Jump to content
FAS Goran
Dule 021

Prodavci polovnjaka vs vraćanje kilometraže

Recommended Posts

Samo vi nagadjajte i pretpostavljajte. 

Dok drugi kupuju vi piskarate a da li je ono forumu koji se vma svidja ili ne svidja to je do vas ali se tamo ne baljezgari bez osnova i argumenata sto je nekad bilo i ovde na forumu ali se u medjuvremenu dozvolilo da se puse sto bise pa makar i gluposti da se pisu. 

Zasto ne znam ali se srusio ugled foruma za nekoliko stepenika zbog toga. 

To vam je isto kao na Motomanijacima i BJ Bikersima gde na prvom pise ko sta stigne a na drugom su ozbiljni bajkeri i pisu realno. 

I evo juce sam oprao ovog BMW-a koji je tek stigao i nesto se bas raspada ako bi se neki pitali a o kilometrima da ne govorim iako ima servisnu knjizicu iz ovlascenog servisa i fiskalne racune kao dokaz da je presao 181k km. 

Ah da, pa ja sam u dogovoru sa BMW-on i imam specijalnu privilegiju da mi ispisu sta hocu u tu sef isnu i da i upisu u mrezu koju hocu kilometrazu. :D

 

6E6D55A8-B674-4108-9B18-E1492BB9C6B0.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manite se Duleta i slicnih. Polovan auto je macka u dzaku. Najbolja varijnata ili da je bar najmanje dve ili tri registarcije ovde registrovan, da je nov kupljen ili da se ide preko ili da bazas i trazis.
Sto se licitacija tice moze i tu ali sam skeptik pomalo. Neka doza sigurnosti izvestaji kuća o stanju vozila.
Novo, previse kompromisa alo nisi pri parama.
Evo jutros sam se vozio u novom Yarisu, 2016, 30000 km, pa moja vektra od 13 godina je na autoputu AUTO za onu konzervu. Kaze on meni 12/13000 placen, samo servis radi ali u ovlascenom i kaze mi skupo ulhe i filteri.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam, voleo bih da drzava ima odgovor na polovnjake, i trgovinu polovnjacima. Tada bi Dule a i svi drugi bili malo pazljiviji, da ne kazem priterani uz zid ne samo da kazu pravu km, tacnije da je ne skidaju, odnosno da eventualne probleme na autu sami rese, ukoliko se dese. Jer iako kupac kupuje proizvod u polovnom stanju, bitna je njegova funkcionalnost. Ovako, sve je stvar ako te usere da nadjes dobar auto. Ili te posluzi dobro.

 

Novo kupovati, da, ispada, gomila kompromisa, ali i prvi km koji ti licno napravis. Mozda Dacia Stepway jeste konzerva u odnosu na neki Nissan Qashqai istog godista, recimo 2014 + ali setimo se mudrosti Forda H. i odgovor cemo lako naci. Mercedes E klase sa 200.000 uvek je losiji auto od bilo koje nove Dacie, ako je prvi km tvoj i ako im je ista cena. Sem ako se nema potrebe za statusnim simbolima. Vozeno je vozeno, nosene gace su nosene gace. Novo je novo. Kvalitet voznje jeste vislji u visljim klasama, ali i spisak potencijalnih problema.

 

I na kraju bih rekao >dule je dule. Prodavac je, on zivi od tog starog, dovucenog, s puno kilometara, ali kao novo novo novo. verovatno nekad ima dobar auto, nekada los. Mislim da je kod prodavaca bitno i kako postupi ako je slucajno prodao los auto, s nekom manom, za koju ni sam nije znao (vecina auta u Srbiji stigne poderano na kamari, na nekom kamionu i nemaju realno oni pojma sta su im doterali spediteri, sem u slucau par placeva). Ako je spreman da to resi prodavac, ok, ako nije, pa majku mu treba ga spaliti i tu se jasno slazemo.

 

Nego, sto bi rekao kolega Zunto i drugi, Dule nije adresa. Nego drzava. A posto nemamo drzavu, onda ovu temu treba razumeti u tom hudu da nemamo drzavu.

