Jump to content
Goran

Recommended Posts

Serija jedan prodata, nakon nje stigao E60. Jedinica je tu negde po Beogradu. Uglavnom sa E60 se druzim od kraja novembra i nekih 8000km.

Sto se auta tica totalno druga dimenzija u odnosu na 1 i 3 seriju. Za dalji put odličan, ne umora u voznji i udobnost je po mom ukusu dobra. Elem nakon kupovine resili sva ramena i solje amorta. Nisam hteo da menjam silen blokove, vec uzeo ramena remontovana, kugle i stabilizatore.

 

20230326_145356.jpg 20230327_091304.jpg 20230327_094847.jpg

20230326_150545.jpg 20230325_065958.jpg 20230325_084059.jpg

20221230_134450.jpg 20230115_141521.jpg

received_2500018033469710.jpeg received_147238801266059.jpeg

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

@danijel55

 

Čestitam :thumbsup: 

Meni je E60 postao veoma lep BMW, nekako godine dobro stoje njegovom dizajnu koliko god u ono vreme (kad je bio nov) ga ljudi nisu voleli...

 

p.s. Skidaj te M oznake, nemoj biti k'o neki :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala svima.I dalje preteruju cifrom za registraciju.

Hteo sam skinuti ovaj znak,al se plasim da ne bih boju ostetio.

Inace ne rekoh motor 2.0 177ks.

Ne ide kao serija 1 sa istim motorom ,sto je i logicno,ali zato i ne tera na cesto potapanje gasa.Dok je jedinica sa m vesenjem bila tvrda i direktna preko neravnina,e60 ih samo prepliva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cestitam, deluje bas ocuvano.

 

Sto se tice skidanja lazne i skrnave oznake, zagrejes fenom i onda koncem istesterises lagano, ostace malo lepka to skines visokoprocentnim alkoholom, pa isperes vodom i gotovo.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozabavicemo se oznakom cim se vrati lepo vreme :D

 

Ima nesto i novina oko E46.Elem bio je mali peh,zena predje sa novom kiom u nasu stranu i celu stranu ocese.Uz put ofarbana cela strana,hauba i stavljen m branik.Nakon toga,odradjeno jedno kvalitetno dubinsko.

20230304_122044.jpg

20230325_174726.jpg

20230325_174732.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta ste napeli kolegu oko skidanja oznake koju je btw on i stavio - samo mu je sad malo glupo da prizna   :P

Ša'im se, prelep je, u zdravlju da te služi :cheers:  al' crveni je lepši   :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

E pa ovako kolege.

Pitao dva dobra mehanicara, dobio dva odgovora. Da li blokirati egr ili ne?

Elem,upalio mali check,egr.Skinuo,bio malo prljav,odmascen ,ociscen i razradjen.Nema vise chek greske.Uzeo sam i dijagnostiku bimmer tool i bimmer code.Ne prijavljuje nista,ali ako se ponovo desi, sta činiti?

Jedan majstor kaze blokiraj,dok drugo kaze ne.

Sto se E60 tice,do sada smo presli 10k km.Razmisljao sam sta sledece,definitivno F10.Zamalo da bude X3 2014,ne znam kako mu ide oznaka,sve od opreme ,m paket ,ali preskup.Nisam ljubitelj dzipa,ali perla bela boja ,m paket spolja i unutra,sve na svom mestu sto bi se reklo.

20230607_155235.jpg

20230603_093555.jpg

20230428_190129.jpg

20230423_122915.jpg

20230423_122923.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto je bitno kada neces da ga zadrzavas? :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blokiras i ugasis softverski

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

EGR retko kad pravi probleme, uglavnom tek nakon 10-15 godina i vise stotina hiljada km, ako si ga sredio i ubrzo opet ispadne problem onda je to posledica nekog drugog i dubljeg problema, da motor losije sagoreva i pravi vise cadji npr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije problem u zaprljanosti,vec u tome sto poluga koja ga otvara i zatvara glavi.

Za sada nema problema.Km trenutna je 215k km i znam da je tacna skroz.Korekcije dizni su odlicne,ni jedna ne ide preko +- 0.50.

Zaprlanosti dpf pre regeneracije 18%,posle 7%.Cak sam pokretao i onaj test koliko je mg na koliko obrtaja i sve je pokazalo daleko ispod granice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bili malo do mora.930km sve ukupno.Potrosnja 5.6l,malo ostrija voznja uz voznju po primorju,do Ostroga itd...

Elem sad smo u razmisljanju da na mestu E60 dodje X1 m paket ujutra i spolja,204ks,crno nebo,panorama,salterice na volanu, u sustini sve od opreme što moze da ima.Sad pozitivne strane X1 su:

-zena ce ga lakse voziti definitvno (kamera i manji je auto)

-full oprema

 

Negativne stvari:

-udobnost

-manji auto

 

Tako da eto neke dileme

Nadam se da ce neki kolega sa foruma ovde dati neki dobar savet :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa odluci sta ti je bitnije id nabrojanog i eto odluke.
Mi cemo samo pisati sta je nama bitno.
Jedino sto mogu pod pretpostavkom recida je 5 zaista 2 klase iznad 1. Suvisno porediti, sta god da ima od opreme taj x1.

Sent from my SM-S901B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako ti zvuci da neko menja peticu za jedinicu? Eto, to cemo ti mi reci , a zena..zena je nebitna, kupi joj punta :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se sa svima vama.Elem svakako je u Grckoj ovaj covek jos par dana,pa vrlo moguce kad se vratim da cu uzeti X1 registrovati i voziti.Ako se ispostavi da mi se dopadne ,oglasicu E60,mada vec ima zainteresovanih i bez oglasavanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pored nabrojanih stvari za/protiv bih dodao.

Za x1 biturbo:
performanse
4x4
Godiste
Prakticnost (u e60 limo tesko staju glomaznija decija kolica i slicno u gepek iako je velik zbog otvora)

Glavne prednosti e60 u smislu klase, udobnosti i izolacije dolaze do izrazaja najvise na duzem putu na otvorenom, e sad ti vidi koliko imate autoputa naspram grada i magistrale i koliko ti znace ostale stavke.

Послато са SM-A528B помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzecu ga,pa voziti neko vreme i videti koji od dva ide na dobos.

Uglavnom meni x-drive uopste ne treba.

204ks zvuci primamljivo,e jedino me zanima kvalitet enterijera,da li ce plastike da škripe?

Sto se vožnje tice,ove godine je bilo dosta vise otvorenog puta,zbog nekih veselja,al to eto desi se jednom u ko zna koliko godina. 

Inace preovladava kombinovana vožnja, prosek brzine 40-50kmh.I reci jednom godisnje do mora,CG ne vise,bice Grcka ili Albanija i zimi do neke planine.

Mozda 2-3 puta do BG i to je to.Uglavnom lokal.

E60 je fantastican za otvoreni put,uzivanje je voziti ga i ne umara uopšte.Videcemo sta ce biti,X1 nisam imao prilike nikada da vozim, osim tih 30m po placu,a to je nista. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...