Nidza Savin 112 Posted April 2, 2019 @zunto pa realno da, kad kazem do 6.000 to je kao nacelno, mada generalno svi gledaju da to spuste do 5.500, 5.000. Sto je neka gornja granica. U toj ceni realno ne moze se naci polovnjak mladji od 10 godina sada, a da deluje pristojno. To su auta, 2008, 2009, plafon 2012 godiste i to ako je mladji model, tipa Punto Evo neki na misice ili neki francuz ili opet neka Dacia. Ali opet taj Evo je mali, i ima losa sedista, pa je to realno neki Bravo, 308 itd itd. Svi ti auti su nazalost upravo presli najmanje 180.000 realne kilometraze, u dobroj meri su dizeli, vozeni u dobroj meri po gradu, i u dobroj meri sa dpf-ovima itd itd. Nije covek pametan. Tesko kupcu polovnih auta u Srbiji, samo mogu to da kazem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 517 Posted April 2, 2019 Pojma nemas sta je sigurnije, jurnjava automobila kupljenog novog kod nas od 1.ili eventalno 2.-og vlasnika. Druga varijanta kuputi registrovan auto od vlasnika koji je peripetiju provere i slicnog navodno odradio i nadati se sa je to uradkeno na valjan nacin. Opet..svaki preprodavac gleda da zaradi a sto se njihovog postenja tice i iskrenosti sve zavisi koliko si spreman na kompromis tj.njihovu pricu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted April 2, 2019 Au brate koliko filozofije, NE POSTOJI IDEALANA POLOVNJAK. Ako neko ima vremena da traži takav, samo napred. Kupiš ono što ti se sviđa i teraj. 1 bane1321 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 517 Posted April 2, 2019 6 hours ago, marko.jovanovic said: Au brate koliko filozofije, NE POSTOJI IDEALANA POLOVNJAK. Ako neko ima vremena da traži takav, samo napred. Kupiš ono što ti se sviđa i teraj. I odmah se okumis sa majstorom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted April 2, 2019 A sad, eno ga bivši kolega Bumblebee, kupio nov auto i ćorak Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 517 Posted April 2, 2019 6 hours ago, marko.jovanovic said: A sad, eno ga bivši kolega Bumblebee, kupio nov auto i ćorak Bumblebee...od pun dzak s'banane on ce se uvati za kivi. Sjajan ali sjajan lik. Licno, moslim da on kupuje auto srcem bez imalo razmisljanja a onda se razocara jer ima prevelika ocekivanja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted April 2, 2019 (edited) Žao mi čoveka, majke mi, puko mu film od polovnjaka, kupio je NOV auto, i problem. Edited April 2, 2019 by marko.jovanovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nidza Savin 112 Posted April 2, 2019 Nisam upucen sta se desilo kolegi s foruma s novim autom? Ako je za javnost naravno. Nazalost, video sam u poslednje vreme ovde na forumu dosta uzetih automobila, ali svi su imali ulaganja, neki manje neki vise. i to nije problem. Uradicemo servis, resiti ovo ono. Neka bude 300, 400 evra sve to. Ali poenta je ko je siguran da se tu zavrsava. Kod novog automobila i ako se desi problem, tu je nekakva garancija itd itd itd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 517 Posted April 2, 2019 Minimum 3 meseca je potrebno da se hoda i gleda, to se ne racuna u trosak pronalaska. Uostalom svi budemo srecni pri kupovini polovnjaka ako u prvoj godini imamo samo veliki servis i gume, u drugoj vec sve moze dizne/zamajac/turbina itd Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nidza Savin 112 Posted April 2, 2019 Meni se cini da u tom smislu, ako govorimo o dizelima, 1.9 jtd, 116 nekada, sada 120 ks, odnosno mjtd i dalje predstavlja najsigurniju kupovinu. Moja iskustva