Martin 795 Posted April 14, 2011 A da li neko ima predlog sta uzeti od nosaca motora za Mareu 1.9 JTD? Dok sam putovao za Austriju, primetio sam da se vibracije na volanu osecaju vise nego pre, ali pri brzinama vecim od 120 km/h....do guma nije, do puta nije...I na leru se takodje osecaju malo vece vibracije nego do sada... Quote Share this post Link to post Share on other sites
space 1 Posted April 14, 2011 iz radoznalosti sam danas malo popusto saraf na nosacu motora, za od prilike 3 mm i dobio sledecepovecao se zvuk klik klak kad naglo dodam gas i pri mjenjanju brzine, ali vibracije nigdje nema, milina za usi.Nisam znao od cega dolazi ono klik klak, ali izgleda da je do nosaca, jesam li upravuZakljucak je da je krajnje vrijeme da izbacim stari nosac. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted April 14, 2011 dobar zakljucak. Quote Share this post Link to post Share on other sites
LordMarcus 0 Posted April 14, 2011 meni se isto cuje ono klik-klak , menjao ona dva centralna nosaca, al ostalo isto...morace ovaj bocni da se menja... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko KG 0 Posted April 15, 2011 ljudi pomozite ja sam isto zamenio nosac ispod akumulatora i oba centralna nosaca ali vibracije su jos tu sto me izludjuje kad je auto na leru, sta mislite da li je to zbog dizni i da li treba da idem na ciscenje dizni posto ne bi da bacim 50-tak evra a da ne resim problem ?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshac 0 Posted April 15, 2011 Ljudi ja sam preporodjen covek, danas zamenio famozni nosac motora ispod akumulatora na jtd-u 2002.god, i ne mogu da opisem svoju radost . Vibracije nestale skroz, kao da vozim benzinca, stravio sam onaj za 1.8 stila. cena sa ugradnjom 40 evricaNe znam da li je po pravilima foruma, a ako nije moze na private. Ko ti je odradio operaciju i gde si nabavio deo za 3700? Quote Share this post Link to post Share on other sites
sikander 0 Posted April 15, 2011 @NeshaImas ova dva u AP Sportu - benzinaci dizel.@Marko KGJa sam zamenio taj nosac ispod akumulatora i potpuno je nestao neki metalni zveckajuci zvuk i vibracije su se znatno smanjile. Ali ja sam ocekivao vise. Mozda zbog iskustava mnogih na ovom forumu koji su odusevljeno pisali o "benzincu" u koji su seli nakon zamene I dalje imam odredjene vibracije na volanu. Mislim da cu danas uloviti jednog poznanika koij je nesto pre mene zamenio taj nosac pa da uporedim. Sedeo sam u njegovom stilu kada je tek zamenio nosac i cini mi se da je mirniji od mog. Ali danas cu da probam kola pored kola.Kod mene je veoma izrazen nekakav tup udar pri ubrzavanju i kocenju. Nisam siguran da bih ga nazvao "klik-klak", tj. ne cuje se takav zvuk. Kada mrdam kola napred nazad na kanalu vidi se (i sada i cuje klik-klak) veliki hod srednjih nosaca tako da se nadam da su oni.I nakon zamene srednjeg nosaca imam utisak da mi je volan mirniji kada je auto hladan nego kada postigne radnu temperaturu?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted April 15, 2011 Neke vibracije moraju da se osete u kabini, ipak je to dizelka. Svakako je stvari lične preferencije, ali meni odgovara da imam feedback od motora na leru - mnogo lakše krećem. Kada vozim benzinca, pogotovo nekog novijeg, osećam se vrlo nelagodno jer motor ne čujem uopšte. Inače, jednom sam se vozio u taksi stildži karavanu i to je čudo bilo kako može da se trese. Pretpostavljam da su takvi slučajevi nakon zamene nosača imali rekaciju da je kao benzinac. Naravno da nije kao benzinac, ali JTD je jedan vrlo miran dizel i meni, lično, prija da znam kada motor radi, a kada ne. Provozajte neki TDI, pa ćete znati više da cenite JTD. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted April 15, 2011 ja imam vibracije na volanu u leru, a i negde oko 2000 obrtaja vibrira policica kod "lustera", a usput mi se cuje klak-klak pri menjanju prve 2-3 brzine...na poslednjoj proveri su centralna dva bila ok, tako da menjam nosac menjaca ovih dana, pa javljam rezultate...pitao sam u temi ak vozdovac za cenu originala, pa ako nije drasticno skuplji uzecu njega, ako je skuplji dosta ostaje mi da razmatram da li uzeti taj za 1.8 16v ili za jtd... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted April 15, 2011 Ja mislim da ti imaš potpuno isti nosač kao 1.8. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted April 15, 2011 nije isti, mora da se budzi shraf, tj valjda da se podmecu podloshke.. videcu sad cenu u ak vozdovac, pa cu odluciti... Quote Share this post Link to post Share on other sites
