Jump to content
FAS Euroauto Goran
DraganUS

Servisi za automobile van Fiat grupacije

Recommended Posts

Kolege pomagajte,,tetki je potrebna pomoc, post0 sam ja vozim FIATA, nemam pojma za servise o renou .Naime, ne zelim da spominjem druge forume, ali dok se registrujes pa dok te odobre da mozes da postujes, pa dok prvo par postova vamo tamo, smucilo mi se...

 

Naime, treba mi neki iole dobar servis ili prodaja delova za lagunu 2 1.9 dci. 

Treba da uzme nosace, one gume sto drze zadnji lonac, reostat, i mislim da su joj idioti u jednom servisu dok su joj menjali filter klime nesto sjebali i sad joj se ventilator cuje strasno, kao da kaci nesto tako brlja...

Ako moze broj telefona ili adresa za nekog majstora koji valja nesto...

 

Hvala vam puno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault servis NEŠA, Pregrevica 182, 011/2617-365 i 065/2617-365.

Servis se nalazi u Zemunu, blizu saobraćajne škole.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam pojma de da metnem temu, al' aj da probam ovde...

Ima li neko preporuku za VW servis na Zvezdari/Konjarniku?

Iskustvo, nesto, neki info, telefon, sta god...

Kada bude zatrebalo....

Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zahvaljujem cika Totti.

Samo jos da premerim da li Kunic ili oni, koji mi je blize :)

Mada vidim da Tika radi samo VW grupaciju 👍

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma kod Zvekija, nikada nije dosadno, a ima čovek smisao za humor, sem što je dobar majstor. 

TiKa ti je bliži, možemo da popijemo kafu kada si tu, a i da posetimo Dekija :P

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

@marko.jovanovic

 

Kod Dekija ne dao Bog da odem ponovo :D

 

Videcemo za Tiku, mrzi me da menjam sam filtere i ulje, treba mi neko u lokalu blizu. Za Zvekija znam da je dobar majstor, al; me mrzi da idem do tamo, ako nekada budem morao da ostavim auto...

 

Ovako cimnem tebe i vratis me kuci sa Mirijeva, ionako volis da se vozis :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma kod Zvekija, taman da dođe i Feđa sa njegovim gnojem, kako je krenuo ugradiće mu još jednu turbinu i nitro :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bolje mu je da kupi set za zupcenje i vozi u gepeku :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potreban servis koji bi pregledao VW T5 pre kupovine, kombi se nalazi u Ubu, znači pregled ne u Ubu nego neka okolina, ako ima neko sa foruma ili ako neko zna neki pošten VW servis.

Obrenovac, Lazarevac, Stepojevac, Lajkovac i oko Uba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

****Dugacak post, koga mrzi ne mora da cita :D 

 

Sredjen danas branik za 500 dinara. Inace je jaaako tanka plastika, neki pametnjakovici su izlomili kacenje na braniku, morao je da se vari branik tacnije ta mesta za kacenje. 

Nadjoh decka na Banjici po preporuci, radi limariju, plastiku, dosao sinoc da covek pogleda, otisao sa sredjenim branikom za 500 dinara. :D

 

Pre 15ak dana sam morao turbo da zamenim jer sam imao cuvenu P0299 Underboost gresku, tu sam se tek napatio jer niko nije hteo da radi auto.

Prica krece ovako..

Kupujem auto, sve kul, na prvoj voznji ide onako, okej, nema nekih zvukova u leru, ne cuje se lanac, mirno radi. Prva voznja posle registracije, reko aj da ga razvucem da vidim kako ide, na prvu mi nije delovalo kao da ide kako treba, al reko ajde mozda je to jer sam presao sa dizela i 380nm.. Prva, druga, treca pun gas i puf check engine.. Odmah mi prodje kroz glavu sve ono sto sam procitao za THP :D

Sutradan ga teram na mali servis kod cuvenog Blaze doktora za Citroena, koji je hvaljen na Citroen forumu i nadam se da je neka glupost..

Uradimo mali servis, zakljucimo da trebaju i dve spone da se zamene, ali posto je bila subota, odlozimo to za sledecu nedelju. Pogledamo gresku i vidimo P0299, obrisu oni i kao vozi pa da vidimo..

Naravno greska se vratila posle 2 kilometra.. Menjamo spone posle par dana i kazem im da pogledaju sta je, Blaza navodno govori da moze da bude svasta nesto, mislim se pa to znam i ja, zavrsava se na zameni spona i kontrolisanju creva, vakuma.. Navodno sve okej idi probaj.. 

Naravno opet upali gresku, nakon javljanja Blazi da je izbacio opet, on kaze "moram da se raspitam, da vidim sta bi moglo biti, javljam ti se".. Naravno nikada se nije javio, zvao sam ga posle 3 dana, kaze sutra cu videti sa kolegama zovem te - nije zvao, posle 2 dana ga zovem on se ne javlja i tu odustanem od njega, jer mi je pun qrac takvih ljudi koji ne mogu da odrze rec i obecanje, kao da oni meni placaju da srede auto.