A da li ista mozemo da promenimo, mogli bismo da odemo svi kod te drzave i kazemo: slusaj bajo, ocemo kazne za svakoga za koga se dokaze da je skidao kilometrazu, pa lepo inspecija po placevima pa kod ovlascenog pa usporedba kilometraza, pa drakonske kazne, za svaki auto na placu sa skinutom km 100.000 dinzdi recimo, pa bismo videlil drugu pesmu vrlo brzo. Samo tada preprodavi i prodavci ne bi imali tako jeftina kola, ne bi bilo da se uzme Croma za 3.300 2010. godiste, sa "pravih 150.000" iz CH, a tamo znas da ne mozes taj auto sa tom km i tim godistem naci ispod 3.500 e ali tamo. Ali mi to nikad necemo uraditi kao gradjani. Imamo mi raznih takvih situacija, ali slabo reagujemo.

 

Stvari su proste, kada gradjani zaborave ko je odgovoran za regulisanje zivota, a to jeste drzava, onda imamo ovakve probleme. Nasi gradjani su to davno zaboravili, a drzava se opustila do nepostojanja.

 

Pozdrav svima.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, Dule 021 said:

Samo vi nagadjajte i pretpostavljajte. 

Dok drugi kupuju vi piskarate a da li je ono forumu koji se vma svidja ili ne svidja to je do vas ali se tamo ne baljezgari bez osnova i argumenata sto je nekad bilo i ovde na forumu ali se u medjuvremenu dozvolilo da se puse sto bise pa makar i gluposti da se pisu. 

Zasto ne znam ali se srusio ugled foruma za nekoliko stepenika zbog toga. 

To vam je isto kao na Motomanijacima i BJ Bikersima gde na prvom pise ko sta stigne a na drugom su ozbiljni bajkeri i pisu realno. 

I evo juce sam oprao ovog BMW-a koji je tek stigao i nesto se bas raspada ako bi se neki pitali a o kilometrima da ne govorim iako ima servisnu knjizicu iz ovlascenog servisa i fiskalne racune kao dokaz da je presao 181k km. 

Ah da, pa ja sam u dogovoru sa BMW-on i imam specijalnu privilegiju da mi ispisu sta hocu u tu sef isnu i da i upisu u mrezu koju hocu kilometrazu. :D

 

6E6D55A8-B674-4108-9B18-E1492BB9C6B0.jpeg

Daj Bože da još više prodaješ, a da manje kenjaš. Ili bar da ne guraš nos u svaku čorbu pa čim se spomene neka prevara u trgovini da ne skačeš ko oparen jer prosto nema nikakve veze s tobom. :stuart:

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Dule 021 said:

...sto je nekad bilo i ovde na forumu ali se u medjuvremenu dozvolilo da se puse sto bise pa makar i gluposti da se pisu. 

Zasto ne znam ali se srusio ugled foruma za nekoliko stepenika zbog toga...

Jedno je taj tvoj subjektivni utisak, naročito kad je on ''poguran'' sadržajem Foruma gde se piše koliko mogu da se obore cene, pisaće se još više kako to može da se uradi (šta da se radi kad se gleda/pregleda polovnjak, kako da se ponaša u razgovoru sa preprodavcem), kako se sve maniupiliše sa kilometražom, i svašta nešto se piše što ne odgovara preprodavcima polovnih automobila, a ti si jedan od preprodavaca polovnih automobila.

A, drugo su objektivni podaci, one koje daje Google, koji kažu koliko to ljudi dolazi na ovaj Forum i čita njegov sadržaj. Što je sadržaj bolji, kvalitetniji = više ljudi dolazi. Naravno, važi i obrnuto.

 

Evo zato prva tri meseca ove 2019. godine, u poređenju sa isto tako prva tri meseca prošle godine.

User = korisnik = jedinstvena poseta. Ukupan broj poseta Forumu je dosta veći, ali sada niko više taj podatak prioritetno ne gleda, nego koliko je ljudi došlo. Neko od tih ljudi dođe jednom, neko 5 puta, neko 25...neko 100 u istom vremenskom periodu i zato je ukupan broj poseta veći, ali je broj korisnika (users) važniji.

Svi ovi podaci su bez TapaTalk korisnika, tako da je ukupno ovaj broj korisnika još malo veći, ali ne menja bitno stvar jer je broj korisnika preko TapaTalk-a mali. U Q1 2019 bilo je 2.503 korisnika Foruma preko TapaTalk aplikacije, dok je u Q1 2018. bilo njih 2.432.

