Jump to content
FAS Euroauto Goran
igor0511

Kineski bicikl - Peda XT Pro 125

Recommended Posts

Evo jos jednog prevoznog sredstva u mom vlasnistvu, ako se moze nazvati prevoznim sredstvom :D

 

Ali da napisem koju kako sam uopste dosao na ideju da uzmem motor i kako bas ovaj:

 

Bio sam zainteresovan dugo za neki lep kabriolet kojim bih se vozikao po gradu i za koji mi ne bi bilo zao da parkiram bilo gde niti da bude ogreban (posto mi je za Leona jos uvek frka).

Prvi pik su bili Barchetta i Z4. Ali, onda sracunam nabavnu cenu (4000e i vise za sve sto nije les), pa cenu odrzavanja, registracije,.. za par meseci zeanja, mnogo je.

 

Onda mi je palo na pamet zasto ne dvotockas. Parkira se gde god, malo trose, malo kostaju, odrzavanje smesno. OK, dvotockas.

 

E onda izbor. Prvo sam gledao da ne polazem dodatno posto imam AM kategoriju ( stari sistem polaganja). Posle sam video da od toga nema bas nekog izbora.

Hajde onda na 125ccm, da ne bih vozio 30 casova + 20 casova teorije za sta nemam vremena, znaci kategorija A1.

 

Probam par maxi skutera i smesno izgledam na njima (190cm i 90+kg). Jednostavno nije mi prijatno, a ni zanimljivo.

 

Hajde onda nesto zanimljivije i lepse.

Krenem da gledam motore sa menjacem i slucajno videh ovog Kineza:

 

  • 125ccm
  • vazdusno hladjen
  • stelujuce viljuske
  • izgled koji kopira Kavasaki Ninju
  • Potrosnja prosecna ~3l (moze i manje na mojim rutama)
  • Max brzina do 120km/h


Generalno je zanimljiv za voznju, lepo povlaci po gradu.

Na semaforu sam prvi ako krenem sa punim gasom. Preko 80km/h je tuzno ubrzanje.

 

Odrzavanje:

 

  • mali servis 2000din
  • registracija sa prenosom 9000din
  • Ostalo: skoro da nema :D

 

Nasao sam 6 meseci star primerak sa 900km predjenih, tako da lepa  kupovina.

 

Evo i jedna slika.

 

20190306_114049-01.JPEG

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve super, sve si lepo razradio u sitna crevca, samo što ne uze neki 'supermoto' za grad? Mnogo se lakše vozi od ovog 'R-a'

 

Loš put, ivičnjaci, trotoari, stepenice, i sl...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala!

Jedino je manevarbilnost malo zeznuta (mora sve naginjanjem motora da se radi, volan kao da se ne pomera), ostalo je prilicno isto na svim 125ccm :)

Nit' su dovoljno brzi ni razliciti da bi bilo neke bitne razlike.

 

A za wanna-be-R je izgled presudio. Bas sam se odusevio kako izgleda.

Dolazi sa LED dnevnim svetlima fabricki, izmedju ostalog.

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zanimljivo izgleda, ali baš za grad R-design i manevarbilnost... Nekako bi možda kroserica ili manji enduro bio komotniji za provlačenje ? 

 

Inače motorče ozbiljno igleda :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za provlacenje je malo zeznuto, ali moguce je provuci se.

 

Samo ono sto je sa skuterom lagano - stojis u redu na semaforu, smotas volan i ides izmedju kola, ne ide sa ovim.

Nema sanse da se na tako malom prostoru smota i provuce.

 

Sa druge strane, dobra stvar R izgleda je da se vecina vozaca sklanja. Cim vide ovu "grdosiju" u retrovizoru, naprave prostora da se prodje.

 

Samo je problem sto taj prolazak dugo traje kada dodam gas :lol:

 

A zasto ne cross ili enduro - pa samo izgled. Nema bas nista zanimljivo u kubikazi i ceni koju sam ja imao u planu.

Ovaj motor nov kosta 1500e i za odnos para i muzike je best buy u tom rangu motora sa menjacem, posto za te pare ima samo Aprilia RS 10+ godina stara i sa par generalnih iza sebe.

 

Ne napisah za motor. U pitanju je Hondin agregat sa dizajnom iz 70ih. Bas jednostavna masina, dosta trajna takodje.
Ima ih koji su hvatali i 100 000km bez diranja.

Od konkretnog primerka ne ocekujem bas toliko posto je menjac ultra kratak kako bi se iole dobilo na ubrzanju (3000rpm 40km/h u 5. brzini), pa je na 6-7000rpm i pri normalnoj voznji 60-70km/h.

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neka je sa srećom.

Takođe sam mišljenja da je za grad skuter ili dual sport (Enduro) sa kojim možeš i po zemlji malo vozikati iz uživanja, udobnije se sedi, videćeš i sam . Mada je izbor endura 125 za 190 cm sveden na jedan jedini stari Honda Varadero

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Varadero bas lepo izgleda, nisam ni znao za ovaj model.

 

Mada je opet  za istu cenu razlika u godinama 10ak (ovo moje sokocalo je 2018. godiste), ali ako mi se dopadne voznja motora, videcemo vec.

 

Yamaha YZF-R125 deluje jako zanimljivo, ali je cena bas previsoka za bicikl - oko 4500e za nov motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stvarno svi se žale na pedu, ima i na YouTube, jednom je motor eksplodirao, i reče bolje uzeti i 20g stariju japansku mašinu nego novu pedu. Motori nisu auta, ako su vlasnici iole redovni u održavanju, motocikl može trajati decenijama.

