alfini0507 1946 Posted December 2, 2017 Pola sluzbenih vozila MUPa ne bi moglo da prodje tehnicki kad bi zakon bio isti za sve pa makar ga radili i jednom godisnje...Sent from my E2105 using Tapatalk 2 nesa 169 and rage_man reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
cuore_sportivo 79 Posted December 2, 2017 Koje pola??? Samo ove nove Skode bi prosle. Pezoi i Puntici nema sanse. Mene drnda za zadnji pojas i boju branika koja je drugacija od ostatka auta. Eh kad bi svi bili tako revnosni gde bi nam kraj bio.... 1 nesa 169 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1946 Posted December 2, 2017 Mozda i vise od pola kolega, mozda i vise... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 385 Posted December 2, 2017 On 12/2/2017 at 11:28 AM, beli_Punto said: Gledaj na drugu stranu, lepe zene, lepa kola i slicno Pomenuti Jaguar je bio prilično lep. On 12/2/2017 at 12:49 PM, alfini0507 said: Pola sluzbenih vozila MUPa ne bi moglo da prodje tehnicki kad bi zakon bio isti za sve pa makar ga radili i jednom godisnje... Ne verujem ni da vojska stoji bolje. Tu tek ima stariteta svakojakih. 1 cuore_sportivo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sasa_NS 54 Posted December 2, 2017 On 1/24/2017 at 6:58 PM, nesa 169 said: Ne razumem cemu zluradi komentar na racun drugara koji voze dizele. Ja vozim benzinca i bas sam dosta u saobracaju, pa ne vidim bas tako cesto oblake dima, a i to najcesce iz starih autobusa i kamiona. Njima niko ne moze da prebaci kako su izvadili katalizatore jer ih nikad nisu ni imali. Chipovanje je u razvijenim zemljama krenulo i pre nego kod nas. A i prepravke u kojima se stavlja motor od druge marke. Ukupno gledajuci dima iz auspuha je daleko manje nego pre 20 godina, a po meni ostrijom kontrolom kvaliteta goriva bi se najvise dobilo. Ako si mislio na moj komentar - nije zlurad nego istinit, ma kako nekome zvučao, pune su nam ceste i ulice neispravnih vozila i dalje. A pod nesipravnim smatram svaki koji na iole jače dodavanje gasa dimi iza crnim ili belim dimom (bio dizel ili benzinac, ne razdvajam ih uopšte). Busevi i kamioni takođe, oni su tek posebna priča. Ovde kod nas je vađenje katalizatora, skidanje ili zatvaranje DPF filtera odmah po kupovini polovnog dizela sasvim "normalna stvar", da ne kažem kao dobar dan, tako se "popravlja" auto. Pa dokle više? Ja te što dime iza vidim svaki dan, ne znam gde ti voziš. Što se tiče zagađenja - elektrane ipak daleko manje zagađuju nego milioni i milioni vozila. I njih je lakše kontrolisati i nametnuti im da stave filtere nego sve te silne aute. Dani električnih automobila polako dolaze, to je neminovno. A tolike potrebe za strujom će moći da namire samo nuklearke (takođe su neminovnost), a one su, ako ćemo realno, trenutno i najmanji zagađivači od svih tih proizvođača energije. Na solarnu energiju, energiju vetra i ostale obnovljive izvore jedva da možeš i računati, nažalost. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bole-stilo.jtd 378 Posted December 2, 2017 za termoelektrane si u pravu 1000% , ako prolazite pored TENT-A Obrenovac bacite pogled izmedju nje i novog mosta sve je raskrceno i pocelo je postrojenje da se radi - odsumporavanje i to bas na velikoj povrsini (filteri odavno ubaceni po propisima evrope u dimnjake) i tu nema sada zezanja , sto je moglo da se budzi nekada moglo je , nema vise .............. Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1946 Posted December 2, 2017 Mozda TENT al prodji pored Zelezare Smederevo pa pogledaj krajolik... Preovladjuje crvenkastobraon nijansa gde god da pogledas... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sasa_NS 54 Posted December 3, 2017 Železara... To je odavno trebalo ugasiti, ionako samo debele gubitke pravi. To joj sledi kad tad. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bole-stilo.jtd 378 Posted December 3, 2017 ja radim u tent-u A zato i kazem da sad debele pare ulazu u to (inace pravice japanci to postrojenje). ove godine komplet remont bloka 4 (samo je on jos ostao da mu se pojaca snaga - kako oni kazu ugradnjom novih delova). delovi samo stizu sleperima , sve novo npr. kao komplet turbina itd, itd .......... u smederevu nikad nisam bio tj. do zelezare , ali verujem da je tamo haos .......... Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1946 Posted December 3, 2017 Pa nisu kinezi isto sto i japanci... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bole-stilo.jtd 378 Posted December 3, 2017 eno ti kineza pun obrenovac zbog autoputa pice i oni sada ekstra , sto bi ja rekao jedno biiip a drugo pakovanje .......... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 385 Posted December 4, 2017 On 2.12.2017. at 5:50 PM, Sasa_NS said: Ako si mislio na moj komentar - nije zlurad nego istinit, ma kako nekome zvučao, pune su nam ceste i ulice neispravnih vozila i dalje. A pod nesipravnim smatram svaki koji na iole jače dodavanje gasa dimi iza crnim ili belim dimom (bio dizel ili benzinac, ne razdvajam ih uopšte). Busevi i kamioni takođe, oni su tek posebna priča. Ovde kod nas je vađenje katalizatora, skidanje ili zatvaranje DPF filtera odmah po kupovini polovnog dizela sasvim "normalna stvar", da ne kažem kao dobar dan, tako se "popravlja" auto. Pa dokle više? Ja te što dime iza vidim svaki dan, ne znam gde ti voziš. Što se tiče zagađenja - elektrane ipak daleko manje zagađuju nego milioni i milioni vozila. I njih je lakše kontrolisati i nametnuti im da stave filtere nego sve te silne aute. Dani električnih automobila polako dolaze, to je neminovno. A tolike potrebe za strujom će moći da namire samo nuklearke (takođe su neminovnost), a one su, ako ćemo realno, trenutno i najmanji zagađivači od svih tih proizvođača energije. Na solarnu energiju, energiju vetra i ostale obnovljive izvore jedva da možeš i računati, nažalost. Ne sećam se više na koga sam mislio, vidiš da je to bilo pre skoro godinu dana. Jeste, skida se ovde svašta, ali se to i kvari mnogo više nego na Zapadu. Problem je u gorivu i to može da potvrdi svako ko je recimo sipao u Hrvatskoj ili Mađarskoj, ne mora dalje. Od upotrebe električnih automobila veće od statističke greške mi smo ovde još jako daleko, a od nuklearnih elektrana još dalje. Zagađenje mislim da je najveće u Pančevu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted May 9, 2018 (edited) Zna li neko sta se desava po ovom pitanju? Kako ce se primenjivati ovaj atak na zatiranje svakog ko nije bogat? Edited May 9, 2018 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1208 Posted May 9, 2018 Bilo na jutarnjem programu skoro.. automobili stariji od 15 godina idu dvaput godisnje na tehnicki, i naravno, o trosku vlasnika vozila. Mislim da ce to poceti do kraja godine da se primenjuje, tako je isla prica Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 18825 Posted May 9, 2018 Najinteresantnija stvar je da će se dva puta plaćati ekonomska cena(!) pregleda od 35 minuta... Sve će se snimati i fotografisati... Kod mene u ulici otprilike 50% automobila je euro3 i jače,ostali su baš oldtajmeri.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 883 Posted May 9, 2018 Tu ce gomila euro 4 i 5 koji cu povadili dpf-ove da najebe... 