Jump to content
FAS Euroauto Goran

Recommended Posts

Posted (edited)

@skile86

Kazem ti, prozujah pored jednog na Gazeli brzom trakom. Prilazim odnazad, iz daljine se mislim sta je ovo ovako izlomljeno, neki SsangYong, logo gore u staklu...

 

comparativa-hyundai-tucson-2019-vs-hyundai-tucson-2021-202070996-1600159944_4.thumb.jpg.f1ee092da4efd44e8689ac76be57c70a.jpg

 

Prodjoh ga, odjednom mi u desnom retrovizoru oci izbise ona neproporcionalna dnevna svetla, silueta farova i maglenki nekako spustena, kao da visi u stranu :blink: ...

 

Untitled.thumb.png.63620c048bf00028b28011cd96d9f8b7.png 441911312_maxresdefault(1).thumb.jpg.1d7951c707da915539810237d803add9.jpg

 

Linija bokova na starom mi je bila nekako mnogo vise fluidnija, clean:

 

comparativa-hyundai-tucson-2019-vs-hyundai-tucson-2021-202070996-1600159939_3.thumb.jpg.f480a145067705e14f21241c7cbcfa11.jpg

 

3 minutes ago, moron said:

Bar se meni dešava da mi neka kola odmah nakon pojave budu baš ružna, a vremenom se naviknem na dizajn

Pa vremenom smo se navikli i na nas Stilo MW i rucicu frizidera na zadnjim vratima :stuart: .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume: Test Hyundai Tucson

 

Ubrzanje od sedam milja na svim poljima o odnosu na prethodnu generaciju. Dodasdašnja konkurencija može samo da pokuša da uhvati korak sa Hyundajievim novim modelom:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odavno nisam imao prilike da gledam ovako isforsirano pozitivan test, u kome je gospodin Pirošlki baš domaćinski "ukanalio" ostale koje je pomenuo.

Nije mu baš na čast ovaj test. Po meni. Suviše je providno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

polovniautomobili.jpg PolovniAutomobili: Hyundai Tucson

 

Nova (četvrta) generacija najprodavanijeg modela Hyundai-ja potvrđuje staro pravilo - pojava nove generacije dizajnom mora odskakati od prethodnika. Hibridna varijanta Tucsona u najjačem paketu opreme oduševila nas je svojim pametnim i praktičnim rešenjima. Hibridni pogon uparen sa ''shift by wire'' menjačem donosi neosetnu lakoću svakodnevne upotrebe koja zaista čini da vam vreme provedeno za volanom Tucsona gotovo proleti. Ponuda prostora i sjajne vozne osobine samo su deo ''aduta u rukavu'' ovog kompaktnog krosovera, a kako se vozi pogledajte u najnovijem testu.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jako je meni ovo tužan "test" hibridnog modela. Ako se "testom" može zvati. Testeru je fokus na muzici ili sposobnosti adaptivnog tempomata u gradskoj vožnji u kombinaciji sa AT da može bez asistencije vozača da se zaustavi u koloni ispred semafora? Jako infantilno. Smešno. Uz ovakve "testere" nije ni čudo da većina ljudi (ako nije imala priliku da to proba) nije u stanju da shvati značaj brojnih sistema aktivne bezbednosti i koje benefite oni nose.

Da li smo iz testa npr. saznali koliko je gepek hibridne varijante manji od onoga koji nije hibrid? Ili neke slične korisne stvari.

Da li je možda pomenuo koji modeli u toj klasi nude takodje klasične hibride? Nismo.

Žalosno.

Još žalosnije je da je ovaj hibrid skuplji od tih konkurenata. Ili da je Fiat Tipo Cross bolje opremljen sistemima aktivne bezbednosti od ovog Hyundai hibrida u njegova prva dva paketa opreme. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je to sa klasičnim hibridima iz te klase ( Kuga, RAV i CRV). Ali, ako uzmeš neki Plug-in hibrid iz te klase (npr. Opel Grandland od 300 ks imaš i u Srbiji ), to je već kao F1 ...

Ali, generalno, 45.100 za (klasično) hibridni Tucson ... Ima jeftinijih.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vise sam video ferarija, bentlija, lamba itd ne zajedno, vec posebno nego grandland ili recimo ford edge, to sam video samo jedan komad u zivotu :D  

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
On 3/19/2021 at 9:44 PM, skile86 said:

Uzasan mi je. Jadan limar koji bude trebao da upegla linije na vratima, by Jura. :D

Auto je napravljen da limar tu nema sta da trazi... Limar ce biti samo monter novih panela, skoro pa odvrni zavrni. 

Inace vlada ozbiljna pomama za novim modelom Tucsona i pored toga sto je najjeftiniji model cirka 23k e u odnosu na prethodni koji je kretao od ~18k. Uvoznici i dileri ih nemaju toliko na lageru kolika je potraznja. 

 

Inace, vozio sam se i u novom i u starom i sem sto novi ide mnooogo bolje ( 1.6 turbo a ima manje konja od starog ) nista mi se posebno nije svideo. Sve u svemu stari mi je lepsi kako unutra tako i spolja. Ali to sam ja! 

