Jump to content
FAS Goran

sinisa93

Members
  • Content Count

    93
  • Joined

  • Last visited

About sinisa93

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 08/13/1993

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Doboj - BiH

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Stilo Abarth 2.4 20v / Opel Astra J GTC 2.0

Recent Profile Visitors

536 profile views
  1. Zna li neko kako se sačuvaju podešavanja za memoriju sjedišta? Nema M tipke, a pokušao sam i da zadržim broj ali ne ide, odmah se postavi na tu već podešenu poziciju.
  2. Da da, mogu se koristiti i kad je u Auto modu. Isto kao i ručica mjenjača. Posebno je zanimljivo kako daje međugas kad se vraća u niže brzine [emoji16]
  3. Dok čekam termin kod mehaničara uzeo sam da sredim one šalterice na volanu. Obije su bile polomljene, a na desnoj je nedostajao ovaj limić koji pravi kontakt. Tu sam umjesto njega zalemio jedan mikroprekidač. Na samoj papučici se onda samo odsiječe onaj plastični pin koji gura limić i sad se ona naslanja direktno na prekidač. Sklopio, postavio na volan. Sve radi kao novo
  4. Ispratio sam video, ali kod mene izbacuje grešku senzora položaja bregaste, a kod njega je problem u senzoru radilice.
  5. Nisam ga ni ja još uvijek isprobao kako treba. Ima nekakav problem na nekih 4500-5000 obrtaja se ugasi. Vratim ključ, ponovo ga upalim, radi normalno. I tako svaki put na tim obrtajima. Isti slučaj je i na benzinu i na plinu. Dijagnostika mi pokazuje grešku P0340 Phase sensor, što bi trebao biti senzor položaja bregaste. Vozim ga ovih dana kod mehaničara da ga detaljno pregleda i prestrese. Ima posla i oko trapa naprijed, pretpostavljam da su kugle i stabilizatori loši, ali vidjeću kad ga on pregleda. Kad to riješim napraviću par snimaka kako se ponaša i kako ide.
  6. Evo još par slika, nakon prvog čišćenja i pranja. Standardno za Stila, sve tipke su maksimalno ulijepljenje, pa sam krenuo prvo sa čišćenjem komandi na volanu, a isto ću morati uraditi i sa komandama klime.
  7. Kod nas u BiH me registracija sa novim tablicama i saobraćajnom izašla oko 350e. Motor je standardni za Abartha, 2.4 20v, 125kw. Od opreme ima Conect Nav+, kožna sjedišta sa grijanjem. Oba prednja sjedišta su na struju u svim smijerovima, Selespeed mjenjač, tempomat... Ostalo je manje više standardno kao svaki Stilo. Bez registracije me izašao oko 950e.
  8. Pa izletio mi je na oglasima, tu u blizini, poprilično jeftino. Bilo mi je stvarno žao da propustim priliku, a imam drugo auto za svaki dan pa mi nije žurba da ovo sredim.
  9. Evo nakon dvije godine, u garaži se ponovno našao Stilo. Dosta "umoran" i zapušten ali planiram ga lagano dovoditi u red. 2002. godište je sa pređenih 246 000 ako je vjerovati satu. Ima gomilu stvari koje treba srediti ali pri kupovini mi je najbitnije bilo da mjenjač radi ok, šalta bez trzanja i zastajkivanja. Pisaću dalje u temi kakve probleme imam i šta je sve u planu da se radi.
  10. Vidim da ovdje ima dosta F1 fanova, pa bi mi trebala jedna informacija iz prve ruke, ako je neko išao posljednjih godina na Hungaroring. Ove godine sam planirao da idem po prvi put, smještaj sam rezervisao, ali sam malo odugovlačio sa kupovinom karti i trenutno ih nema ni na jednom sajtu online. Zanima me, zna li neko sa sigurnoscu mogu li se karte kupiti direktno na stazi, iako ih nema online? Naravno, jasno mi je da sjedećih mjesta vjerovatno nema ako su rasprodane, ali da li je bar moguće kupiti one General Admission na licu mjesta?
  11. Zaboravio sam to da pomenem. Na autu je izvađen DPF, katalizator i zadnji lonci a i EGR je zatvoren, tako da ne bi trebalo biti problema. Ostavljen je lonac DPF-a, samo je unutra "očišćen", da ne mislite da se čuje kao tenk [emoji28] Prilično fin zvuk ima, snimići kad uhvatim vremena. Послато са SM-G980F помоћу Тапатока
  12. Kako su ove godine pomjerili granicu za zimsku opremu na 1. novembar, nabacio sam i zimske gume. Imao sam i jedan parking senzor koji me zezao pa sam išao po otpadima da ga nadjem, i naletim na volan iz TI opreme. Nije mi nikako bio u planu ali nisam odolio da ne kupim
