Jump to content
FAS Goran
Guest 10216

JTD rešite se vibracije motora

Recommended Posts

....pre svega pozdrav svima....novi sam ovde i novi vozac stila jtd 1.9...85kw..116 ks....

citao sam ovu temu oko vibracije motora na leru....kod mene je slicna pojava...e sada zanima me samo jedno da li taj nosac motora.. levi od 1.8.. odgovara i za moj stilo....karavan 2004 godiste....hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slobodno uzmi taj nosac pase na sve, ja sam isti stavio na multijet-a 2006 a moj komsija na jtd bas 2004 godiste.

Edited by drvac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marko druze, nema to veze ni sa godistem ni sa JTD MultiJet, TDI , itd ..

Ima veze sa tim sto svi dizeli prave vibracije, a dotrajali nosachi motora ih prenose na karoseriju.

Samo treba naci koji je nosach losh i zameniti ga.

Ima veze druze ;) od 2004god se ugradjuje drugi nosac puno rubosnij....

Evo radi usporedbe kada sam ja svoj mjenjao pa uoci razliku :)

qq40.jpg qq41.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisi u pravu,isti su nosaci,samo je taj novi modifikovan,ima vise gume da ne bi stradao brzo kao onaj na prvoj ugradnji.

Pa eto ti slike poredi :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

....promenio sam danas nosac ispod akumulatora i stavio onaj od 1.8 na moj jtd 1.9....i mogu vam reci da su utisci fenomenalni...vibracije male su ostale sto je sasvim podnosljivo za dizela a onog brujanja od pre vise nema-drugaciji je osecaj u autu...da u medjuvremenu kad sam to radio..promenio sam i termostat....izvinjavam se jel to nije tema ovde ali sam prezadovoljan sad imam i grejanje kako treba.....hvala svima na ovoj temi....svasta se moze nauciti...cuti...i naravno druziti...pozzz svima :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupio sam nosač motora tipa Akron koji ide ispod akumulatora za Stilo JTD 115 KS. U odnosu na original ugradjen, ovaj je najmanje duplo deblji tj. ima duplu veću visinu. Da li je to OK i da li ima vise vrsta tog tipa nocača za JTD?

Ne želim da mi se desi da zamenim nosač, a da auto i dalje neprijatno vibrira.

Kako da proverim da li je do tog nosača ili je nešto drugo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To što ti se nosači razlikuju je zato što imaš stari, pre modifikacije, novi se razlikuje, par postova ispred imaš slike.

Ako si nosač kupio po kataloškom broju (imaš ga negde napred u postovima), neće biti greške.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ja malo prelistah ali ne nadjoh proceduru zamene, da li treba poturiti dizalicu pod menjac prilikom zamene ovog nosaca ili nesto ili moze da se osafi i zasafi drugi :question:

Uzeo sam nosac ali se kanim da menjam trese mi se kad se gasi auto i kad krecem bez gasa kao da motor hoce da iskoci auto je presao 190 000 ilja zamenjeni su onaj sa strane suvozaca i reket ispod ostao ovaj ispod akumulatora...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas zamenjen nosac posle 190 000 nosac nije toliko los, stavljen novi akron pod menjac poturiti dizalicu samo blago da se nasloni osafiti akumulator zatim ispod njega 3 safa drze kompletan nosac akumulatora, a ispod se nalazi nosac koji sam osafio veoma lako takoreci kad sam popustio mogao sam rukom safove osafiti.

Posle zamene auto vise ne trese prilikom polaska a i dosta je mirniji prilikom gasenja...nosac sa donje strane novi sam dodatno popunio silikonom belim elasticnim za kade onaj ceresit...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo nejasna matematika

Ako su 4 - 33.000,00, jedan ne može da bude 11.000,00 ;)

Kupis 3 jedan gratis hahahha :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zamenjen nosac motora ispod akumulatora na stilu...

prva reakcija: :w00t: :w00t: :w00t:

kao da vozim benzinca... mnooooogo je mirniji i tishi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zna li neko tacne dimenzije duzeg zavrtnja koji je potreban za montiranje nosaca menjaca od 1.8 benzinskog motora, dakle precnik x duzina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamenjen je i moj nosac motora (ustvari, oba gornja nosaca) i takodje nisam izmerio zavrtanj. Doduse, nema ni potrebe - ostavio sam stari zavrtanj i podlosku, a ugradjen je novi tip nosaca motora za JTD 115KS i sve to radi odlicno. Nema potebe za stavljanjem nosaca od benzinskog motora jer je ovaj originalni isto tako dobar i nema problema kod ugradnje. Vibracije se u kabini manje osecaju, a najvise razlike osecam kod kretanja i menjanja brzina. Investicija se definitivno isplatila ukoliko ce ovakvo stanje da potraje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i ja da dodam moje iskustvo. U pitanju je Stilo 1.9 JTD 115 ks. Auto je toliko pravilo vibracije da se nije moglo ostati u njemu od vibracija. Nije covjek mogao razgovarati normalno a da se ne dere. Kupio sam stopu, modifikovanu, i zamjenio je.... WTF nisam mogao da prepoznam svoje auto. Sad nema neprijatnih vibracija, ne cuje se skoro nista. Prezadovoljan sam. Citajuci iskustva sa foruma rijesio sam i ja da zamijenim stopu i hvala svima. E sad imam jos jedno pitanje, zamjenio sam samo lijevu stopu motora(kod akumulatora) da li da zamijenim i desnu stopu motora jer mi prilikom gasenja auta protrese malo motor?

Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa po toj logici treba zameniti sve nosace i auto ce u kabini biti kao iz fabrike.. bez ikakvih trzaja i vibracija...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i ja da dodam moje iskustvo. U pitanju je Stilo 1.9 JTD 115 ks. Auto je toliko pravilo vibracije da se nije moglo ostati u njemu od vibracija. Nije covjek mogao razgovarati normalno a da se ne dere. Kupio sam stopu, modifikovanu, i zamjenio je.... WTF nisam mogao da prepoznam svoje auto. Sad nema neprijatnih vibracija, ne cuje se skoro nista. Prezadovoljan sam. Citajuci iskustva sa foruma rijesio sam i ja da zamijenim stopu i hvala svima. E sad imam jos jedno pitanje, zamjenio sam samo lijevu stopu motora(kod akumulatora) da li da zamijenim i desnu stopu motora jer mi prilikom gasenja auta protrese malo motor?

Hvala

e sto se tice tresenja auta kad gasis zamjeni dva donja nosaca. Ja sam zamjenio prije dva dana i izgubio tresenje, lakse krecem, manje se cuje u kabini posebno prilikom ubrzanja, i da, unutra vise nema nikakvih zvukova dok motor radi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvinjavam se sto sam offtopic, ali vidim da se ovdje mnogo pise o nosacima motora, a meni rekose da je moj problem (mozda) vezan za nosac...pa da ne otvaram novu temu.

Naime, kada se sporije krecem, u drugoj ili trecoj brzini...i malo brze dam gas (naglo pritisnem...ne moram do kraja, samo je bitno da je nagao pokret), cuje se neko "cak", pa tek onda se primi gas. Kao da negdje ima neki luft, pa ne primi odmah. Isto tako, kada pustim gas brzo, cuje se neki zvuk...kao da opet nesto kucne. :) Nadam se da sam koliko toliko bio jasan. Uglavnom, neko mi rece da je to mozda do nosaca motora...

Primjetio sam da recimo ne mogu brzo (naglo) krenuti (naprijed) iz stanja mirovanja...kada bih pokusao naglo da krenem, ugasio bi mi se. A to nije slucaj sa rikvercom. U rikverc se iz mirovanja propinje i krene kao trkaci konj... :)

Ne bih dalje da objasnjavam, dovoljno sam zakomplikovao...mozda neko vec zna o cemu je rijec, a ako treba jos nesto da pojasnim, tu sam. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citao sam sad o tom zamajcu...nemam nijedan drugi simptom osim ovog sto sam naveo. Nadam se da nije do njega...

Edited by Starday

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvinjavam se sto sam offtopic, ali vidim da se ovdje mnogo pise o nosacima motora, a meni rekose da je moj problem (mozda) vezan za nosac...pa da ne otvaram novu temu.

Naime, kada se sporije krecem, u drugoj ili trecoj brzini...i malo brze dam gas (naglo pritisnem...ne moram do kraja, samo je bitno da je nagao pokret), cuje se neko "cak", pa tek onda se primi gas. Kao da negdje ima neki luft, pa ne primi odmah. Isto tako, kada pustim gas brzo, cuje se neki zvuk...kao da opet nesto kucne. :) Nadam se da sam koliko toliko bio jasan. Uglavnom, neko mi rece da je to mozda do nosaca motora...

Primjetio sam da recimo ne mogu brzo (naglo) krenuti (naprijed) iz stanja mirovanja...kada bih pokusao naglo da krenem, ugasio bi mi se. A to nije slucaj sa rikvercom. U rikverc se iz mirovanja propinje i krene kao trkaci konj... :)

Ne bih dalje da objasnjavam, dovoljno sam zakomplikovao...mozda neko vec zna o cemu je rijec, a ako treba jos nesto da pojasnim, tu sam. :D

Bio kod majstora, kaze u pitanju su lose lafete (i stabilizatori). Ali preporucio mi je da ih ne mijenjam sada, vec nekad na proljece, kada prodje snijeg...da ih ne trosim po ovim losim putevima pod snijegom...

Edited by Starday

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...