Jump to content
FAS Euroauto Goran

sinisa93

Members
  • Content Count

    79
  • Joined

  • Last visited

About sinisa93

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 08/13/1993

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Doboj - BiH

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Stilo 1.9 JTD 8V 115 / Alfa Romeo 159 JTDm 16V 150

Recent Profile Visitors

240 profile views
  1. E sad malo o problemima. Još kad sam ju kupio imala je problem da joj se malo čuje servo pumpa, pa sam na osnovu toga dodatno spustio cijenu računajući da ću to srediti reparacijom servo pumpe, ali i nakon reparacije se čula potpuno isto, kao da joj fali ulja. Majstor kod koga sam radio pumpu garantuje je da je ona sad ispravna i da je u nečemu drugom problem. Savjetovao je da vozim tako par dana, i da u mjestu motam pun volan na jednu i na drugu stranu par puta u nadi da će se sistem ozračiti i da se više neće čuti, jer je nakon svakog motanja boca za ulje bila puna pjene. Isto tako predložio je da sipam isključivo zeleno ulje. Tražio sam zelenu Tutelu ali nisam uspio naći pa sam sipao ovo Drugi dan, kad sam ju upalio i pokušao motati u mjestu pun volan, nakon gašenja čujem kako nešto kapa ispod auta. Izađem i imam šta vidjeti, ispod auta lokva ulja iz serva. Kad sam malo bolje pogledao vidio sam da crijevo koje vodi iz servo pumpe na letvu pušta na samom spoju sa letvom. Mislio sam da je to to i da sam našao kvar, gdje vuče vazduh. I tu počinje zabava sa traženjem tog crijeva. Za novo su mi tražili oko 200e, a pitao sam ukupno 38 otpada po BiH koji su imali 159-ku i samo jedan je imao to crijevo na stanju. Uglavnom su rekli da je to prvo što prodaju kad im stigne 159-ka. Kupim to jedno koje sam našao, zamijenim ali situacija opet ista, sad ne pušta ulje nigdje, crijevo je potpuno suvo ali se pumpa i dalje čuje. Nekad više, nekad manje. Uglavnom kad upalim hladno auto, prvih 5 minuta se ne čuje ali čim se malo zagrije zujanje počinje. Listajući malo po forumima vidim da im je to čest problem prije redizajna, pa negdje čak pominju da mali filter koji se nalazi u boci za ulje zna zaglaviti i smanjivati protok ulja pa sam i njega isčupao napolje ali je problem i dalje tu. Vozim ga tako već nekih mjesec dana, ulje nigdje ne gubi, u boci je isti nivo kao i kad sam zamijenio crijevo, ali uvijek ima malo pjene. Sad već sumnjam i u kvalitet reparacije i razmišljam da tražim drugu polovnu pumpu jer me zujanje izluđuje, a već sam bacio nekih 250e na reparaciju, crijevo, ulje, bez ikakvih rezultata.
  2. Sljedeći na red su došli satovi od redizajn modela, sa bijelim osvjetljenjem i puno modernijim izgledom. Prvi sat koji sam kupio je bio od 2.4 i nije odgovarao. Sve je radilo osim obrtaja, koji su pokazivali neke nenormalne vrijednosti, pretpostavljam zbog 5 cilindara i drugačijeg rasporeda paljenja. Zamijenio sam ga za ovaj od 1.9 i on radi bez problema. Isto tako u kompletu sam zamijenio i male satove, da se sve uklapa. Ujedno je zamijenjeno i osvjetljenje tablice koje nije radilo
  3. Prvi upgrade koji sam uradio bila je 2din android multimedija, i kupio sam ju bukvalno prije auta. Onaj fabrički radio mi se nikako nije sviđao, pogotovo što sam u Fiatu navikao na veliki ekran, koliko god on beskoristan bio. Što se tiče multimedije, bila je prilično povoljna i nisam očekivao da ovako dobro radi jer je samo 1 GB RAM memorije i 8 GB interne, ali radi odlično, jako rijetko se desi da zašteka, gotovo nikad. Boje su izuzetno dobre kao i rezolucija. Za sad radi posao.
  4. Ne znam eto, tako sam izmjerio prije i poslije, a nisam imao prilike da ga uporedim sa drugim Stilom iste snage. Послато са SM-G980F помоћу Тапатока
  5. Hvala! [emoji3] Samo da služi kao Stilo i ja ću biti prezadovoljan. Od ulaganja trenutno ima jedan zadnji parking senzor, i onaj famozni problem sa servo sistemom prije redizajna o kome ću pisati u nastavku teme. Послато са SM-G980F помоћу Тапатока
