Jump to content
FAS Goran
MartiniR32

Lancia Lybra 2.4 JTD 136ks - lokacije mapa (EDC15)

Recommended Posts

Pozdrav,

 

Izvadio sam Ecu file iz Lancie Lybre 2.4Jtd 136ks i procaprkao po netu kako bi dosao do lokacija mapa, naravno koristim WinOLS.

Ako neko zna jos neke koje bi bile od pomoci ili neke smjernice i savjeti bio bih zahvalan da napisete.

 

Cilj je dici snagu na nekih 180ks za start, prije nego li pocnu hardverske modifikacije i slicno.

Ovo su te neke od mapa sto sam nasao sa jednog foruma:

 

796DE - EGR
7B18A - Drivers Wish
7B274 - Start IQ
7B358, 7B3A4 & 7B4F4 - Torque Limiters
7B562 - Smoke Map
7BC5E - IQ limiter Fuel Temp?
&c53C - IQ by Rail Pressure?
7C880, 7CAC8 and 7CD10 - Duration maps
7CF58 - Not sure
7EDC8 - Rail Limit by temp
7F7FE - Boost Map
7FA74 - ATM Boost Limit
7FBD0 - N75 Map

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MartiniR32

 

Posalji file original na privat,

napravi mi log cetvrtom brzinom od 1000rpm do 4600 rpm

treba mi obavezno

vrijeme ubrizgavanja+pritisak turba+kolicina goriva 

je li na autu MAF ispravan 100% posto?

mozemo napraviti konverziju maf na map

sto je uvjek bolje kod tih starih jtd ali meni se to ne svidja jer auto radi na leeru na 1050 rpm

je li to edc15c6 ??

Mora bit maf ispravan ko sunce,dizne nazalost bez radnog stola ne  mozemo ispitati

On 11/13/2019 at 6:40 PM, MartiniR32 said:

Pozdrav,

 

Izvadio sam Ecu file iz Lancie Lybre 2.4Jtd 136ks i procaprkao po netu kako bi dosao do lokacija mapa, naravno koristim WinOLS.

Ako neko zna jos neke koje bi bile od pomoci ili neke smjernice i savjeti bio bih zahvalan da napisete.

 

Cilj je dici snagu na nekih 180ks za start, prije nego li pocnu hardverske modifikacije i slicno.

Ovo su te neke od mapa sto sam nasao sa jednog foruma:

 

796DE - EGR
7B18A - Drivers Wish
7B274 - Start IQ
7B358, 7B3A4 & 7B4F4 - Torque Limiters
7B562 - Smoke Map
7BC5E - IQ limiter Fuel Temp?
&c53C - IQ by Rail Pressure?
7C880, 7CAC8 and 7CD10 - Duration maps
7CF58 - Not sure
7EDC8 - Rail Limit by temp
7F7FE - Boost Map
7FA74 - ATM Boost Limit
7FBD0 - N75 Map

recimo sad da bi imao ikakvo doziranje goriva koje ima smisla moraš raditi na mapi koja je na 78DBE itd...

nemoj log ni sa cim pravit osim multiecuscan

pa cu ti napisati javno ili kako hoces koje mape sta sve....

pozzz

 

 

Edited by neshaoct
dodao tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neshaoct Nisam baš toliko verziran za ovakve teme jer sam već neko vreme van prakse i bez alata... Kolega @zalik je očigledno daleko bolji izbor :D

Čak nisam siguran ni koja je turbina na ovom motoru, GTA2256V ili GTB2260VK...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trenutno log da napravim nisam u mogucnosti jer baterija laptopa mi je mrtva totalno.

Ecu je obicni edc15 znaci prva verzija,

Turbina nije garret uopste vec IHI RHF5 (vl16-vl18 ne znam tacno) koji je manual wastegate iako ecu ima n75 mapu.

Maf je nov, nema ni mjesec dana od zamjene.

 

Tada sam radio log da vidim da li Maf radi posto stari nije pokazivao vrijednosti vece od 500, ovaj kako se sjecam ide preko 1100 ako se ne varam sto je u tolerancijama.

 

Turbina nabija nekih 1850mBar tj sa atmosferom sto nije ni jedan Bar.

 

Zeljeni pritisak goriva i realni se podudaraju u svakom momentu i idu do maximuma.

 

A ovo oko mapa vecina mi se poklapa od edc15c5 sa 166 2.4jtd sto sam nasao na EcuConnections.

 

Trenutno nikako da nadjem soi mape jer se ni jedne lokacije ne poklapaju, duracijske sve 3 imam.

