MS PK 7734 Posted August 30, 2019 Gde mi se isplati da ga teram u oglase kad sam sve izmenjao. Cuti ti Mico i guraj u safe modu i dalje. Pa nije bio lepo "nabijen" konektor na trecoj dizni. To sam namestio, sad stoji normalno. Moze li neki nosac da uzrokuje ove vibracije na 1700 obrtaja? Sve mi nesto u glavi da se to desilo dok sam se jebavao sa vibracijama i menjao nosace i dizne (tad sam menjao onaj veliki kod boce za antifriz). Mada je taj nosac polovan ali jbg sad. Sent from my SM-G950F using Tapatalk Vidi, i ako upadne nekad u safe i tako cu da te otresem ko s.inu, volj ti na ubrzanju volj na kilometrazi. Ti dok upalis, dok odvibriras, dok prestanes da stucas, pa ne vuce pre 2000rpm a tek klima ako ss upali.. odoh ja daleko Послато са SM-J330F помоћу Тапатока 1 bit reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted August 30, 2019 Ne znam kakve su dizne. A nemam ni vremena nesto sad da jurim kod ovih sustera da se vidi. Filteri svi menjani u aprilu na malom servisu. Inace map crk'o, porucen novi. 3200 din Bosch. A onaj Duletov Bravo posteno dobar. Sent from my SM-G950F using Tapatalk Pa ako si bio kod Gorana i stavljao ga je na dikagnostiku verovatno je i dizne pogledao... Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 700 Posted August 31, 2019 Mora da ima dobar elektricar,pa da ti proveri dizne. 1 Flex reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted August 31, 2019 Pa ako si bio kod Gorana i stavljao ga je na dikagnostiku verovatno je i dizne pogledao... Sent from my Redmi Note 3 using TapatalkKod JTD-a se na dijagnostici ne vidi kakve su dizne. Sent from my SM-G950F using Tapatalk 1 vicent reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted August 31, 2019 Skinu se dizne, stave se na probni sto i dijagnoza se pokaže na displeju. Kada je meni riknula, potrošila se dizna na drugom cilindru, i sa zakačenim džekom i bez struje, motor je radio isto.Delovi dizne se troše, sve unutar nje se menja. E sad, meni je znao taj cilindar da ne radi na ler gasu, auto ljulja kao brod u oluji (ne uvek), a u vožnji sve normalno.Reparirao sve 4 dizne, vratio na fabriku, ova umrla je bila 80 eur, a ostale 3 po 30 eur. U servisu ih skidaju, remontuju i vraćaju. Svi drugi koje sam zvao, tražili da im donesem dizne u rukama i bili skuplji.Послато са LG-G5 1 Flex reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted September 13, 2019 Na zapadu nista novo. Sent from my SM-G950F using Tapatalk 2 dekirs and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14867 Posted September 13, 2019 Flex u kom si kraju Kruševca? Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted September 13, 2019 Blizu stadiona, kod malog poljanceta (Zlatno burence nekadasnje). Sent from my SM-G950F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14867 Posted September 13, 2019 Kod "petronijevića"? Tast mi tu živi u bliziniPoslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted September 13, 2019 Tu blizu, minut od Nove pijace bas. Sent from my SM-G950F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14867 Posted September 13, 2019 Sledeće godine, decu u pionirski park kod dede , a mi u kafe Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka 1 Flex reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted September 13, 2019 Koju decu? Koja ce da se uda za njega sa ovakvim stilom!? Послато са SM-J330F помоћу Тапатока 2 1 Axic, bit and Flex reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14867 Posted September 13, 2019 Ma moje ludake.. Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20048 Posted September 17, 2019 On 13.9.2019. at 9:39 PM, Flex said: Blizu stadiona, kod malog poljanceta (Zlatno burence nekadasnje). Nekada sam živeo u tom kraju, ulica Ljubiše Savića. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14867 Posted September 17, 2019 Aksiću i ti si čarapan? Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted September 18, 2019 Ma jok...Sent from my SM-G950F using Tapatalk 3 1 Flex, neshtry, dekirs and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted September 18, 2019 Konsultovao se sa Goranom u vezi stucanja (hoce da cima kad je hladan i ubrzavam lagano drugom) i na njegov predlog otkacih protkomer i danas nisam primetio stucanje. Isprobacu jos malo ovih dana ali izgleda da mi se smeska nov protokomer (80e). Bas me oce ovi dizel kvarovi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17671 Posted September 18, 2019 E, je*aji ga bas . Stvarno mi je zao, bas sam pratio temu od pocetka i sa kojim se entuzijazmom uslo u pricu. Pa za skoro 11 godina posedovanja Stila JTD nisam imao ni blizu ovoliko problema, ulaganja ili klasicnih dizelskih kvarova. Dizne, kvacilo, zamajac, turbo, MAF (ciscen), MAP(ciscen) - sve je bilo isto kao kada sam ga kupio kada je bio par godina star, a radilo kao satic i kad sam ga prodao. Uglavnom se svodilo na redovno odrzavanje ili cackanje oko pratecih stvari, sama masina me je vrhunski posluzila celu deceniju, zato sam ga bas teska srca prodao. Kad podvucem crtu, par sitnica oko elektronike i trap (tezak motor i nasi vajni putevi) bili su najcesce na dnevnom redu, ostalo je sve bilo manje-vise redovno odrzavanje, oprema i sminkanje. Valjda ces da razbijes maler , u PM... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted September 18, 2019 Dupe i oko kod tebe i kod mene po pitanju odrzavanja. Ja jos motor nisam zamenio. Ne zaobilaze me ovi dizel kvarovi nikako (pre 20-ak dana menjao map). Mada nisam jos 100% potvrdio da je do protokomera (nije mi uvek trzao) ali izgleda da je do njega. E vidis (osim one poluosovine koja je bila od pocetka u problemu) nista na trapu nije radjeno a teram 17-ice 225/45 (mada vozim kao po jajima gde nije sve ravno). A da, juce stigli diskovi i plocice pa i to menjam ovih dana. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 700 Posted September 18, 2019 Je*es trap.Jedna od jeftinijih stavki.Jel ti se cini da ide losije,bolje ili isto sa otkacenim protokomerom?Jednom sam razdzekao na libri i slabije je vukla. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted September 18, 2019 (edited) I ako ima razlike najminimalnija je moguca, ne primecujem nista Doduse deluje mi da je malo zivahniji sa nizih obrtaja ali moguce da sam umislio. I desava se (kad je zakacen maf) da kad dodje do 2000 obrtaja kao da proguta knedlu na kratko (samo dok je hladan, kao i stucanje) i nastavi normalno. To se danas sa otkacenim nije desavalo. Edited September 18, 2019 by Flex Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 459 Posted September 18, 2019 Mozes i bez protokomera da teras ihaj...Ja sam sigurno vozio godinu dana otkacen,a kolega ga nije nikada ni zakacio ponovo i na kraju tako i prodao auto.Cisto da znas ako je skripac neki za novac. 1 Flex reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted September 18, 2019 Znam, hvala. Ali, kao sto verovatno vec svi ovde znaju, menjam sve sto treba i mora sve da bude ispravno. 1 werp690 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 459 Posted September 18, 2019 Tako i treba da bude.Nego mozes tako da teras slobodno bar dok se ne uveris da je sigurno protokomer u pitanju. 1 Flex reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20048 Posted September 18, 2019 21 hours ago, neshtry said: Aksiću i ti si čarapan? Nisam rođeni, živeo 10 godina u Kš, tamo završio osnovnu i srednju. 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites