Jump to content

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

FAS Euroauto Goran Vlada

sinisa93

Members
  • Content count

    22
  • Joined

  • Last visited

About sinisa93

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 08/13/93

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Doboj - BiH

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Stilo 1.9 JTD 8V 115

Recent Profile Visitors

30 profile views
  1. Znači za vikend mi slijedi detaljan pregled. Pisao sam već jednom, da li može da pravi problem što dizne nisu iste oznake? Jedna je drugačija. Послато са SM-G950F помоћу Тапатока
  2. Koliko sam primijetio blokiran je, jer mi se čini da ispod njega ima jedan isječen komad lima u obliku dihtunga, debljine mozda 1mm. Ali nisam skidao da provjerim. Mogu to odraditi za vikend kad budem rješavao grešku Airbag-a
  3. Pa dobro, tu je to negdje otprilike onda, pola sekunde - sekunda ako se uzme u obzir da se možda malo promaši pri mjerenju. Isprobao sam danas sa otkačenim protokomjerom, isto se ponaša, možda čak i nijansu tromiji. Znači to mi je što mi je, takav je. Nakon što se sredi još par sitnica moraće se odraditi i remap da malo živne.
  4. Stigao na red još jedan Stilov problem Sinoc sam naletio na nekakav krater na putu i iste sekunde mi je upalio grešku Airbag Failure. Čačkao sam odmah po konektorima ispod sjedišta ali nisam ništa riješio. Čitao sam već o tim problemima na forumu pa ću krenuti prvo sa kontakt sprejom ili u najgorem slučaju sa onim simulatorom pomoću otpornika. Bacio sam oko maloprije na konektore ispod suvozačevog sjedišta i vidim da je neko već nešto radio ali nisam imao vremena detaljno da gledam, vjerovatno ću to rješavati za vikend. Uglavnom vidio sam da narandžasti konektor ispod suvozačevog sjedišta nije spojen nigdje.
  5. Da da, tamo negdje oko 2. sekunde, kad krene ubrzavati tad je pun gas.
  6. Raskopčaću danas protokomjer pa ću vidjeti kako se tad ponaša.
  7. Vozio sam za vikend Renoa kojeg imam u garaži pored Fiata, mislim da sam pisao na početku teme, u pitanju je Renault Megane II 1.9 dCi 88 kw i ne mogu se oteti dojmu koliko Reno bolje povlači sa niskih obrtaja, da već pomalo sumnjam da nešto nije u redu sa Stilom. Na papiru je razlika samo 5 ks i 15 Nm u korist Megana i ako dobro nalazim oba razvijaju maksimalni obrtni moment na 2000 o/min, ali Reno bukvalno lijepi za sjedište ako se potopi pun gas već od 1200 obrtaja, nebitno koja je brzina, treća, peta ili šesta dok je Stilo nevjerovatno lijen do 1800, pa skoro i 2000 obrtaja. Čitao sam par tema na forumu vezanih za to i prvo što mi izlazi je protokomjer. Imam nekakav mali ELM 327 Bluetooth, i sa njim očitavam ove parametre: Čudna mi je ova temperatura koju pokazuje senzor na usisu. Imam nekih 4-5 programa, što za Windows što za Android i svi pokazuju isto, 215 stepeni i protok kroz MAF od 4.8 - 5 g/s na leru. Kako još ispitati protokomjer, da ga otkačim pa isprobam kako se ponaša? Evo i ova dva snimka ubrzanja, mada su oni uglavnom sa nekih 2000 obrtaja. Pa ako može neko ko ima Stila 1.9 8v da pogleda čisto da uporedi da li je to ok. Prvi snimak je iz treće brzine od 60 do 100 i tu mjerim oko 6.6 sekundi I drugi snimak od 80 do 120 iz četvrte brzine, negdje oko 9.5 -10 sekundi
  8. Ima ih u dijelovima i ovamo, a i na putu ih je popriličan broj. Zvučnici su bili otprilike 5e po komadu. A u nedjelju se vraćam iz grada i zateknem ovo. Semafor nije radio poslije 12h a izletio je sa sporednog puta pod bus. Srećom nisu teže povrijeđeni, ali jedan Šumaher manje...