  6. Prije nekih mjesec dana u garažu je stigla i nasljednica Stila. Nije bilo mnogo dileme oko izbora auta, još odavno ju mjerkam i evo sad je iskočila prilika da kupim. U pitanju je Alfa Romeo 159, 1.9 JTDm 110kw, 2006. godina, sa nekih 282 000 na satu ako je vjerovati. Gledao sam da nađem sa potpuno crnim enterijerom ali mi je iskočila ova sa crvenom kožom, koja mi se u početku nije sviđala ali sam ju ipak izabrao zbog opreme koju ima. Sad sam već navikao i izgleda mi prilično ok. Od opreme posjeduje prednje i zadnje parking senzore, ESP/ASR sa Hill Assistom, automatska svjetla i brisače, tempomat, ksenon kratka svjetla. Nekih sitnica ima za ulaganje o čemu ću pisati dalje u temi. DPF je izbačen i softverski ugašen, a za klapne mi je prethodni vlasnik rekao da je nešto prepravljano i da su postavljene nekakve ojačane, sad koliko je to tačno i moguće nisam siguran, to bi morao provjeriti. Evo par slika za početak:
  7. Još prije nove godine sam odradio remap na Stilu, ako je vjerovati ljudima kod kojih sam radio, sa 115 je podignut na nekih 145ks. Ništa nije mjereno na valjcima, ni prije ni poslije remapa ali se razlika u voznji itekako osjeti. Evo dva uporedna snimka, prije i poslije, u 3. brzini 60-100 i u 4. brzini 80-120. Prije 3. brzina 60-100 - 6.6 s Prije 4. brzina 80-120 - 10.5 s Poslije 3. brzina 60-100 - 5.4 s Poslije 4. brzina 80-120 - 8.5 s Prešao sam poslije tog nekih 10ak hiljada kilometara bez nekih problema, sad se nešto manje i vozi jer sam uzeo još jedan auto, ali njega ću predstaviti u drugoj temi.
  8. Riješen konačno problem sa paljenjem. Problem je bio u prvoj dizni. Zamijenjena je drugom iste oznake, 119. Sad pali bez problema. Čak i kad je zagrijan dosta manje vergla. Ranije mu je trebalo sekund-dva, dok sad sastavi, kako kazu, na čvoku [emoji1] Još sam primijetio da mi malo pušta vazduh na onom plastičnom spoju crijeva interkulera i usisne grane, pa planiram to zamijeniti sa nekim od Alfe, koji je metalni ako sam dobro primijetio. Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
  9. Otvorio danas haubu da malo pregledam stanje i primijetim da mi pušta gorivo kap po kap, na ovom donjem crijevu koje ide iz pumpe u ovu crnu plastičnu kutiju. Zamijenio sam šelnu koja steže crijevo tako da sad ne pušta, ne znam da li je to kako moglo uzrokovati teško paljenje. Još sam skinuo i motorić brisača jer sam imao problem da se ujutro ne uključuju dok auto ne odradi i ne zagrijeve se. Otvorio sam, očistio staru mast koja je zapekla i stavio novu, vidjećemo ujutro da li ima efekta. Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
  10. Evo uspio sam snimiti kako se čuje. Nakon drugog kontakta nema nikakav zvuk. Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
  11. Pa razmišljao sam o tom, ali ne vidim tu neku povezanost sa niskim temperaturama. Kud mu prolaze crijeva za gorivo do rezervoara? Kroz kabinu ili ispod auta? Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
  12. Pokušavao sam sa kontaktom, vraćao,čekao da odradi i 3-4 puta i tek onda palio ali nikakve razlike nema. Nikakvo zujanje ne čujem iz pumpe, nego kao da prolazi gorivo ali pomiješano sa vazduhom. Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
  13. Kako bi se trebala čuti pumpa ispod zadnjeg sjedišta? Primijetio sam na prvo davanje kontakta nekakav čudan zvuk, ali nisam ustanovio odakle dolazi. Čuje se kao neko krčkanje, kao voda kad ključa. Ako vratim kontakt i dam ponovno ništa se ne čuje. Samo prvi kontakt ujutro. Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
  14. Pred kraj prošle zime sam imao problema sa paljenjem kad je temperatura niža, negdje oko 5 stepeni i ispod počnu problemi. Vergla oko 10ak sekundi a što je temperatura niža, sve duže, dok ne upali. Ali uvijek uspije upaliti. To mi se počelo dešavati nekad krajem februara ali kako su temperature porasle prestalo je. I evo sad je počelo opet pa sam uzeo da to riješim dok nisu počeli ozbiljniji minusi. Još dok sam imao stari sat na njemu je izbacivalo grešku za grijače a i dijagnostika je uvijek pokazivala da jedan grijač nije uredu, ali sam ipak zamijenio sva 4. Ali evo jutros na paljenju opet isto. Temperatura oko 2 stepena, vergla 10-15 sekundi. Jednom kad upali i odradi 15ak minuta poslije nema problema, pali lagano i u vožnji se ponaša normalno, ne trza i ne gasi se. Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
  15. Nisam znao da postoje i crne, nisam ih nikad vidio, pretpostvljam da su poprilično rijetke. Bilo bi ih baš teško naći. Послато са SM-G973F помоћу Тапатока

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...