Jump to content
Goran

Recommended Posts

Odlicna limuzina. Extra enterijer. Koliko KS / NM taj motor?

Sredi je malo, i uzivaj.

SREĆNO

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@shuxx hvala!  kamionski rad na leru za razliku od HDI koji sam vozio 10god... na putu fenomenalan zvuk i performanse.. veliki obr. momenat! (moze 5om brzinom 70km/h najnormalnije).

Old school motor, podsjetio me na 1.9 xud motor koji imam u 306.

Lancia Thesis 2.4 JTD 10v 150 Engine Technical Data
Aspiration : Turbo + Intercooler
Compression Ratio : 18.5
Horsepower : 148 HP / 150 PS / 110 kW @ 4000 rpm
Maximum torque : 224 lb-ft / 305 Nm @ 1800 rpm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da, verzija sa jednom bregastom. Pandan 1.9 JTD 8v, samo sa jos jednim dodatnim cilindrom.

305 Njutna iz 2.4 dizelskog petaka, to ima da nadzivi sve nas :) . Toliko danas obrtnim "nasviravaju" downsized benzinske turbo prdavce.

 

Taj motor je, koliko se secam, bio najslabiji u ponudi Thesisa. Jaci dizelski petak je imao 380 Njutna (uz oko 170 KS), verzija 20v sa dve bregaste.

A od benzinaca su imali 2.0 20v turbak od 185 KS, onda takodje 2.4 20v petak samo atmosferac od 170 KS (mislim kao u Stilu Abarth).

I vrh ponude su bili 3.0 V6 i 3.2 V6.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dada, tako je @Ivan, novi multijet je imao 175 ks i 2006te se pojavljuje poboljsana verzija sa 185ks (fap filter i samo automatik Aisin).

sa arcs.org.rs foruma:
"vec sam pisao koje su varijante 2.4,lm ako bas gledas klasican JTD onda onaj od 150 ks,on je u sutini neki mutant izmedju mjet-a i jtd-a.JTD su ti 136,140 ks a mjet su 175/178/185 ks.Razlika ima u konstrukciji i nacinu ubrizgavanja goriva.
Ovaj od 150 ks ima ubrizgavanje kao mjet ali samo jednu bregastu u glavi i 10 v."

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minutes ago, Zan Batist said:

2006te se pojavljuje poboljsana verzija sa 185ks (fap filter i samo automatik Aisin).

Poboljsanje i DPF filter mi nikada nisu isli u istu recenicu :stuart: .

Salu na stranu, je*o ih i partikularni filter i AdBlue i namerne falinke... Samo da ti ovi noviji dizeli presednu :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko ja vidim. Ima mesta za poboljsalje, mali chip tuning.. + 30% ks i nm...

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo, bravo, bravo!   :respect:

 

mislim, nije Bravo n'o je Thesis, ali bravo za tebe i čestitke na kupovini. Da te duuuugo i bezbrižno služi   :thumbsup:   :clover:

 

Razumem da nisi mogao da biraš, nema ih puno, ali ova ti izgleda kao bombona. Neočekivano dobro ako je stajala 10ak godina... Ako sam dobro razumeo, uvežena je u CG 2014. i do sada bila na jednom te istom placu za prodaju polovnih vozila?! Jbt, strašno... Jesi ti znao za nju i ranije ali se tek sada kockice sklopile?

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, shuxx said:

mali chip tuning.. + 30% ks i nm...

ne bih, za moje standarde ona je ferrari... inace NK-PG je bila potrosnja 4,1. Nije bas relevantno jer pola puta je nizbrdica al lijepo je vidjet.

@PremieRacing, da dobro si protumacio...ja sam je iskopao (nije bila na sajtu za prodaju..) prije god dana..ali sam se bas namucio da prodam P307 (bio jedan od boljih, prodao ga jeftinije).

Najgori VW se lakse proda od najboljeg Pezoa..

Edited by Zan Batist

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj auto (po meni) ima potencijal  da bude klasik . Malo ih je napravljeno i jako malo ih je još u životu. Oni što su na oglasima su uglavnom u velikom problemu i traže ozbiljna ulaganja sa neizvesnim ishodom.  Da je ispod haube 3.2 Busso očuvan primerak i sad bi vredio velike pare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobro jutro ekipo....

