Jump to content
FAS Goran
Dule 021

Prodavci polovnjaka vs vraćanje kilometraže

Recommended Posts

ali i dalje stoji jedno, a to je da mi NISMO videli dalje od Srbije!!!

ti znas ko koga ovde moze da kupi i ko koliko ima para?

ti si druze maksimalno bezobrazna osoba.

sta tebe boli qrac koliko sam ja automobila promenio, odakle ti pravo da kaze da ovde pola ljudi nije videlo dalje od Srbije?

na kraju mi spominjes klinacke fazone, bla bla...

ne druze, eto ti si video sveta, a ja nisam video dalje od mog "sela"...

 

ajde spustaj km i posle kupcima govori pravu km...

samo mi nije jedno jasno oko spustanja km...odvezes auto da se spuste km, to kosta, a ti posle kazes kupcu pravu kilometrazu!!!
pa koji si klinac bacao pare na spustanje, ako si toliko posten pa kazes kupcu pravu km?
ode ti tu deo zarade, zar ne?

 

i da kazem jos @djomla ti nemas pojma oko tih delova i 300000k km. delovi su i tu zamenjeni na 290000k km, a ti delovi iz DRUGE ugradnje su kvalitetniji od fabrickih :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam u startu rekao da pojma nemam oko delova, kola itd, ali osnovnu matematiku, znam toliko
I sad ispade da je možda najbolja varijanta ~220 kkm?
Na 150-200 strada sve, onda dodje Hans i izmenja sve, vozi još par meseci i udomi ga sa 220-250 te onda imamo grejs period još do 300-400 'iljade?
Nikoga ne prozivam, da se ogradim, nije mi to fazon, samo naglas razmisljam.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@djomla nemas bre ti pojma, ti bre nisi imao vise od jednog auta, ti bre nisi video dalje od beograda, nemoj vise ovde da diskutiras kad ne znas...citaj, prati i uci, ima ovde sveCkih putnika i ljudi koji su vozili preko 10 automobila, a na svakom napravili po 150000km...i idu u ovlasteni servis, a ne tamo kod nekog majstor Djure...

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, cika_kole said:

samo mi nije jedno jasno oko spustanja km...odvezes auto da se spuste km, to kosta, a ti posle kazes kupcu pravu kilometrazu!!!

Zilion puta sam napisao da ja kupujem kola od uvoznika koji prijave na granici manje kilometre i spustaju ih u NS. Citaj malo sta pisem. Kad shvatis otvorice ti se oci pa ces i skontati neke stvari. 

I jel nije istina da neki nisu mrdnuli iz Srbije?  Jel nije istina da su neki dosad imali svega par auta? 

Istina je ono sto boli a kad smo kod toga ko sta ima pa ti si taj koji zaviruje u tudje dvoriste da vidi sta ima. Ti si spomenuo da ima ovde likova koji mogu da kupe i mene sa sve kolima. Ti si potegnuo to majstore a ne ja. 

Zao mi je sto vas je sve vise takvih ali vreme ce pokazati ko je ko ovde na forumu a i u zivotu jer ja idem napred u svakom pogledu a neki nek se jedu zbog toga. Ja njima ne zavidim pa ne moraju ni oni meni. 

 

2 hours ago, djomla said:

Ja sam u startu rekao da pojma nemam oko delova, kola itd, ali osnovnu matematiku, znam toliko emoji2.png
I sad ispade da je možda najbolja varijanta ~220 kkm?
Na 150-200 strada sve, onda dodje Hans i izmenja sve, vozi još par meseci i udomi ga sa 220-250 te onda imamo grejs period još do 300-400 'iljade?
Nikoga ne prozivam, da se ogradim, nije mi to fazon, samo naglas razmisljam. emoji2.png

Otprilike tako ali zaista se pokazalo u praksi kao bingo kupovina. Naleti se na auto na kom je zaista sve promenjeno pa cak i uradjen veliki servis na tim kilometrima. 

 

 

Edited by neshaoct
rečnik

Share this post


Link to post
Share on other sites

vidi ovako, ja znak LIKOVE sa foruma licno koji mogu da te kupe!!!

