Jump to content
FAS Euroauto Goran
Guest 10216

JTD rešite se vibracije motora

Recommended Posts

Druga strvar je kad se motor gushi. ALi covek kaze trese pa pretpostavljamo da trese i nema veze sa niskim obrtajima :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne verujem da je zamajac ne trese kao sto ste opisali, kad idem u cetvrtoj oko 60 i stisnem gas povlaci normalno nista ne lupa, kvacilo nije sve je normalno auto se najnormalnije ponasa, sad svaki dizel trese pri kretanju kao sto nidza rece, tresao je meni kao lud kad idem u rikverc sve dok nisam promenio oba centralna nosaca sad se i ne oseti kad krecem u rikverc jedino sto na leru ima vibracija i kad krecem prvom pod malim gasom

Share this post


Link to post
Share on other sites

znaci kao sto smo rekli, proveri desni nosac i ocisti dizne, dalje od toga ne bi trebalo da ide...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neke vibracije moraju da se osete u kabini, ipak je to dizelka. Svakako je stvari lične preferencije, ali meni odgovara da imam feedback od motora na leru - mnogo lakše krećem. Kada vozim benzinca, pogotovo nekog novijeg, osećam se vrlo nelagodno jer motor ne čujem uopšte.

Inače, jednom sam se vozio u taksi stildži karavanu i to je čudo bilo kako može da se trese. Pretpostavljam da su takvi slučajevi nakon zamene nosača imali rekaciju da je kao benzinac. Naravno da nije kao benzinac, ali JTD je jedan vrlo miran dizel i meni, lično, prija da znam kada motor radi, a kada ne. Provozajte neki TDI, pa ćete znati više da cenite JTD.

I ja ne volim te novije benzince. Kada stojim na semaforu samo po instrument tabli znam da se nije ugasio. Kao da se vozim trolom :)

Ali meni malo smetaju vibracije na volanu. I nikada nisam vozio TDI ali skoro sam na kratko provozao jedan HDI (pezo 307) koji mi ne izgleda da je u bas nekom super stanju ali kod njega volan kao da je u kamenu uklesan. Ali kad se setim kako se moj zimus tresao kao zecica posle izvesne aktivnosti (u isto vreme zvecka i vrh haube i kacketic na trecim vratima) sada je ekstra miran. Mada, vec rekoh, sada imam utisak da se vise trese kada je postigao radnu temperaturu nego kad je hladan.

A nisam uspeo da danas poredim tresksanje stila karavana sa sveze zamenjenim nosacem sa mojim jer taj poznanik sada po gradu vozi pandu kockicu 94. Skoro mu ugradio plin i samo zuji :)

I recite mi jel se to klik-klak bas tako cuje, jer meni se tako cuje samo kad napred-nazad mrdam ugasen auto. U voznji je to vise nekakav tup udarac. Miki rece da cutim i vozim ali mi ovaj 'prokleti' forum ne da mira. :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad sam pogledao desni nosac, izgleda mi sumnjivo ona guma se ishabala i meka je skroz, jel znate cene tih nosaca, u ap sportu pise da je 7000 i nesto ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

vozim alfu 147 jtd 2004 god, i ja bih naravno da se resim vibracija, i rekoh vidim da ima pozitivnih iskustava sa zamenom tog famoznog nosaca motora, i ja otisao da ga kupim, medjutim izgleda da na alfi postoje drugaciji nosaci.. ja im objasnio da mi treba nosac ispod akumulatora, medjutim kazu to je verovatno centralni i video sam sliku, ali ne izgleda kao onaj sto ste kacili na pocetku teme, vec je onako okrugao, izgleda onako kruznog oblika (recimo u obliku prevrnute metalne solje) da li je to to sto meni treba>???

Share this post


Link to post
Share on other sites

kako nema kad su iste manifestacije, da li taj centralni kod alfe ima ulogu tog pomenutog kod stila.. prilicno je jeftin 3000 din, da li se isplati zameniti ga??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad sam pogledao desni nosac,

Ja pisao da ni desni ne treba zanemariti.

Ljudi zamene levi pa zadovoljni, ni ne slute koliko pobolšanja dobiju sa zamenom oba.

Ja ne znam koja dizelka ne trese niti malo pri polasku,

Punto Evo 1.3 mjet 95ks, ali stvarno :yes . Ima verovatno još ali ovo sam juče proverio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vidim da svi preporucuju ciscenje dizni.

ja imam ultrazvucnu kadu, ali ne znam postupak ciscenja.\da li je uopste pametno da ja cistim sam sebi dizne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desni nosač motora (gledajući iz pozicije - sediš za volanom - negde kod posude za rashladnu tečnost) na Stilu benzincu 1.6 2004. godište: puknuta guma skroz unaokolo. I to dok nismo skinuli i videli (majstor nije mogao da veruje, kopkalo me, i srecom insistirao sam da ga skida, da proveri). Stila sam kupio 2008. u Aprilu, polovnog, sa takvim nosačem. Tada (leto 2008.g.) novi Acron-ov kod Stojanova oko 6000din, ili je to bilo sa rukama, više se ne sećam..