  13. Radile su se neke pripreme za zimu. Kad sam ga kupio imao je tek urađen mali servis, a evo ja sam već prešao nekih 14-15 hiljada pa je red da to uradim. Prethodni vlasnik je na posljednjem servisu sipao Seleniu ali kad sam išao po filtere i ulje nisu ga imali na stanju pa sam uzeo Castrol Edge 5W-40, mislim da ni sa njim ne bi trebalo biti problema. Usput sam uradio i zadnje kočnice koje su bile maksimalno potrošene. Na akciji sam naletio na Brembo diskove i uz njih sam uzeo Hella / Pagid pločice. Pred "grijnu sezonu" odradio dezinfekciju klime pomoću ovog spreja / bombice ili kako ga ko zove. Imao sam onaj čudan miris kad se kilma ugasi, kao na nekakav buđ ali je nakon ovog spreja nestalo. I još sam skinuo neke kineske ksenone koji su bili na njoj, jer su u posljednje vrijeme počeli da zezaju i da ne pale obije sijalice dok ne upalim i ugasim par puta. Sad su ubačene obične halogene Philips sijalice i imam osjećaj da se čak bolje vidi nego sa ksenonima.
  14. Riješio sam konačno problem sa zujanjem servo pumpe. Problem je izgleda bio u samoj boci za ulje. Unutar nje, na povratnom crijevu se nalazi nekakav mali filter koji, ako sam dobro shvatio, usporava protok i ne dozvoljava da se ulje previse "mućka" i pjeni a samim tim i povlači vazduh u sistem. Kod mene je taj filter otpao i ulje u boci je uvijek pjenilo i povlačilo vazduh. Našao sam drugu bocu na otpadu, koja ima filter, zamijenio sam ju zajedno sa crijevima, postavio sve nove šelne i nasuo fabričko zeleno ulje Tutela GI / R. Inače kažu da sa bilo kojim drugim pomalo zuji, kao i sa crvenom Tutelom GI / A. Potrebno je samo dobro isprati od starog ulja. Najlakše je skinuti povratno (tanje) crijevo sa boce i par puta zaverglati. Veoma brzo izbaci ostatak ulja iz sistema. Ponovio sam to 3-4 puta dok iz crijeva nije krenulo potpuno čisto zeleno ulje. Nakon tog sam par puta motanjem volana lijevo desno do kraja ozračio sistem i odmah je nestalo zujanje, a ulje u boci više ne pjeni i potpuno je mirno, dok je ranije djelovalo kao da ključa.
  15. E sad malo o problemima. Još kad sam ju kupio imala je problem da joj se malo čuje servo pumpa, pa sam na osnovu toga dodatno spustio cijenu računajući da ću to srediti reparacijom servo pumpe, ali i nakon reparacije se čula potpuno isto, kao da joj fali ulja. Majstor kod koga sam radio pumpu garantuje je da je ona sad ispravna i da je u nečemu drugom problem. Savjetovao je da vozim tako par dana, i da u mjestu motam pun volan na jednu i na drugu stranu par puta u nadi da će se sistem ozračiti i da se više neće čuti, jer je nakon svakog motanja boca za ulje bila puna pjene. Isto tako predložio je da sipam isključivo zeleno ulje. Tražio sam zelenu Tutelu ali nisam uspio naći pa sam sipao ovo Drugi dan, kad sam ju upalio i pokušao motati u mjestu pun volan, nakon gašenja čujem kako nešto kapa ispod auta. Izađem i imam šta vidjeti, ispod auta lokva ulja iz serva. Kad sam malo bolje pogledao vidio sam da crijevo koje vodi iz servo pumpe na letvu pušta na samom spoju sa letvom. Mislio sam da je to to i da sam našao kvar, gdje vuče vazduh. I tu počinje zabava sa traženjem tog crijeva. Za novo su mi tražili oko 200e, a pitao sam ukupno 38 otpada po BiH koji su imali 159-ku i samo jedan je imao to crijevo na stanju. Uglavnom su rekli da je to prvo što prodaju kad im stigne 159-ka. Kupim to jedno koje sam našao, zamijenim ali situacija opet ista, sad ne pušta ulje nigdje, crijevo je potpuno suvo ali se pumpa i dalje čuje. Nekad više, nekad manje. Uglavnom kad upalim hladno auto, prvih 5 minuta se ne čuje ali čim se malo zagrije zujanje počinje. Listajući malo po forumima vidim da im je to čest problem prije redizajna, pa negdje čak pominju da mali filter koji se nalazi u boci za ulje zna zaglaviti i smanjivati protok ulja pa sam i njega isčupao napolje ali je problem i dalje tu. Vozim ga tako već nekih mjesec dana, ulje nigdje ne gubi, u boci je isti nivo kao i kad sam zamijenio crijevo, ali uvijek ima malo pjene. Sad već sumnjam i u kvalitet reparacije i razmišljam da tražim drugu polovnu pumpu jer me zujanje izluđuje, a već sam bacio nekih 250e na reparaciju, crijevo, ulje, bez ikakvih rezultata.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...