YUgisa 2471 Posted February 2, 2019 Ja sam spreman na cinjenicu da mene neko ubije i da je jedini razlog za moju smrt sto ja nisam vozio bolji auto, ali nisam spreman na cinjenicu da zivim svoj zivot, znajuci da sam ja ubio nekoga jer bolje nisam znao a mogao sam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kreator 286 Posted February 2, 2019 Svaki sudar je situacija i priča za sebe.Nijedan se ne dešava na isti način..Jeste da je tehonogija napredovala al se i danas auta prave od lima i čelika i puno puno plastike.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Piros 14 Posted February 2, 2019 Ucenje voznje je trajan proces. Podrazumeva se da sa dobrim znanjem izadjes iz auto skole, to je NEOPHODAN USLOV za izlazak na put, i onda ide iskustvo koje se stice hiljadama kilometara, i reagovanjem u svakakvim situacijama. Ono sto nikako ne moze da smeta je nov, siguran auto.+1 . Jedino sto ja licno mislim da nam je los kvalitet obuke u auto skolama i da bi tu moglo da se poradi na unapredjenju prakticne nastave.Послато са TA-1053 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted February 2, 2019 Svaki sudar je situacija i priča za sebe.Nijedan se ne dešava na isti način..Jeste da je tehonogija napredovala al se i danas auta prave od lima i čelika i puno puno plastike.. I sta si sad rekao? Lim i plastika, ali sa decenijama znanja više nego nekad. Potpuno je normalno da danas izađeš neogreban iz udesa do 100km/h. Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk +1 . Jedino sto ja licno mislim da nam je los kvalitet obuke u auto skolama i da bi tu moglo da se poradi na unapredjenju prakticne nastave.Послато са TA-1053 уз помоћ ТапатокаPre svega loš kvalitet obuke za življenje života, a zatim sve ostalo. Ovde nedostaje svest i znanje, međutim to nije tema. Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
kreator 286 Posted February 2, 2019 8 minutes ago, nidza said: I sta si sad rekao? Lim i plastika, ali sa decenijama znanja više nego nekad. Potpuno je normalno da danas izađeš neogreban iz udesa do 100km/h. Vidiš valjda šta sam rekao? Izgleda da mnogo gledaš marketing? Kreš testove i ostalo..Jel se maretijali u izradi vozila promenili?Ne koristi se nikakva svemirska tehonologija..Šta se desilo onomad u lančanom u magli..Vidim sve novija auta..I ? Nijsu merenja u laboratoriji ista kao situacije koje se dešavaju u realnom saobraćaju.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted February 2, 2019 Novije je relativan pojam. U poslednjem sudaru na naplatnoj ženi bi zivot sigurno spasao neki moderniji auto.Nekome je možda Astra G novije, ali fakat je tehnološka praistorija i treba biti svestan rizika svakog boravka u takvom automobilu. Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk 2 vagenovac and totti reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Piros 14 Posted February 2, 2019 Pitanje je sta znaci noviji, moderniji. Da je bila u novom Smartu ili Twingu isto bi prosla. Fizika je neumoljiva, udario je sa Superbom koji je jak napred+ velika brzina. Mozda bi prezivela i u starijem da je bila u nekoj velikoj limuzini.Послато са TA-1053 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted February 2, 2019 Dajem prednost i Smartu i Twingu u odnosu na Astru G. Deformacija karoserije je ovde bila presudna. Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Smireni 506 Posted February 2, 2019 13 minutes ago, kreator said: Jel se maretijali u izradi vozila promenili? Da, drasticno. Pored toga i tehnologija izrade. Primera radi, za mog vozackog staza - vazdusni jastuci i zavese, zone guzvanja (najbitnije!), tehnologija proizvodnje kocnica kao i uvodjenje sistema (abs i esp) koji su drasticno smanjili zaustavni put, tehnologija proizvodnje guma drasticno smanjila zaustavni put, pa sve do automatskog kocenja koje ce uskoro postati praksa, kao sto je sada pojas. Negiranje ovih stvari... "Sve je to isto".... Ne znam koji termin bi trebalo da upotrebim pa da bude adekvatan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted February 2, 2019 Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta 231 Posted February 2, 2019 (edited) Zabluda je da ABS skraćuje kočioni put,u odnosu na kočenje nekog ko zna da koči bez ABS sistema . Da i kočioni putevi se nisu nešto skratili zbog unapređenja materijala kočnica pošto su vozila postala teža. Da i novija vozila troše čak i više goriva od starijih..... Edited February 2, 2019 by jevta Quote Share this post Link to post Share on other sites
Piros 14 Posted February 2, 2019 @nidza: Ovaj video super pokazuje koliko je napredovala zastita putnika. Naravno da su novija kola sigurnija, to je jednostavno cinjenica. Moj komentar o sudaru je bio da je nesrecnu zenu kostao sam oblik Astre G, jer je relativno mala razdaljina od njenog sedista do zadnje ivice kola. Zato sam naveo Smarta i Twinga koji su jos i kraci pozadi od Astre G. Послато са TA-1053 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 13110 Posted February 3, 2019 Ma ta Astra je udarena od pozadi,bitna činjenica!GM ima vrlo dobru pasivnu bezbednost,razvijanu kod Amera.Ali pozadi ima dve šine na kojoj stoji podvožje i dve u ivičnim delovima krova,a to je slično i na astri k i j pozadi.Škoda je teža bar 300kg.Mislim bilo koji drugi auto bi isto prošao na 100km/h...Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted February 3, 2019 Naravno da ne bi. I aktuelni smart bi bolje prošao.Ogormna je razlika između pre i post 2000 automobila, a poprilična od tada do današnjih.Astra G se sva iskirivi na starom EuroNCAP testu, a na aktuelnom ili testu malog preklapanja od nje ne bi ništa ostalo. Prosto je u pitanju automobil daleke prošlosti po ovom pitanju.Suma sumarum, za auto u kome vozite svoje voljene, bolje uložite u što noviji i bezbedniji prevoz, pre nego opremljeniji ili brži, a stariji. Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk 1 vagenovac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Piros 14 Posted February 3, 2019 Nije mi jasno zasto se na EuroNCAP testovima ne testira udarac u straznji deo vozila. Po mom misljenju veca je verovatnoca tog udarca nego udarac koji imitira bocni udarac u banderu ili neki drugi stub. Evo bas test pomenutog Smarta https://www.euroncap.com/en/results/smart/forfour/7893 . Kad bi testirali vise bi i proizvodjaci vodili racuna o tom delu zastite. Послато са TA-1053 уз помоћ Тапатока 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bit 936 Posted February 4, 2019 Koji smart ovo može da izdrži, možda neki smart tenkПослато уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daviid 17 Posted February 6, 2019 On 4.2.2019. at 10:16 AM, bit said: Koji smart ovo može da izdrži, možda neki smart tenk Послато уз помоћ Тапатока Ma kakav smart.... MAda sve je do situacije udesa.... Smart je iz jednog dela napravljen, ali je mnogo kratak, kontejner sa malo vecim tockovima Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5844 Posted February 6, 2019 Kakav smart??? Pa za te pare kupis automobil... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bit 936 Posted February 6, 2019 Neko gore je spomenuo da bi u smartu preživela... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kreator 286 Posted February 6, 2019 Kako bi preživela ako je ispred bio Pasat a Astra bila praktično u sendviču..Škoda ih je sve izgurala..Kolko se vidi na snimku..Kreten od vozača nije bukvalno ni kočio.. Quote Share this post Link to post Share on other sites