Edited by MiloshBg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno da ih ima na polovnim automobilima iako su nova. Tamo sve auto kuce oglasavaju svoja nova kola, posebno nove modele. Reklama za mali novac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Južnokorejski MOTOGRAF je uradio dva uporedna testa za novog Tucsona i to:

 

- hibridni RAV4 vs hibridni Tucson (po testerki, Tucson je bez dileme apsolutni pobednik) i

 

- nehibridni CRV 1,5T CVT vs Tucson 1,6 T-GDI DCT (tester se uzdržao od finalnog zaključka, ali se tokom testa jeste začudio da je CRV bio startniji, ekonomičniji, a i da se bolje vozi, pri čemu se u banalnoj kvazi off road vožnji Tucson dva puta ugasio (tu ga zeza DCT menjač), mada ni CRV nije nešto posebno blisato u nazovimo to uslovno "off-road sposobnostima" ).

 

Ako gledate, preskočite slobodno po prvih 10-ak minuta, smaračina  :)

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Produženi Hyundai Tuscon L za Kinu

 

213142-hyundai tl 03.jpg

 

Hyundai je samo za kinesko tržište pripremio produženu L verziju nove generacije SUV modela Tucson.

 

213143-hyundai tL 02.jpg

 

Kineski Tucson L je produžen na 467 cm i ima međuosovinsko rastojanje od 276 cm (8 cm duže nego kod standardnog modela), pa nudi i više mestza za putnike na zadnjim sedištima.

 

hyundai tL 01.jpg

 

Osim toga, Tucson L je dobio i novi intotainment sistem sa 10.4-inčnim ekranom osetljivim na dodir. Za pogon se brine 1.5 T-GDI motor sa 200 konja.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

whatcar.jpg WhatCar?: 2021. Hyundai Tucson

 

Kad fabrike automobila tržišno ''ubodu'' sa nekim autom, tj. dobro prođu sa njim, onda kad dođe vreme za njegovu novu generaciju obično budu konzervativne jer ne žele da oteraju kupce - ali, tako ne radi Hyundai. :D Oni su novi Tucson napravili baš stvarno skrooooz novim:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carbuyer.jpg CarBuyer: 2021. Hyundai Tucson

 

Četvrta generacija modela Tucson predstavlja veliku dizajnersku promenu u odnosu na stari model, i svakako ga nećete pomešati ni sa jednim drugim autom:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako pogledate prethodna dva testa bićete malo sludjeni, jer su protivrečni. Slično ako i pogledate test koji je radio "Alex od Autos". 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoshopmagazin.jpg AutoShopMagazin: Hyundai Tucson

 

U videu je 1.6 dizel sa pogonom na svim točkovima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/23/2021 at 9:44 PM, moron said:

Ako pogledate prethodna dva testa bićete malo sludjeni, jer su protivrečni. Slično ako i pogledate test koji je radio "Alex od Autos". 

Testovi mnogo zavise od licnih preferenci onoga ko testira, ali ne treba zaboraviti da postoje realni testovi i placeni reklami testovi. Na zalost, danas mnogi dobri "testeri" dobijaju velike honorare od proizvodjaca ili dilera da malo "nasminkaju" testove, a nebi me zacudilo da postoje i slucajevi da konkurencija plati "kontra test" ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prošle sedmice NOĆU je jedan prošao kroz PK, vidiš ga na kilometar, s obzirom na oblik farova. Meni lično je odličan, i unutra je moćno napravljen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

emisijaSATyoutubelogonovi.jpg EmisijaSAT: Hyundai Tucson

 

Treća generacija Hyundai Tucson oblikovana je u skladu sa novim, smelim stilom korejske kompanije i odmah stavlja do znanja da sa prethodnikom nema gotovo ništa zajedničko.

Osim atraktivne pojave, aduti su električna podrška motoru, napredni bezbednosni sistemi i prostraniji prtljažnik:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes: 2022. Hyundai Tucson

 

Hyundai Tucson kao na testu ima 227KS/350Nm iz hibridnog 1.6 turbo-benzinca sa 4 cilindra.

Da li bi ovo bio vaš izbor, ili npr. Jeep Cherokee, Honda CR-V, Toyota Rav4, Nissan XTrail, Mazda CX-5...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsguide.jpg CarsGuide: Hyundai Tucson

 

Na nekim tržištima Hyundai je sa novim Tucsonom uradio kako treba - potpuno nov auto, novog dizajna, sa novim motorima uključujući i hibride. Sve to i mora da uradi imajući u vidu glavnog rivala - Toyota RAV4. Ali, na nekim drugim tržištima ga nudi samo sa benzinskim/dizel motorima. To još kako može biti problem za Hyundai jer na delu tržišta na kojem je dominantni SUV Toyotin RAV4, na hibridne verzije otpada više od četvrtine prodaje. Puno je urađeno kada je reč o stajlingu novog Tucsona iz 2021. godine. Oštar je, elegantan i ima više linija i nabora nego lice prosečne babe. :D A tu je i novi sportski paket ''N Line'' koji bi mogao da bude baš ono što neki kupci žele od ovakvih automobila.

 

 

 

caradvice.jpg CarAdvice:

 

 

 

chasingcars.jpg ChasingCars:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...