Jump to content
FAS Goran

vukoja

Members
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

About vukoja

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

1210 profile views
  1. Dugo vremena nisam pisao, ali rekoh da se javim nakon pređenih blizu 20.000 km i skoro godinu dana kako je Bravo kod mene. Taman i da podelim neke utiske i dešavanja. Za ovaj period uradio sam još jedan mali servis, gde sam video da je problem slabog duvanja ventilatora, bio katastrofa filter kabine (nije mi jasno zašto to ljudi ne menjaju). Pa da navedem opet neke sitnice za ovih godinu dana: 1. Pred leto takođe sam primetio da klima nema snagu i ne može da rashladi auto, naravno, nije bilo samo punjenje, nego zapušen sušač (a on je integrisan sa hladnjakom klime), pa sam menjao hladnjak, sada klima izbija zube 2. Zamenjene su gume, uzeo sam Tigar All Season, letos i prilikom onih slinih ciklona i anticiklons ni jednom nisam primetio neko proklizavanje niti gubitak kontrole, pogotovo kada je dosta vode bilo na putu. 3. Zamenjeni stabilizatori, jer su ovi bili katastrofa (to sam radio sam), dok sam menjao krilo, jer me je neko zakačio na parkingu dok sam ostavljao dete u vrtić. 4. U toku vožnje na semaforu mi je izbacio check engine, prvo što sam pomislio da je bila opet klapna gasa, ali sada je ipak bio EGR, posle čiščenja EGR-a i brisanja greške ista se nije pojavila čitavih 5 dana. Da napomene da EGR nije bio toliko zaprljan i nije ostao zaglavljen u nekom položaju. Primetio sam da se greška često upali po gradu i malim brzinama, dok se ista ugasi kada se auto malo "produva" Naravno to nije bilo rešenje, pa sam isti zamenio, naravno polovnim, jer nov košta tričavih 300e. 6. Takođe sam primetio da je crevo iberlaufa (od separatora uljnih para) do usisne grane napuklo i da mi je tada auto malo trošio ulja. Brzom popravkom pancirnom trakom problem se rešio i za sada nisam stigao da isto potražim i zamenim. Ali ću rešiti, mada bih u tom slučaju video da taj deo možda i očistim i zamenim i druga creva. 5. I kao šlag na tortu, auto je na brzinama od 70 do 110 km/h počeo da trese kao lud. Posle provere trapa, balansiranja guma, rotiranja guma ipak je uvtrđeno da je desna poluosovina gotova, odnosno zglob poluosovine do menjača. A kvar je nastao jer je manžetna u nekom trenutku pukla i krst je ostao suv. Posle zamene, auto opet klizi po putu kako i zaslužuje. Uz zamenu polusovine zamenio sam i ulje u menjaču Sve u svemu, po mom mišljenju ne neke strašne stvari za auto star 14 godina i sa "240.000 km" na satu. Kozmetikom nisam stigao da se bavim (maglenke, poliranje, enterijere...) to planiram u narednom periodu, kao i veliki servis, zamenu kočionog ulja, celespeed ulja, ulja za kvačilo i prednjih diskova i pločica. Za kraj postaviću neke slike, možda ne toliko atraktivne
  2. Ujutro, pri otvaranju vrata nije se ponekad palila pumpa, dok je nisam ubedio da proradi, laganim udarcem u el.motor. Pri dužoj gradskoj vožnji (kreni stani sa niskim obrtajima) se dešavalo da auto samo ubaci u N, zbog nedovoljnog pritiska u sistemu, a tad ni ubeđivač nije pomagao, dok se motor valjda ne ohladi. Inače na normalnim obrtajima 2000 i više, nikad nije pravio problem. Novi motor kad sam stavio pri samom otvaranju vrata se jače čuje "zujanje" motora/pumpe. Nadam se da sam ti malo pomogao
  3. Tih 3000 obrtaja sam naveo kao neki primer, ali do sad nisam primetio/nisam imao potrebu da ide preko toga Evo kratki snimak od danas Negde na 00:03 ili 00:04 pritiskam gas i menjač vrlo brzo menja u niži stepen. https://youtu.be/9RRPfRlhjDc
  4. Probao sam, vozio sam neko vreme, ali nisam primetio neku značajnije nižu potrošnju, a ne odgovara mi taj način vožnje, jer se dešava da pri brizini od oko 60 km/h on prebaci u 5-tu brzinu. U eco modu menja na oko 1600-1700 obrtaja, a u običnom oko 2100-2200 obrtaja. Naravno ovo važi pri konsantnom pritisku na papučicu gasa, ako se ista "potopi" onda menja i 3000.
  5. "kick down" sam i rekao Kad se da kontakt, piše koja je sijalica neispravna.