 

Q1 2018: 260.324 korisnika (users) FLCS Foruma.

Q1 2019: 312.724 korisnika (+52.400 ljudi, odnosno +20.1%) FLCS Foruma.

 

Po državama odakle je tih 312.7k korisnika u prva tri meseca ove godine, prvih 5:

- Srbija: 225.195 (u odnosu na Q1 2018 to je +39.871 korisnik, odnosno +21.51%)

- Hrvatska: 24.544 (u odnosu na Q1 2018 to je -44 korisnika, odnosno -0.18%)

- BiH: 24.242 (u odnosu na Q1 2018 to je +3.122 korisnika, odnosno +14.78%)

- Crna Gora: 8.561 (u odnosu na Q1 2018 to je +2.279 korisnika, odnosno +36.28%)

- Makedonija: 5.980 (u odnosu na Q1 2018 to je +862 korisnika, odnosno +16.84%)

 

Screenshot_20190401-153600.pngScreenshot_20190401-153443.png

 

Postaviću kasnije tokom dana detaljniju statistiku, može i za još neki kvartal unazad da neko slučajno ne pomisli da je ovako samo u poslednja tri meseca... :) 

 

 

Edited by neshaoct
dopuna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Steta al zato kad uzmes onaj sa 250k a na njemu uglavnom sve to bude promenjeno. 

Poznavaoci znaju da na kolima dosta stvari je za zamenu upravo na 150-200k km a vecina nece da pogleda kola sa 250-300k km iako to za te motore nije neka kilometraza a dosta stvari je promenjeno i sto je najbolje stavljeni su uglavnom originalni delovi. 

Ali ipak je 150k opet trazeno. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ono šta je traženo to kupci i dobiju, jer su stoka :lol:

Ti i kolege čas posla od 300.000km napravite 150.000km, hvala vam do neba za to što ste prepoznali potrebe kupaca, uhvatili se u koštac sa izazovima, i zadovoljili njihove potrebe. 

Šta bre lupetaš Dule021? Ako je auto prešao 150.000km, pa je nešto menjano, do 300.000km opet ima 150.000km? Da li su tih drugih 150.000km manje opasni od prvih 150.000km?

Aaa, ili je fora uzeti sa 250.000km, znači ostalo je 50.000km fore u njemu? 

Idi se učlani u SNS, takvi kao ti su tamo na ceni, a ti svakako imaš debele kvalifikacije. 

 

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 22/03/2019 at 1:38 PM, Dule 021 said:

Ma da uzeo neko auto srednje ili vise klase da bi se vozao po gradu. 

Nisu oni balvani kao mi pa da uzmu BMW 5 ili Pasat pa da se voze po gradu. Kod njih se za grad uzima mali auto da se imaju gde parkirati. 

 

Duki, koliko puta da ti citiram ovo?

Rekao si da nadjem gde si ti napisai za celiki i mali auto, evo druze, ajde nemoj se pravis blesav, na sve si odgovorio i pravio se pametan, samo od ovog bezis kao djavo od križa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alo bukvalisto!!! 

Rekao sam ajde nadji gde sam striktno napisao da se preko ne voze velika kola. 

Posto si ti bukvalista i hvatas se u tancine onoga sto napusem o da si i dobio rezultat ali u tvojoj glavi. Naravno ja zbog necijeg ogranicenog razumevanja sam trebao da napisem i “ u vecini slucajeva” jel tako? 

Kao da ti to ne znas da ako sam ja napisao da se voze mala kola da to i nije pravilo pa da niko zivi ne vozi i veliki auto po gradu. 

Ali hvatas se za slamcice i glupiras se. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je i kako moguće jednostavno proveriti podatke/kilometražu o autu koji dolazi iz Nemačke, Holandije, Francuske a po broju šasije ili registraciji?