su takva. Nazalost, mozda jer sam se opekao nisam kasnije ni koristio druge dizele. Ali, kod ovog motora uveren sam da redje mozes imati problem sa turbom, diznama. Zamajac je vec stvar voznje do samog vozaca, saltanja, izivljavanja itd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 2, 2019 6 hours ago, totti said: Možda špediter može da obezbedi Eur1 iako ga izvorno ne dobiješ. Mogu neki i uverenje ABS-a da naprave iako auto iz ovog ili onog razloga ne može da ga dobije. Može i registracija za auto od 3000 ccm da se plati i 300€, dok ne popadaju oni koji ga registruju. Sve može, ali ne legalnim putem... Nema potrebe da se mistifikuje oko Eur1 obrasca, niti da se na ovaj način uvodi priča kako eto nije legalan put ako ga špediter obezbedi. Za ostale stvari koje si pomenuo ne pričam, nisam ih ni navodio...već samo o Eur1 obrascu. Možda je nekom priča oko Eur1 služila za neuke kupce kako eto, auto nije imao Eur1 pa je zato u startu bio skuplji, ali barem oni koji čitaju ovu temu će znati da je to samo šarena laža. Postoji procedura za njega, i špediter ''uskače'' u celu priču kada uvoznika mrzi da gubi vreme na to...nikakav drugi razlog. A, špediter mu to naravno naplati kao i svaku drugu svoju uslugu. Dosta njih ima svoje firme registrovane i na teritoriji EU, pa im je zato još lakše da pružaju svoje usluge. Eur1 nije obavezan za auto čija je kataloška vrednost (po AMSS katalogu) manja od 6.000 evra. Faktički, za jedno 85% tržišta polovnih automobila u SRB naši uvoznici (preprodavci) i ne moraju da imaju taj papir, već umesto Eur1 obrasca, prodavac ili pravno lice može dati takozvanu ''Izjavu na fakturi''. Forma te izjave, kao i procedura za Eur1 (obavezno za aute čija je kataloška vrednost veća od 6.000 evra), može se videti npr. ovde, piše ko ga traži, od koga...i naravno da u Zakonu piše da ga može tražiti ovlašćeni predstavnik izvoznika u njegovo ime. To je standardna usluga svih velikih špeditera koju oni navode i na svojim sajtovima, a neki od njih u formi za upit imaju i posebnu stavku (koja treba da se obeleži), da li auto ima ili nema Eur1, tj. da znaju trebaju li oni da ga obezbede, npr.: Mnogi od njih reklamiraju svoju uslugu sa onim ''ključ u ruke'', kupi se auto i transportuje do granice, ostalo sve oni završavaju, pa tako i Eur1 ako ga auto nema. Na svojim sajtovima oni to zovu ''ishodovanje potvrde Eur1'', ili ''posredovanje u obezbeđivanju Eur1'', ili ''overa Eur1 dokumenta'', ili kako god (ko hoće nek' prođe sajtovima špeditera), suština je da je to legalna procedura, zakonski regulisana. Ponovo kažem, sve ovo za aute koji zaista jesu proizvedeni na teritoriji EU. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted April 2, 2019 Stvarno ne bih da učestvujem u ovakvim pričama, šarenim lažama i obmanama neukih kupaca. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 2, 2019 (edited) Pa, i nema šta da se učestvuje u pričama da li je 2+2=4. To je prosto činjenica, nema se šta dalje o tome pričati. Sve gore napisano nisu moji stavovi o kojima se može polemisati, pa nas ti obaveštavaš da eto nećeš da učestvuješ....nego su to sve fakti, to je sve samo copy/paste sa sajtova špeditera. - evo npr. oko toga šta je Eur1, za šta je obavezan, a za šta nije, kako se dobija, kad može pomenuta izjava na fakturi, čak i onaj link ka zakonskim odredbama...to je sve preuzeto sa sajta špeditera ''ikspeditor'', odavde. - oko limita od 6.000 evra ima i kod Don-a iz Subotice, evo ovde na njegovom sajtu. - špediter koji ima online formu za popunjavanje sa izborom da li auto ima, ili nema Eur1, tj. da li oni treba da ga obezbeđuju ili ne, to je preuzeto odavde: spedicija-beograd - evo jedne druge špedicije koja ima svoj magacin blizu Beograda, napisali ljudi na svom sajtu ''obezbeđujemo svu potrebnu dokumentaciju za robu koja se nalazi u Evropi. Izrađujemo T dokumenta, eksportnu dokumentaciju, ATA karnete, otvaramo TIR karnete, otvaramo sertifikata robe o evropskom poreklu EUR 1.'' njihov sajt - evo još jednog špeditera koji na svom sajtu piše ''u mogućnosti smo da Vam organizujemo carinske formalnosti poput uvoznog/izvoznog carinjenja, overu EX1, EUR1 dokumenta kao i T1 dokumenta za pošiljke velikih vrednosti.'' njihov sajt - evo jednog špeditera iz EU, iz Hrvatske...i oni u spisku svojih usluga ovde navode ''ishodovanje potvrde EUR.1''. I stvarno, šta bi ti, ili bilo koji drugi preprodavac polovnih automobila, uopšte i mogli da kažete o Eur1 posle svih ovih špeditera...da sve to sa njihovih sajtova nije tačno, šta li... Edited April 2, 2019 by neshaoct izmena sa ciljem skraćivanja teksta Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 517 Posted April 2, 2019 Auuuu...i opet ce "vozila baba"...svaka cast za post Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 3, 2019 (edited) On 4/1/2019 at 9:25 PM, neshaoct said: - 2015. Volkswagen Passat B8 2.0 TDI sa 190 konja, DSG, Webasto...sa oko 143.000 kilometara, i ta kilometraža je u skladu sa proverom u zemlji porekla (Švedska). Trenutna cena na oglasu u SRB: 19.990 evra https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13065655/volkswagen-passat-b8-20tdi-190hp-webasto Pala mu je cena, više nije 19.990 evra, nego je trenutno na 18.990 evra: https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13065655/volkswagen-passat-b8-20tdi-190hp-webasto Ko hoće detaljnije da pogleda (još jednom) podatke o tom Passat-u, klik ovde. Naravno, potpuno je normalno da preprodavac zaradi, i još normalnije da više zaradi po autu, u odnosu na onoga ko radi euro3 i euro4 automobile, jer više i uloži - ništa od toga nije sporno. Edited April 3, 2019 by neshaoct skraćeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 660 Posted April 3, 2019 Ovde su troskovi ipak veci jer je motor sa 190ks i dovoz je skuplji ali svakako to je nozda nesto jace od 3000. Nabavna cena je veoma povoljna i pogledajte i sami koliko se takav auto krece preko tako da to sto je on uspeo da nabavi taj auto po povoljnoj ceni ne znaci da treba da ga i daje povoljno. Mogu nisliti kad bi vama naleteo npr Fiat Bravo 2011 za 2500 da bi ga vi dali za 3000. Mislim, pa zaradili bi ste 500€ i sto bi hteli jos vise ako me razumete. Svako prodaje za onoliko para kolika je trzisna cena a to sto je nesto nabavio povoljno nema nikakve veze sa krajnjom cenom. Pokusajte sami da ga uvezete pa saberite cifre i trk u inostranstvo po njega. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted April 3, 2019 Mislis na carinski terminal po auto? 1 darkman14 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ултрас 82 Posted April 3, 2019 (edited) 1 hour ago, Dule 021 said: Svako prodaje za onoliko para kolika je trzisna cena Sustina. Edited April 3, 2019 by ултрас Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 3, 2019 7 hours ago, Dule 021 said: ...to sto je on uspeo da nabavi taj auto po povoljnoj ceni ne znaci da treba da ga i daje povoljno. Gde je bilo ko rekao da taj konkretan Passat treba da se ponudi ispod cene (povoljno) na SRB tržištu? Niko to nije rekao. 