Jump to content
FAS Euroauto Goran
sinisa93

Fiat Stilo 1.9 JTD 8V 115

Recommended Posts

Kod drugara smo menjali nebo takodje na 3 Porte, jeste malo povuci-potegni dok izadje :D , pisao sam u onoj mojoj "Uradi sam" temi...

Svaka cast za trud, meni jedino u ovakvim varijantama ostane da bode oci sto plafonjere, suncobrani i rukohvati ostanu u kontrastu i onda strce. Ako se vec ide na tamno nebo i stubove, realno mnogo lepse izgleda kada se sve odradi.

Nego, nisi povezao mikrofon na navigaciju?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razmišljao sam da pređem rukohvate i plafonjere ovom folijom u spreju, ali mi onda ostaju suncobrani, a ne vidim nekakav način da njih ofarbam. Razmisliću još o tom.

A što se tiče mikrofona, nisam ga ubacivao, iskreno, za ovih godinu dana nikad nisam uključio navigaciju niti sam isprobao kako i da li funkcioniše kad ubacim karticu u nju tako da mi i nije potreban za sad.

Послато са SM-G973F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Farbali su ljudi suncobrane, e sad kako to uzivo izgleda ne znam. Ja nisam za takve poduhvate nikad bio :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma da, isto tako, ove plastike mogu ofarbati, one su čvrste, ali suncobrani su spužvasti pa bi tu sigurno farba pucala i gulila se.

Послато са SM-G973F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, sinisa93 said:

A što se tiče mikrofona, nisam ga ubacivao, iskreno, za ovih godinu dana nikad nisam uključio navigaciju niti sam isprobao kako i da li funkcioniše kad ubacim karticu u nju

Heh, a ja pre 6-7 godina ubacio navigaciju najvise zbog telefona, tj. handsfree razgovora po BG, glasovnih komandi i MP3. Mada je neosporno i lep estetski detalj u enterijeru. Sada mi sav taj posao zavrsi Blue&Me, bas korisna stvarcica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam znao da postoje i crne, nisam ih nikad vidio, pretpostvljam da su poprilično rijetke. Bilo bi ih baš teško naći.

Послато са SM-G973F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad sam menjao zvao sam Nesu iz Indjije i imao je u ponudi crne i bele. E sad, koliko ih cesto ima ne znam.

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pred kraj prošle zime sam imao problema sa paljenjem kad je temperatura niža, negdje oko 5 stepeni i ispod počnu problemi. Vergla oko 10ak sekundi a što je temperatura niža, sve duže, dok ne upali. Ali uvijek uspije upaliti. To mi se počelo dešavati nekad krajem februara ali kako su temperature porasle prestalo je.

I evo sad je počelo opet pa sam uzeo da to riješim dok nisu počeli ozbiljniji minusi. Još dok sam imao stari sat na njemu je izbacivalo grešku za grijače a i dijagnostika je uvijek pokazivala da jedan grijač nije uredu, ali sam ipak zamijenio sva 4.

20201123_133105.jpg

Ali evo jutros na paljenju opet isto. Temperatura oko 2 stepena, vergla 10-15 sekundi. Jednom kad upali i odradi 15ak minuta poslije nema problema, pali lagano i u vožnji se ponaša normalno, ne trza i ne gasi se.

Послато са SM-G973F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pali on uvek isto i bez svih grejaca, jedino ako je bas debeo minus napravi razliku. Kao sto si i video i sam, nije ti do grejaca problem. Proveri dizne i pumpu , ne znam koliko dobro ti vrti alnaser?

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako bi se trebala čuti pumpa ispod zadnjeg sjedišta? Primijetio sam na prvo davanje kontakta nekakav čudan zvuk, ali nisam ustanovio odakle dolazi. Čuje se kao neko krčkanje, kao voda kad ključa. Ako vratim kontakt i dam ponovno ništa se ne čuje. Samo prvi kontakt ujutro.

Послато са SM-G973F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je kao "blago zujajući zvuk" to pumpa visokog pritiska nabija pritisak. Probaj klasičan sistem, daj 3x kontakt, na svako davanje kontakta sačekaj jedno 20 sec, pa ponovo kontakt i sačekaj 20 sec i posle na 3.ći probaj da upališ. Kod mene tako i pali mnogo bolje. Ofc kad upali niđe veze zašto ne pali odmah, sve normalno radi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokušavao sam sa kontaktom, vraćao,čekao da odradi i 3-4 puta i tek onda palio ali nikakve razlike nema. Nikakvo zujanje ne čujem iz pumpe, nego kao da prolazi gorivo ali pomiješano sa vazduhom.

