Jump to content
FAS Goran
Guest 10216

JTD rešite se vibracije motora

Recommended Posts

@Top

 

Stilo ima 4 nosaca motora. Koje si menjao? Original stavio? Trese li volan?

 



 

Edited by neshaoct
dodao tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Top

Nepotrebno otvorena tema spojena je sa postojecom o vibracijama. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, ima cetiri, ali reketi (donji nosaci) ne uticu na vibracije, a i u dobrim su stanju. Menjao sam ispod akumulatora i pored kaiseva. Cisto da napomenem nije do nosaca jer se trese motor. Takodje nosac ispod akumulatora nije kao na JTD-u vec je onaj veci kao na benzincima da ne pomislite da sam stavio los nosac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li taj desni nosac do kaiseva moze da utice u velikoj meri na vibracije? 

Odnosno da li posle zamene onog ispod akumulatora i zamene donjih reketa treba zameniti i desni ili je njegova uloga drugacija?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tesko da ce ko znati to da ti kaze, posto nikada nije bio jeftin :D
Na vibracije u kabini one klasicne jtd-ove najvise utice nosac na menjacu, takva su barem iskustva ljudi, a generalno uticu svi nosaci, to im je i funkcija pored "nosenja" motora :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
49 minutes ago, MS PK said:

Tesko da ce ko znati to da ti kaze, posto nikada nije bio jeftin :D

Hoces da kazes da nam je svim JTD-ovcima bio ispravan :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitam za nosac sa suzovacke strane jer sam primetio na stilu kad je u leru i kad se sedi na vozackom mestu ispod nogu nema posebno vibracija. Dok na suvozackom mestu daleko vise trese ispod nogu pa to nekako povezujem sa tim nosacem. (Onaj ispod akumulatora sam menjao).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzeo sam impregom nosac u wintu. (Na racunu pise bravo 2, verovatno je isti kao za stilo). Od nedelje ga ugradjujem pa se nadam da ce biti bolje sto se tice vibracija. (Levi ispod akua sam ranije stavio poboljsani originalni i donje rekete swag). S obzirom da su vibracije izrazenije sa suvozacke strane pretpostavljam da je problem do desnog nosaca. 

 

IMG_20211211_130550.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je isti S/N broj dela, trebao bi 100% da pase. Te 'modifikacije' mogu biti npr usteda na materijalu. Znam kada sam menjao 'reket' nosac kod menjaca, stari koji ne znam ciji je bio, je bio duplo laksi od Ricambi Fiatovog kojim sam ga zamenio. Taj original Fiatov je bio dosta masivniji i guma punija. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rupe za srafove deluju da pašu 100%. 

 

Ovo je razlika u bocnoj strani starog i novog. Novi je otvoren i ima ovu plasticnu cauru. Da nije novi mozda ona uljana varijanta, a stari samo cista guma? 

Na racunu mi pise nosac bravo 2. Mozda je zbog toga drugacija koncepcija?

 

(Ovu sliku starog tipa sam nasao na netu. Otprilike ovako izgleda) 

 

Screenshot_20211212_083328.jpg

IMG_20211212_083349.jpg

Edited by Darko_gr

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Darko_gr said:

Na racunu mi pise nosac bravo 2. Mozda je zbog toga drugacija koncepcija

Pretpostavljam da je motorizacija 1.9 jtd. Ako jeste, isti nosac pase i na Bravo 2 sa 1.9 mjet motorom, posto su prve generacije 1.9mjet sa 120/150ks mehanicki najslicniji/skoro isti Stilu sa tim motorom, samim tim i nosaci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda nema greške. Znam da je kolega hteo da stavi dal Lemforder ili neku drugu marku stabilizatora na Deltu (koja je isto mehanički Stilo/Bravo) ali da je "zglob" stabilizatora bio deblji i udarao u drugi element vešanja iako je po S/N isti tj odgovarajući za taj auto. Jednostavno nije pasovao zbog toga. Sumnjam da će ovde biti slučaj, kao što rekoh, ako je SN broj dela odgovarajući, tako da turi i javi utiske :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam za 120ks, ali za 140ks postoje dva tipa nosaca koji izgledaju identicno osim u delu gde se srafi za sasiju jer jedan model je sa duzim srafovima, a drugi sa kracim. Nosac od Bravo 2 pase na 140ks, ali mi stari nekako deluje jaci. Ova slika "starog" koju si postavio je od JTD-a, ne znam kakav je od 120ks, ali za 140ks se razlikuje jer je ova rupa odozgo sto drzi posudu za antifriz na sredini i ako stavis od JTD-a onda neces moci da montiras tu posudu. Najlakse ces videti da li je nosac otisao tako sto kad pogledas kroz ovu rupu sa strane, ako sraf koji vidis kroz nju nije na sredini nego je "potonuo" ispod nivoa rupe onda je nosac otisao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad sam pogledao, na starom je rupa za posudu na sredini. Na istom mestu kao i na novom nosacu. 

I da, u pravu si. Cini mi se da je sraf koji prolazi kroz sredinu starog nosaca, odnosno kroz gumu, blago potonuo.

Ja vise vibracija imam sa suvozacke strane pa verujem da je do njega. Cekam termin kod mehanicara za zamenu. Javljam utiske cim montira. 

Da li hidro nosac od bravo-a smanjuje vibracije u odnosu na stari tip nosaca, nadam se da da. 

Edited by Darko_gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Promenio sam veceras desni nosac. Nisam mnogo vozio, samo od mehanicara do kuce. Utisci su šaroliki. 

Oseti se da ima manje vibracija pod nogama i kad stanem sa upaljenim svetlima do zida kuce, far se vise ne trese u odsjaju svetlosti. Time sam zadovoljan.

Kao da je i za nijansu tisi motor. 

 

Medjutim sad su se pojavile vibracije na volanu kojih sa starim nosacem nije bilo. Nista drasticno. Ne trese se volan ali fino prenosi vibracije na ruke. 

Ne razumem kako je to moguce? 

Da li mozda treba malo vremena da se vozi da nalegne sve kako treba? 

 

Kaze meh, da je morao da stavlja duze srafove na sasiju.  

 

IMG_20211220_201142.jpg

Edited by Darko_gr

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minutes ago, Darko_gr said:

Ne razumem kako je to moguce? 

Prosto. Kroz vreme stvari se rasklimavaju, pa kada se utvrdi da neki deo treba menjati (kao npr kod tebe gde je nosač 100% propao) ooooonda na videlo izađe šta se sve rasklimalo i valja srediti jer ima nekog malog lufta :) Onako je sve imalo lufta pa je nekako funkcionisalo. 

 

Proveri:

-Balnas guma/točkova (pri brzinama oko 100-140km/h)

-Balans štanglu / letvu volana

-Prednji deo trapa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...