Međutim, druge nosače, a pogotovo taj, nosač menjača, nisam proveravao, valjda je i kod benzinca ispod akumulatora.. Nemam nikakvih vibracija, sem što mi ponekad zatrza u nižim stepenima prenosa 2.-3. (i to nisam rešio do kraja, od kako sam ga kupio).

Sad kako je otoplilo, prosto milina, prede, dobar odziv na sve strane itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ali ne znam postupak ciscenja

Onda bolje nemoj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a sta meni savetujete za alfu, da menjam taj centralni nosac motora, koliko moze da bude teska zamena?

naravno uradio bi i ciscenje dizni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji ti je centralni?

Glavni nosači su levi i desni, na njih se motor veša i obično su uzrok problema. Zadnji 1 ili 2 služe da se motor ne zakreće prilikom ubrzanja i kočenja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nemam pojma, pokazivao mi lik u radnji na kompu, ja sam mu rekao ispod akumulatora nosac, on mi pokazao ovo, kao to je neki centralni i najbitniji nosac

ovo na slici lici na to sto mi je ponudio.. da li je to to.. izgleda da je kod alfe drugacije nego na stilu

2501025.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ne znam koja dizelka ne trese niti malo pri polasku,

Punto Evo 1.3 mjet 95ks, ali stvarno :yes . Ima verovatno još ali ovo sam juče proverio.

Kad smo vec kod toga, Subaru Legacy novi. 2.0 motor, dizel naravno, niti se cuje ista, niti oseca ista :blink: Sto neko gore rece, kao trola jbt!

Edited by Bocca

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je čuveni Subaruov boxer dizel, gde mu u mnogome pomaže položaj klipova u 2 reda pod uglom od 180 stepeni.

nemam pojma, pokazivao mi lik u radnji na kompu, ja sam mu rekao ispod akumulatora nosac, on mi pokazao ovo,

Slični izgleda Stilov ispod akumulatora.

Edited by kole

Share this post


Link to post
Share on other sites
vidim da svi preporucuju ciscenje dizni.

ja imam ultrazvucnu kadu, ali ne znam postupak ciscenja.\da li je uopste pametno da ja cistim sam sebi dizne

Meni je to radio majstor Miki. Kibicivao sam sve vreme, i mogu ti reći - ako to nikad nisi radio nemoj da isprobavaš na svojim kolima. Ima nekoliko karakterističnih zahvata i nekoliko jako sitnih delova u samoj dizni. Treba to umeti rasklopiti i sklopiti.

Neravno, ne kažem da je to neka rocket sience, kad bi ti neko pokazao, i kad bi uz nadzor odradio 2-3 motora, mogao bi posle i sam. Ali ovako - mojne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se sa mihailovicem, treba tu da se skine glava dizne, izvadi opruga i ulozak i sta jos ne... Pro tom treba paziti na polozaj svih tih elemenata pri sklapanju. Bolje je posetiti majstora ako nemas iskustva. Mikisky je u jednom postu slikao tu diznu rasklopljenu, ima tu elemenata, nije bas toliko prosto.

image.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor vibrira...

Obrtaji variraju...

Imao sam takav slucaj, na svu srecu naisao sam na dobrog i postenog majstora. Rec je o sledecem...

Da ponovim, nakon paljenja, motor se cuo glasnije, kazaljka obrtomjera je skakala sa 700 do 950, auto se tresao...

Postojale su dve solucije, prva (jeftinija) da je u pitanju regulator pritiska, a druga (skuplja) da su dizne. Kada smo prikljucili na dijagnostiku nikakvih gresaka nije prijavljivao.

Majstor mi je privremeno zamenio regulator pritiska (da krenemo od jeftinije verzije), i neka vozim. Nije bilo nekih znacajnih promena.

ALI KAKO JE VREME ODMICALO I TROSILO SE GORIVO, I POTROSIO SVE I POTOM USUO NA MOL-U PUN REZERVOAR SVE SE PROMENILO NABOLJE.

Otisao sam kod majstora, on mi je ponovo vratio moj stari regulator i evo sada auto, odnosno motor samo prede...

POUKA: Postovani vlasnici vozila sa JTD motorima, kolege, pazite gde i kakvo gorivo tocite. Nije svuda isti OMV, niti Lukoil,...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sipam 5 godina na NIS-u uglavnom,ja ne primetim nikakve razlike,a auto isto ide gde god naspem :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...