Ovaj Car info za Švedsku je odličan, prosto je zanimljivo tražiti auta iz Švedske u oglasima i gledati koji ima registraciju na slikama da bi proverio preko sajta :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Primer auta kome nije vraćena kilometraža u našem oglasu, tj. kako može i na takvom autu da se zaradi. Ima preprodavaca koji neće da rade aute iz Švedske osim ako su Volvo ili Saab-a. :) 

 

- 2015. Volkswagen Passat B8 2.0 TDI sa 190 konja, DSG, Webasto...sa oko 143.000 kilometara, i ta kilometraža je u skladu sa proverom u zemlji porekla (Švedska).

Trenutna cena na oglasu u SRB: 19.990 evra

 

Screenshot_100.jpg

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13065655/volkswagen-passat-b8-20tdi-190hp-webasto

 

pass001.jpgpass002.jpgpass003.jpg

pass004.jpgpass005.jpgpass006.jpg

pass007.jpgpass008.jpgpass009.jpgpass010.jpg

pass011.jpgpass012.jpgpass013.jpgpass014.jpg

pass015.jpgpass016.jpgpass017.jpgpass018.jpg

pass019.jpg

 

Bio je oglašen u Švedskoj za 169.900 SEK, što je 13.320 evra. Bio je vlasništvo ove firme, sa adresom Hagagatan 1, 361 31, Emmaboda, Sweden.

Auto je bio u vlasništvu pravnog lica, izašao je iz EU = povrat švedskog PDV-a od navedene cene razduženjem izvozne deklaracije. Za povrat tog poreza je nebitno da li je kupac iz Srbije neko pravno ili fizičko lice. Nek' bude da je i prodat po oglašenoj ceni, evo naši preprodavci nisu ništa uspeli da mu spuste cenu u Švedskoj. PDV u Švedskoj je 25%, matematika kaže da je onda cena ovog Passat-a ustvari 10.655 evra (10.650 + 25% = 13.320 sa početka priče).

 

Screenshot_101.jpg

 

Nek' bude i da je ocarinjen kod nas sa njegovih tada oko 142.000 kilometara, mada se u praksi to često podiže pre carine...ali, evo nek' bude da niko to nije dirao, tj. nije prvo podizana pa posle vraćana kilometraža.

Troškovi svih papira do registracije, plus vožnja od Švedske do Srbije, plus pranje spolja, poliranje i dubinsko pranje u SRB...nek' sve to zajedno bude npr. 5.000 evra. Onako, to je ''baaaaaaš'' zaokruženo. Ako nije realno da bude toliko nego još više, može neko od preprodavaca na Forumu (registrovani ili gosti) da napiše to. ;) Samo, pre nego možda napišu da je više od toga:

 

dažbine su iste iz cele EU, pa sa tim u vezi evo jednog Duletovog primera svih troškova do registracije za takođe 2015. VW Passat 2.0 TDI = 2.600 evra.

 

Screenshot_111 - Copy.jpg

Link ka tom postu

 

Kažem da je ''baaaaaš'' zaokruženo jer sam ovde računao 1.500 više od toga (što nije realno, bez obzira na razliku u paketu opreme, sve i da je taj Duletov bio klot i carinjen sa jedno 300.000 km), pa onda još skoro 1.000 evra preko toga za vožnju od Švedske do SRB, i kozmetičke radove u SRB (dubinsko pranje, spoljno pranje i poliranje).

 

10.655 + 5.000 = 15.655 evra.

Oglašen je trenutno u SRB na 19.990 evra.

Razlika: 4.335 evra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnogo lepo pasatić nego gde bre staviše belu unutražnjost, meni se sviđa ali sedneš u ovim našim farbanim farmericama i ostane ti sedište trajno plavu, tu treba držati beli mantil u autu i oblačiti svaki put kad uđeš :D

A cenu da ne pominjem, ja toliko ni na TVu nisam video na jednom mestu a kamoli uživo... 10K bi bilo ok a ovo je šamaranje naivnih.

P.S. šta mu je ono na slici gde su ključevi, neki kao konverter konektora?

Edited by Sirius9

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nešo ovo Šveđani samo po AP voze i to Stokholm - Malme (eventualno ka Nemačkoj na servis jer je u SWE skup), pošto je ka severu poluautoput :) 

Za po Stokholmu imaju male automobile. A i došao je blizu 150 kkm gde sve crkava redom. Da je prešao 200000 pa da ga razmatramo za kupovinu, ovako je krš

Share this post


Link to post
Share on other sites

-Godinama već dizanje kilometraže ne utiče na dažbine, ne gleda se.