 

citiram: ja resio problem tako STO SAM SPUSTIO KILOMETRE!!!
jesi ovo ti napisao ili uvoznik usao na TVOJ PROFIL I NAPISAO...

 

udavices se u svojim lazima!!!

balansero ;)

 

P.S.

dule, prvi april bio pre tri dana, obustavi malo laganje...

 

5847307d7ad9f_dule2.png.3942cd11a9cbcd91262b6bed1efc0560.png.8fab1defcfc17f6ebaad6a05226aecc8.png

 

 

Edited by neshaoct
rečnik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj forum da je zaključanog karaktera vodila bi se ovde druga priča. Tj, ne bi se uopšte vodila, jer neki ne bi imali interes da se pojavljuju i reklamiraju.
Isto bih uveo, kao na nekim renomiranim forumima, limit na mesečnom nivou za besplatno oglašavanje. Sve preko toga, keš na RČ foruma kao donacija!
Barem da ima neke vajde od pojedinih članova, da pokažu da poštuju ovaj forum i članove, kad već pišu svašta.

Al dokle god ovaj FLCS bude u top tri po posećenosti u Srbiji, moraćemo da trpimo neka s®tanja jer smo, jelte, demokratski, bez cenzure i svašta još nešto orjentisani.

A sad, najrealnije, važi za sve, na celom forumu za ove 4 gidine koliko ga posećujem, nisam pročitao više uvreda, ponižavanja, podsmevanja itd nego u temama gde se raspravlja sa Duletom. I sa jedne i sa druge strane.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Dule 021 said:

I jel nije istina da neki nisu mrdnuli iz Srbije? 

Jel nije istina da su neki dosad imali svega par auta?

Tvoja publika. To je najveća tuga, da ti stvarno imaš mušterije iz tih grupa. Više od 90% ljudi u Srbiji ne bi znalo i da hoće da uveze auto samostalno iz više razloga.

 

Tuga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dule, kažeš “vi bre nazovete da ćete doći da pogledate auto pa ne dođete” onda “vi niste videli dalje od Srbije” “vi niste imali 10 automobila” “vi niste...” “vi jeste...” “mi spuštamo km da bi vama bilo lakše....”...
Čemu takva generalizacija? Pa ne pišeš komentare u nekim novinama već na forumu gde su članovi aktivni, gomila ljudi se lično zna, dolaze ljudi posvećeni automobilima, i da su laici za tebe opet nisu totalne nubare i da nemaju pojma o tome šta se radi, kad se radi, kako se radi...
pa onda gledaš i generalizujes materijalno stanje...
Moraš da shvatiš da se ljudi sa ovog foruma daleko razlikuju od tvojih prosečnih kupaca. Shodno tome, moraš promeniti način pristupa ljudima ovde jer ovde nisu tvoji prosečni kupci i zbog tog “Ja imam odgovor na sve, Ja znam sve, Vi nemate pojma...” sve manje će i biti tvoji kupci.
Mala analogija, ja radim servis telefona, imam i prateću opremu, znam šta su krš punjači isl. Kolega moj krene da vuče neke nazovi originale punjača i na moje konstataciju “to su krš punjači” on je samo rekao da ne vraćaju ljudi...
Analogno tome, možda se tvoj kupac nije tebi javio posle trgovine za nešto sto mu se desilo jer nije zeleo i ti misliš da je on zadovoljan, sapuces sebi u bradu “to Dule, legendo, idemo dalje, još jedna zadovoljna mušterija” a ono, prc..
Znam, možeš da kažeš kako si ti u kontaktu sa svim svojim kupcima i da bi oni tebi rekli ako bi se nešto desilo ali realnost je realnost i drugačija je..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Realno kada kupis krs i zajebes, progutas knedlu i teras dalje. Ko bi uopste priznao da se zajebao a dao je tipa 3,4,5 ili vise hiljada evra. Onda krenes proemnis boga oca delova, napravis auto i tesis sebe kako se mozda niso zajebao. Auto kupujem iskljucivo od vlasnika, registrovanog a ako se odlucim od auto kuce ili preprodavca trazicu ugovor i garanciju. Da duzni su da daju garanciju i ako se desi nesto duzni su da problem otklone u zakonskom roku ili vrate novac u suprotnom sud. Opet parnica i sve sto ide sa tim, nikada neznas na kakvog kupca mozes da naletis i kakve su njegove "sposobnosti"da u ekspresnom roku pokrene zakonske instrumente drzave. Verujte mi sa tim istim instrumentima drzava uopste nije za zezanje.

Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj komsa se zajebao zestoko sa kupovinom pre jedno 2-3 godine. Kupio je Mazdu 6 sa placa bez bilo kakve provere. Utukao je do sad tako 2-3 hiljade po njegovim recima.

Share this post


Link to post
Share on other sites
45 minutes ago, voodoons said:

nubare

zbog ovog sto si napisao, 99% bih rekao da igras igrice, ps3, ps4, xbox ili pc?

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Smireni said:

Pozdrav @totti,

Ja bih prvi, a verujem i jos ljudi htelo da cuje vise o ovome.

Ocigledno znas o tome vise od vecine, pa bih ti bio zahvalan da kazes rec-dve o tome, cisto da saznamo vise o mogucim prevarama.

Naravno pod uzlovom da imas vremena/volje.

 

EDIT

I da dodam, ovo oko nemogucnosti menjannja kilometraze na vagenu i skodi.

Da li se to odnosi samo na ta tri modela, i koliko si siguran u to da nije moguce?

Naravno.

U špediciji uopšteno može da bude dosta muljanja. Nekad sve prođe, nekad ne. Nekad ti kao kupac nemaš nikakve naknadne probleme, nekad možeš da ih imaš, manje ili veće - od naknadnog poziva iz poreske inspekcije da te ispituju koliko si zapravo platio auto (jer je faktura smešno mala i potpuno nerealna) do (ređe) oduzimanja vozila zbog carinskog prekršaja.

Ovde na temi smo se dotakli Eur1 obrasca i neki su ostavili linkove ka sajtovima špeditera koji to obezbeđuju uvek i samo postojanje napisanog na sajtu garantuje da je to sve tako i sve legalno. Evo, imam i ja jedan sajt, a čim je to na sajtu, znači da je sve istinito:

 

http://www.fuelsharksaver.com/bg/

 

Je l' i ovo fakat? 2+2=4, tako piše, štedi gorivo :D

 

Ljudi, da se ne lažemo... Prave se falš pasoši i falš novčanice, a neće neki Eur1 papir ili umanjene fakture, koje će mooožda jednog dana neko trkeljisati. Ja ću samo ovo reći na tu temu - ako jedan gigant Balkan ne uzima vozila koja nemaju obezbeđen Eur1, a siguran sam da ima vrhunskog špeditera, onda mi nikako ne ide da neki Don iz Subotice (koji na sajtu u objašnjenjima koristi izraze "terate automobile na colkama") to završava legalnim putem tamo gde ne postoji mogućnost. Da li neko stvarno misli da taj Balkan ima špeditera koji ne zna zvoj posao, za razliku od drugih koji ga znaju? Ne, ljude ne zanimaju nikakve malverzacije, rizik i muljanja zarad par hiljada € dodatne zarade. 

Bilo je i slučajeva falš ABS uverenja, pominjanih registracija velikih kubikaža za male pare, rade se i duple carinske deklaracije (pod istom JCI se carine dva auta) itd, itd... Svačeg ima. Ali pričati da neko sad pravi famu oko toga, a u suštini je to sve p..kin dim (jer špediteri na sajtu kažu da sve završavaju) - ne bih da komentarišem. Ja sam u tome i ja to sve znam, X puta su mi dolazili ljudi koji su prolazili kroz gore navedene situacije, od izjava inspektorima do oduzimanja vozila. To je iz prakse, a ne čitanja po netu šta pišu špediteri na svom sajtu koji je garant kvaliteta :)

 

Da rezimiramo - sve ovo nabrojano se baš baš retko dešava, ali se ipak dešava. Sve može da bude, ali i ništa ne mora. Sve može da prođe zauvek, ali možeš i da naebeš. Samo želim da kažem da nešto pročitano na nekom sajtu apsolutno ne mora da znači. I Fuel Shark štedi gorivo. I Dafina je imala reklame na TV-u, pa svi znamo... 