7 hours ago, Dule 021 said: Svako prodaje za onoliko para kolika je trzisna cena a to sto je nesto nabavio povoljno nema nikakve veze sa krajnjom cenom. Tačno. Primer tog VW Passat-a pokazuje: - može da se zaradi na autu sa pravom kilometražom. - kolike su procentualno margine, zarade preprodavaca na mladim i skupljim automobilima. Kolika god da je margina (koja u sebi sadrži i luft koji je namenjen za cenkanje, a ne samo planiranu zaradu), to ne znači da će preprodavac sigurno toliko da zaradi (eto, sam je skinuo za 1k evra), niti da će kupac dobiti spuštanje cene čim zakorači na plac. I ne treba da dobije. Kao što si rekao to zavisi od tržišta, zavisi od kupca koji dođe da pogleda auto. Kao što je skroz ok da preprodavac bude vešt, da bude sposoban da kupi auto po dobroj ceni, da zna kako da priča sa kupcem, smatram da nije nikakav problem i da potencijalni kupac bude malo ''veštiji''. Biće veštiji kada i na bazi ovog primera prvo ''nasluti'' koje su ustvari margine (u konkretnom primeru na autu oglašenom za 19k-20k evra, a koji se i kreće na tržištu u tom opsegu), kada zna kako treba da pregovara sa preprodavcem, i kada zna šta treba da gleda na konkretnom polovnjaku. Ako već nije problem reći ljudima na šta da posebno obrate pažnju na nekom modelu auta, zašto je toliki problem da im se ukaže i za ostale dve stvari koje im takođe znače kao kupcima (koliko načelno mogu da se cenkaju, i kako da pregovaraju)? Kad kupac bolje zna te tri stvari (margine, šta da gleda na konkretnom autu i kako da pregovara), odlučiće se da ode i pogleda auto (možda i kupi), koji inače ne bi ni išao da pogleda. U konkretnom primeru ovog Passat-a, ako je kupac ''veštiji'' (ne misli da treba da se cenka u par stotina evra na autu od 19k-20k evra, pa da zato on sa npr. 18k evra u džepu nema šta da traži na placu), on će ipak otići na plac da pogleda taj auto. Kada kupac bolje zna, i preprodavac dobija jer umesto da čeka mesecima da dođe neko sa 19k-20k evra, imaće na placu i onog sa 18k evra u džepu (a koji ne bi ni došao ako misli da se može cenkati samo u par stotina evra bez obzira na vrednost auta, jer po tom shvatanju tih njegovih npr. 18k evra nije ni izbliza dovoljno), i svi na kraju zadovoljni. Preprodavac zadovoljan što je brzo obrnuo pare, zaradio lepo i ulaže ih odmah u sledeći auto, a kupac zadovoljan jer je kupio auto koji je hteo. Svi dobijaju. Naravno, džabe ako kupac zna oko margina, ako se pri gledanju auta ne ponaša kako treba. Preprodavac će odmah da primeti da mu se ''zalepio za auto'', i logično je da onda neće hteti da spusti iako bi mogao...i to je skroz ok. Ima o tome i ovde. - During negotiations, never show that you absolutely must have the car. - Never let the seller know that you definitely want the car. Stay neutral and reserved. - Never let the seller try and pressure you into a decision. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 660 Posted April 3, 2019 Sve ovo dzaba ti nama objasnjavas i pises kad je ovo Srbija. Jutros ponudim jedan coper Honda drugaru i pita me za cenu a ja kazem da ce biti oko 3800 na sta on rece da je puno para jer je on pre 3 godine uzeo iz Amerike isti za 3300 a bio je mladji 5 godina i da ovo sad vredi plafon 3000. Ja mu kazem da nema vise uvoza iz Amerike i sto je bilo bilo je a on ce da je ovo Srbija i da ljudi ovde rade za 300€ a ja mu onda prosledim posto je takav motor u Nemackoj i najjeftiniji je 3200 pa idu opusteno do 4000 a gde su troskovi i zarada. I njemu je to puno-naravno. Takodje danas mi se ponudi prelep BMW X3 