Jump to content
FAS Goran
NenadM

Lancia Delta 1.4 multiair

Recommended Posts

Lepo izgleda, čestitam :)

 

Što se tiče iskustva sa tim autom mislim da ne postoji ni jedna Delta sa 1.4 MA motorom na forumu, TJET ih ima nekoliko. Šta više verujem da je trenutno jedini sa 1.4 MA @Ivan

U svakom slučaju, lep izbor i svakako bolji od TJET-a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@NenadM

 

Opa, čestitam :)

Pretpostavljam da si auto kupio na placu na Bežanijskoj Kosi, preko puta Idea.

Da li si rešio trešenje na leru, drma gore od mog 1.3mjet kojem je otišao neki nosač.

Inače, auto je bombona, zaista kao nov, ja sam se odmah zaljubio. Kako radi automatsko paralelno parikiranje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrodošao na Forum :welcome: Daj još slika iznutra.

Skoro je Ivan (kao što su ti već rekli) uzeo Bravo sa tim motorom, za sada ga hvali. :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidim ja, poznato mi nesto ovo ispod haube :) . Budi spreman na to da je prakticnih informacija vrlo malo, licno sam ih skupljao bukvalno na kasicicu pre kupovine, posto je relativno nov, a kod nas i redak motor u pitanju (btw i motor godine 2010.). Interesantno je da se maltene sve sto od MA stigne kod nas uvozi iz Svice. A sigurno ga necu hvaliti dok se ne pokaze bar priblizno pouzdan kao prethodni agregat.

Da ima vrlo lepe performanse (pogotovo u Sport modu), da je mali potrosac za turbo-benzinca te snage (pogotovo na otvorenom putu) i sto je meni najbitnije da se uziva u voznji - to svakako da. Pitalo me je prilicno ljudi privatno, pa sam ispisao detaljne utiske - u svakodnevnoj voznji, sa puta do mora i nazad, odnose brzina/obrtaja, detaljnu potrosnju u razlicitim uslovima, itd... Ako te bude zanimalo, mozes da procitas. Jedino u svoj kombinatorici, ne treba zaboraviti da je Delta nesto gabaritnija i teza.

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala svima na podrsci i lepim recima.

 

Auto se u leru umiri i radi tako da sam u pocetku par puta pomislio da se ugasio, ali u voznji se ponekad oseti neka vibracija. Bio sam u AK Kompresor, kazu neki nosac motora treba da se zameni, silent blokovi i da je kvacilo pri kraju. Narucili su sve to, pa ce jedan dan od nedelje da mi zamene.  SVe ostalo je kazu OK.

 

Automatsko paralelno parkiranje radi sasvim lepo, probao sam par puta i svaki put je bilo uspesno.

 

Sto se tice potrosnje, po gradu 9 ili 10 litara, zavisi kako ga vozim. Na otvorenom u sestoj brzini je potrosnja smesno mala. NA gasu je auto odzivan bas kao sto se ocekuje.

 

Navigacija je iz 2011 godine i neupotrebljiva je za gradove po Srbiji, samo putevi viseg ranga postoje. Kazu da i novija, 2015god, nije nista bolja. Nakon 2015 nisu ni radili mape za tu navigaciju.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minutes ago, NenadM said:

NA gasu je auto odzivan bas kao sto se ocekuje.

230Nm obrtnog, bas lepa cifra za turbo benzinca, tako da skoro dizelski povuce i sa nizih obrtaja. Samim tim, nema potrebe ni da se cepa u visoke rpm, sto se svakako odrazi i na manju potrosnju.

Poredjenja radi, stariji T-Jet (i 120 i 150 verzije) su imali 206Nm, uz cca 15% vecu potrosnju. A recimo, novi 1.3 GSE T4, sa poslednjom verzijom MA sistema su uspeli da nasviraju na cak 270 Nm.

Delta je malo veca i teza - u mojim gradskim uslovima, potrosnja se vrtela oko 8l +/- . Zadnju turu ga namerno maltretiram samo po gradu (do sledeceg cepovanja i izlaska na otvoren put) - prilicno kreni/stani, kolone, bez koriscenja Start&Stop (konstantno ga gasim po paljenju auta) - lomi se izmedju 8.4 i 8.5 l :) . Kod mene ce tesko ici preko, ostaje mi jos da proverim zimi. Otvoren put - milina, kao sto si i sam primetio, par deci vise nego prethodni 1.9 dizelas.

