zalik
-
Content Count
199 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
Reputation Activity
-
zalik got a reaction from neshaoct in Fiat Stilo - kočnice
Evo ga sve u detalj sa slikama. Nasao sam sinoc:
http://italia-corse.com/forum/index.php?topic=9286.675
-
zalik got a reaction from ISV_01 in Fiat Stilo - kočnice
Evo ga sve u detalj sa slikama. Nasao sam sinoc:
http://italia-corse.com/forum/index.php?topic=9286.675
-
zalik got a reaction from MS PK in Fiat Stilo - kočnice
Evo ga sve u detalj sa slikama. Nasao sam sinoc:
http://italia-corse.com/forum/index.php?topic=9286.675
-
zalik got a reaction from Ivan in Fiat Stilo - kočnice
Evo ga sve u detalj sa slikama. Nasao sam sinoc:
http://italia-corse.com/forum/index.php?topic=9286.675
-
zalik got a reaction from neshaoct in Lancia Lybra 2.4 JTD 136ks - lokacije mapa (EDC15)
to je fixna turbina nema geometrije
https://www.turbolader.net/Turbolader-Katalog/8900-3549/46556440/VL18.aspx
evo je ,imas n75 mapu ali ne komunicira jer je turbina fixna,iskreno ako hoces taj turbo nema neki kapacitet, snagu sa njim neces dobiti pogotovo obrtni moment siromasan je...e sad ili uradi od njega hybride da imas na. raspolaganju
baren 2,6(1,6) bar sto moze hybrid iz tog kucista
ili stavi neki gtb turbo oni su moderna generacija
naravno treba vidjeti nesto sto ce komunicirati sa tvojim ECU,ja bih licno stavio hybrid
Vidi brate sta je sa MAP sensorom
Sa tim turbom tesko ces uraditi nesto
-
-
zalik got a reaction from McSteel in Lancia Lybra 2.4 JTD 136ks - lokacije mapa (EDC15)
@MartiniR32
Posalji file original na privat,
napravi mi log cetvrtom brzinom od 1000rpm do 4600 rpm
treba mi obavezno
vrijeme ubrizgavanja+pritisak turba+kolicina goriva
je li na autu MAF ispravan 100% posto?
mozemo napraviti konverziju maf na map
sto je uvjek bolje kod tih starih jtd ali meni se to ne svidja jer auto radi na leeru na 1050 rpm
je li to edc15c6 ??
Mora bit maf ispravan ko sunce,dizne nazalost bez radnog stola ne mozemo ispitati
recimo sad da bi imao ikakvo doziranje goriva koje ima smisla moraš raditi na mapi koja je na 78DBE itd...
nemoj log ni sa cim pravit osim multiecuscan
pa cu ti napisati javno ili kako hoces koje mape sta sve....
pozzz
-
zalik got a reaction from neshaoct in Lancia Lybra 2.4 JTD 136ks - lokacije mapa (EDC15)
@MartiniR32
Posalji file original na privat,
napravi mi log cetvrtom brzinom od 1000rpm do 4600 rpm
treba mi obavezno
vrijeme ubrizgavanja+pritisak turba+kolicina goriva
je li na autu MAF ispravan 100% posto?
mozemo napraviti konverziju maf na map
sto je uvjek bolje kod tih starih jtd ali meni se to ne svidja jer auto radi na leeru na 1050 rpm
je li to edc15c6 ??
Mora bit maf ispravan ko sunce,dizne nazalost bez radnog stola ne mozemo ispitati
recimo sad da bi imao ikakvo doziranje goriva koje ima smisla moraš raditi na mapi koja je na 78DBE itd...
nemoj log ni sa cim pravit osim multiecuscan
pa cu ti napisati javno ili kako hoces koje mape sta sve....
pozzz
-
zalik got a reaction from PremieRacing in Chip Tuning (čipovanje)
Decko ova Lancia je salter menjac nije automatik,nema posebno dugme za sport mode,
ECU radi tako (kao i Fordovi modeli vecina nekih)kad mu spucas gas do poda ECU ukljucuje Sport Mode(edc16c39)
ili su oni tako glupi tamo u Revochipu da odes da im pokazes kako se unose parametri i rukuje sa Bapro dyno?
Je li radis sa dyno testerom imas iskustvo?
posjedujes neki?
-
zalik got a reaction from neshaoct in Chip Tuning (čipovanje)
Niti sam te vredjao cak ni pokusao niti omalovazavao niti sam imao nameru niti mi pada na pamet bilo kakva negativna diskusija,malo sam pogresno postavio pitanje mozda cudnim ruznim tonom uz blagu dozu humora a koju si ti protumacio kako si...jer se ne poznajemo
Evo ti par primera od kolege tunera(inzinjer je mehatronike)
pogledaj grafove
Nego ako moze pitanje ?Po broju dizne
imas li na 1.9 TT iste dizne kao na 2.0 mjet???
Tu zabari uvek nesto spekulisu od auta do auta
a za test Lancie moze uvekraspolozen
-
zalik got a reaction from McSteel in Chip Tuning (čipovanje)
Niti sam te vredjao cak ni pokusao niti omalovazavao niti sam imao nameru niti mi pada na pamet bilo kakva negativna diskusija,malo sam pogresno postavio pitanje mozda cudnim ruznim tonom uz blagu dozu humora a koju si ti protumacio kako si...jer se ne poznajemo
Evo ti par primera od kolege tunera(inzinjer je mehatronike)
pogledaj grafove
Nego ako moze pitanje ?Po broju dizne
imas li na 1.9 TT iste dizne kao na 2.0 mjet???
