Jump to content
FAS Euroauto Goran

Recommended Posts

A kad iskljucis ASR i zakocis? Ili je raspodela sile kocenja nezavisna u odnosu na ASR off/on? 

 

Di bre kopas to djubre po netu, sad moram i o tome da razmisljam :lol:

Uostalom, taj ASR mi uvek ugasen kad udjem u kola, to je za p**ke, tako da cupaj to van i miran (JK). Ne cackaj da ne dobijes jos neku lampicu :lol:

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moram probati da iskljucim i da kocim iovako me ne kosta nista. Ako je zaista ta centrala u pitanju ja kontam da bi se taj auto do prese vozio tako kako je sada u problemu. Ne verujem da bi nekome palo na pamet to... Videcemo ja to moram pronaci necu se smiriti dok ne nadjem sta je

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj Abs modul pase sa svih modela Bravca? Mislim na motore, vidim ima na otpadu da se nadje ako bude trebalo 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To proveriš u eperu. Nađeš svoju i vidiš na koje modele je išao. A verujem da je išao i u druge sem Brava. Ako hoćeš ostavi Vin pa ćemo proveriti ko prvi vidi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemoj da opet ja budem kriv :lol: . Samo usmeravam na temu gde sam coveku iz BiH koji me je zamolio, pokusao da kod nas pronadjem centralu. Doduse, imao je drugaciji problem, ali su mu u ovlascenom u Sarajevu trazili skromnih 2600 EUR. Ne, nije 0 viska, u ePeru je pumpa oko 2000 EUR, a elektronski kontrolni modul oko 600. Nisam uspeo da nadjem kod ovih nasih snabdevenijih posto slabo kupusaju novije Bravce, na kraju je stiglo iz Poljske za nekih 80-90 EUR.

Setices se da sam ti u prvoj prici na druzenju rekao da je moguce da je nesto oko centrale ili kocionih creva/sape, u restyle je to peglano. Bravo ima EBD (raspodelu sile kocenja), u visim verzijama asistenciju pri kocenju (pojacava silu pri prepoznavanju naglog kocenja), ASR moze da automatski koci tocak ukoliko prepozna proklizavanje suprotnog, meni je sumnjivo ako se (kako kazes) nepotrebno pale Hazard Lights, itd., itd...

Samo ne znam zasto vise mucis sam sebe i nabadas ovako virtuelno, menjas delove jedan po jedan, mozgas da li je mehanika ili elektronika... Odavno bih oterao to kod nekog pouzdanog i ostavio koliko treba dok se ne resi. Evo teme pomenute gore:

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas sad listam Eper i koliko ja vidim pasu moduli abs sa bilo kog motora na Bravu. Evo br sasije pa mi pomozite ako gresim ZFA19800004202982

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da pumpa i centrala idu odvojeno ahahahhaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pumpa ide verovatno sa bilo kog brava, nije definisano e-perom. To izgleda nije "zavisno" od motorizacije. A "transmitter" je pretpostavljam centrala ? 

 

image.thumb.png.b2823b5cfe0151689933b33e284eff1b.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne ne ovo je centrala pod brojem 71751084 pise electronic control unit

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja, šta je to, 3-3,5cca ojra. Kud 600 tu i 3500 :D 

Da, izgleda da je isto, samo razlika u oznaci restyle i pre-restyle-a, vidim u obe varijante da podržava istu motorizaciju 1,4 turbo. 

 

Evo link da se ne kuca bzvze i traži:

to E-per

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na otpadu mi traze 80e za taj modul, videcu kod Pedje da li on ima. Ugl to je ta neka cena za to 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad me zvao majstor i kaze u sipki volana sa leve strane ima lufta bas puno, tako da ce to da menja pa cemo videti da li ce onda vuci u stranu. Ostatak trapa kaze novo sve, reko znam. Lepo sam ja cuo da lupa nesto

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ccc, kada motaš ko sivonja, normalno da ćeš luft da napraviš :D

 

Dobro je da si našao izvor problema, čekamo razrešenje enigme :) 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jedva cekam da konacno napisem u temi KRAJ. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kraj letve zamenjen, osecaj na volanu 10x bolji, trap sutra na reglazu (posto je volan otisao u ofsajd) pa dajem odgovor da li je kraj sage koja traje godinu ipo. Samo cu reci da se kraj nazire za sada iz ove pozicije i posle test voznje. Ali nista dok trap ne bude centriran i onda prava test voznja 

 

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Branislav said:

Sad me zvao majstor i kaze u sipki volana sa leve strane ima lufta bas puno

 

35 minutes ago, Branislav said:

Kraj letve zamenjen

 

Sipka volana i kraj letve volana su iste stvari? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nemoj da opet ja budem kriv  . Samo usmeravam na temu gde sam coveku iz BiH koji me je zamolio, pokusao da kod nas pronadjem centralu. Doduse, imao je drugaciji problem, ali su mu u ovlascenom u Sarajevu trazili skromnih 2600 EUR. Ne, nije 0 viska, u ePeru je pumpa oko 2000 EUR, a elektronski kontrolni modul oko 600. Nisam uspeo da nadjem kod ovih nasih snabdevenijih posto slabo kupusaju novije Bravce, na kraju je stiglo iz Poljske za nekih 80-90 EUR.
Setices se da sam ti u prvoj prici na druzenju rekao da je moguce da je nesto oko centrale ili kocionih creva/sape, u restyle je to peglano. Bravo ima EBD (raspodelu sile kocenja), u visim verzijama asistenciju pri kocenju (pojacava silu pri prepoznavanju naglog kocenja), ASR moze da automatski koci tocak ukoliko prepozna proklizavanje suprotnog, meni je sumnjivo ako se (kako kazes) nepotrebno pale Hazard Lights, itd., itd...
Samo ne znam zasto vise mucis sam sebe i nabadas ovako virtuelno, menjas delove jedan po jedan, mozgas da li je mehanika ili elektronika... Odavno bih oterao to kod nekog pouzdanog i ostavio koliko treba dok se ne resi. Evo teme pomenute gore:
 
Boktemazo, novi bravo star 15g, jos par godina i punoletan, a jos uvek je previse nov model za otpade iako se kod nas fiat vozi za sve pare...

Tuga

Послато са SM-A528B помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvobitno sam i ja tako razumeo, ali posle razmisljam, valjda mu majstor nije ustanovio jedno, a promenio drugo? 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kraj letve je u pitanju, ne bi me cudilo da je fabricki s obzirom na ostale delove koje sam skinuo sa auta

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, MS PK said:

Pa dal je moguce da nisi probao kocnicu?

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 

Kako to mislis? Probao sam ne zabacuje ali cekam sutra centriranje trapa i full probu u svim uslovima u kojim je zabacivao, posto mi volan jako lose stoji pa nije skroz merodavno, tj ja sam skeptik ogroman posle svega sto sam prosao. Dok ne budem sig 1000% nista ne pricam

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...