Oko mapa, svrati malo na temu kod naseg drugara Milutina ;) , znam da je cackano oko toga:

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko sam shvatio, problem su uzbrdice, tu odmah krene da srče gorivo. Na ravnim deonicama sa pravovremenim šaltanjem u više prenose, potrošnja je znatno manja, ali prosek je 9L ako pažljivije vozim, 10L ako se opustim.

 

I na kretanju povuče dosta goriva.

Edited by NenadM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako nije tajna, koliko si platio auto? Bio je prvo 5699€, pa je cena skočila na 5900€, zato što je auto profi ispoliran.

Moraćeš kod Ivana na obuku u cilju smanjenja potrošnje :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas tako kako je cenjeni kolega i primetio, tu i jeste pravi benzinac (pisao sam na temi o potrosnji). Cim krenes duze da ga przis u obrtaje, bukvalno mozes da gledas kako prosecna potrosnja na board-u skace. Isao sam na more preko BiH, malo je zahtevnija konfiguracija puta i bas sam se igrao i testirao. Srecom, lepo moze da se koristi visok obrtni i bez ikakvog cimanja i teranja u obrtaje dinamicno vozi, pretice, itd... Postoji li kod tebe "Sport" mod, da nije on ukljucen? I tu srkne trunku vise, bar koliko sam ja pratio? U svakodnevnoj voznji mi je ugasen i taj "Sport" i Stop&Start. Doduse, ovo drugo bi trunku oborilo potrosnju, ali me nervira drndanje auta sa tim sra*em.

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko znam, ne postoji kod mene "sport mod". A start & stop koristim kako kad. Na primer kad je kolona koja se sporo krece i svako malo ide kreni/stani, onda ga iskljucim. A kad vozim kroz delove grada gde su na semaforima veliki intervali cekanja, tu ukljucim.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@NenadM

 

Ne vidim sa fotke, a zanima me da li su funkcionalnost mozda vezali konkretno za novi motor ili opet za opremu kod Brava? Na dugmetu je gde je podesavanje elektricnog serva:

 

200520185443.jpg.d37a3d1c014177a061d313f8d1ca1375.thumb.jpg.ad7a5663dc0d31d1ae2dd80d7308eddb.jpg

 

Ova motorizacija se najcesce nalazi u Alficama (170KS verzija), ali Giuliette vec imaju slozeniji DNA kao standardnu funkcionalnost, pa cisto da uporedim kod Fiat/Lancia sa MA.

U uputstvu kaze ovako: 

Pritisnite taster SPORT (slika 104) kako biste podesili sistem za sportsku vožnju sa bržim odzivom ubrzanja i težim okretanjem upravljača. Pritiskom na taster SPORT omogućava se „overboost“ fukcija. Uz pomoć nje, kontrolna jedinica motora postiže maksimalne nivoe pritiska unutar turbokompresora, u zavisnosti od položaja papučice gasa, ali na ograničeno vreme. Time se postiže veći obrtni momenat motora. Ova funkcija je veoma korisna ukoliko su Vam potrebne maksimalne performanse u kratkom periodu vremena (npr. prilikom preticanja).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neeee, čekaj. Idi, tj zovi Fiću iz Ostružnice, ima da ti sredi to za neuporedivo manje para. 

https://fica-remont.weebly.com

Zvao sam pre par meseci i pitao sam za cenu remonta seta kvačila za 1.4tjet od 150ks, pa mi je rekao cenu za novi zamajac, neka smejurija, tipa manje od 20.000 din.

A našao si kod koga da popraviš auto, kod lopova i prevaranata. Ovlašćeni kradljivci. Seti se onog nesrećnika kome su ukrali pare koje je dao za nov auto, jedva je isterao pravdu. Treba svaki dan pisati o tome, da im niko ne uđe u firmu. 

http://www.telegraf.rs/vesti/1248187-dao-12-000-evra-za-automobil-prodavacica-zbrisala-s-parama-a-auto-kuca-mu-ne-da-kola

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa jesi li to primetio kod kupovine, primecujes li simptome nacetog zamajca? Gde je pregledan auto?

Malo mi je cudna prica ako nije nista primeceno, relativno je mlad auto, a zamajac je manje na udaru nego kod dizela. Ili to menjaju djuture...

Ako si znao za problem, onda OK, ubije se cena i znas sta te ceka...

 

 

On 9/17/2018 at 8:03 PM, neshaoct said:

Dooobra Delta, k'o nova, viđena juče na skupu uživo.

Kakav je bio zakljucak forumske redaljke, primeceno ista po tom pitanju? Da ne baca covek pare bez veze...

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...