  9. Razmišljao sam o nekim ozbiljnijim zvučnicima, ali u onoj temi o ozvučenju vidio sam da su i fabrički sasvim ok i da će zadovoljiti moje potrebe, tako da sam krenuo po otpadima da nadjem fabričke. I nevjerovatno je da su na 4 auta koja sam našao bili poderani i prednji i zadnji, vješanja su se raspala, kao i kod mojih. Ali uspijem naći na petom Stilu karavanu ispravne zadnje zvučnike. Oblikom su isti kao i prednji, pa sam ih postavio naprijed, jedina prepreka je jedan plasticni pin iza na adapteru ali njega sam odsjekao na oba zvučnika. Rupe se poklapaju, adapteri su isti. Zvukom sam prezadovoljan, ostaje mi još da zamijenim jedan zadnji koji je isto tako poderan.
  10. Legle su mu odlično, bas su pogodili sa ovim fabričkim felgama, ne bi nikad pomislio da kupim druge aftermarket felge. Ostaje mi još da nađem taj jedan poklopac šrafova koji mi fali.
  11. Izletiše mi danas na oglasima veoma povoljno fabričke Blade felge 17-ke pa rekoh šteta bi bilo da propustim priliku. Manje-više su u ok stanju, jedna je malo više zakačena o ivičnjak, ali to ću preko zime sređivati. I na jednoj fali poklopac šrafova. Ne znam ima li to gdje da se nađe novo? Mozda ebay ili nešto provjereno, da ne tražim po otpadima? Evo par fotografija sa starim felgama a sutra će se montirati nove da vidim kako mu stoje:
  12. Kabal je bio onaj tanki, kao za zvučnike, ali samo od kontakt brave do tajmera, od tajmera do navigacije je bio dosta deblji. Ali svakako sam zamijenio debljim kablom. Sve je fino upakovano, izolovano, da ne bi opet doslo do istog problema. Imam nekakvu karticu na kojoj piše kod, vlasnik mi je dao uz onu karticu na kojoj su kodovi za ključeve, pretpostavljam da je od radia, 3970 je kod a SN je M002798, pa ako nekad budeš imao viška vremena možeš provjeriti. Što se tiče zvučnika, ako sam dobro pronašao na forumu, i naprijed i nazad su 165mm? Ima li neka ograničena dubina? Naprijed su mi poderane membrane i poprilično grebu, pa gledam da im nadjem odgovarajuću zamjenu.
  13. Danas uhvatio vremena da pregledam šta se desilo sa žicom koja je otpala. Ispostavilo se da je ipak tajmer ostao živ a da se žica istopila na ulazu u džek od kontakt brave. A evo i kakav je tajmer ubacen: Nakon ponovnog lemljenja i spajanja na navigaciju sve je opet proradilo. A kako sam uz auto dobio i fabricki radio, uzeo sam da sredim tipke na njemu, pa neka stoji u rezervi. Na njemu je premaz dosta bolji, iako su bile poprilično ulijepljene, sve se skinulo bez problema, nakon nekih sat vremena trljanja i ni jedna tipka nije oštećena za razliku od navigacije. Slična je situacija i za tipkama za klimu, koje ću srediti ovih dana.
  14. Navigacija je naknadno ugradjena, barem tako pretpostavljam, jer nemam spojenu GPS antenu ni mikrofon. Uglavnom ako sam dobro razumio, mogu dovesti odakle god 12V i samo uraditi Proxy Alignment? Može li to uraditi bilo koja dijagnostika ili mora nekakva originalna Fiatova?
  15. Desio se jedan manji problem, pri vraćanju navigacije, ona žica za dodatno napajanje, koja ide preko tajmera se odvojila od džeka na navigaciji i pala negdje na masu, i sad je vjerovatno spalila taj tajmer ili sta već, uglavnom nemam nikakav napon na njoj, pa će za vikend pasti rasturanje i praćenje žice da vidim gdje je spojena i u čemu je problem. Uglavnom navigacija radi, ali nemam informacija o potrosnji, vremenu i temperaturi na njoj.
×