I da se ogradim - ne poznajem nikog od gore navedenih špeditera, nikakvih informacija o njihovim uslugama nemam, ništa ni dobro ni loše nisam čuo o njima. Možda kad ih nazoveš i kažu da ne mogu baš sve da obezbede i završe, ne znam. Ja samo ne verujem slepo svemu što pročitam. 

 

Što se tiče nabrojanih iz VAG grupacije, odnosi se na sve modele sa Johnson Control elektronikom. Možda je još neki modeli imaju, ali nisam upućen koji. Jedina manipulacija je moguća kod zanemarljivog broja Golfova 7 sa početka proizvodnje i ulaznog godišta, a koji ne koriste JC.

Share this post


Link to post
Share on other sites
zbog ovog sto si napisao, 99% bih rekao da igras igrice, ps3, ps4, xbox ili pc?

Već godinama ne igram ali moderisem i administriram jedan domaći IT forum pa profesionalna deformacija


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, knezevic76 said:

da pokažu da poštuju ovaj forum i članove, kad već pišu svašta

A obrnuto ne treba da bude? 

Ovih nekoliko pljuvaca na ozbiljnom forumu bi poodavno bilo banovano.

eto ovaj kole opet kaci moju izjavu od pre 7 godina kad sam uradio svesno i u svrhu foruma jedan eksperiment da vam pokazem i dokazem sta u stvari volite da kupite. Al nije sposoban da nadje ama jedan jedini dokaz posle toga. Znaci burek samo takav i njegova nesposobnost i ojedjenost jer ne moze da nadje jos jedan jedinstveni dokaz pa se glupira kao dete od 10, uf mnogo sam napisao, godina. 

 

To sto izgleda nekima da stajem u odbranu trgovaca to je samo nesto sto vi ne mozete da shvatite. Nikog ne branim i cak sta vise i sam se jezim kad vidim sta se sve radi. 

Niste uopste u toku i eto sam totti vam je napisao sta moze da vas pogodi a sve zarad ustede da bi se cena priblizila srpskom kupcu i njegovoj kupovnoj moci. Pa sta mislite da bi kola bila ovako povoljna da se ne muva sa papirima? Pa dovoljno vam je da pogledate inofakturu na kojoj stoji smesna cifra. A sto je to tako uradjeno? Pa da bi se platila manja carina a sto da se plati manje? Pa da bi vi dobili jeftino kola i da bi trgovac mogao brze da proda ta kola. Ako bi platio na izvornu fakturu carinu kola bi bila skuplja u proseku 500 do 700€ za ove do 5000€ a za skuplje dosta vise a tad bi mogla da stoje i stoje dok vi ne naucite da nema vise jeftinih kola. 

 

Eto primera za motor koji sam vec naveo gde je drugar rekao kako je pre 3 godine uzeo Hondu 2003 za 3300 i to registvanu ali iz Amerike. E posto sad uvoza nema iz Amerike nema ni jeftinih motora pa sad isti takav mora da se plati 5000. Ali ovo je Srbija pa sad cekaju svi da budu opet one cene i nece da plate ove vece cifre al dace Bog da se ukine ovaj euro3 i da se sve placa po PS-u pa cete onda da vidite sta cete da vozite. 

Ovi sto mogu da kupe kompletan forum ce voziti sta hoce ali ovi sto to ne mogu videce sta ce i kako ce. 

 

 

Edited by neshaoct
rečnik

Share this post


Link to post
Share on other sites

ti pravis inofakturu zarad kupca, pa bas si .... ako mislis da ti neko to veruje.

gde ti vidis da je totti napisao da se inofaktura pravi zarad kupca u srbiji?

stvarno se davis u lazima...

sto bi tu neki rekli: plati prez...

