Ivan 17680 Posted July 31, 2020 (edited) Pravi je tip nosaca, ali pogresan brand . Uzimaj taj OEM na akciji i Bog da te vidi, ranije su bili vise nego duplo skuplji. Zato i kazem da uvek treba zvrcnuti ovlascene - obicno deru kozu , ali iz mog iskustva moze da se uzme i povoljnih stvari na akciji iz originala. Ima verovatno i u ovoj temi na kojoj smo - ali ako ti je od pomoci, evo kacio sam bas pre neki dan kako izgledaju oba Stilo JTD nosaca (i stari i novi tip): Edited July 31, 2020 by Ivan 1 djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17680 Posted August 1, 2020 Prica o vibracijama motora na T-Jet prebacena je u odgovarajucu temu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Darko_gr 49 Posted August 3, 2020 Uzeo ricambi u stojanovu. Akcija je na nosace. Ono sto mi je cudno je da je made in turkey. I drugo sto je od 2015 taj nosac na polici. Sve je novo samo sto je stajalo. Nadam se da to nema veze. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bit 938 Posted August 3, 2020 Ima veze, zato je na popustu. Guma ako ćemo je tako nazvati, taj polimer , neopren stari stajanjem oksidiše, kidaju se ogromni lanci, na manje, i manje, vremenom nije više elastomer, već plastomer.https://byjus.com/chemistry/natural-rubber-and-properties/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17680 Posted August 3, 2020 Kod mene je OEM bio kupljen 2008. i sasvim lepo posluzio maltene punu deceniju dok nisam prodao JTD-a. A verovatno je i taj nosac stajao negde neko vreme. Kako god okrenes, sigurno bolja varijanta od ovih zamenskih, montiraj to i ne razmisljaj . 2 djomla and Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Darko_gr 49 Posted August 3, 2020 (edited) Imao sam opciju da kupim ovaj ili za isto para da uzmem akron ili birth za koje isto pitanje da li su tek proizvedeni. Sad je gotovo, uzeo i nema nazad. Pretpostavljam da ce biti bolji od sadasnjeg koji ima 15 god i skoro 300k km drmanja. Edited August 3, 2020 by Darko_gr Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8386 Posted August 3, 2020 Od Akrona je svakako bolji. Sent from my 3310 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1026 Posted August 3, 2020 Nema veze sto je nosač 2015. godište. Normalno je da je stariji jer je i vozilo starije, tj. nije u proivodnji vec neko vreme. Ima FIAT akcije čišćenja lagera za starija vozila i nosač je sa te akcije, zbog toga je cena takva a ne zbog nečeg drugog. Pobogu nije to hrana pa da se tek tako kvari i ističe rok... 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Darko_gr 49 Posted August 11, 2020 Jel to ova razlika izmedju nosaca koja se spominjala ovde u temi? Ovo mi je mehanicar poslao fotku starog nosaca i novog ricambi koji sam kupio. Ne mogu da skapiram da li je stari upao ili novi ima vise gume. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17680 Posted August 11, 2020 18 minutes ago, Darko_gr said: Ne mogu da skapiram da li je stari upao ili novi ima vise gume. Pisano vec nasiroko, deceniju unazad. A dve slike, hiljadu reci : On 7/28/2020 at 10:25 AM, Ivan said: Ja ti iznad ostavih fabricku Compatibility listu. Pa ti kako hoces, a nas covek svasta budzi, nemam nista ni protiv toga... Evo ti za referencu fabricki nosac za JTD. I to obe varijante - levo je stariji sa pocetka produkcije od 2001. Desno je ovaj masivniji, sa primetno vise amortizujuce gume, koji je i fabricki isao od restyle 2004. i koji smo svi svojevremeno stavljali na Stildzu. Kasnije je krenulo i jeftinije karabudzenje sa nosacem od 1.8, samo je onda morao duzi sraf, koliko se secam... Evo slike za JTD: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Darko_gr 49 Posted August 11, 2020 (edited) Sta znaci restajl? Moj stilo je 2005 ali nema onu noviju masku uspod haube. Edited August 11, 2020 by Darko_gr Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17680 Posted August 11, 2020 1 hour ago, Darko_gr said: Sta znaci restajl? MY2004 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Darko_gr 49 Posted August 11, 2020 (edited) Moj je prva registracija u holandiji 12/2005 i ima taj tanji nosac. Moguce da je auto dugo stajao na lageru. Edited August 11, 2020 by Darko_gr Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17680 Posted August 11, 2020 (edited) I ti poceo kao preprodavci i AMS vracanje godista . Unesi VIN u ePer i dobices tacan datum proizvodnje vozila. Neka ti majstor sacuva i stari nosac - takodje bi na njemu trebalo da u metalu imas ugraviran mesec i godinu proizvodnje. Pa ces lako uporediti i videti ako je nesto prckano i menjano. Ali sa MY2004, to je upravo jedna od boljki koja je bila resavana. Jos jedna opste poznata je i potencijalno vrlo zaje*an problem sa pucanjem prednjih opruga, imalo je toga jos sto su resavali u ristajlu, onda novi MultiJet motori, itd.... Edited August 11, 2020 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Darko_gr 49 Posted August 11, 2020 (edited) Hvala na pojasnjenju. Provericu sta pise na starom nosacu. Probao sad auto. Definitivno ima razlike na bolje. Ne nesto drasticno ali jeste bolje. I dalje se oseti deo vibracija pod nogama, itd.. ali svakako ne moze se ocekivati od dizela starog 15 god da radi kao nov benzinac. sve u svemu vredelo je promeniti. Edited August 11, 2020 by