 

Gledam, pitam, raspitujem se, vidim da moze da bude blow off ventil, koji je smesten na samom turbu i desava se od toplote da se pojede guma i istope plastike. Skinem ga, gledam, merim, deluje okej i da je citav, tjst da je neko vec menjao to u Svici jer je model noviji od prve ugradnje.

Na preporuku Tottija zakazem servis kod Jugoslava u Auto Expertu, odmah su se ogradili od motora i otvaranja, reko to nije ni potrebno, Jugoslav potvrdjuje i zakazujem termin za 8 dana. Dolazi taj famozni utorak ostavljam auto, oni me zovu na kraju dana da su narucili blow off i da je mozda do njega.. Okej, sutra stize pa ce probati, prolazi i sutrasnji dan ne zove me niko...

Zovem posle 2 dana, javlja se taj decko koji mi je radio auto, govori da nije blow off, da mora turbo da se skida, da to moze biti svasta nesto, da oni mogu tek krajem sledece nedelje da skinu turbo jer imaju mnogo zakazanih, da je to BMW motor, da je biiip, da prodam, ALO NE ZA NI MA ME TO. Bukvalno sam ispizdeo u tom trenutku, jer mi covek govori da imaju mnogo zakazanih i guzva je, a ja sam isto zakazao i cekao 8 dana na termin. Pa skini turbo sve mu biiip, to je sat vremena posla. 

Okej, vidim ja sta se desava, dodjem po auto castim 500 dinara i odem kuci. Ne sumnjam da je Jugoslav top strucnjak, ali... 

 

Zovem na putu do kuce servis Savin, nekada bili ovlasceni za PSA. Dobar dan, da li mogu da zakazem termin, sta je problem, ja objasnim sve, prvi slobodan je u sredu, reko super. Doteram auto i ostavim ga, ljudi me zovu posle par sati, kazu da je turbo problem, dijagnostika tako kaze, a posle saznajem da je punjenje bilo ~1bar a trazeno je 1.8..

Skidaju turbo, salju na test i remont, govore mi koliko sve to moze kostati i toeto. Proslo par dana, turbo remontovan, sve spakovano, usput zamenjeno i crevo za antifriz koje ide do turba, ulje Total Racing 10w50, sve spakovano probano - dodjite.

Dolazim, placam uzimam auto izlazim na AP da ga probam, prva, druga, treca, cetvrta - puf, check engine.. Meni mrak na oci :D Stajem, gledam preko Torque ista greska, ja se vracam u Savin i tamo me saceka Boki glavni majstor, kaze sad cemo da vidimo, isteruje covek dva automobila, jedan na dizalici jedan ispred, uteruje moj da pogledaju.. Sacekam malo, odem da se provozam sa jednim majstorom - opet isto izbaci.. 

Kazu mi ovako, Sale ( vlasnikov sin ) ima DS3R, radili su mu motor i uzimace delove sa njega pa ce probati, imaju neka dva ventila, creva itd.. Reko nije problem, kaze ne brini nista iskopacemo sta je. Zovu me posle 3 sata, kazu mi, Boki je nasao sta je, neka selna nije bila dobro namestena, crevo spadalo po malo kada se nabije pritisak.. 
Pitam ih da mozda nije to bio problem, kaze nije, potvrdili su u turbo servisu da je cesala kuciste, a kaze i pritisci su bili losi cak i u leru.. E sad.. dal je tako dal nije, auto ide puuuno bolje, al bukvalno drasticna razlika pre i posle, verujem da je turbo bio u problemu.

 

Nisam ovo pisao da bih pljuvao po nekome, doduse nemam lepo misljenje o prva dva servisa i samom stavu i odnosu prema problemu, vec cisto da pomognem nekome ko se nadje u slicnoj situaciji. Ako ce servisiranje automobila da preraste samo u menjanje ulja, plocica, spona i ostalih gluposti i uzimanje lake love onda to treba i reci odmah na pocetku, jer mi vlasnici vozila gubimo, zivce, pare i vreme na posecivanje servisa koji uopste i ne zele da se pozabave nekim malo "drugacijim" problemom. Ovaj problem koji sam ja imao se javlja i kod Vagena, PSA i kod svih ostalih, na 1.6THP se desava cesto, obicno je blow off tjst u 80% slucajeva, onaj ko zna 1.6THP motore to moze lako da sredi.

Eto moje neko iskustvo, inace motor je takav fabricki sa dosta nekih problemcica, nista sto se ne moze zameniti, svakako nema motora koji nema probleme, negde je plasticna grana od 70k, negde je zamajac od 1000e, MA jedinica od 500,600e, negde je ovo negde ono, u principu polovna roba koja se kvari, nista novo. 

 

 

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

U principu zasto nisam otisao u Savin a hteo sam, jer sam mislio da gule kozu, a na kraju je skidanje i vracanje turba 70e, ulje, filter ulja i filter vazduha sa rukama 7k.. 

verovatno su neke stvari skuplje, ali eto, nista specijalno cene a sacuvao bih zivce, vreme i pare bacene na Car Go.. :D 

 

Brana ima isto svoje momente, ali on bi se prihvatio ovog posla, voli covek izazove :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...