mikisxy 6 Posted October 19, 2010 @ljuba-dobio bi nesto ali ne znacajno jer kod tebe su vibracije male a kako bi mi dizelasi drugacije imali pojma sta vozimozamenom nosaca i ciscenjem dizni se ne moze napraviti gore sigurno samo je pitanje finansija i koliko je to izrazeno ili bitno raditi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted October 19, 2010 Hej ljudi, pa Renoov 1.9 dci zatrese više nego JTD! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted October 19, 2010 Kad vec pomenu Renola ,cuo sam da oni imaju neke mnogo zaje..ne gasne nosace motora i to kad crkne zna bas da udari po novcaniku E sad to sam samo negde cuo ili procitao,da zna da im bude boljka Quote Share this post Link to post Share on other sites
space 1 Posted November 27, 2010 desava li se ikome od vas koji imate stila 115 da vibracije povremeno potpuno nestanu. da se motor ne cuje mislio bi da je auto ugasen.da li je i to do nosaca motora.Da napomenem stilo 2005 sa novim nosacem ali potpuno pojedenim donjim nosacima, onim excentar Quote Share this post Link to post Share on other sites
stilo jtd 1 Posted November 27, 2010 Ja sam mjenjao ovaj nosac ispod akomulatora i od tad skoro da i nema vibracija! Ovaj drugi nisam! Ako moze neko da postavi slike i tih drugih nosaca da znam o cemu se radi! Quote Share this post Link to post Share on other sites
sikander 0 Posted November 27, 2010 Citam ovo u vezi sa vibracijama i zakljucujem da bih i ja trebalo da zamenim nosaci ispod akumulatora. Nisu mi nesto izrazene vibracije (bar ja tako mislim) ali kada je hladan motor cuje se neko zveckanje sa leve strane. Prvo sam mislio da je negde iz unutrasnjosti instrument table ali kada se onaj nosac malo napne rukom zveckanje prestaje.Nadjem Mirkov post (iz marta, da ne citiram sad) i cini mi se da je i kod mene isti slucaj. Zveckanje prestaje kada je napolju toplo, tj. kada se valjda zagreje i taj nosac a ne samo motor.Hocu da narucim onaj nosac za 1.8. Da li je to ovaj, tj. levi?Ovo je moj nosac (morao sam da koristim blic).Da li je ova guma ispala od nekud jer joj ne vidim funkciju? Mogu da je okrecem jednim prstom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stilo jtd 1 Posted November 27, 2010 Dovoljno je da guma postane tvrda i da ne vrsi svoju funkciju! Ja ti preporucujem da zamjenis taj nosac,osjetices razliku sigurno! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted November 27, 2010 (edited) @sikander: ako uzmes nosac od 1.8 benzinca, moraces da uradis jednu od sve stvari:1. Nabavis duzi sraf jer 1.8 nosac nema rupu za podlosku i sraf viri manje za nekih 8mm. Posto poslosku moras da stavis, neces us[peti da zavrnes sraf tako da dobro uhvatiILI2. Ne moras nabaviti duzi sraf ali nabavi 2-3 kvalitetne podloske dovoljno0 siroke da pokriju rupu na nosacu kroz koju prolazi sraf. Ja sam stavio 3 posloske i debele su sve skupa 3mm. Tada je originalni sraf uspeo da uhvati savrseno. naravno, podrazumeva se da u ovom slucaju koristis te podloske umesto originalne debele. Edited November 27, 2010 by Bocca Quote Share this post Link to post Share on other sites
sikander 0 Posted November 27, 2010 (edited) @stilo jtdOva guma koju sam oznacio na slici se potpuno slobodno okrece. I meni ne smetaju vibracije nego taj zvuk kuckanja metala o metal. Mada bih voleo da posle kaze kako nisam mogao da verujem da to tako izgleda posle zamene nosaca. @BoccaHvala. Vec sam procitao ovo za sraf/podloske. Pretpostavljam da ce mi biti jednostavnije ovo pod 2.Samo neka mi neko potvrdi da je to taj levi nosac za koji sam ostavio link? Hvala. Edited November 27, 2010 by sikander Quote Share this post Link to post Share on other sites
milos_ww92 0 Posted November 27, 2010 Jeste to je taj nosac Quote Share this post Link to post Share on other sites
Poseidon 0 Posted December 26, 2010 Svi ste rekli o 80 i 115 konja a sta je sa 140 ...da li je isti drzac motora i za njega? Moj drhti u leru kao lud..ali bi voleo da znam kojhi model drzaca ide za njega ako iko zna? Hvala . Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted December 26, 2010 sasvim su drugačiji za mjet 16v 140ksdesni 46847989levi 46834116zadnji 46832484, 51732386 Quote Share this post Link to post Share on other sites