  6. Hvala svima na lepim željama i čestitkama. Slažem se za da nije za trke, već za neku opušteniju vožnju, ali može da se vozi dinamičnije kada se zatraži od njega. Pogotvo me je oduševio sa "drop kickom" prilikom preticanja, kada stvarno dobro proceni da treba da spusti u niži stepen prenosa. Pogotovo sam oduševljen sa automatikom i tempomatom na autoputu Što se tiče daljeg sređivanja planiram da sredim te neke kozmetičke sitnice, ali kad se vreme prolepša, jer nemam garažu P.S. sijalica je odmah zamenjena, bila je zadnja leva pozicija, sa tim što sam ostao u čudu da se i za pozicije i za kočnice koriste iste sijalice zbog konektora koji je pomeren malo u stranu.
  7. Mogu reći da sam samo FIAT-a vozio i da za bolje ne znam i to Yugo 45, Panda "Telekom", Grande punto, Alfa Romeo 159 i sada auto iz naslova. Posle ne planiranog kraja Alfe, žena kad se isparkiravala udario ju je lik i napravio štetu za koju sam smatrao da mi se ne isplati popravljati. Nakon više od mesec dana traženja automobila naleteo sam na ovaj primerak i odmah mi se svideo. Fiat Bravo 1.6 mjet 120 ks proizveden 17.02.2009 godine sa dosta opreme (za Fiat Bravo) hill hold, asr, esp, tempomat, zadnji parking senzori, digitalna klima, sva četiri podizača stakala, "ambijentalno osvetljenje", fabričke alu 17" i još neke sitnice. Kao što i piše u naslovu auto je sa automatskim/poluautomataskim menjačem (pa ko kako voli neka ga krsti). Nakon pređenih 5.000 km mogu da kažem da mi se auto sviđa, da nije previše tvrd niti naporan za duža putovanja, da je dobar iza grad i zbog parking senzora lak za parkiranje. Na menjač sam se navikao i ne mogu da se žalim. Jasno mi je da ovo nije neki sportski menjač koji menja brzine u ms, ali za laganu vožnju je skroz prijatan, takođe mogu reći da u 95% slučajeva izabere dobru brzinu, a ovih 5% se odnosi na strme uzbrdice (garaže i slično) kada neće sam da vrati iz 2. brzine u 1. Kako je ovo FIAT mogu odmah da pišem i o problemima. Nakon prvih 1.000 km klapna gasa je odlučila da me napusti na sred auto puta i auto baci u "safe mod", isti je problem odmah rešen zamenom klapne gase. Usput sam zamenio gumicu uljne pumpe, jer se ujutro javljala greška za nedovoljan pritisak ulja, zamena dihtunga vakuma i ulja u menjaču. Nakon sledećih 1.000 km "menjač" je počeo da zeza i tada sam se zapitao "koji mi je ovo k.... trebalo" Kvar menjača se ogledao u tome da je elektromotor koji pogoni pumpu za menjač bio pred izdisajem i kada se zagreje nije hteo ponekad da radi. Posle dužeg traženja našao sam elektromotor i isti zamenio, od tada auto radi bez problema. Veliki problem koji sam video je da takozvani majstori uopšte neće da se bave ovim menjačima, a oni koji ih rade imaju termine tek za mesec dana. Toliko o kukanju, plan za neki naredni period je da auto ispoliram, jer je neko to pokušao da uradi i isto je uradio nesrećno. Takođe primetio sam malo "curenja ulja" na dihtungu poklopca ventila u desnom ćošku kod izduvne grane, masti toliko da je masno skroz do šuspleha a da za 5.000 km nisam primetio potrošnju ulja na šipci. Ovo ću da rešima na velikom servisu, koji je za 25.000 km. I na dijagnostci sam video da se tražena vrednost MAF senzora i stvarna razlikuju za dosta (stvarna je manja), pa prvom prilikom planiram isti da očistim, da vidim da li će to rešiti problem. Da, DPF i EGR nisu dirani, tako da za sada neću ni ja da ih diram. Posle ove kilometraže primetio sam da je prosečna potrošnja oko 5-6 litara, što sam i očekivao.
  8. Imam problem, auto mi teže upali sada kada je zahladnelo. Bio sam kod majstora i svi grejači su ispravni. Izbacuje mi grešku za grejače na dijagnostici, ali ne piše da je greška u grejačima nego u lampici kontrolne table grejača (šta god to značilo).
  9. Uspeo sam da skinem. Hvala na savetima Mislio sam da će biti neka katastrofa ispod, ali nije toliko strašno
  10. Imam ovu odvratnu nalepnicu ispred suvozačevog mesta. Da li neko zna najbezbolniji način da je skinem?
  11. Koliko bi me otrpilike izašlo kopiranje i kodiranje ključa za Grande Punto, ne mora da ima komande, samo da može da otključa i upali auto. Bgd ili NS, svejedno mi je.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...