Skulptura juce prosla tehnicki lagano... :animier:

Zadnji mjesec dana sam se upoznavao sa Lanciom, nisam htio odmah da idem na teh.
U toj prvoj fazi sam popravio dosta stvari (glove box, mala fioka preko OBD porta, pepeljara, naslon za ruku, drzac za case naprijed i u zadnju klupu... nista od toga nije radilo kako treba).

Dalje, zateko sam 20l vode u gepek, bukvalno.... nasao put kojim je ulazila, rijesio..

Sredio 2 lajsne koliko se moglo, i montirao.. nije sjajno ali kakve su bile super..

Stigli su mi ELM i KKL interfejsi iz BGa... skeniram je, gledam logove.. Parking senzori ne rade.. MES rekao prednji/zadnji buzzer i control unit.

Skinuo P control unit, nekada bilo vode u njega, korozija na stampanu plocu, ocistio kontakt klinerom, ali nista, moram kupiti ispravnu.

Zadnji buzzer pored lijevog zvucnika, za sada ne uspjevam da skinem, 5, 6cm prostora, mora da se skida polica, a da bi skinuo nju moram da skinem naslon od klupe itd... ne radi mi se to, bojim se da ne pokvarim zavjesu.... prednji buzzer nisam ni nasao, pretpostavljam da je ispod plastike sa bocne strane dasha..

Imam cuveni EOL ERROR zbog kojeg nemam prikaz sponlje temp, vrijeme i km na bord.. komunikacioni sistem.. samo da nije razlog CONNECT, ali vjerujem da cu rijesiti i to.. sve sam, nemam nikavu opociju "majstori"! Juce na teh nisu umjeli da otvore vrata, gepek, deaktiviraju EPB, nista, neznalice..

Zamjenio sam filter kabine, prilicno nepristupacno, pomucio sam se.. kupio filter nafte i ulja, ulje i ubrzo se to mijenja...

ide ludo, opaka je! :lol:
 

IMG_2971.JPG

IMG_2972.JPG

IMG_2974.JPG

Edited by Zan Batist

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/19/2024 at 9:23 AM, Zan Batist said:

Skinuo P control unit, nekada bilo vode u njega, korozija na stampanu plocu, ocistio kontakt klinerom, ali nista, moram kupiti ispravnu.

Zadnji buzzer pored lijevog zvucnika, za sada ne uspjevam da skinem, 5, 6cm prostora, mora da se skida polica, a da bi skinuo nju moram da skinem naslon od klupe itd... ne radi mi se to, bojim se da ne pokvarim zavjesu.... prednji buzzer nisam ni nasao, pretpostavljam da je ispod plastike sa bocne strane dasha..

Obicno kod Zabara tih godista prednji buzzer bude zakacen za levi A stub. Ali, koliko vidim, kod Thesisa kaze da je pozicioniran desno od cajgera (P044A, P044B je zadnji buzzer):

 

th2.thumb.png.ab298ece2d9c43bb63128dde36dc5049.png

 

Ako ti zatreba, evo ti i kompletna sema ozicenja sistema parking senzora:

 

th1.thumb.png.c2fc5ee173b29194ebe399448f6c3b58.png

 

A po VIN-u auta, proveri u ePer Compatibility listu za centralu parking senzora (M084 na semama).

Verovatno je mala verovatnoca za ta godista, ali mozda se ispostavi da pasuje sa nekog cesceg modela (citaj, lakse i jeftinije za pronalazenje).

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

juce vozio pg-bar.. fenomenalni utisak kvari gasenje CONNECT sistema (displej/muzika)..

u body comp modul imam gresku U1602 - CAN line error, neki comunication missing issue..

Dobro bi dosla preporuka/ideja kako da krenem sa rijesavanjem..

Share this post


Link to post
Share on other sites

da li neko zna koliko ubrizgavanja u jednim ciklusu ima 2.4 110 kw 2003godiste?

u krajnjem da li je uniJet ili Multijet tehnologija?

Izvinjavam se...:book: mnogo puta se govorilo na ovou temu ali zbunio me ovaj tekst:
https://italia-corse.com/2017/05/04/1-9-jtd-revolucija-dizel-motora/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...