Jump to content
FAS Goran
vukoja

Fiat Bravo 1.6 mjet Dualogic

Recommended Posts

Taj menjač je kao problematičan a zapravo i nema neke posebno velike probleme koliko sam čitao. Osim te elektronike i nekih ležajeva druge i treće brzine koji krenu da se čuju pa imaš vremena da se pripremiš za zamenu (cca 150€) samo redovnija zamena ulja i vozi.

 

Sve više razmišljam da mi sledeći auto bude sa tim menjačem u delti sa istim motorom kao i kod tebe. Odmoriš nogu sa kvačila i ruke sa češtim šaltanjem mada kod njega imaš i šamaraljke pa i to bude zanimljivo kad ti dosadi da sam šalta. 

 

Zaboravih da čestitam na kupovini i da poželim mnogo km samo sa redovnim održavanjem. :cheers:

Edited by Axic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neka je sa srecom Bravo :) mene je taj menjac brinuo, ali mi se bas dopao kako radi i uzeli smo Deltu za moje. 
Osim zamene ulja nista mu nije stucnulo skoro 60kkm.

Inace, svi kukaju da je menjac “spor”, ali siguran sam da brze salta od vozaca pri normalnoj voznji. Sa druge strane nije za trke, ali verujem da ga za to nisu ni napravili.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi put da vidim Bravo automatik :D U zdravlju vas sluzio.

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/8/2023 at 10:44 PM, vukoja said:

sa dosta opreme (za Fiat Bravo) hill hold, asr, esp, tempomat, zadnji parking senzori, digitalna klima, sva četiri podizača stakala, "ambijentalno osvetljenje", fabričke alu 17" i još neke sitnice

Emotion oprema (plisana sedista, hrom lajsna ispod prozora i kvake, Emotion 17'' felne,...). Cudi me samo da nema Blue&Me, prvi put vidim za Emotion.

Hill holder i ASR su ti "podskup" ESP sistema. Tj. ako auto ima ESP, ASR i Hill Holder su podrazumevani.

On 1/8/2023 at 10:44 PM, vukoja said:

IMG-1c3a55ab99998bb3637545207e258aa1-V.jpg

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/78846-nuova-bravodelta-popravka-plastike-oko-ručne-kočnice/

 

On 1/8/2023 at 10:44 PM, vukoja said:

IMG-7f06ec9e9f2472031d6f4999a87bc69a-V.jpg

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/81506-nuova-bravo-zamena-i-stelovanje-prednje-maglenkeskidanje-prednjeg-branika/

 

Moje DIY teme, za one koji odrzavaju svoje autice kako treba - uz sredjivanje farova, maltene "must have" :D , za polovne Bravo i Deltu.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Hoće kolega da kaže da je lep, ima lepu opremu, i da poželi da vas u zdravlju služi ! :D

 

Nego, gori ti lampica upozorenja da je izgorela neka lampica. ^_^ Ja tipujem na one što osvetljavaju zadnju tablicu ? :D

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala svima na lepim željama i čestitkama.

Slažem se za da nije za trke, već za neku opušteniju vožnju, ali može da se vozi dinamičnije kada se zatraži od njega. Pogotvo me je oduševio sa "drop kickom" prilikom preticanja, kada stvarno dobro proceni da treba da spusti u niži stepen prenosa.

Pogotovo sam oduševljen sa automatikom i tempomatom na autoputu :)

Što se tiče daljeg sređivanja planiram da sredim te neke kozmetičke sitnice, ali kad se vreme prolepša, jer nemam garažu :D

P.S. sijalica je odmah zamenjena, bila je zadnja leva pozicija, sa tim što sam ostao u čudu da se i za pozicije i za kočnice koriste iste sijalice zbog konektora koji je pomeren malo u stranu.

Edited by vukoja

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, Reacher Gilt said:

^ Hoće kolega da kaže da je lep, ima lepu opremu, i da poželi da vas u zdravlju služi ! :D

 

A kad ti rastavi auto na okupljanju znaci da ste bas dobri drugari :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupusanje ili dijagnostika se valjda podrazumeva :P - i da pripomognemo, ustedimo nekome, a i da mi malo ispunimo vreme u druzenju i zezanju...

Ali ako mu dam krug sa mojim autom, e tek onda smo bas dobri drugari :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, vukoja said:

bila je zadnja leva pozicija, sa tim što sam ostao u čudu da se i za pozicije i za kočnice koriste iste sijalice zbog konektora koji je pomeren malo u stranu.

Zaboravih... Nema nikakve veze sa konektorom ;) , nego sa konstrukcijom osvetljenja stopke.

Poziciono svetlo je prsten, koji se sastoji od dva sijalicna mesta. Unutrasnji poluprsten je obicna sijalica od 5W.

A spoljasnji poluprsten je kombinacija pozicionog svetla i stop svetla. Tako da koristi P21/5W sijalicu (sa dva vlakna) - 5W je spoljni poluprsten pozicije, a 21W stopka. Tj. kada stisnes kocnicu, na poziciju se pojaca spoljni poluprsten.

I zar na tabli, uz lampicu, ne ispisuje koja je sijalica pregorela? Bar je tako kod mene na konfigurabilnoj Matrix tabli.

11 hours ago, vukoja said:

Pogotvo me je oduševio sa "drop kickom" prilikom preticanja

Mislis "kick down" prilikom preticanja?

:D

 

440838268_maxresdefault(1).thumb.jpg.549c7ce135c695509470cd73c466cb2c.jpg

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eh, kakvih je sve clanova ovde prodefilovalo za deceniju i po...

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Ivan said:

I zar na tabli, uz lampicu, ne ispisuje koja je sijalica pregorela?

Piše i na običnom displeju koja je sagorela. 

 

@Ivanedit:  a 'оće da nastavi i kad zameniš. Evo mene dočekuje već danima, ne gasi se upozorenje, iako sam obadve zamenio, i kontakte očistio ... i kontakt sprejom naprskao očišćene kontakte ... ne *ebe ... :D

Edited by Reacher Gilt

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vukoja jesi li probao onaj Eco mode na menjacu? Verovatno menja na nizem broju obrtaja sto je korisno za gradsku voznju i tako stedi gorivo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Axic said:

@vukoja jesi li probao onaj Eco mode na menjacu? Verovatno menja na nizem broju obrtaja sto je korisno za gradsku voznju i tako stedi gorivo. 

Probao sam, vozio sam neko vreme, ali nisam primetio neku značajnije nižu potrošnju, a ne odgovara mi taj način vožnje, jer se dešava da pri brizini od oko 60 km/h on prebaci u 5-tu brzinu. 

U eco modu menja na oko 1600-1700 obrtaja, a u običnom oko 2100-2200 obrtaja. Naravno ovo važi pri konsantnom pritisku na papučicu gasa, ako se ista "potopi" onda menja i 3000.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, vukoja said:

ako se ista "potopi" onda menja i 3000

Znam da nije namenjen za to, ali zivo me zanima kako se taj robot ponasa na "kindau" :D , posto je vec pomenut iznad?

Recimo u zahtevnijim preticanjima ili negde u brdu, bivsi 1.9 dizel sam opusteno vrteo do 4.500 rpm, pa i preko ako bi zatrebalo. Kako bi obrtaji prilikom saltanja pali u podrucje maksimalnog obrtnog a sto blize podrucju maksimalne snage. Tj. kako bi se lepo nastavila brzina na brzinu.

Pa me cisto zanima kako to robot na M32 radi, pretpostavljam da je taj opseg obrtaja prilikom satanja u tom slucaju visi od pomenutih 3000 rpm? Narocito jer je na 1.6 MultiJet po fabrici pik obrtnog bio na 1500 rpm (na tim prvim verzijama 300 Njutna) - a u praksi je to obicno pomereno debelo "udesno", na nekih 2200 rpm.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan probao juce s kolegom, znas vec pricu. To kidanje u obrtaje može kad se prebacu u onaj M (manual) mode. Tada vozač sam ili preko menjaca ili iza volana šalta na + i - i drzi obrtaje na koliko hoće. Ako recimo u trećoj drzis na 3.500 on nece promeniti brzinu vec drzi na 3.500 dokle god ne prebacis sam u višu/nižu ili gurnes menjac ulevo u A(automatski) rezim i on sam posle nastavlja da menja. 

Edited by Axic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozio sam naravno automatike (i prave i robote), znam za sta su salterice ;) . Nego me samo zanima kako taj robot na M32 menjacu sam salta, posto konkretno njega nisam imao prilike da probam.

Pri tom ne mislim ni na kakvo kidanje (niti sam tako vozim) - nego cisto koliko tera u obrtaje za malo zahtevnije realne situacije na putu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vukoja

Samo ne preteruj, zaboravi da sam pitao :stuart: . Bani umesto toga na neko forumsko druzenje, imas od mene oblogu rucne gratis ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad imaš određene zalihe :lol: nekad marko sa EGR pločicama, sad ti sa oblogama ručne. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...