2.0d 2011 sa 133k km u prelepoj boji i kazem jednom drugaru iz Panceva za taj auto i naravno koja je cena i ja kazem 14500 i on brze bolje da je to mnogo za to godiste. Ja mu kazem a koliko nije mnogo i on naravno ne zna cak i kad sam insistirao a onda mu posaljem link ka nasim oglasima gde prvi kosta 14700 a idu opusteno do 16000 ali moja cena od 14500 je velika. Naravno. Idemo dalje. Takodje danas poznaniku sam poslao link od jednog skutera Honda Silver Wing kakvu licno posedujem i vozim je 4 godine bez i najmanjeg kiksa i upravo sam mu preporucio taj skuter jer je ozbiljan i velik ali na cenu od 1600€ gde treba dodati carinu i registraciju kaze on da bi ga izasao skuter 2000 sto je mnogo. Ja zaprepascen kazem da je moj kostao 3000 i da 2000 nije mnogo ali on kuka kako se boji tog godista jer boji se kvarova i ulaganja i jedino ako cu mu ja garantovati kad krene na more da ce stici. Ja prsnem i kazem mu da ode i kupi nov za 9000-10000€ i da nece razmisljati okvarovima. Eto kakve smo mi budaletine postali a onda se prica i spustanju cena i tako to? Pa idite sami dovezite kola i motore i vozite se koliko hocete a nemojte potcenjivati neciji rad i trud. Nismo mi socijalna ustanova pa dam dajemo kola po nabavnoj ili ispod nabavne cene. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5901 Posted April 3, 2019 Zašto li većina Duletovih postova liče kao predsednikov govor na 20to godišnjicu bombardovanja (ili bilo koji drugi na bitnu i osetljivu temu, ovaj mi je prvi pao na pamet jer je najskoriji)?! Da parafraziram: "Skupili smo se da odamo počast žrtvama bombardovanja sada kad imamo najveći bdp, kada smo otvorili xyz km autoputa i samo u Nišu 5000 radnih mesta i kada su se ovi podigli i hoće moju glavu a ja im nudim izbore..." A paralelni univerzum: "Džaba to pišeš kad ljudi hoće što jeftinije da prođu a svi spuštaju km zato što to kupci žele da vide. Eto ja imam šta god, nije nov, jako povoljno, najjeftinije a njima i dalje skupo. A imam i motor, i još jedan auto povoljno. A da, evo prodalo se, pravi kupci znaju šta je pravi auto sa originalnom km koju im ja kažem kad dođu. Mali to samo malo usisao, evo i slike kao na šleperu kad je bio. Eto svi pišu da ja spuštam km ali nije tako i nije zbog cene auta nego zbog kupca. A km je spuštena još pre uvoza i nema veze sa porezom i carinom, ja samo porvedem 3 dana čekajući šleper i odaberem najbolje primerke zbog poštenih kupaca" 1 2 dekirs, cika_kole and djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 660 Posted April 4, 2019 Jos kad bi ti nama objasnio gde sam ja u ovom postu spomenuo kilometrazu i to da se spusta? Bolestan si i to je ocigledno kao ovaj nas predsednik. Eto kontre. Prvo gledaj sebe a onda druge. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted April 4, 2019 Dule, idi u politiku, spreman si 105%. Kako te ne mrzi da više baljezgaš? P. S. Nisi mi odgovorio na pitanje zašto je auto od 300.000km bolji od onog od 150.000km Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 517 Posted April 4, 2019 8 hours ago, marko.jovanovic said: Dule, idi u politiku, spreman si 105%. Kako te ne mrzi da više baljezgaš? P. S. Nisi mi odgovorio na pitanje zašto je auto od 300.000km bolji od onog od 150.000km Kako kazu...na onom od 300000 je vec sve promenjeno sto moze da crkne a na ovom od 150 ce tek to isto crci...da li da semejem ili da placem jer iapada da su oni od pola miliona najbolji, perpetum.mobile. 4 dach@, darkman14, dekirs and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites