Jump to content
FAS Goran

Marko KG

Members
  • Content Count

    77
  • Joined

  • Last visited

About Marko KG

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 12/07/1993

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Kragujevac

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Stilo SW JTD

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mislim da ste u pravu Samo ste izostavili ove bmw-ovce,baš gledaju onako ispod oka koliko primetih
  2. Hvala Drago mi je da se moja Alfa svidja i ostalima,a ne samo Alfistima
  3. E, ja se udaljavam od ove teme,počinje priča 'moj deda ima,naš drugar ima'. Ja neću pričati šta ima moja baba,stric,ujka,komšija,drug kome je jedan drugi drug rekao da treći drug ima to i to,kome je Revo ispeglao mapu i on se sada vozi,evo već 50 godina. U temi sam napisao post čisto da iznesem svoje iskustvo pošto je tema o čipovanju. Izneo sam da je čip veoma dobra stvar ali ako se dobro uradi. Pošto je većina ljudi protiv jer je videla/čula kako je nekome crko nešto,kako dimi i ostalo,sve više izbegava da radi čip. Namerno sam pomenuo Revo jer od ogromnog broja ljudi ima samo dobre komentare i preporuke. Naravno u Srbiji je 50 evra ogromno ali i to se nekako da za čipovanje i onda 'jaooo nikad više čip u životu'. Takvih komentara sam čuo bezbroj. Naravno čip kod Tome iz Svinjišta kome radionica izgleda kao ostava za odlaganje drva preko zime i koji je pametniji od nemca,jer nemac nema pojma samo će da ti uzme 500 evra. Nigde nisam napisao da Rale 'nema pojma' kao što ti kažeš,i pošto izvrćeš moje reči,ja više neću komentarisati. Previše stručnjaka izgleda ovde,a u garaži se vozi jedva 100 konjskih snaga,a na internetu se prepucava o 205 na točku. Revo radi Golf 6R sa 300+ konja,dolaze ljudi iz inostranstva da se auto odradi. Šta ostali rade? Stilo JTD i Golfa TDI pumpa dizna? E moj druže. Sve najbolje i srećno sa čip tjuningom.
  4. Druže,kao što je moj post za tebe budalaština tako je tvoj post za mene još veća budalaština. Ja neću da se svadjam ni sa kim ovde,tvoje je pravo da misliš šta hoćeš. Ne podržavam nikog od tih tjunera,niti sam ikad terao auto kod bilo koga. Uostalom pogledaj koje automobile radi Revochip a koje novaspeed,poredi im radionice,mašine,alate itd. Kao što si ti čuo za Revochip da lažu na valjcima tako sam i ja čuo za sm chip,novaspeed svašta ali ne pada mi na pamet da to sada ovde iznosim.Ovi nisu ni postojali dok je Revochip radio,ima 5x više iskustva od svih njih zajedno i ti si našao da to porediš i da kažeš Revo ovo,Revo ono bla bla. To što ćeš u inostranstvu da platiš 500€ ovde ćeš 50? Druže,stvari koje se prodaju kod nas pod istom markom kao i u inostranstvu su potpuno različite!
  5. Svako ima svoje mišljenje od kad je sveta i veka. To vam je isto ono Alfa vs VW? Znači mišljenja su različita,ja sam samo izneo iskustvo sa čipovanim autom,i snage ima na pretek i uvek. Treba da se zna da interval zamene ulja mora malo da se skrati (8.000 najbolje), da se pusti da auto odradi malo na leru pre gašenja jer je za turbinu ulje najvažnije i čipovan auto će vam trajati gotovo isto kao i fabrički,nema sumnje u to. Ovo je za sve one koji se dvoume dal da čipuju ili ne. Toliko od mene
  6. Druže,svako će danas da ti 'nabudži' bilo kog JTD-a,TDI-a i ostalo. Više nije pitanje ko će da poveća snagu bolje već ko će to uraditi kvalitetnije i dugotrajnije. Nisam ništa reko za konkretne male firme širom Srbije koje se bave time. Da bi čipovanje prošlo dobro,motor koji se čipuje mora da bude u perfektnom stanju. Ne možeš da odvezeš na čipovanje nekog JTD-a koji je ubio 300.000 i već su mu pola delova za zamenu,čip će samo da ga dokrajči. Naravno,koliko zavisi od tjunera toliko zavisi i od samog vlasnika kako vozi automobil posle čipa. Ako ostaneš normalan i ako posle čipa voziš normalno a konkretno dobijenu snagu iskoristiš tek ponekad ili kad ti stvarno treba,vozićeš se dugooo,dugooo vremena (pod uslovom da je mapa dobro odradjena). Ako non stop siliš auto,crknuće ti i fabrički a ne čipovan. Potrošnja se posle čipa ne smanjuje u uslovima gradske vožnje tj ostaje ista,to su samo izmišljotine da se smanjuje za ceo litar. Što se tiče Revochip-a,dobiješ pismenu garanciju i garanciju od nekoliko godina a ne kod ovog 'idi prijatelju probaj mašinu,pa ako ne ide da ti vratim pare'. Uostalom to su tvoje pare i tvoja odluka gde ćeš da čipuješ,samo da ne kreneš posle toga da se hvataš za glavu kad turbo krene da prepunjava,kad razne greše krene da ti izbacuje na board-u. Ako ne platiš na mostu,platićeš na ćupriji.
  7. Evo ja ću da iznesem svoje iskustvo povećanjem snage. Moj auto (Alfa GT 150 Mjet) koji vozim 4 godine već, je čipovana u ozbiljnoj inostranoj firmi sa 150 na 190 konja. Za razliku od običnog 150 mjet-a motor je mnogo oštriji,ali samo kad ja to hoću. U uslovima normalne vožnje nema razlike i ništa mi oko motora nije crklo,nemoj da ste naivni. Kada čipujete kod naših 'stručnjaka' crkavaju vam delovi (pogotovo kvačilo) jer ne urade dobru mapu. Nabiju vam obrtni moment na što nižem broju obrtaja da bi vas impresionirali snagom i da vam uzmu pare,a takva mapa uništiće motor polako ali sigurno. Zato me i ne čudi cena od 50€ za čipovanje. Ozbiljna firma koja jedina može da uradi kako treba je Revochip,ostalo su sve male radionice i fušeraj za uzimanje para naivnim ljudima. Pozdrav
  8. @Djole_M Ne bih da iznosim baš toliko precizne informacije na forumu  Drago mi je da vam se automobil svidja
  9. Niste videli jer ga retko vozim,svega 19.000 km za još malo četvrtu godinu kako je kod mene. Izadjem vikendom do grada i eventualno da je provozam. Inače hvala momci
  10. Benzinac JTS je takodje dobar,ume dobro da potegne. @SikterBre Iz Bresnice sam
  11. Video je Sava odavno na arcs Naravno respect i za njegovu GT,auto iz salona bukvalno. Verovatno i sami znate odgovor kako vozim ovo i gde. Iskreno moram da biram put po kome ću ići,i mora da se vozi pažljivo. Imam drugi auto sa kojim završavam sve potrebe tako da je ovo samo za moju dušu Inače nikad do sad nisam ispravljao felne da kucnem u drvo
  12. Pozdrav kolege Ja sam stari član ovog foruma,jer sam 2010-te vozio Stila JTD na Abarth 17,kao što je i sama slika na avataru,čak postoji i tema ovde ali to je sada nebitno. 2013-te sam prešao na novo ludilo sa JTDm motorom pa sam odlučio da to sada predstavim na ovom forumu. 2013-te sam otišao u Svajcarsku da kupim automobil koji sam tada zacrtao u glavi i koji sam našao na njihovim oglasima. Dakle,toliki put sam prešao na samo poverenje vlasnika i kada sam video i provozao automobil bilo je Crna Alfa GT zakucana H&R gewindama,swiss chiptech 190 konjskih snaga,bež koža unutra,19 inča Mille Miglia felne sa profilom 235/35 zr19,Bose ozvučenje itd. Kada sam probao auto prvi put nisam znao dal' bolje ide ili bolje drži krivine. Auto je kao pegla,direktan na volanu i kad se volan minimalno pomera. Za ovoliko godina koliko je kod mene uglavnom sam radio servise,održavao automobil,menjao sitnice ali glavno je da se i dalje vozim bez i jednog jedinog problema do sad. Toliko od mene

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...