-Passat B8 nije sumnjiv da mu se kilometraža vraćala, pošto uz Golfa 7 i Octaviju od '13 ne može da mu se vraća.

-Nije svejedno iz koje se zemlje uvozi pojedini brend, pošto se ne može iz svake zemlje dobiti Eur1 za određenu marku ili model (govorim za kupovinu od lizing kuća). Kako to funkcioniše sa kupovinom od auto placeva u inostranstvu, ne bih znao, jer je to individualna stvar ko će od njih hteti da obezbedi Eur1. A bez njega ide i carina uz PDV.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, totti said:

Godinama već dizanje kilometraže ne utiče na dažbine, ne gleda se.

Ovaj špediter iz Subotice, tek pre malo više od godinu dana, odgovara na pitanje koliko bi koštale sve dažbine za 2009. BMW 320i cabrio, 125kw, automatik, datum prve registracije 01.07.2009., CH tablice:

Quote

1.700 € sa AMSS pregledom na pređenu km od minimum 173.000km 

Screenshot_113 - Copy.jpg

Tačno navodi kolika km mora da bude da bi koštalo 1.700 evra za taj auto. Zašto ako pređena km ne utiče na dažbine, ne gleda se?

 

Ili, isti špediter pre malo manje od dve godine, nije tada bila kilometraža, nego oznake opreme za koje kaže da moraju da se skinu sa auta kako bi sve dažbine koštale 1.260 evra:

Screenshot_112 - Copy.jpg

 

Razumem da se ranije to sa km više radilo, evo jedan davni primer odgovora na pitanje iste špedicije za jedan Superb:

Screenshot_170 red.jpg

Ali, nije baš da se već godinama to ne radi, jer prvi primer je tek pre malo više od godinu dana napisan.

Kao i za skidanje oznaka opreme, a i jedno i drugo se radi sa istim ciljem - da se plati što manje.

 

=====

 

1 hour ago, totti said:

-Nije svejedno iz koje se zemlje uvozi pojedini brend, pošto se ne može iz svake zemlje dobiti Eur1 za određenu marku ili model (govorim za kupovinu od lizing kuća). Kako to funkcioniše sa kupovinom od auto placeva u inostranstvu, ne bih znao, jer je to individualna stvar ko će od njih hteti da obezbedi Eur1. A bez njega ide i carina uz PDV.

Da, bez Eur1 plaća se i carina i PDV, pa to sve zajedno bude 36% na katalošku, odnosno na fakturnu vrednost (ako je veća od kataloške). Ali, to niko ne radi jer Eur1 nije problem, pa je zato svejedno iz koje zemlje se uvozi dokle god je EU, i za taj konkretan auto se može imati Eur1. I kad neće da ga daju za aute za koje je moguće imati ga, završava to špediter. Evo primera obezbeđivanja Eur1 od strane tog istog špeditera, i objašnjenja kako ide kupovina od auto placeva u inostranstvu.

 

- Pitanje je bilo:

1. Ako kupim auto na placu, plac mi obezbeđuje EUR1 i probne table jel tako?
2. A ako kupim od fizičkog lica, da li ja sam mogu da nađem EUR1 i table ili mora prodavac sa mnom? Ako mogu ja sam koje papire treba da mi da prodavac?

 

- Odgovor:

1. Ne obezbeđuje plac Eur1. Oni čak u CH odbijaju i da overe u rubriku 12 u eur1 gde overava pošiljalac, pa umesto njih to učini izvozna špedicija. Nije to sporno. I to se prihvata kod nas. Nego to navodim samo da znaš da od njih ne očekuješ ništa osim da ti uzmu pare, i eventualno da nisu odlepili vinjetu.

2. U oba slučaja sam juriš Eur1. Prvo treba kod predstavnika proizvođača da izvadiš potvrdu o EU preferencijalu, pa tek onda da ideš u neku od špedicija da ti urade eur1 i T1 obrasce. Tom prilikom će ti ta špedicija uzeti nekoliko stotina evra depozita koje vraćaju tek kada napustiš EU sa tim vozilom. Ako ne uspeš da izvadiš Eur1 ili ako ti je sve to mnogo para ili predugo traje, mi možemo da ti obezbedimo papire na koje plaćaš carinu, ali ispod kataloške vrednosti.

