmah tako reci zadrhti Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuk85 2984 Posted December 4, 2016 Tako treba Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 720 Posted December 4, 2016 Treba da bude tacno na sredini. Od koliko stepeni je taj termostat sto je ugradjen u auto? Ako je od 83-84° onda zbog toga ne stoji skala zakucana na sredinu. U sustini mozda je i bolje tako, tih par stepeni sto mu fale do 90° ce mu znaciti kad napolju bude bilo 35+. Quote Share this post Link to post Share on other sites