Tu zabari uvek nesto spekulisu od auta do auta
a za test Lancie moze uvekraspolozen
-
zalik got a reaction from horvat in Lancia Nuova Delta ili Alfa Romeo 159?
Na 2.0 mjet www.tafmet.pl pocupaj krilca iz grane(grana ne puca lako) izvadi dpf blindiraj agr odradi softwerski,uradi gumicu uljne pumpe....i moze da predje solidne kilometre bez problema,naravno servis sva 4 filtera i ulje cirka 10000km,proveri u kakvom je stanju protokomer i map sensor ako imas para stavi nov ili cisti stari ako nemas para,sipaj 4-5 godisnje litar ATF sintetike u naftu na pun rezervoar da podmaze dizne i pumpu....
-
zalik got a reaction from vicent in Chip Tuning (čipovanje)
velik bezpotreban pritisak grije smjesu goriva sto znaci topla smijesa no dobro
Samo 5 mapa jtd???i na posranome edc15c7 imas posla ako hoces vrhunski tuning od pilot i i glavnog ubrizgavanja do smoke limitera i maf vrednosti ako je ukljucen pa do mape varijabile vnt korekcije itd....mislim ....bez veze prica 5 mapa i bum tuning
-
zalik got a reaction from gorank82 in P: Fiat Bravo 2.0 MJet - uvoz Austrija
Imam za tebe auto licno moj 2007 1.9 multijet 8 ventila 90 konja nije sport ima digitalnu klimu ,zupcasti pumpa mikroremen svi spaneri i 3 remenice uradjeno na 160000
sad ima 170000 ori kilometri ima sve tehnicke preglede zadnjih par god,kocnice prednje nove ATE....
2 nosaca motora nova,Dpf Agr ugaseni (agr plocicom zatvoren dodatno)uradjen je tune 165ps 340 nm
Cinsoft cuvena Poljska tuning kuca za Fiat Alfa Lancia....
Tehnicki u top stanju....ima par ogrebotina laksih....(2)
2850 cijena auta,imas 650 eur svih svih davanja do registracije...
70 eur puta do Novoga Sada Pa ako hoces solidan
auto javi se.... imas i Aluminijske felge 17 dajem ti 8 tockova
-
zalik got a reaction from MilanLaki in P: Fiat Bravo 2.0 MJet - uvoz Austrija
Imam za tebe auto licno moj 2007 1.9 multijet 8 ventila 90 konja nije sport ima digitalnu klimu ,zupcasti pumpa mikroremen svi spaneri i 3 remenice uradjeno na 160000
sad ima 170000 ori kilometri ima sve tehnicke preglede zadnjih par god,kocnice prednje nove ATE....
2 nosaca motora nova,Dpf Agr ugaseni (agr plocicom zatvoren dodatno)uradjen je tune 165ps 340 nm
Cinsoft cuvena Poljska tuning kuca za Fiat Alfa Lancia....
Tehnicki u top stanju....ima par ogrebotina laksih....(2)
2850 cijena auta,imas 650 eur svih svih davanja do registracije...
70 eur puta do Novoga Sada Pa ako hoces solidan
auto javi se.... imas i Aluminijske felge 17 dajem ti 8 tockova
-
zalik got a reaction from Ivan in Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine
Austrija Belgija(benelux)
1.9 multijet 120 ps
skracen na 90 ps
192B5000 je kod motora.
-
zalik got a reaction from Timke in Rossalinda :) - Alfa Romeo Giulietta
E sada nam samo napisi kod koga si radio tuning Remap ko je radio softwer posto je ovo samo izmereno u Revochipu ali oni nisu radili remap na tvome autu,ciji je ovo tuning remap??
-
zalik got a reaction from PremieRacing in Rossalinda :) - Alfa Romeo Giulietta
E sada nam samo napisi kod koga si radio tuning Remap ko je radio softwer posto je ovo samo izmereno u Revochipu ali oni nisu radili remap na tvome autu,ciji je ovo tuning remap??
-
zalik got a reaction from neshaoct in JTD/MJet motori - turbo sa granom u jednom komadu, ili ne?
Ljudi o cemu pricamo....alfa 159 150ps 16v sa granom,croma 150ps 16v sa granom,Bravo 150ps 16v sa granom,Bravo 2.0 bez grane,Bravo 1,9 8ventila bez grane,Croma 120 ps 8 ventila bez grane,dalje turbo 120 ps i 150 ps nije isti,nije geometrija ista nije centralni sklop isti kolo ulaza izlaza
treba gledati citav broj turbine
https://garrett.honeywell.com/product-search/?lang=en&/#/enginecode-result/?_q=1.9JTD 8V Euro 4
-
zalik got a reaction from neshaoct in Fiat Bravo 2008
remontovana turbina ce uvek da zvizdi islajfao je neko previse zidove kucista turbine zato zvizdi..,nov turbo kosta puta 3 od remontovanog pitas li se zasto?
koje ulje ti sipas u auto i koliko cesto ga menjas,remontovana turbina moze da se cuje vrlo lako jer su zidovi kucista turbine previse islajfani itd... samo me zanima sta je sa geometrijom turbine servisirane i ciji je centralni sklop ubacen unutra???