m4rk0 0 Posted December 26, 2010 Stilo 1.9jtd 116ks kraj 2002.Hocu da promenim taj famozni nosac motora, pa ako neko moze da linkuje ka ap sportu direktno na taj artikal. Ne mogu da nadjem za moj model motora :SHvala unapred. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Poseidon 0 Posted December 26, 2010 Moze li neko da mi preporuci gde nabaviti taj drzac .... mjet 16v 140ks..? Ispod akumulatora ..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted December 27, 2010 Nemoj tako napamet. Prvo proveri. Kod m-jeta 16v nije kritičan nosač ispod akumualtora.Konkretno meni je veći problem bio baš onaj sa suprotne strane. Osim toga ne bi bilo loše proveriti dizne.Sve delove možeš naručiti i preko partnera kluba ovde na forumu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshac 0 Posted December 27, 2010 Sta znaci to "Sve delove možeš naručiti i preko partnera kluba ovde na forumu"?Jel moze neki link na tu temu?Thanks Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 27, 2010 Sta znaci to "Sve delove možeš naručiti i preko partnera kluba ovde na forumu"?Odeš na početnu stranu Foruma i gledaš:http://www.fiat-lancia.org.rs/forumMalo skroluješ dole i videćeš odgovarajući baner sa desne strane, ili skroluj još dole i videćeš ovo: Quote Share this post Link to post Share on other sites
elien 0 Posted December 27, 2010 Kako se manifestuje taj desni drzac? Da li i on trese kao levi drzac..kako znati koji je los i koji je za promenu...inace moj auto trese mnogo u leru i jos jace kad ubacim u rikverc.Jake vibracije u leru a jos jace u rikverc.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted December 27, 2010 Nema nepogtrešive provere. Na dizalici možeš da proveriš samo koja strana više trese, tj. koji je lošiji nosač (možda su loša oba).Vizelno skoro nemoguće proveriti, jer su svi nosači uglavnom celi.Najsigurniji je iskusan majstor koji zna kolike i kakve vibracije su normalne.Ja sam se rukovodio nepogrešivom metodom, ali i najskupljom (zamenio sam oba). Quote Share this post Link to post Share on other sites
underground79 19 Posted December 27, 2010 pozdrav svima ... hteo bih da pitam sve na forumu koji su imali iskustva sa ciscenjem dizni kod stila 1.9 jtd 115ks koliko dugo traje efekat .. ?naime, kacenjem na dijagnostiku ustanovljeno je da dok je hladan dve dizne imaju parametre na granici -4 ...Sve ovo me zanima jer bih voleo da znam koja je investicija u pitanju ?Jedine servise koje mi preporucuju je TIM servis i Popesku ... u tim-u je negde oko 6000 din a popesku servis na nesto losem glasu (ili je sad ipak malo drugacije)..unapred hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
sikander 0 Posted March 8, 2011 Napokon stize na red menjanje nosaca (levog). Vidim da su mnogi za varijantu da se stavi nosac od benzinca 1.8. Vec mi je Milos WW92 potvrdio da je to ovaj. Ima li svrhe placati nosac za jtd 500 dinara vise (iako nikada nije bio jeftiniji) ako je dovoljno za onaj od bezinca samo staviti tanju podlosku? Sasa Stilo rece da mu je decko iz AP sporta rekao da su prakticno isti, osim te vec pominjane razlike. Pretpostavljam da je i ovaj jeftiniji acron, iako ne pise.PSNadam se da ce ovaj post preci na sledecu stranu da ne pomislite da sam dosadniji nego sto stvarno jesam Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivanchek 0 Posted March 9, 2011 Nece biti da je razlika izmedju nosaca za 1.9.jtd i nosaca za 1.8.benzinca u 500 dinara.Inace bez problema mozes staviti od benzinca, ja sam ih do sada ugradio brdo i nikad nije bio problem.Iako stavis tanju podlosku opet moras staviti i duzi sraf da bi matica uhvatila kako treba...Montiraj i ne brini... Quote Share this post Link to post Share on other sites
sikander 0 Posted March 10, 2011 OK i hvala. Vec sam narucio. Trebalo bi danas da stigne. Ali u AP sportu je razlika koliko sam rekao. Mislio sam na razliku u ceni. Eno stavio sam linkove.Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
amareto 0 Posted March 11, 2011 postovanjeja sam promijenio taj nosac stavio novi i u pocetku je bilo super al sad mi se vibracije malo vratile.primjetio sam da seraf koji je odmah ispod akumulatora nije tacno u sredini plocice nosaca.Moze li to imati utjecaja? mozda je pomjeren nedavno je mjenjan set kvacila Quote Share this post Link to post Share on other sites
sikander 0 Posted March 11, 2011 (edited) Ja sam danas nekako uspeo (uz pomoc brata) da zamenim nosac. Vibracije su znacajno manje.Ali posto sam stavio onaj od benzinca sad mi malo frka da li je matica dobro uhvatila. Nisam stavljao duzi sraf vec samo tanju podlosku.Mislim da je sraf samo malo usao u plasticni deo matice. Kakva je situacija kod vas koji ste takodje stavljali samo tanju podlosku? Edited March 11, 2011 by sikander Quote Share this post Link to post Share on other sites