Jump to content
FAS Euroauto Goran

Recommended Posts

Fiat MR500X R4 - Team Milano Racing

 

 

 

52002809_2208186112826189_2941598293299298304_o.thumb.jpg.e6bea6a74c52b08c3d4caa6fb709e263.jpg53146070_2208185609492906_7789853365248196608_o.thumb.jpg.a92e575fda9bbb20cbbfab62d2332794.jpg52692405_2208186032826197_7894985067913543680_o.thumb.jpg.234682928ed987709ae51d7d477a2a74.jpg

 

52854241_2208155892829211_5845796509601234944_o.thumb.jpg.17981c1bb0f0bc569ae4ab802cd7eab4.jpg

 

52525540_2208155966162537_3821111358187896832_o.thumb.jpg.8b113836db9ab131ae71aaabb9a7d00f.jpg

 

52332941_2208155619495905_8842966285231849472_o.thumb.jpg.9cef0cd2262809914ae73c5d4f817f3c.jpg

 

52948654_2208156109495856_2656021592756191232_o.thumb.jpg.c61d059533b13f0288bed43192af7e87.jpg

 

 

 

Tu je i originalni tekst, pa ako neko zeli da prevede ili ubaci sebi u google translate

 

Presentazione alla stampa italiana della Fiat #MR500X R4 del Team Milano Racing. Correrà nel CIRT e nel 2020 anche nel WRC2.

Venerdì 15 febbraio nella Tenuta e Cantina Bellavista Winery a Erbusco (BS) è stata presentata la nuova vettura da Rally di Team Milano Racing, MR500X R4, che debutterà anche nel Campionato Italiano Rally Terra con un pilota ancora da definire. Gli elvetici L2MS gestiranno il progetto in Italia, Svizzera, Slovenia e Germania.
Nei prossimi step sarà sviluppato anche l'assetto per l'asfalto e si prefigura la presenza nel WRC2 quando, dal 2020, saranno ammesse anche nel Mondiale Rally le R4 kit Oreca.

Presenti all'evento, oltre al due volte Campione Europeo Franco Cunico, Gigi Pirollo, GUIDO " GILLO" D'AMORE OFFICIAL FANS CLUB, Nicolò Marchioro rally driver, Umberto Scandola ed altri drivers del panorama italiano.
Proprio Scandola ha testimoniato con un suo intervento la bontà del progetto che ha testato personalmente sulla terra francese lo scorso mese di gennaio.
Presente ACI Sport Italia con l'intervento del dott. Marotta e anche il dott. Bonara, presidente dell'Autodromo Di Franciacorta, dove l'auto è poi stata esposta per tutto il weekend motoristico.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zašto 500X FL više nema 4x4 pogon i 2.0 Multijet motor?

https://www.fiat.it/fiat-500x/500x-cross/consumi-motori 

 

P.S. Ipak ima, ali 4x4 ide samo uz automatski mjenjač i 2.0 Multijet 

https://www.fiat.sk/content/dam/fiat/sk/pricelist/2019/01/0110/sk_334_nova_500x_s3_e6d_1-10-2018_zakaznicky_cennik.pdf 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/5/2019 at 7:59 AM, Elra said:

...ali 4x4 ide samo uz automatski mjenjač i 2.0 Multijet 

Tako je bilo i pre restajlinga. Sećam se da je prve godine tog modela na sajmu u Beogradu bio baš takav izložen. Bio je izložen plavi Fiat 500X sa 2.0 MJet motorom, automatikom sa 9 stepeni prenosa, panoramom i sve drugo od opreme što se moglo poručiti u 500X, i naravno pogonom na svim točkovima. Njegova sajamska cena je bila nešto oko 30k evra ako se dobro sećam. Pored njega, bio je izložen i jedan beli Fiat 500X, sa dosta skromnijom opremom i motorom, bez pogona na svim točkovima, i on je koštao oko 16k evra. Ali, sada posle restajlinga nema pogona na svim točkovima na svim tržištima...evo, ovaj iz klipa dole ''kuka'' :) kako više nema te verzije u V. Britaniji. 

