Remotee 0 Posted August 21, 2011 juce sam zamijenio nosac ispod akumulatora i mogu reci da je sad potpuno drugo auto i novi nosac je mnogo veci nego fabricki koji se ugradjivao... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vmackm 0 Posted August 21, 2011 Da li je neko menjao onaj desni nosac motora kod kaiseva? Cini mi se da ona guma na njemu nije bas cela, ima li negde procedura kako se taj menja? Quote Share this post Link to post Share on other sites
doktor_pg 0 Posted September 26, 2011 Nisam htio da otvaram novu temu, mislim da je i moj problem slican ovome- dakle, Marea mi je definitivno imala tisi zvuk na leru(JTD 105) u odnosu na Stilo( JTD 115), ono sto mi smeta je sto vidim da mi lijevi far pokazuje vibracije na autu ispred mene kad sam recimo na semaforu.Da li je Stilo inace sa slabijom zvucnom izolacijom?( moj je 2006, savrseno ocuvan, motor je presao 95 000). Sa jako malo gasa, vibracije prestaju a motor je znatno tisi. DA li je taj nosac ispod akumulatora ili mozda treba povecati broj obrtaja u praznom hodu, i kako se to uopste radi?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted September 26, 2011 zameni taj nosac ispod akumulatora i pevaj pesmu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted September 27, 2011 ovde na slici je gledanje preliva kod dizni.Danas sam isao kod drugara da vidimo prelive u u nekom vremenskom intervalu nisu bili isto naliveni. 4 i 3 dizna 20 kubika, 2 dizna 18 kubika a 1 dizna 17 kubika.Kaze drugar da ne diram nista jer je to skoro ok, a poceo sam da se zezam oko toga zbog crnog dima kad dam odsecno gas.Inace vibracija k'o da ni nemam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted September 29, 2011 Prelivi su jednaki i to nije uzrok crnog dima. Treba videti EGR, TURBINU,PROTOKOMER,SENZOR PRITISKA... Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted September 29, 2011 egr je blokiran ali je bio ispravan pre blokiranja a i dimio je i pored toga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
LordMarcus 0 Posted October 1, 2011 zamenjen danas levi nosac, vibracije gotovo da su potpuno nestale, a ranije je volan radio kao sejk masina....bzzzzz... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vukajlo 4 Posted October 1, 2011 ... poceo sam da se zezam oko toga zbog crnog dima kad dam odsecno gas.Inace vibracija k'o da ni nemam.Pazi ja sam imao crnog dima (ne nesto previse, i nisam se tangirao oko toga) kad odsecno dam gas (pogotovo na uzbridici),ali je interesantno da mi je to nestalo zamenom marke ulja. (pisao sam u postu o uljima da sam uzeo za probu Marly sa grafitom 5w40).Interesantno mi je bilo da je u prvih 1000 - 2000 km dimio ali sve manje i manje, sad vise ne dimi skoro uopste (kao da se iscistio motor). Znaci ima tu i do ulja. Sad sam definitivo uveren da treba ici na visu klasu ulja (ne bitno koja marka, samo da je isto kao ono sto se sipa u EU). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rax011 0 Posted October 1, 2011 Lord MarkusDa li ti se smanjio onaj famozni klik-klak zvuk sa zamenom nosaca, mada ja mislim da je to menjac u pitanju! Quote Share this post Link to post Share on other sites
LordMarcus 0 Posted October 1, 2011 (edited) a taj klik-klak je nesto drugo, to bilo lufta u poluosovini, tj valjda u krstu i flasni.... Edited October 1, 2011 by Lord Markus Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rax011 0 Posted October 2, 2011 Gde si sredjivao tu poluosovinu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
LordMarcus 0 Posted October 2, 2011 menjao sam je... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rax011 0 Posted October 2, 2011 Sta si menjao, krst, solju, novo, polovno?Jel' vredelo menjati? Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted October 2, 2011 ista fora koi kod mene!Menjao krst (stavio novi 2000 din)Solja dobra polovna 25 eura (nova original 20.000 din)turio polovnu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rax011 0 Posted October 7, 2011 Koliki sraf treba da nadjem za taj nosac ispod akumulatora ako stavim ovaj od 1.8? Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted October 8, 2011 duzi za debljinu matice koja ide. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rax011 0 Posted October 8, 2011 Ukupna duzina?Ne bih da razmontiram pa pesaka da idem u nabavku Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted October 8, 2011 koliko ti je dugacak stari sraf pa plus 10-12mm taman koliko je matica! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rax011 0 Posted October 8, 2011 Druze moj, ti mene ne shvatas ili ne citas! Ja nemam predstavu koliko je dug stari sraf, jos nisam skidao nosac, ali planiram da to odradim pa mi treba informacija Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted October 12, 2011 e je8i ga !ja sam moj prvo skinuo pa otisao da kupim drugi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dusankzr 0 Posted October 21, 2011 Kod mene je luft u poluosovini vidljiv i prvo toi moram da menjam.Medjutim u radu motora kvacilo ima malo skipuckanja pri pritiskanju a dok je auto ugasen kvacilo je taman kakvo treba.Majstor kaze da moze biti (problem sa kvacilom) od vibracija.Moze li neko na osnovu iskustva ili znanja da to potvrdi pa da menjam i nosac.Auto je Stilo JTD 2002. dinamic sa 5 vrata i 116 konja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted October 21, 2011 Ako nosač nije menjan onda je poodavno zreo za zamenu u kom god stanju bio jer je umeđuvremenu izašao modifikovani mnogo bolji. T o se vidi golim okom čim otvoriš haubu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dusankzr 0 Posted October 21, 2011 Pa nisam bas neki mehanicar da bi mogao to da vidim. Majstor kaze da izgleda dobar ali ko zna kakav je sastav (guma) izmedju njega i motora? Auto je presao 170000 bar po dijagnostici i servisiran je u Fiatovom servisu u Italiji. Nemam pojma da li je ikada menjan. U leru ima malih vibracija koji se osecaju na volanu ili prozorima. Auto odlicno ide i bar po recima majstora motor je u odlicnom stanju. Nisam bas pri nekoj lovi pa biram sta je prioritet (nosac ili krst poluosovine). Ovo je moj prvi Fiat i nikada do sada nisam se susretao sa ovim. Kole,posto smo iz istog grada kazi mi gde mi mogao to da pogledam? Servisi mi je radio neki servis u Ecki. Decko je Ivan i masinski je ing. Drug mi ga je preporucio jer odrzava njegovu Astru 2.0 . Do sada sam uradio veliki i mali servis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted October 22, 2011 Iskustva o servisima su ovde:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=5125 Quote Share this post Link to post Share on other sites