 

ta tvoja inofaktura je rizik samo za tebe, a sve to u svrhu tvoje vece zarade, a ne kupceve vece ustede...

 

ne moze se s tobom, ti jedan si pametniji od ovde 20 ljudi... pravi si brazilac...

 

 

Edited by neshaoct
rečnik

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, totti said:

Ovde na temi smo se dotakli Eur1 obrasca i neki su ostavili linkove ka sajtovima špeditera koji to obezbeđuju uvek i samo postojanje napisanog na sajtu garantuje da je to sve tako i sve legalno. Evo, imam i ja jedan sajt, a čim je to na sajtu, znači da je sve istinito:

http://www.fuelsharksaver.com/bg/

 

Je l' i ovo fakat? 2+2=4, tako piše, štedi gorivo :D

 

Ljudi, da se ne lažemo... Prave se falš pasoši i falš novčanice, a neće neki Eur1 papir...

Totalno bezveze. Mislim, ne samo sadržaj na tom linku :D, već i sve što si u vezi Eur1 napisao.  

Pokušao si tim linkom gore da obesmisliš činjenicu da je data gomila linkova ka špediterima, jer eto...oni mogu svašta da napišu na svojim sajtovima, to ne garantuje da je ta usluga koju nude (ishodovanje Eur1 obrasca) legalna, ili uopšte postojeća kad se okrenu telefonom.

 

Međutim, ''zaboravio si'' da je pre svih tih linkova (ka špediterima) data zakonska odredba.

Procedura dobijanja Eur1 je poznata, nije komplikovana, lako je dobiti Eur1 (treba samo vremena i nešto malo novca), i niko zato nema razlog da pravi falš Eur1 za auto proizveden na teritoriji Evrope, kad može da ga dobije lako za bilo koji auto proizveden na teritoriji Evrope. Pošto prvi put to nisi video, evo može opet detaljnije, da vidiš sve komplet. Klik zato na sajt, ali ovog puta na sajt Skupštine Srbije.
- Dokaz o poreklu, Član 15., strana 198.
- Postupak izdavanja uverenja o kretanju robe EUR.1 ili EUR-MED, Član 16., strana 199.

 

Na linku imaš prvo originalni tekst Konvencije na engleskom, zatim i verziju na srpskom. To je Zakon, kao što vidiš usvojen u Skupštini Srbije, na sajtu Skupštine.

Kao i svaki drugi Zakon, tako je i ovaj potvrđen Ukazom o proglašenju Zakona, koji je izdao Predsednik Republike, evo ga tekst tog Ukaza ovde.
Naravno, objavljen je Zakon i u Službenom Glasniku, evo ga taj broj Službenog Glasnika (7/2013) ovde. Od strane 119, zatim od strane 154 počinje verzija na srpskom, a članovi 15. i 16. su na 160 strani.

Pošto je to ustvari Međunarodna Konvencija, čiji je potpisnik i Srbija, koja je usvojila tekst te Konvencije u svom Parlamentu (kao što se vidi gore), bitno je uvideti da bukvalno iste takve odredbe važe i u svim drugim državama potpisnicima. Dakle, ovaj Zakon nije samo za teritoriju SRB, nego bukvalnio isti takav važi i kod svih ostalih država potpisnica jer je u pitanju tekst Međunarodne Konvencije, potvrđen (ratifikovan) od nadležnih tela i svih tih drugih država potpisnica (kao što ga je SRB ratifikovala).

 

U tim članovima piše ko izdaje Eur1, piše ko može da ga traži. Izdaju ga carinski organi izvoznice (kada su polovni automobili u pitanju praktično je to Carina EU jer mi od njih masovno uvozimo aute), na pismeni zahtev izvoznika ili njegovog ovlašćenog predstavnika.

Ne postoji mogućnost da auto proizveden na teritoriji Evrope (imaš u Zakonu koje sve države su potpisnice) ne može da ima Eur1. Ako je auto proizveden na teritoriji Evrope ne može da nema Eur1 (da se ne može dobiti). To što on ne ide odmah uz auto na placu, ili ga nije obezbedila aukcijska kuća koja je vlasnik auta i prodaje ga na licitaciji, ne znači da taj papir ne može da se dobije (ima).