Nadam se da ćeš ti imati više sreće.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Japanci 125cc su skupi, italijane ne bih spominjao, oni imaju tradiciju skupih motocikala, cak i sa 50cc (Cagiva Mito) ali su sigurno kvalitetniji.

Ima zanimljivih cajneza za razmatranje (GP marka mislim) prave dobre kopije kawe i yame ali vece kubikaze (450-600cc) i uglavnom ih biraju pocetnici sto je ok (manje boli nego da roknes sa kawe u mestu).

Svakako se pazi, motociklisti su (ok one budale od metkova ne ubrajam u normalne i sto seku i provlace se kroz iglene usi sa 100-200 u guscem saobracaju) rizicna kategorija, to znam kao biciklista (vas bar cuju). Godisnje predjem oko 5-6K km po gradu bajsem i ne konstatuju nas uopste (navika ne gledanja mrtvog ugla i dodatne opreme zvane retrovizor, ali ima i onog veci - jaci).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misliš ovako neki Beograd.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Necu sigurno ici na vecu kategoriju.

 

Ne gubi mi se vreme za polaganje i ne zelim da ulazem u motor koliko i u auto sto je na preko 250ccm neminovno.

 

Takodje, ima jedna stvar koja mi se ne dopada uopste: za 500+ccm treba ozbiljna oprema, fantomka, pantalone, cizme,..onda stanes na semafor i skuvas se.
Odes na kafu, onda presvlacenje 10min.

 

Pa uzeo sam motor da mi bude udobrno, ne da mi jos komplikuje zivot :)

 

@bit Gledao sam YouTube blog tog lika kome je "eksplodirao" motor.

Ne znam sta reci iskreno o decku. Zaleteo motor pun gas nizbrdo i vratio 2 brzine nize da vidi da li ima blokadu. Pa sta ocekivati.


Jos je servis ispao max korektan i hteo sve da popravi za oko 200e.

 

Da odem sa istom pricom da se zalim na Leona, mogao bih samo batine da dobijem :D

 

Sad cu malo vise da vozim motor pa cemo videti kako ce se pokazati. Ne ocekujem top kvalitet, ali sa trenutnih 1500km i godinu dana ne moze bas da se raspada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To u vezi opreme ne stoji. Povrede zadobijemo baš mi koji ne nosimo .
E sad ću samo do pijace, na sport itd..a ne vide u saobraćaju motore, pogotovo opasna preticanja iz suprotnog smera u krivini..., Danas sam imao iskustvo, srećom bio sam skroz desno, pa se provukao, inače direkt.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam uzeo zastitnu jaknu, rukavice i kacigu (naravno).

Racunam da je 125ccm sokocalo to dovoljno. Za vecu kubikazu vec mora da bude lifestyle motoriste, a to mi se ne radi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam Kineza čopera dugo godina. Kupljen nov. Od kvarova samo pucanje plastike i ništa više.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i jedna slika motora spreda:

 

69C68E57-3394-42C7-917F-DA4B2BE0BF49.jpeg

 

A i zaboravih jos neke informacije:

 

Ima 5 brzina (sto moze biti mana, jer su brzine bas kratke). Tako da je na oko 8500rpm na 100km/h.

A na 3000rpm u 5.brzini je na oko 40km/h.

 

U 2. brzini bas lepo povlaci, u visim stepenima nista posebno.

 

Rezervoar ne znam tacno koliki je, nasao sam razne podatke i najrealnije mi deluje 17l posto bas dosta moze da stane. Juce dosuh 10l jedna sa 330km predjenih :)

 

Sto se kvaliteta tice, ne ocekujem neko cudo, ali mojim nacinom voznje ne bi trebalo nesto posebno da mu nedostaje (bez cimanja, lagana voznja i bez naglih kocenja).

 

Inace, motor je potpuno kompatibilan na preradu na 250ccm uz zamenu glave motora i jos par delova. Ostaje kao jedna od opcija, ali bez 6. brzine se ne bih time bavio.

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo bas izlgeda, kinezi odradise estetiku. Da pomislis da je ozbiljan motor.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma šta ćeš ga prerađivati, samo muke posle, uživaj vozaj.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juce postignut max speed od 134km/h po cajgeru. Uz bas ozbiljan vetar u ledja.

Iskreno sam iznenadjen sto moze toliko.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/5/2019 at 5:45 PM, igor0511 said:

Juce postignut max speed od 134km/h po cajgeru. Uz bas ozbiljan vetar u ledja.

Iskreno sam iznenadjen sto moze toliko.

Brate da li jos posedujes taj motor? Ja bas gledam da uzmem jedan takav jer spadam u istu grupu vozaca motora kao i ti. Jel si imao kvarova? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Branislav tu je i dalje :D

Na oko 4000km i bez greske pu,pu,pu.

Rekordna potrosnja mi je bila oko 600km sa 15l goriva.

 

Po gradu je na svakom semaforu prvi, na drumu ok, a na autoputu opasan ako neces da se zaglavis iz nekog kamiona i klaj klaj :D

 

Jednostavno preko 100km/h toliko mucno ubrzava da treba da imas 500m iza sebe da na pravom autoputu krenes da obilazis.

 

Ali za neplacanje parkinga, prakticnost i smesnu cenu ima moju toplu preporuku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...