glajkovac 0 Posted November 24, 2011 ....pre svega pozdrav svima....novi sam ovde i novi vozac stila jtd 1.9...85kw..116 ks....citao sam ovu temu oko vibracije motora na leru....kod mene je slicna pojava...e sada zanima me samo jedno da li taj nosac motora.. levi od 1.8.. odgovara i za moj stilo....karavan 2004 godiste....hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
drvac 0 Posted November 24, 2011 (edited) Slobodno uzmi taj nosac pase na sve, ja sam isti stavio na multijet-a 2006 a moj komsija na jtd bas 2004 godiste. Edited November 24, 2011 by drvac Quote Share this post Link to post Share on other sites
glajkovac 0 Posted November 24, 2011 hvala na informaciji....narucicu u AP sportu..pa cu videti ima li promene na bolje...pozzz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sanjin 0 Posted November 24, 2011 Marko druze, nema to veze ni sa godistem ni sa JTD MultiJet, TDI , itd ..Ima veze sa tim sto svi dizeli prave vibracije, a dotrajali nosachi motora ih prenose na karoseriju.Samo treba naci koji je nosach losh i zameniti ga.Ima veze druze od 2004god se ugradjuje drugi nosac puno rubosnij....Evo radi usporedbe kada sam ja svoj mjenjao pa uoci razliku Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 303 Posted November 24, 2011 Nisi u pravu,isti su nosaci,samo je taj novi modifikovan,ima vise gume da ne bi stradao brzo kao onaj na prvoj ugradnji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sanjin 0 Posted November 24, 2011 Nisi u pravu,isti su nosaci,samo je taj novi modifikovan,ima vise gume da ne bi stradao brzo kao onaj na prvoj ugradnji.Pa eto ti slike poredi :/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
glajkovac 0 Posted November 26, 2011 ....promenio sam danas nosac ispod akumulatora i stavio onaj od 1.8 na moj jtd 1.9....i mogu vam reci da su utisci fenomenalni...vibracije male su ostale sto je sasvim podnosljivo za dizela a onog brujanja od pre vise nema-drugaciji je osecaj u autu...da u medjuvremenu kad sam to radio..promenio sam i termostat....izvinjavam se jel to nije tema ovde ali sam prezadovoljan sad imam i grejanje kako treba.....hvala svima na ovoj temi....svasta se moze nauciti...cuti...i naravno druziti...pozzz svima Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshac 0 Posted December 2, 2011 Kupio sam nosač motora tipa Akron koji ide ispod akumulatora za Stilo JTD 115 KS. U odnosu na original ugradjen, ovaj je najmanje duplo deblji tj. ima duplu veću visinu. Da li je to OK i da li ima vise vrsta tog tipa nocača za JTD?Ne želim da mi se desi da zamenim nosač, a da auto i dalje neprijatno vibrira. Kako da proverim da li je do tog nosača ili je nešto drugo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted December 2, 2011 To što ti se nosači razlikuju je zato što imaš stari, pre modifikacije, novi se razlikuje, par postova ispred imaš slike.Ako si nosač kupio po kataloškom broju (imaš ga negde napred u postovima), neće biti greške. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted December 9, 2011 Pozdrav ja malo prelistah ali ne nadjoh proceduru zamene, da li treba poturiti dizalicu pod menjac prilikom zamene ovog nosaca ili nesto ili moze da se osafi i zasafi drugi Uzeo sam nosac ali se kanim da menjam trese mi se kad se gasi auto i kad krecem bez gasa kao da motor hoce da iskoci auto je presao 190 000 ilja zamenjeni su onaj sa strane suvozaca i reket ispod ostao ovaj ispod akumulatora... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted December 10, 2011 Danas zamenjen nosac posle 190 000 nosac nije toliko los, stavljen novi akron pod menjac poturiti dizalicu samo blago da se nasloni osafiti akumulator zatim ispod njega 3 safa drze kompletan nosac akumulatora, a ispod se nalazi nosac koji sam osafio veoma lako takoreci kad sam popustio mogao sam rukom safove osafiti. Posle zamene auto vise ne trese prilikom polaska a i dosta je mirniji prilikom gasenja...nosac sa donje strane novi sam dodatno popunio silikonom belim elasticnim za kade onaj ceresit... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted December 11, 2011 Danas posle duze voznje mogu da kazem da je meksi i pri saltanju a i kad se bas umrtvi nema nikakvih potresa Quote Share this post Link to post Share on other sites
Simply the best 0 Posted December 11, 2011 Malo nejasna matematikaAko su 4 - 33.000,00, jedan ne može da bude 11.000,00 Kupis 3 jedan gratis hahahha Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted December 12, 2011 zamenjen nosac motora ispod akumulatora na stilu...prva reakcija: :w00t: kao da vozim benzinca... mnooooogo je mirniji i tishi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tex 0 Posted December 13, 2011 Zna li neko tacne dimenzije duzeg zavrtnja koji je potreban za montiranje nosaca menjaca od 1.8 benzinskog motora, dakle precnik x duzina? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rax011 0 Posted December 20, 2011 E to i mene zanima ali niko nece da izmeri onaj fabricki sraf od tog nosaca pa bi na njega dodali jos 1cm i pravo u nabavku Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tex 0 Posted December 21, 2011 Zamenjen je i moj nosac motora (ustvari, oba gornja nosaca) i takodje nisam izmerio zavrtanj. Doduse, nema ni potrebe - ostavio sam stari zavrtanj i podlosku, a ugradjen je novi tip nosaca motora za JTD 115KS i sve to radi odlicno. Nema potebe za stavljanjem nosaca od benzinskog motora jer je ovaj originalni isto tako dobar i nema problema kod ugradnje. Vibracije se u kabini manje osecaju, a najvise razlike osecam kod kretanja i menjanja brzina. Investicija se definitivno isplatila ukoliko ce ovakvo stanje da potraje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