 

Kao što je već napisano, kad kupiš polovnjak u Francuskoj, Nemačkoj, Italiji, Švedskoj ili gde već...i uz auto ne ide Eur1 jer plac/aukcijsku kuću boli ona stvar da juri Eur1 za nekoga iz Srbije, Albanije, BiH...moraš da odeš kod ovlašćenog predstavnika (verovatno ćeš ići kod najbližeg mestu gde si kupio auto) za taj automobilski brend, i tražiš od njega papir (potvrdu) o EU preferencijalu. Sa tom potvrdom o EU preferencijalu, ideš na Carinu izvoznice (EU) da završiš Eur1. Carina traži dokaz, jer kao što piše izdaje se na odgovornost izvoznika (onog koji je kupio polovnjak i sad bi da ga izveze iz EU). Kao dokaz daješ onu potvrdu od proizvođača o poreklu tog auta. Dakle, ako si kupio npr. Peugeot u Nemačkoj, ideš kod najbližeg ovlašćenog Peugeot dilera i tražiš od njega potvrdu da je auto sa brojem šasije tim i tim proizveden na teritoriji Evrope.

 

Ali, ne moraš sve ovo ti da radiš, nego može (kao što piše u Zakonu) i tvoj ovlašćeni predstavnik. Ovlašćeni predstavnik ti je neka izvozna špedicija, firma na teritoriji EU registrovana za tu vrstu posla (posredovanje u trgovini). Piše u ranijem mom postu koliko oni to naplaćuju, i koji deo para vraćaju nakon što auto izađe iz EU. Niko ne brani našim špediterima da imaju dogovor sa nekom od tih stranih firmi, tj. sa svojim kolegama sa sedištem u EU. Niko im ne brani i da imaju svoju firmu za istu tu vrstu posla na teritoriji EU. Onda ustvari sve završava jedan špediter, samo što onaj deo posla koji je za EU (tako i ishodovanje Eur1 obrasca) rešava njegova firma sa sedištem u EU, a onaj deo posla oko naše carine rešava firma istog vlasnika, ali registrovana na teritoriji SRB (Sombor, Subotica, ili gde je već registrovan). Kao što je već napisano, neki od njih i imaju svoje firme sa sedištem u EU. Zato oni napišu na svojim sajtovima da mogu da obezbede Eur1.


Kao što je rečeno, umesto Eur1, može ''izjava izvoznika o poreklu'' na fakturi ili nekom drugom komercijalnom dokumentu, ali samo za vrednost robe do 6.000 evra.


Može izjava i za preko 6.000 evra, ali onda izjavu mora da napiše ''ovlašćeni izvoznik''.

Sticanjem statusa ''ovlašćenog izvoznika'' firma dobija mogućnost da za robu preferencijalnog porekla koju izvozi, bez obzira na njenu vrednost, sačini izjavu o poreklu na fakturi, dostavnici ili drugom komercijalnom dokumentu.

Kako se od ''izvoznika'' postaje ''ovlašćeni izvoznik''? Evo na sajtu Carine SRB, ovde. Evo i oko testa koji se tada mora polagati ovde.

Kao što naša Carina može dodeliti taj status kad se ispune uslovi i osoba položi test, to isto rade i carine EU. Evo npr. Hrvatska Carina, klik ovde. Isto je tako i za Carinu Mađarske ili neku drugu Carinu EU.

Onda firma sa sedištem u EU, registrovana za posredovanje u trgovini, i koja je od Carine EU dobila status ''ovlašćenog izvoznika'', ne mora ni za aute veće vrednosti više da ide (umesto kupca iz SRB kao njegov ovlašćeni predstavnik) kod ovlašćenog zastupnika automobilskog brenda i traži onu potvrdu o EU preferencijalu, već može sama to da završi preko izjave o poreklu na fakturi ili drugom komercijalnom dokumentu. Ali, kad oni napišu na fakturi da je auto poreklom iz Evrope (propisana je stroga forma te izjave), to se uzima kao gotova stvar jer su oni ''ovlašćeni izvoznik'', Carina EU im dala taj status.

