Jump to content
FAS Goran
Guest 10216

JTD rešite se vibracije motora

Recommended Posts

juce sam zamijenio nosac ispod akumulatora i mogu reci da je sad potpuno drugo auto :) i novi nosac je mnogo veci nego fabricki koji se ugradjivao...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je neko menjao onaj desni nosac motora kod kaiseva? Cini mi se da ona guma na njemu nije bas cela, ima li negde procedura kako se taj menja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam htio da otvaram novu temu, mislim da je i moj problem slican ovome- dakle, Marea mi je definitivno imala tisi zvuk na leru(JTD 105) u odnosu na Stilo( JTD 115), ono sto mi smeta je sto vidim da mi lijevi far pokazuje vibracije na autu ispred mene kad sam recimo na semaforu.Da li je Stilo inace sa slabijom zvucnom izolacijom?( moj je 2006, savrseno ocuvan, motor je presao 95 000). Sa jako malo gasa, vibracije prestaju a motor je znatno tisi. DA li je taj nosac ispod akumulatora ili mozda treba povecati broj obrtaja u praznom hodu, i kako se to uopste radi??:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

1qeXCJ.jpg

ovde na slici je gledanje preliva kod dizni.

Danas sam isao kod drugara da vidimo prelive u u nekom vremenskom intervalu nisu bili isto naliveni. 4 i 3 dizna 20 kubika, 2 dizna 18 kubika a 1 dizna 17 kubika.

Kaze drugar da ne diram nista jer je to skoro ok, a poceo sam da se zezam oko toga zbog crnog dima kad dam odsecno gas.

Inace vibracija k'o da ni nemam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

egr je blokiran ali je bio ispravan pre blokiranja a i dimio je i pored toga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zamenjen danas levi nosac, vibracije gotovo da su potpuno nestale, a ranije je volan radio kao sejk masina....bzzzzz...

Share this post


Link to post
Share on other sites

... poceo sam da se zezam oko toga zbog crnog dima kad dam odsecno gas.

Inace vibracija k'o da ni nemam.

Pazi ja sam imao crnog dima (ne nesto previse, i nisam se tangirao oko toga) kad odsecno dam gas (pogotovo na uzbridici),

ali je interesantno da mi je to nestalo zamenom marke ulja. (pisao sam u postu o uljima da sam uzeo za probu Marly sa grafitom 5w40).

Interesantno mi je bilo da je u prvih 1000 - 2000 km dimio ali sve manje i manje, sad vise ne dimi skoro uopste (kao da se iscistio motor). Znaci ima tu i do ulja. Sad sam definitivo uveren da treba ici na visu klasu ulja (ne bitno koja marka, samo da je isto kao ono sto se sipa u EU).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lord Markus

Da li ti se smanjio onaj famozni klik-klak zvuk sa zamenom nosaca, mada ja mislim da je to menjac u pitanju!

Share this post


Link to post
Share on other sites

a taj klik-klak je nesto drugo, to bilo lufta u poluosovini, tj valjda u krstu i flasni....

Edited by Lord Markus

Share this post


Link to post
Share on other sites

ista fora koi kod mene!

Menjao krst (stavio novi 2000 din)

Solja dobra polovna 25 eura (nova original 20.000 din)

turio polovnu. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

koliko ti je dugacak stari sraf pa plus 10-12mm taman koliko je matica!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druze moj, ti mene ne shvatas ili ne citas! :)

Ja nemam predstavu koliko je dug stari sraf, jos nisam skidao nosac, ali planiram da to odradim pa mi treba informacija

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene je luft u poluosovini vidljiv i prvo toi moram da menjam.Medjutim u radu motora kvacilo ima malo skipuckanja pri pritiskanju a dok je auto ugasen kvacilo je taman kakvo treba.Majstor kaze da moze biti (problem sa kvacilom) od vibracija.Moze li neko na osnovu iskustva ili znanja da to potvrdi pa da menjam i nosac.Auto je Stilo JTD 2002. dinamic sa 5 vrata i 116 konja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako nosač nije menjan onda je poodavno zreo za zamenu u kom god stanju bio jer je umeđuvremenu izašao modifikovani mnogo bolji. T o se vidi golim okom čim otvoriš haubu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nisam bas neki mehanicar da bi mogao to da vidim. :thumbdown: Majstor kaze da izgleda dobar ali ko zna kakav je sastav (guma) izmedju njega i motora?

Auto je presao 170000 bar po dijagnostici i servisiran je u Fiatovom servisu u Italiji. Nemam pojma da li je ikada menjan.

U leru ima malih vibracija koji se osecaju na volanu ili prozorima. Auto odlicno ide i bar po recima majstora motor je u odlicnom stanju.

Nisam bas pri nekoj lovi pa biram sta je prioritet (nosac ili krst poluosovine).

Ovo je moj prvi Fiat i nikada do sada nisam se susretao sa ovim. Kole,posto smo iz istog grada kazi mi gde mi mogao to da pogledam?

Servisi mi je radio neki servis u Ecki. Decko je Ivan i masinski je ing. Drug mi ga je preporucio jer odrzava njegovu Astru 2.0 . Do sada sam uradio veliki i mali servis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...