Послато са SM-G973F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa mozda ti i ulazi vazduh negde u sistem pa mu treba dosta vremena da dogura gorivo do dizni.

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa razmišljao sam o tom, ali ne vidim tu neku povezanost sa niskim temperaturama. Kud mu prolaze crijeva za gorivo do rezervoara? Kroz kabinu ili ispod auta?

Послато са SM-G973F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo uspio sam snimiti kako se čuje. Nakon drugog kontakta nema nikakav zvuk.



Послато са SM-G973F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj otac ima taj problem, na drugom vozilu ali je isti problem. Cim zahladi on ne moze da upali, vracanjem kontakta par puta je bolja situacija ali nije dobro opet. Kod njega su creva za gorivo providna i pre paljenja vidim da su prazna. Cim da kontakt ona krenu da se pune, e sad kada ce on da nabije dovoljan pritisak u magistrali ne znam. Ne mogu 2god da ga nateram da stavi jedan nepovratni ventil od par stotina dinara, jer retko vozi a cim otopli pali kao mina. Bio jednom u servisu i rekli mu kao da ostane par dana i dali mu start sprej

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj moj pali uvek iz trećeg okretaja a ako pretera znam da ili kleme ne stoje kako treba ili akumulator treba dopuniti.

Kada sam ga uzeo prve zime ja izbacio ono no kontakt skinuo kleme srne sa debelim slojem korozivno oksida.

Tako da prema mom iskustvo dopuniti akumulator očistiti dobro kleme i po špricati sati kontakt sprejom.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otvorio danas haubu da malo pregledam stanje i primijetim da mi pušta gorivo kap po kap, na ovom donjem crijevu koje ide iz pumpe u ovu crnu plastičnu kutiju. Zamijenio sam šelnu koja steže crijevo tako da sad ne pušta, ne znam da li je to kako moglo uzrokovati teško paljenje.

20201206_173906.jpg



Još sam skinuo i motorić brisača jer sam imao problem da se ujutro ne uključuju dok auto ne odradi i ne zagrijeve se. Otvorio sam, očistio staru mast koja je zapekla i stavio novu, vidjećemo ujutro da li ima efekta.

20201206_135224.jpg 20201206_134508.jpg

20201206_140541.jpg20201206_144127.jpg 20201206_150443.jpg

Послато са SM-G973F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Riješen konačno problem sa paljenjem. Problem je bio u prvoj dizni. Zamijenjena je drugom iste oznake, 119. Sad pali bez problema. Čak i kad je zagrijan dosta manje vergla. Ranije mu je trebalo sekund-dva, dok sad sastavi, kako kazu, na čvoku

20201216_123854.jpg

Još sam primijetio da mi malo pušta vazduh na onom plastičnom spoju crijeva interkulera i usisne grane, pa planiram to zamijeniti sa nekim od Alfe, koji je metalni ako sam dobro primijetio.

Послато са SM-G973F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Još prije nove godine sam odradio remap na Stilu, ako je vjerovati ljudima kod kojih sam radio, sa 115 je podignut na nekih 145ks. Ništa nije mjereno na valjcima, ni prije ni poslije remapa ali se razlika u voznji itekako osjeti. Evo dva uporedna snimka, prije i poslije, u 3. brzini 60-100 i u 4. brzini 80-120.

 

Prije 3. brzina 60-100 - 6.6 s

 

 

Prije  4. brzina 80-120 - 10.5 s

 

 

 

Poslije 3. brzina 60-100 - 5.4 s

 

 

Poslije  4. brzina 80-120 - 8.5 s

 

 

Prešao sam poslije tog nekih 10ak hiljada kilometara bez nekih problema, sad se nešto manje i vozi jer sam uzeo još jedan auto, ali njega ću predstaviti u drugoj temi.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Screenshot_20200803_134711_com.android.chrome.jpg

Crveni brojevi desno označavaju u kojoj brzini je vreme postignuto. Nije čipovan koliko ja znam. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam eto, tako sam izmjerio prije i poslije, a nisam imao prilike da ga uporedim sa drugim Stilom iste snage.

Послато са SM-G980F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...