 

Zaista nema potrebe da se mistifikuje oko Eur1.

To što neko beži od auta koji u startu nemaju Eur1, a znaju da je taj auto nesumnjivo proizveden na teritoriji Evrope (jer su u auto poslu i realno znaju gde se pravi koji model), nije dokaz ničega osim da eto...ne rade to.

 

Vidiš kako je uvek 2+2=4.

 

 

Edited by neshaoct
dopuna & ispravka broja strane u tekstu Zakona

Share this post


Link to post
Share on other sites

e sad će neša da zaključa temu...

opet...

 

Najviše volim kad su prodavci bilo koje branše divni i hoće da mi uštede...

Pa prodaju robu sa isteklim rokom, ali samo danas akcija...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako meni jedna iz VIPa, mobilni operater, iz servisa za brigu o korisnicima pokušavala da mi dokaže da ONI čine meni i da su čak i u gubitku!

Rekoh, gospođice, matematika mi nije strana, ajd da sve lepo stavimo na papir pa da vidimo ko kome čini. Ako dokažete da Vi meni činite i još ste u gubitku, potpisujem doživotni ugovor sa vama na tarifu koju odaberete.
Samo mi se zahvalila.
Marketing, prodaja i glupi potrošači.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Dule 021 said:

Pa dovoljno vam je da pogledate inofakturu na kojoj stoji smesna cifra. A sto je to tako uradjeno? Pa da bi se platila manja carina a sto da se plati manje? Pa da bi vi dobili jeftino kola i da bi trgovac mogao brze da proda ta kola.

Evo, imaš 10 auta na carini i svima piše po 100 evra u fakturi. Hoće li osnovica za obračun dažbina biti vrednost po tim fakturama?

Ako neće, nego će osnovica biti kataloška vrednost, a vrednost iz fakture će se gledati samo ako je veća od kataloške, što je onda uopšte pominjete...naročito u kontekstu da su pokušaji da se plati manje ustvari zato da bi kupcu bilo bolje, a ne da bi preprodavac time ustvari sebi stvorio veću marginu, veću zaradu?

Međutim, pošto u katalogu ima ne samo jedan npr. Mercedes B klase sa dizelom tim i tim, nego više varijanti tog auta sa tim motorom zavisno od paketa opreme i snage, preprodavci bi onda hteli da im uvek uzmu i računaju klot (ili što bliže tome) verziju jer se tako smanjuje osnovica (preko manje novonabavne vrednosti). Pa, se onda skidaju oznake modela i/ili manipuliše sa oznakama opreme, kako bi eto prošla manja osnovica za obračun dažbina.

 

Nema problema što su preprodavci vešti. :thumbup: Cenkate se (obarate cene) kad kupujete polovnjake tamo negde, ili kad ih skidate sa kamiona dobijate bolje cene jer ste od vlasnika tih kamiona (uvoznika na veliko) do sada već uzeli ko zna koliko auta pa zato dobijate malo bolje uslove, što i zbog odnosa sa inostranim kolegama dobijate bolje cene jer dugo sarađujete, što znate da prikrijete neke nedostatke na polovnjaku, itd, itd... Sve je to ok.

Ali, ''pustite'' i da kupci budu malo veštiji. :thumbup: ''Pustite'' da znaju šta se radi i kako. Zašto npr. i oni ne mogu da se cenkaju? Zašto im dosta placeva u svojim oglasima napiše ''fiksna cena'', a na Forumu preprodavci napišu ''uvek se mora traziti nesto vise da bi se moglo korigovati'', ili ''naravno da ima lufta u 99% slučajeva kad se auto oglasi'', ali se ipak u 100% oglasa napiše ''fiksna cena''. :D 

''Pustite'' da i kupci znaju šta da pogledaju na polovnjaku, kako...

 

 

Edited by neshaoct
dopuna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klasičan Srbenda koji se u sve razume, a nema pojma. Upravo su subotički špediteri čuveni po "provlačenju" faktura sa malom vrednošću.