 

=====

 

osv.jpg OSV video: Test Fiat 500X

 

3 godine nakon predstavljanja, Fiatu 500X nije trebalo mnogo doterivanja po pitanju izgleda. Zato se tu sve završava sa malo savremenijim detaljima. Ali tamo gde mu je trebalo unapređivanje - tamo ga je i dobio. Stariji benzinci su zamenjeni sa novim turbo-benzincima 1.0 (3 cilindra) i 1.3 (4 cilindra). Unutra je poboljšana konektivnost sa drugim uređajima (telefonom pre svega)...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AutoservisEmisija.jpg AutoservisEmisija video: Test Fiat 500X 1.0 GSE

 

Redizajn sa novim motorom, verzija 1.0 turbo-benzinac sa tri cilindra i 120 konja. Isti ide u Jeep Renegade.

Sa ozbiljnom razlikom u ceni u odnosu na skuplju verziju 1.6 MJet sa istih 120 konja, postavlja se pitanje treba li vam još uvek dizel? Naročito ako ste najveći deo u gradu...ok, ima dizel više obrtnog momenta, ali to po gradu možete da primetite samo u namenski oštrijoj vožnji od semafora do semafora. Pogledajte video za ostala zapažanja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proizveden 500.000-ti Fiat 500X

 

fiat 500x 500k.jpg

 

Jedna kratka vest iz Fiata koji je saopštio da je u fabrici Melfi u Italiji proizveden jubilarni, 500.000-ti primerak crossovera 500X. Ovaj crossover se u Melfiju proizvodi od 2014. godine, a jubilarni primerak je inače iz specijalne ''120th Anniversary'' edicije kojom se obeležava Fiatova 120-godišnjica. Takođe, automobil ima belo-crnu spoljašnjost, FireFly benzinski motor sa 150KS i automatski menjač sa dvostrukim kvačilom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat 500X Urbana Edition

 

193427-fiat 500x 1.jpg

 

Brend Fiat se suočava sa pitanjem opstanka na tlu SAD, ali to nije sprečilo kompaniju da predstavi novi Fiat 500X Urbana Edition. Reč je o specijalnom izdanju baziranom na modelu 500X Trekking. Naime, Fiat 500X Urbana Edition se odlikuje jedinstvenim detaljima na spoljašnjem dizajnu. Tu pre svega mislimo na ''Miron'' crne ručice za otvaranje vrata, poklopce retrovizora, pragove i detalje oko zadnjih svetlostnih jedinica. Tu su još i LED farovi i crne felne veličine 18 cola. Poslednje, ali ne i najmanje važno, tu su i crne šine na krovu koje se savršeno uklapaju u ostatak dizajna.

 

193428-fiat 500x 11.jpg

 

500X Urbana Edition će se prodavati u četiri boje karoserije, a to su: Grigio Graphite (grafit siva), Vibrante Green (zelena), Bianco Gelato (bela) i Nero Cinema (ugalj crna). Promene u kabini su skromne, ali se ipak ističu jedinstvena sedišta sa ušivenim logoom ''500''. Tu je i centralna konzola crne boje. Predstavnici kompanije Fiat nisu otkrili puno toga o opremi. Međutim, znamo da će ovaj model imati klimu, ekran dijagonale 3.5 inča koji prikazuje informacije o vozilu i ekran infotejnment sistema veličine 7 inča. Kao opcija će biti dostupna prednja sedišta sa grejačima, panorama krov i sistemi asistencije vozaču.

Srce modela Fiat 500X Urbana Edition je 1.3-litarski turbo četvorocilindraš koji razvija 177 KS (132 kW) i 284 Nm obrtnog momenta. On je povezan sa devetostepenim automatskim menjačem i pogonom na svim točkovima. Urbana Edition paket košta 895 dolara, što znači da se ovaj model prodaje po ceni od 26.890 dolara u Americi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene je pre par dana bio Matej Kačić, testira novi (redizajnirani) 500X sa novim motorom 1.3.
Malo sam gledao auto, prepakovan je sa opremom, samo odziv na touch malo kasni, nisam se vozao.
Ali koliko se dalo vidjeti u 10ak minuta sve osim 4x4 ima, adaptivni tempomat, panorama, full LED svjetla, ventilacija sjedišta, rikverc kamera...
18ke gume na onako malom autu izgledaju nekako čudno, ne mogu da se odlučim da li mi se svidja ili je previše :huh:

Kada rece 1.3 ja odmah zausti Mjet, ostadoh u čudu kada reče benzinac, a sada u još većem, kada sam našao na netu snagu motora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi FireFly Turbo benzinci ;)

Konkretno taj T4 je 1.3, sa 150 KS i 270Nm. Manji T3 je 1.0, 120 KS, 190 Nm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

500x izgleda bruka! Skoro ga komšinica imala kao zamenski vozilo!