 

A ta 78DBE se ne nalazi ni na jednom pocetku nego negdje u sredini necega sto mi nije jasno zasto je ovaj ecu file nekako drugaciji od ostalih.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 to je fixna turbina nema geometrije

https://www.turbolader.net/Turbolader-Katalog/8900-3549/46556440/VL18.aspx

evo je ,imas n75 mapu ali ne komunicira jer je turbina fixna,iskreno ako hoces taj turbo nema neki kapacitet, snagu sa njim neces dobiti pogotovo obrtni moment siromasan je...e sad ili uradi od njega hybride da imas na. raspolaganju 

baren 2,6(1,6) bar sto moze hybrid iz tog kucista

ili stavi neki gtb turbo oni su moderna generacija

naravno treba vidjeti nesto sto ce komunicirati sa tvojim ECU,ja bih licno stavio hybrid 

Vidi brate sta je sa MAP sensorom

Sa tim turbom tesko ces uraditi nesto

Share this post


Link to post
Share on other sites

166ica ima baš GTA2256V na sebi, a mislim i 156ica... Možda nije loša ideja da barem to nađeš polovno u dobrom stanju i montiraš, svakako već imaš VNT (N75) mape u ECU. Samo ostaje pitanje povezivanja, da li imaš potrebnu instalaciju do aktuatora lopatica varijabilne geometrije. Sa turbom koji sada imaš eventualno možeš da staviš jaču oprugu na aktuator ispusta sa vruće strane, da bi dohvatio veći boost, ali generalno to kućište turbine i nije za mnogo preko 1 bar...

 

U principu, na tom motoru je sasvim ostvarivo da dohvatiš 180HP sa nekih 1.3-1.4 bar na oko 3k rpm. VNT-ovi brzo dostižu boost threshold, i ako lopatice držiš duže zatvorene, možeš i boost održati bez većih problema. Jedino što je to 10V motor pa će preko 2500 rpm brzo gubiti dah zbog restriktivnosti. Goriva već ubrizgavaš dovoljno, samo ti fali vazduha za više snage :)

 

Ono što brine je koja ti je transmisija tu, i u kom su stanju diferencijal i kvačilo/zamajac... Na tih 1.3 bar koliko ima smisla ciljati bi pravio lagano oko 400-420 Nm, to je već ozbiljna cifra, pogotovo ako je prenos kao iz alfe 156 sa tim motorom, jer ta provereno ne izdržava toliko.

Edited by McSteel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lakse mu je hybrid staviti zbog svega,varijabilna turbina problem?INSTALACIJA ELEKTROMAGNETNOG VENTILA,Vakumi creva uhhh okani se,ONDA TVOJA N75 mapa upravlja samo tim ventilom rasterecenja koji pali gasi turbinu,jedini malo problem kod hybrid napraviti kako da krece ranije iz niskih obrtaja ali da se srediti....gorivom,znam da moze da se stavi hybrid da bude u PIKU 1,6 bari i to na ovome kucistu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sasvim sam svjestan kakva je turbina i koje su joj granice otprilike, kao sto sam i rekao za sada jedino i ciljam nekih max 185ks sa ovom turbinom, injektorima, itd itd.

 

Izmjerenii pritisak je bio u garazi sa naglim gasom ne pod opterecenjem sto znaci da turbina mozda i nabija veci pritisak.

 

Za N75 mapu sam rekao da postoji tj da sam je nasao u ecu fajlu, ali realno ne zanima me jer mogu kupiti manualni boost kontroler i ne peglati se s time.

 

Za mjenjac se inace vrti prica ne dizati obrtni moment preko 430Nm, ali postoje i momci iz UK koji su digli i na 485Nm i do danas prevalila 115k Km.

 

Za sada samo softverski zelim tunirati da vidimo te neke granice bez ulaganja u dijelove. 

 

Realno za ispod 300 km se moze uzeti nova turbina tj polovna turbina+cartrige ako ne od alfe lancije moze i od 2.5tdi.

 

Nego, zanima me to na kojim lokacijama se nalaze mape koje bih trebao dizati za ovih nekih 180ks.

Generalno nasao sam vecinu ali vi vjerovatno znate one koje su kljucne jer ovo je moj prvi susret sa bilo kakvim tuningom osim karburatora na skuteru :) ,ali ipak imam jako veliki razum oko bilo cega pogotovo elektronika i auta.

 

Realno danas se sve moze nauciti preko neta pa cak i ovo sto je meni zanimljivo a i relativno lagano.

 

Od ovog covjeka sam naucio sve sto je potrebno, kako sta, pojmovi necega itd.

https://www.youtube.com/channel/UCXpuH1y6t8Y6q9kP6ope8VA

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...