1 ogy3p reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2817 Posted May 9, 2018 Najgore od svega je sto onaj ko posteno zeli da uradi tehnicki pregled ce da ispasta dodatno, a oni koji su i sad prolazili preko veze ce i dalje tako. Ja sam 90% siguran da od naredne godine necu biti u mogucnosti da registrujem auto. 2 poglavica and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted May 9, 2018 Od 5. maja stupa na snagu ovaj zakon.... Svi koji dobiju nalepnicu nakon 5.5.2018 ce od januara sledece godine ici na polugodisnji tehnicki pregled. Barem tako kazu. Cene koje spominju su od 3000 do 3500 dinara... Eeeeeh, katalzatori, dpf-ovi i ostale ekoloske sprave. Sada cu morati da upucam fabricku mapu sa smanjenim nalivanjem goriva pred tehnicki od sledece godine Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1208 Posted May 9, 2018 19 minutes ago, FantomX said: Svi koji dobiju nalepnicu nakon 5.5.2018 ce od januara sledece godine ici na polugodisnji tehnicki pregled. Barem tako kazu. I ciji su automobili stariji od 15 godina ako sam dobro shvatio Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted May 9, 2018 A u Aerikama registracija 30$, moze prepakujes sta oces, vozis ficu sa oirsche motorom... Kako su resili da nas uniste a sve u fazonu integracije u EU. Ovako napacen narod ce ostati bez kola, 50% automobila nece biti na putevima. A ovi sa kombinacijama ce i dalje da peglaju, boli ih uvo. Meni samo nije jasno kako oni ne razumeju da katalizator na nekom dizelu nema vise nikakvu svrhu ili je skinut odavno a oni zahtevaju da ima i da ispunjava norme - auto star 15+ godina. Zaista bezobrazluk bez premca. Za ovo se negde izlazi na ulice i buni, mi cemo da iskuliramo kao i obicno.... 1 1 poglavica and alfini0507 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 883 Posted May 9, 2018 Iskreno, koliko podržavam ovo toliko i ne podržavam. Ima gomila leševa koji ne trebaju da budu na ulicama, ali što već reče yugisa, oni će se i dalje provlačiti ali će ovi što idu na fer opciju da ispaštaju.. Ne bi ni mene pustili zbog ksenona, realno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted May 9, 2018 Ma za xenone nece ni da pitaju verovatno... Gledace izduvne gasove, koroziju, trulez, standardno kocnice, rucnu.... Ali i katalizatore, DPF i ostale gluposti... Ja i dalje vozim katalizator, 175kkm na satu, necu ni da ga skidam, ima da ga isperem sonom kiselinom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fiat Iustitia 48 Posted May 9, 2018 Od ukupnog broja saobraćajnih nezgoda sa poginulim licima u 2016. godini, 12% takvih nezgoda nastalo je kao posledica tehničke neispravnosti vozila (prema podacima Agencije za bezbednost saobraćaja). Nema međutim podatka, koliko je u tih 12% nezgoda bilo vozila starijih od 15 godina, a koliko je bilo mlađih vozila. Takođe, veoma je zanimljivo, da uticaj puta i okoline čini čak 16% saobraćajnih nezgoda sa poginulim licima. U toj grupi se nalaze i propusti upravljača puta. Kako je država reagovala na ovu statistiku? Krajnje licemerno. Odgovornost upravljača puta nije pooštrena, ali je zato uveden tehnički pregled na 6 meseci za vozila starija od 15 godina. Zašto bi kažnjavao svoje ljude, koji kao partijski kadar sede kod upravljača puta, kada možeš da kažeš da su vozači krivi (i još možeš da im uzmeš pare za dva tehnička pregleda). 2 Woodoo and neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted May 9, 2018 (edited) Putevi kojima vozimo i shebavamo trapove na mesecnom nivou, krivimo felne, cepamo gume su posebna tema... Edited May 9, 2018 by FantomX Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 18825 Posted May 9, 2018 Zanimljivo je i to što sva vozila pri snimanju izduvnih gasova moraju da imaju vrednosti kao da je nov motor....sa ovakvim (sumpornim) gorivom neće moći ni na benzincima par godina starim... Ja pročitah da se primenjuje od jula meseca... Quote Share this post Link to post Share on other sites