 

Ali ovo je pobedilo

 

 

 

Naravno, džabe ako kupac zna oko margina, ako se pri gledanju auta ne ponaša kako treba. Preprodavac će odmah da primeti da mu se ''zalepio za auto'', i logično je da onda neće hteti da spusti iako bi mogao...i to je skroz ok.

Ima o tome i ovde.

- During negotiations, never show that you absolutely must have the car.

- Never let the seller know that you definitely want the car. Stay neutral and reserved.

- Never let the seller try and pressure you into a decision.

 

Ajd' mi reci da se ložiš na čitanje ovih gluposti i da veruješ u to. Da nemaš i ti nekog life coach-a?

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, cika_kole said:

stvarno se davis u lazima...

Ti se druze davis u lazima a ja sto kazem tako jeste i napomenuo sam da dace Bog jednog dana da se sve pise onako kako treba pa cete docekati malo drugacije cene automobila. A zasto drugacije? 

Jel ti znas da su u NS zapecatili 250 automobila jer se nisu pisale fakture ili su bile razlicite fakture u odnosu na prodajnu cenu? 

Ne znas pa prema tome mozes da prdis koliko hoces ali nemas pojma o tome sta i zasto se radi. Problem je u tome sto su za to krivi spediteri pa npr za neka kola koja su u prelaznoj godini pisu po katalogu npr Megan 2 iako se radi o Meganu 3 i carina se placa na jeftiniji model. Gro Xsara Picaso je carinjeno kao Xsara jer je dosta jeftinija, brdo Stilova je carinjeno kao da ima motor od 80 ks pa cak su oni 2,4JTD carinjeni kao 1,9JTD. Zapitajte se kad odete preko i napravite ugovor zasto vas pred granicom u toj i toj kafani ceka koverat sa novim ugovorom ali i drugacijom cenom. To vam spediter obezbedjuje. 

Ima tu brdo nepravilnosti koje kad tad moze drzava da proveri pa da kola padnu. Npr kola iz CH prakticno nisu mogla da dobiju eur1 ali majstori su pravili i carinili i to se guta ali dokle to je pitanje. 

Nesho ajd ti nama objasni da li si ti bio preko da kupis auto i da uzmes taj eur1? 

Nisi. 

To sto se ti hvatas teorije to je tvoj problem ali praksa je nesto drugacije. 

Eur1 nije niko zivi hteo da izda preko a onda su neki nasi tamo otvarali firme i rekli da mogu da nabave eur1 koji je naravno bio fals ali su se ljudi otimali ko ce pre da ga uzme. Jedan od likova je uzimao 100€ za taj obrazac i izjavio da mu ne kaplju pare nego liju jer je dnevno odradjivao u proseku 70 eur1 pa vi vidite koliko se para uzimalo. A zasto kad opusteno dobijes eur1 hde hoces i kako hoces?

Sad da se drzava naljuti i proveri te eur1 ima da burekne hiljade i hiljade kola i da se nora doplatiti carina. 

Al dobro, vi znate bolje od nas koji radimo sa kolima. Tako je oduvek bilo na ovom forumu pa sto bi sad bilo drugacije. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, Dule 021 said:

Problem je u tome sto su za to krivi spediteri pa npr za neka kola koja su u prelaznoj godini pisu po katalogu npr Megan 2 iako se radi o Meganu 3 i carina se placa na jeftiniji model. Gro Xsara Picaso je carinjeno kao Xsara jer je dosta jeftinija, brdo Stilova je carinjeno kao da ima motor od 80 ks pa cak su oni 2,4JTD carinjeni kao 1,9JTD. Zapitajte se kad odete preko i napravite ugovor zasto vas pred granicom u toj i toj kafani ceka koverat sa novim ugovorom ali i drugacijom cenom

A zasto se ovo radi? Da bih ja kupio jeftinije auto ili da bi preprodavci vise zaradili?

 

Kao sto sam napisao, auto vredi koliko mu je trzisna cena. Kakve god muljaze radili, trzisna cena se ne menja, menja se samo zarada preprodavca. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...