Da je samo malko veći...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahahahhah, evo istine, prosečna potrošnja je 26 mpg, što mu dođe 11l/100km. Pazi, to je kombinovana vožnja. I đe je tu ekonomija???? Serem im se u automobile, naročito sa 9 stepenim matikom.

Saće krenu oma, pa to je SUV, težak auto, trt mrt. Samo napred. Da su mu stavili neki 1.6mjet trošio bi manje, ali neeee, dizel je opassaaaaan, nije eco friendly....

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, 9l, i to je mnogo za mešani ciklus. Troši više od 2.0TSi navijen na 260ks, na primer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trosi ko moj (mozda malo vise ajd), 1.4 tb 120 ks, FWD, manuel, a ima 180 ks, AWD, 9-speed auto i goru aerodinamiku :) 

 

A 2.0 tsi... Ne znam sta da kazem :) Svaka cast VAG-enu :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam samo kako onda @Ivan bravo 1.4 multiair troši oko 6l kombinovano, i to sa manuelnim menjačem (onaj sa 9 stepenim matikom bi trebao da je efiksniji, mogli su da mu stave bar 15 brzina :D)

Share this post


Link to post
Share on other sites

U FCA izgleda više ne znaju ni šta bi radili. Imaju mjenjač koji je popljuvan u Sjevernoj Americi i sigurno je znajući prosječnog Amerikanca najzaslužniji za prelošu prodaju 500X modela tamo. 

A koliko sam pratio sa načinom rada tog mjenjača nisu zadovoljni ni u Hondi, Hyundaiu... Ali oni opet ugrade taj isti mjenjač.

 

Čitam izbacili 2.0 Multijet 4x4 iz ponuda zbog CO2. Na drugoj strani T-Roc TDI 4x4, Kona CRDI 4x4, Moka CDTI 4x4, Karoq TDI 4x4... Da vidimo da li će Renegade ostati sa 4x4 pogonom.

 

Edited by Elra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni deluje da ih boli dupe za prodaju toga tamo. 500x je razvijan po ukusu evropljana, pa kad vec postoji, nek se proda i preko bare koji komad... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

to je vec koji pokusaj prodora Fiata na americko trziste i svaki je bio bezuspesan, ako posle prvog puta nisu skontali kakav auto treba Amerima onda stvarno..... 

Ne znam da li su analizlirali njihovo trziste, platili nekome da to odradi umesto njih ili samo poslali par auta u fazonu, ako prodje prodje (najgluplji model)

 

i jos da se nadovezem na tu pricu oko dizela i CO2, svi su uprli prstom u autoindustriju a prevozna sredstva kao sto su avioni, oni ogromni turisticki i prekookeanski brodovi i ko zna kakve jos masine, koje su u stvari i najveci zagadjivaci, niko i ne spominje. Pa nek se nose...

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

S' obzirom na USA trziste i ponudu modela, motora, pristup i prodajnu mrezu koji Fiat ima decenijama unazad - realno nemaju oni sta da traze tamo.

500X se prodaje zadnjih godinu dana po 200-300 komada mesecno, mali 500 trunku bolje. Pa cak i Alfa za koju su najavljivali veliki come-back proda po par stotina komada mesecno, tj. i Giulia i Stelvio po 10-12 000 godisnje. Sto kaze @horvat, maltene cisto da se kaze da se i preko bare kotrlja poneki Fiat.

1 hour ago, marko.jovanovic said:

Ne znam samo kako onda @Ivan bravo 1.4 multiair troši oko 6l kombinovano

Djani, nema djidanja :)! Bilo bi malo mnogo (da ne kazem malo) - vrtimo se oko 7l kombinovane, po cepu za ovih skoro godinu i po druzenja.

Nisam citao uslove testiranja na linku iznad, ali za najnoviji FireFly i ono sto su najavljivali - ako je istina, previse je. Jes' da ide u visinu, ali to uopste nije veliki i tezak auto, u rangu je tezine nekog Compacta.

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...