coyot 0 Posted December 22, 2011 Evo i ja da dodam moje iskustvo. U pitanju je Stilo 1.9 JTD 115 ks. Auto je toliko pravilo vibracije da se nije moglo ostati u njemu od vibracija. Nije covjek mogao razgovarati normalno a da se ne dere. Kupio sam stopu, modifikovanu, i zamjenio je.... WTF nisam mogao da prepoznam svoje auto. Sad nema neprijatnih vibracija, ne cuje se skoro nista. Prezadovoljan sam. Citajuci iskustva sa foruma rijesio sam i ja da zamijenim stopu i hvala svima. E sad imam jos jedno pitanje, zamjenio sam samo lijevu stopu motora(kod akumulatora) da li da zamijenim i desnu stopu motora jer mi prilikom gasenja auta protrese malo motor? Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted December 22, 2011 pa po toj logici treba zameniti sve nosace i auto ce u kabini biti kao iz fabrike.. bez ikakvih trzaja i vibracija... Quote Share this post Link to post Share on other sites
space 1 Posted December 24, 2011 Evo i ja da dodam moje iskustvo. U pitanju je Stilo 1.9 JTD 115 ks. Auto je toliko pravilo vibracije da se nije moglo ostati u njemu od vibracija. Nije covjek mogao razgovarati normalno a da se ne dere. Kupio sam stopu, modifikovanu, i zamjenio je.... WTF nisam mogao da prepoznam svoje auto. Sad nema neprijatnih vibracija, ne cuje se skoro nista. Prezadovoljan sam. Citajuci iskustva sa foruma rijesio sam i ja da zamijenim stopu i hvala svima. E sad imam jos jedno pitanje, zamjenio sam samo lijevu stopu motora(kod akumulatora) da li da zamijenim i desnu stopu motora jer mi prilikom gasenja auta protrese malo motor? Hvalae sto se tice tresenja auta kad gasis zamjeni dva donja nosaca. Ja sam zamjenio prije dva dana i izgubio tresenje, lakse krecem, manje se cuje u kabini posebno prilikom ubrzanja, i da, unutra vise nema nikakvih zvukova dok motor radi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Starday 0 Posted January 14, 2012 Izvinjavam se sto sam offtopic, ali vidim da se ovdje mnogo pise o nosacima motora, a meni rekose da je moj problem (mozda) vezan za nosac...pa da ne otvaram novu temu.Naime, kada se sporije krecem, u drugoj ili trecoj brzini...i malo brze dam gas (naglo pritisnem...ne moram do kraja, samo je bitno da je nagao pokret), cuje se neko "cak", pa tek onda se primi gas. Kao da negdje ima neki luft, pa ne primi odmah. Isto tako, kada pustim gas brzo, cuje se neki zvuk...kao da opet nesto kucne. Nadam se da sam koliko toliko bio jasan. Uglavnom, neko mi rece da je to mozda do nosaca motora... Primjetio sam da recimo ne mogu brzo (naglo) krenuti (naprijed) iz stanja mirovanja...kada bih pokusao naglo da krenem, ugasio bi mi se. A to nije slucaj sa rikvercom. U rikverc se iz mirovanja propinje i krene kao trkaci konj... Ne bih dalje da objasnjavam, dovoljno sam zakomplikovao...mozda neko vec zna o cemu je rijec, a ako treba jos nesto da pojasnim, tu sam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted January 15, 2012 vrlo je moguce da je do kvacila tj zamajca, a manje moguce da je do nosaca... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Starday 0 Posted January 16, 2012 To mi zvuci kao skuplja varijanta... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Starday 0 Posted January 16, 2012 (edited) Citao sam sad o tom zamajcu...nemam nijedan drugi simptom osim ovog sto sam naveo. Nadam se da nije do njega... Edited January 16, 2012 by Starday Quote Share this post Link to post Share on other sites
Starday 0 Posted January 26, 2012 (edited) Izvinjavam se sto sam offtopic, ali vidim da se ovdje mnogo pise o nosacima motora, a meni rekose da je moj problem (mozda) vezan za nosac...pa da ne otvaram novu temu.Naime, kada se sporije krecem, u drugoj ili trecoj brzini...i malo brze dam gas (naglo pritisnem...ne moram do kraja, samo je bitno da je nagao pokret), cuje se neko "cak", pa tek onda se primi gas. Kao da negdje ima neki luft, pa ne primi odmah. Isto tako, kada pustim gas brzo, cuje se neki zvuk...kao da opet nesto kucne. Nadam se da sam koliko toliko bio jasan. Uglavnom, neko mi rece da je to mozda do nosaca motora... Primjetio sam da recimo ne mogu brzo (naglo) krenuti (naprijed) iz stanja mirovanja...kada bih pokusao naglo da krenem, ugasio bi mi se. A to nije slucaj sa rikvercom. U rikverc se iz mirovanja propinje i krene kao trkaci konj... Ne bih dalje da objasnjavam, dovoljno sam zakomplikovao...mozda neko vec zna o cemu je rijec, a ako treba jos nesto da pojasnim, tu sam. Bio kod majstora, kaze u pitanju su lose lafete (i stabilizatori). Ali preporucio mi je da ih ne mijenjam sada, vec nekad na proljece, kada prodje snijeg...da ih ne trosim po ovim losim putevima pod snijegom... Edited January 26, 2012 by Starday Quote Share this post Link to post Share on other sites