Screenshot_160 red.jpg

 

I, još nekoliko drugih primera kako isti špediter obezbeđuje Eur1:

 

- Pitanje: 2013. VW Passat B7 comfortline karavan, 1.6 TDI 77kw, 178.870km. Uvoz iz Nemačke, ne daju Eur1. Kolika bi bila carina?
- Odgovor: 1.680 € sa mojim Eur1 i AMSS pregledom. Link

red001.jpg

 

- Pitanje: Koliko bi kostale dazbine sa pregledom AMSS sa Eur1 i bez njega za ovaj automobil https://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-x1-sdrive-2-0d-gps-leder-pdc-exp-10-500-eur-kelkheim/252774320.html?action=parkItem

- Odgovor: Bez Eur1 2.400 €, sa Eur1 1.860 €. Eur1 ti ja obezbeđujem. AMSS pregled je uračunat u ponude. Link

Screenshot_155 red.jpg

 

=====

 

Kao što je već napisano, dažbine su iste iz bilo koje države EU, a kao što se vidi i Eur1 završava špediter ako je potrebno, tako da ni to nema uticaja.

Opet jedan primer za iste dažbine iz cele EU, kaže špediter:

 

- Pitanje: Imam brata u Essenu, Nemačka, pa bi on mogao da mi izabere neki model, a ja da ga dopremim nekako do Srbije. Šta je najisplativije, lično, šlepom, vozom?

Možda je već pisano o tome, ali malo da osvežim pamćenje, oči mi ispale od čitanja :-). Takođe sam razmišljao da odem do Mađarske, ima li svrhe uvoziti odatle? Kolike su dadžbine kad bih iz Mađarske uvozio, pre carinjenja i kakva je procedura?

- Odgovor: Nema tu velike filozofije. Iz Nemačke je najisplativije da uzmeš colke, i doteraš ga na točkovima. Iz Mađarske na prikolici. To mogu ja da ti sredim. 

Dadžbine su iste iz cele EU. Link

Screenshot_161 red.jpg

 

 

Edited by neshaoct
dopuna

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, totti said:

Passat B8 nije sumnjiv da mu se kilometraža vraćala, pošto uz Golfa 7 i Octaviju od '13 ne može da mu se vraća.

Odlično. Nisam znao da ne može kod njih.

Ne menja konkretnu računicu, ionako sam u primeru tog Passat-a računao da to niko nije dirao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hm, zanimljivo da se na nekim automobilima ne moze dirati km i zanimljivo kako je to opet na bas mladjim autima, te

mi gradjani Srbije opet nemamo srece, posto kupujemo te polovnjake do 6.000 e uglavnom.

 

Mozda je digresija na taj pomen auta kod kojih s ene moze dirati km, ali postoje li neki malo stariji automobili kod kojih je tesko

promeniti km a da se to ne provali. Tipa, dira se na satu, ali ostaje negde zapisana pa se to lako provali?

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, Nidza Savin said:
hm, zanimljivo da
mi gradjani Srbije opet nemamo srece, posto kupujemo te polovnjake do 6.000 e uglavnom.


Tesko da je tako...uglavnom 2 do 3 a maksimalno do 5 i to da se nategnes dobro

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, Boris90 said:
Mozes malo detaljnije o ovome da ne moze da se vraca km na toj generaciji VW automobila?

Ne znam detalje i ne razumem se u problematiku zašto i zbog čega, ali za Johnson Control table i dalje nemaju rešenje za vraćanje.


Možda špediter može da obezbedi Eur1 iako ga izvorno ne dobiješ. Mogu neki i uverenje ABS-a da naprave iako auto iz ovog ili onog razloga ne može da ga dobije. Može i registracija za auto od 3000 ccm da se plati i 300€, dok ne popadaju oni koji ga registruju. Sve može, ali ne legalnim putem...
Špediteri mogu i da provuku nerealno malu fakturu radi manjih dažbina, ali to sa sobom potencijalno povlači neke druge probleme. Žurim i krećem na posao, pa nemam vremena da detaljnije sad pišem o tome.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...