boban(BG) 0 Posted April 15, 2011 nije isti, mora da se budzi shraf, tj valjda da se podmecu podloshke.. videcu sad cenu u ak vozdovac, pa cu odluciti...Baš suprotno, moraš da skineš podlopku koja je debela oko 6-7 milimetara i da staviš tanju, a šraf ostaje isti. A sad, zašto su italijani stavili na JTD motor koji ima veće vibracije od 1.8, toliko malo gume na nosaču a na 1.8 dosta više gume, ko će to znati. Bitno je da i jedna i druga opcija radi najnormalnije Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko KG 0 Posted April 15, 2011 Meni su iz Ap poslali nosac za JTD al onaj stariji tip da nije mozda zbog njega ili sam trebao da trazim onaj noviji modifikovani nosac ?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted April 15, 2011 Provozajte neki TDI, pa ćete znati više da cenite JTD.ja skoro vozao pasata. majko mila. Kad sam usao natrag u stila uz'o da ljubim shtrokave patosnice i musav motor!Meni su iz Ap poslali nosac za JTD al onaj stariji tip da nije mozda zbog njega ili sam trebao da trazim onaj noviji modifikovani nosac ??trebao si, mada ne znam iz kog muzeja su izvukli taj stari jbt! Quote Share this post Link to post Share on other sites
drvac 0 Posted April 15, 2011 Trebao si da uzmes modifikovani naravno. Bas cudno, ja mislim da uopste i nema starih nosaca. Prestali su da se ugradjuju u stila posle 2004 i posle su radjeni samo novi sa vise gume.U mom stilu 2006 je bio novi nosac ali dzabe kada je guma pukla to se videlo tek kada je skinut i na leru je dosta tresao. Ja sam na moj stavio od 1.8 benzinca i on ima dosta gume samo malo manje nego za jtd. Razlika je drasticna i u toku voznje i na leru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko KG 0 Posted April 15, 2011 Mislite da ovaj ne odradjuje posao kako treba pa zato i dalje trese na leru ?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted April 15, 2011 Ako je stvarno nov novcijat, onda nece biti razlike. Razlika izmedju starog i novog modifikovanog je u tome sto novi duze traje jer je bolje napravljen. Tako da tvoj novi stari, ako je dobro montiran (i ako je problem uopste bio u njemu) mora da radi posao. Pa koliko traje traje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko KG 0 Posted April 15, 2011 (edited) meni samo dolaze u obzir jos dizne ili mozda onaj desni nosac mada ne verujem niko se jos nije zalio na njega, posto kad krecem iz lera prvom trese a na leru vibrira i to se najvise oseti na sedistu dok sedim i ne verujem da je uopste bio problem u nosacu ispod akumulatora posto ovaj stari akd sam izvadio izgledao je ok guma nigde nije pukla ili slicno Edited April 15, 2011 by Marko KG Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted April 15, 2011 pa proveri onda desni nosac, a ciscenjem dizni nikako ne mozes da budes na gubitku, u svakom slucaju ce posle ciscenja auto pravilnije raditi, ravnomernije ubrzavati i moguce manje trositi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko KG 0 Posted April 15, 2011 Ok provericu i desni nosac mozda je i on a i dizne, sto kazes ti nikako necu da budem u gubitku. Hvala vam ljudi u svakom slucaju Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted April 15, 2011 meni samo dolaze u obzir jos dizne ili mozda onaj desni nosac mada ne verujem niko se jos nije zalio na njega, posto kad krecem iz lera prvom trese a na leru vibrira i to se najvise oseti na sedistu dok sedim i ne verujem da je uopste bio problem u nosacu ispod akumulatora posto ovaj stari akd sam izvadio izgledao je ok guma nigde nije pukla ili slicnoopa opa, ovo nisi spomenuo. A da ti svrnes do mikija ili gorana i proveris plivajuci zamajac? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko KG 0 Posted April 15, 2011 koji su simptomi ako je zamajac ?? jel ovako kao sto je kod mene ?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted April 15, 2011 pa te simptome retko ko moze da ti opise i objasni 100% sigurno... u principu mozes cisto radi sebe da ocistis dizne i vidis taj nosac u kakvom je stanju, a za sve ostalo je pitanje...da li ti je tvrdo kvacilo, da li visoko ili nisko hvata, da li ti proklizava lamela, da li ti trza auto ako u cetvrtoj brziji pri 60km/h das pun gas, itd... ako su neki od ovih simptoma, verovatno je do kvacila tj. korpe, lamele, druka, zamajca, cilindra kvacila, a sta je sigurno, najbolje se vidi kad se menjach skine...u svakom slucaju je najbolje da odes kod majstora da pregleda auto... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted April 15, 2011 koji su simptomi ako je zamajac ?? jel ovako kao sto je kod mene ??Izmedju ostalog i ti tvoji. Najbolje odvoj jedno 2 sata, upisi u pretrazi zamajac, pa se baci na citanje. Znacice ti veruj mi Druga stvar je da dovnes mikija u TIM servis, kazes da bi detaljno pregledao sve kao sto manfred kaze. Spremis kintu, par ladnih piva i miki ti kaze sve sto treba Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted April 15, 2011 Ja ne znam koja dizelka ne trese niti malo pri polasku, pogotovo ako krećete sa sasvim niskih obrtaja, pa oni nekad malo i padnu ispod ler gasa? Teško je samo preko tuđe priče uspostaviti dijagnozu u ovom slučaju. Quote Share this post Link to post Share on other sites