Majstor_Paja 92 Posted July 19, 2020 Posle dugotrajne potrage dosao i ja do svog coupea :-)Auto je radjen kako vizuelno tako i mehanicki, pakovano je dosta toga.Ima stvari oko izgleda koje cu da menjam kao i oko mehanike. Za sada par slika dok se auto ne sredi , treba da se uradi turbo, zameni senzor bregaste i uradi kvacilo. 4 811DD, shomispc, Milutinac and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3614 Posted July 19, 2020 Gde je bre ovaj sa ZR tablama?Ja ga ne vido. tt Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted July 19, 2020 Taj kupe nije ni bio predstavljan, vozen je jako malo i dosta je stajao zbog tih nekih problema.Za 11 godina koliko je bio kod prethodnog vlasnika auto je presao svega 35.000km Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8002 Posted July 19, 2020 Pa de ga ti nadje onda Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 6051 Posted July 20, 2020 Video a i ja na FB pre jedno 15-ak dana. POjavio se samo od jednom, tako je to sa takvim kolima...ko zna koliko i kakvih im ima po nekim prasnjavim garazama... Srecno Pajo, obavestavaj nas 1 Majstor_Paja reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 186 Posted July 20, 2020 Život je prekratak za ružne žene i automobile koji malo troše 5 Branislav, IgorBG, Majstor_Paja and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted July 20, 2020 17 hours ago, MS PK said: Pa de ga ti nadje onda Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Naso ga drugar :-) 7 hours ago, Milutinac said: Video a i ja na FB pre jedno 15-ak dana. POjavio se samo od jednom, tako je to sa takvim kolima...ko zna koliko i kakvih im ima po nekim prasnjavim garazama... Srecno Pajo, obavestavaj nas Nije bio uopste vozen dalje od Zrenjanina, tu se vrteo u tom delu niko nije ni znao za njega.Samo par ljudi tako da sam imao srecu, bio je na meti vise kupaca duze vreme. 5 hours ago, gorank82 said: Život je prekratak za ružne žene i automobile koji malo troše Tako jeeee Quote Share this post Link to post Share on other sites
integralac 2643 Posted July 22, 2020 Vrh, ja cekam hibridni turbo pa da pocnemo da pakujemo motor, pravimo mini skup uskoro 1 Majstor_Paja reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
IgorBG 133 Posted August 6, 2020 Alal ti cufte za ovaj primerak sto si uhvatio 20v turbo je nesto sto se ne vidja cesto pritom je raj za usi ,da se navozas i da te lepo sluzi. 1 Majstor_Paja reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted September 26, 2020 Jedan mali update posle dužeg vremena : Stavljen nov turbo pre par dana, namešteno sve uredno išao je kao zmaj čitav jedan dan dok nije prolupao tako da sada idemo na 2.4 konverziju + VEMS...Nećemo se više zajebavati Jednostavno, nekad se neke stvari dese i nepredvidive su tako da idemo na "najsigurniju" varijantu, sve novo i iz početka 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 732 Posted September 26, 2020 (edited) Uf kakav peh, pa sta se desilo? Mislis na 2.4 iz Stila? Edited September 27, 2020 by Ivan Ne citiraj prethodni post ;) 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted September 26, 2020 (edited) Desila se klasična priča što je zaprvo moj propust jer nisam bio tu dok se sve otvaralo.Trebao sam da skinem karter i proverim ležajeve i da vidim ima li nekog lufta i da li su spaljeni ležajevi.Da sam to uočio na vreme možda bih spasio taj motor.Uglavnom, svakako sam planirao da idem na 2.4 konverziju sada oko zime ali eto mogao sam taj motor da sačuvam ili ga trampim za neke delove. I još jedna moja greška što nisam uspeo da ustanovim razlog prevelike temperature ulja u nekim trenucima koja je bila i direktan krivac za stradanje ležajeva.Kad ulje izgubi viskozitet, pritisak opadne na 0.5 bara, nema podmazivanja.Srećom, glava motora je ostala čitava ali to ćemo da vidimo tek. Edited September 26, 2020 by Majstor_Paja 2 Branislav and moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 732 Posted September 26, 2020 A reci mi koji ces menjac da stavis na 2.4? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted September 26, 2020 Ide standard petobrzinski. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 6051 Posted September 28, 2020 Eh...steta, ali ko zna zasto je to dobro... 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5792 Posted September 29, 2020 Dobro za nas koji grickamo kokice u toploj sobi preko zime i izdrkavamo se puni znanja na onima koji rade u hladnim garažama... Svaka sličnost sa stvarnim likovima je slučajna, mislio sam samo, jedino i isključivo na sebe 1 1 Milutinac and Grafit reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 732 Posted October 1, 2020 On 9/26/2020 at 9:28 PM, Majstor_Paja said: Ide standard petobrzinski. Od kojeg auta? Kojeg motora? Jel komplikovano sa Selespeed na manuelca prepraviti? Quote Share this post Link to post Share on other sites
811DD 70 Posted October 1, 2020 (edited) @Branislav standard sa kupea verovatno... 2.4 ima za 1mm veci precnik cilindra i oko 12mm duzi hod od 2.0 sto bi znacilo da je blok mozda visi, radilica se razlikuje, malo veci usisni i izduvni kanali u glavi motora... Sto se 'externala' tice velika vecina delova je ista ili se moze koristiti na oba, bar sam ja imao takvo iskustvo prilikom potrage delova. @Majstor_Paja stvarno mi je zao sto se desilo tako nesto ali kad sklopis 2.4 tek ce biti azdaja Cisto iz znatizelje, koje ulje je bilo u motoru kad se to desilo? bas me zanima zbog tog gubitka viskoziteta pri vecim opterecenjima koje si spomenuo. Edited October 1, 2020 by 811DD 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8002 Posted October 4, 2020 Koliko znam Bardahl + aditivПослато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 732 Posted October 6, 2020 Bardahl? Nisam cuo da to neko sipa u auto Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted October 6, 2020 U traktore ljudi sipaju To je racing ulje koje se lepo pokazalo, jos nema kopiju, ja sam sipao 10w40 sa B2 tretmanom ali dzabe, nijedno ulje tom motoru nije moglo da pomogne posto je vec bio dosta nacet.Jos kad sam ga uzeo imao je los pritisak ulja pri vrucem motoru, nekih 1.2 bara a kad ode na 100c padne i na 0.5 To je ujedno i znak da to treba sve da se otvara i radi ali ja sam resio da ga "sprzim" i ubacim 2.4 Za 2.4 ce trebati fina svota novca ali sve se to isplati kroz osmeh na licu. Hteo sam cak i da zakujem 2.0 u kompletu Wossner paketom ali ni to nije neka "garancija" da ce motor da potraje.Tako da svakako idemo na 2.4 iako je dosta skuplja varijanta za zakivanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8002 Posted October 6, 2020 Zvacemo ga Paja kovač Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока 1 Majstor_Paja reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted October 7, 2020 Dosta je za ovu godinu Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted October 7, 2020 Mozda te zanima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted October 7, 2020 Hvala na informaciji, Sa Vladom sam vec u prici, od njega sam kupio turbo i kod njega ce da se radi sve novo na 2.4 Razmisljao sam i o toj varijanti da samo zamenim motor ali opet dobijem macku u dzaku.Ovako je najbolje sve na novo i 2.4 Quote Share this post Link to post Share on other sites