Darko_gr Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted August 12, 2020 Ja sam video par primeraka koji su brujali najstrasnije unutra i treslo tablu i retrovizore zbog tog nosaca. Taj prvi tanji je zlo od nosaca, ovaj noviji je mnogo masivniji i bolji. Sent from my SM-J530F using Tapatalk 1 SrdjanNS86 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Darko_gr 49 Posted August 12, 2020 (edited) Kod mene su se vibracije smanjile zamenom nosaca. Najbolje to primetim na retrovizoru koji se vise ne trese. Ostale su i dalje odredjene vibracije pod nogama. Ali valjda se i moraju neke osetiti. Sve zavisi i kako je projektovan ceo sklop. Na primer: imam mali kombi pezo expert 2.0 hdi 2005 god. Kod njega na leru nema skoro nikakvih vibracija. Kao benzinac. A sve fabrika na vozilu. Edited August 12, 2020 by Darko_gr Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrdjanNS86 20 Posted August 12, 2020 Ja sam zamenio oba nosaca ova dole kad sam radio pletenicu jer mi majstor nije hteo dati garanciju jer je rekao da su u losem stanju.Posle toga sam menjao nosac ispod akumulatora,pa odradio veliki servi i sada zamenio set kvacila i druk lager.I opet ima male vibracije u leru ali ne na faru da vibrira pa se vidi na drugom autu ili zidu kad se priblizis vec u kabini na naslonu za ruke.Ovaj sto radi auspuh kad je radio pletenicu spomenuo mi je tu ispod neku zastitu da nije je popustila da je taj neki lim propao pa on vibrira mada ja mislim da je ipak nesto drugo.Nije toliko strasno da nekazem i neprimetne su te vibracije.Ipak je to auto 2002g Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17680 Posted August 12, 2020 3 hours ago, Darko_gr said: 2.0 hdi 2005 god. Kod njega na leru nema skoro nikakvih vibracija. Kao benzinac. HDi motori generalno imaju kultivisaniji rad i tisi su od MultiJet, a od JTD pogotovo. Zezali smo se i merili na jednom skupu razliku u dB ispred i u kabinama. Donji nosaci su tu najvise da ublaze cimanje motora napred-nazad. Motor nose i probleme sa vibracijama izazivaju najvise dva gornja nosaca. Zamenom levog se otkloni dobar deo vibracija za male pare, tj. on je best-buy . Ali ne treba zaboraviti i onaj desni najveci, koji je par puta skuplji od levog i koji zbog cene maltene niko ne menja. Kod ogromne vecine je verovatno fabricki, star skoro 2 decenije, pitanje je korekcija dizni, stanja ostatka auta, ima toga... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Darko_gr 49 Posted August 13, 2020 (edited) Da, hdi je stvarno prefinjen. Komsija vozi sluzbeni 500L 1.6 mjtd, i spolja mu u leru radi kao traktor. Tako da i novije generacije nisu utišane. Sledece ulje sipam ravenol + liqui moly keramicki aditiv i ima da prede kao benzinac Edited August 13, 2020 by Darko_gr Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted August 13, 2020 Dosta je tisi noviji multijet od starog jtd-a. I u kabini, i spolja. Ali svakako JTD mora da ima vibraciju pa makar sve izmenjao ( sto sam ja i uradio). Sent from my SM-J530F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Darko_gr 49 Posted September 3, 2020 Bas razmisljam. Nedavno sam promenio plivajuci zamajac, levi nosac motora, sipao zenox aditiv za dizne, sipam aditivirani dizel, promenio filter za gorivo, sad na zameni ulja sipao ravenol vst. I opet nekako nije to to sto se tice vibracija u leru. Posle nabrojanih unapredjenja jeste se smanjilo ali je i dalje daleko vise nego na mom drugom autu (2.0 hdi) na kom nisam menjao nista od tih stvari a radi u leru skoro kao benzinac. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted September 3, 2020 Mani se aditiva i parfemisanih goriva, samo bacas pare Vozi taj auto jednostavno, ne pridaj previse paznje eto takvoj gluposti npr. Ili ako si bas uporan, sada proveri remenice i odnesi dizne kod bosiste. Kazu "pametniji popusta" pa da vidimo ko je u ovom slucaju Javi rezultate Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока 1 Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bit 938 Posted December 2, 2020 Tako je auto je raga tako je treba i tretirati Quote Share this post Link to post Share on other sites
Top 8 Posted March 15, 2021 (edited) Vec duze vreme imam problem koji se manifestuje tako da se motor trese na leru. Do sada sam proverio gomilu stvari i polako mi ponestaje ideja sta dalje raditi. - Sve dizne prepakovane i skoro bez korekcije. -Sve dizne opet skinute i odnesene u drugi servis na proveru i sve su dobre -Zamenjena oba nosaca motora, desni menjan dva puta, proban i od Bravo II i bez promena (mada se kvar nije manifestovao kao losi nosaci jer nemam klasicne vibracije vec se motor trese pa mi se recimo trese sediste, tabla i sl...) -Plivajuci je zamenjen nov pre 30000km, ali sam i njega proverio pre neki dan i u odlicnom je stanju. -Remenica radilice dobra, remenica alternatora i PK set zamenjeni. Zvuk motora je normalan, nista ne lupa i sl. Obrtaji ne variraju. Nemam nikakvu gresku na dijagnostici. Potrosnja normalna, ulje ne trosi, antifriz ne mrda. Mozda za nijansu slabije vuce, mada sam se mozda istripovao. Da li neko ima neku ideju sta dalje? Da skidam glavu, pregledam klackalice i ventile? Ili mi predlazete nesto drugo? Edited March 16, 2021 by Ivan Spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites