Jump to content
FAS Goran

Dilema

Members
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

About Dilema

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Srebrenica

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Stilo 1.9 JTD MW (karavan) 115 KS

Recent Profile Visitors

845 profile views
  1. Šta turbina uradi od motora, kuku lele.
  2. Plug-in bomba, danas sam zvao lokalnog dilera, nemaju pojma o cijenama. Škoda tvrdi da neće biti "znatno" skuplji od disela. Eko posticaji na kupovinu novih vozila u BiH 0%. Još će da ubijaju na registraciji po KW.
  3. Kod mene je pre par dana bio Matej Kačić, testira novi (redizajnirani) 500X sa novim motorom 1.3. Malo sam gledao auto, prepakovan je sa opremom, samo odziv na touch malo kasni, nisam se vozao. Ali koliko se dalo vidjeti u 10ak minuta sve osim 4x4 ima, adaptivni tempomat, panorama, full LED svjetla, ventilacija sjedišta, rikverc kamera... 18ke gume na onako malom autu izgledaju nekako čudno, ne mogu da se odlučim da li mi se svidja ili je previše Kada rece 1.3 ja odmah zausti Mjet, ostadoh u čudu kada reče benzinac, a sada u još većem, kada sam našao na netu snagu motora.
  4. Nidža, vidim srećemo se i na škodinom forumu. Samo tamo je mnogo mrtvije na forumu. Očekivao sam mnogo više aktivnosti. Da sam to napisao tamo, počele bi prozivke o tome kako se Italijani više kvare, pa moramo se više konsultovati o popravkama. I kakvi su ti utisci sa sjedištima? Meni su nekako mekša sjedišta na Stilu, nego na Superbu. Ili me puca samo nostalgija
  5. Vidim da ste spominjali, Superba kao jednu od opcija, pa da prenesem prve utiske. Ja sam se vrtio izmedju Toyota Avensisa, Citroena C5, Alfe 159 i Škode Superb. C5 mi je se svidjao i plašio me je zbog ogibljenja, ali me je i razočarao 1.6 HDI motor, jednostavno nije za taj auto. Alfu nisam uspijeo naći dobru sa 2.0 JTD motorom (koji mi je najviše odgovarao). Toyota je bila ok zbog udobnosti i očekivanog kvaliteta i pouzdanosti, ali nikako nisam mogao da prelomim na nju. Za Škodu sam se odlučio zbog povoljne ponude od prijatelja, male potrošnje (4.4 l prema bordu, na putu od 360 km), dostupnosti dijelova i majstora. Brzinu nisam ni očekivao, ali ide solidno obzirom na odnos snage 77KW/105 KS i 1518 kg. Tih je i udoban, izuzetno stabilan, blago se njiše u krivinama. Unutrašnji prostor kao da su pravili za košarkaše, pet dvometraša može stati unutra, sa familijom u gepeku. Dijelovi za veliki servis su od 85 do 130 evra zavisno od majstora i dijelova (Continental, SKF...). Ako nekoga nešto više interesuje neka se javi.
  6. Da oživim temu. Kupio sam Škodu Superb, 1.9 TDI 77 KW, 2009. god. Potrošnja je za nijansu manja na otvorenom, u mojim krajevima i nema prave gradske vožnje tako da ne bih ni znao kakav je odnos. Ako imate pitanja javite se. Stila još nisam prodao i teška srca ću se odvojiti od njega.
  7. Mejni je AR 159 prelijepo auto, ali svi me odgovaraju od "ludila". Kod nas je Fiat egzotika, a na AR se gleda kao na sirotinjski BMW, koji te na kraju više košta od BMW-a. Za Lagune sa 4 Control sistemom, 175 KS (ma bilo koja opcija sa 2.0 DCI motorom) i 2010+ god., sam bio baš zagrijan. Tu uletiše vozači iz naše firme koji prepričavaju horore o službenim lagunama koje su počele da se kvare već na 20 000 km, što mi je čisto nevjerovatno. A tek je druga priča muljanje sa km. Od koga god sam dobio broj šasije, trenutno ima manje km na satu nego kada je poslednji put bila na ovlaštenom servisu (prije 5-7 godina). Kada ih pitam kako je to moguće, da li su auto vozili u rikverc poslednjih pola dekade, malo se naljute, ponude da spuste cijenu za koju hiljadu KM. Sada sam u fazi kada mislim da je novo auto odlicna varijanta ali ne bih sve pare da potrošim na auto. Dobar, a povoljan polovan auto teško mogu da nadjem. Gledam Toyotu Avensisa, rado sa 2.2 D4D motorom ali su poskupi. Skoro sam prelomio, u Srebreniku ovlašteni serviser je prodavao Avensisa za 20 000 KM (oko 10.500 evra), 2013 god. sa oko 60.000 km na satu ali 1.6 benzinac. Rekao svojima da se obnavlja vozni park, nazovem da ugovorim sastanak, kad kaže prodato. Preporučuje mi Aurisa kavarana sa disela, 2015. god., 28.400 KM (14.500 evra) pod fabričkom garancijom do 2020. god. Baš kada i probijem tu barijeru da sam kao i spreman da idem do 10.000 evra za polovan auto, baca me u dalju dilemu. Kako je generalno pravilo da ne kupim ništa, ako sam u dilemi oko kupovine, skoro osviježeni Stilo ostaje do daljnjeg. Takođe u klasi Stila, kao odlična opcija mi djeluje KIA Ceed, ProCeed (ljepši na oko, ali -2 vrata), sa 1.6 CRDi motorom, imam utisak da je podcijenjeno auto. Inače kod nas sve osim Golfa parnih brojeva se ne priznaje kao auto, a Passata uzmeš i da se vidi da si uspijeo u životu. Zna li iko šta bi sa Fiata, zašto digoše ruke od Golf klase? Ljudi samo nižu promašaj za promašajem, svi ulažu SUV-e, crossover-e, e vozila, oni pucaju po eksperimentima sa Pickapovima Fullback i sl. Svidja mi se Tipo, ali ipak mi je Corolla opet bolja opcija.
  8. Da podignem temu iz mrtvih, da li je iko razmišljao o Laguni 3, Scenic, Meganu, Nisan Kaškai, Fordu Fokus recimo 1.8 TDCI, takodje i Mondeo mi je sasvim ok. Prošlog mjeseca sam ozbiljno razmišljao o nabavci novijeg auta (2010. god. i novije) za dalja putovanja, ali sve što sam gledao od navednih, bilio je opasno precijenjeno ili sa opasno vraćenom kilometražom (takođe i zapušteno), nerijetko i jedno i drugo. Fore sa održavanjem u originalnim servisima su tek posebna priča. Zato sam juče uložio 410 evra i izmjenjao pola Stila, čak sam razmišljao da uzmem i kompletna sjedišta, felne i da zamijenim farove. Po svemu sudeći Stilo ostaje dok se ne raspadne, a skupljati pare, pa ganjati Toyotu Corollu ili Civica.
  9. Na kraju Stilo je stao u vožnji prije par mjeseci. Auto je bio kod majstora 5 dana, nisu uspijeli ništa da urade, čini mi se da je dijagnostika prijavljivala nešto oko goriva. Poslje njihove kapitulacije, drugi majstor je kontakt sprejom našpricao kontakte putnog računara i sada radi, ali ozbilno razmišljam o zamijeni komplet računara, bosh brave, ključeva. Čisto ako neko bude imao gremlina, može pokušati isto. Takođe tople preporuke za Keba autootpad-autoservis Loznica obilaznica.
  10. Ovi angel prstenovi izgledaju dobro, negdje sam vidjeo da imaju kao kvadratni možda bi se bolje uklapali sa oblikom farova na Stilu. Borise koliko te je koštalo ovo zadovoljstvo? Planiram i ja da mjenjam svjetla, majstor mi reče da imaju bixenoni za 70 evra, da li neko ima savjet koji brend da jurim ili je to sve što bi rekli PRC (public rep. of China).
  11. Prije 15-ak dana krenem na dalji put iskoči mi žuta lampica Check engine pri brzini od priblićno 90 km/h. Ukrajčim auto na proširenju, ostavsim da odradi par minuta, ugasim auto, sačekam još 5-10 minuta, projerim vodu i ulje. Nivo vode inače pada pomalo, ulje dosipam standardno oko 0.5 -1.5 l na 10 000 km. Upalim auto nastavim dalje, lampica stoji upaljena i dalje, ali auto ide normalno, poslje dva sata vožnje izadjem na autoputu cijepenem ga malo ajde reko da malo pročistim katalizator i da prodiše motor. Išao sam tako možda 50 km isključim se sa autoputa i poslje 2 sata vožnje standardno, ostavim auto da odradi i onda ga ugasim, da bi prid idućem paljenju nestao check engine. Od tada nisam bio u prilici da odezem auto kod majstora, ali opet mi je se 2 puta palio chcek engine na kraćim relacijama i gasio se sam od sebe. Juče uzmem auto od supruge (koja inače javi samo kad izgubio dio od auta) i osjetim da auto ne prima gas ravnomjerno, kao da u intervalima od 0.5 sek. pomalo gubi i prima gas. EGR je zatvoren, termostat je ispravan, MAF je zamjenjen prošlje godine, MAP i usis nikada nisam čistio. Uzeo sma neku jeftinu dijagnostiku ali ne radi sa Fiatom. Poslje praznika planiram da auto odvezem majstoru, samo šta da mu kažem kojim redosledom da ide. Problem je što u mijestu gdje je živim imamo 4-5 Stila, tako da majstori nemju naročitog iskustva sa njima, a Miki mi je daleko da vozim auto tamo.
  12. Čitam temu na ovom forumu ali i slične teme na drugim domaćim forumima, ali nikako da dodjem do zaključka. Da li se može smanjii potrošnja chiptuningom na 1.9 JTD motoru sa 115 KS i koliki je negativan uticaj tog tuning na mjenjač, turbinu i sam motor? Ako neko eventualno ima dobra iskustva sa nekim "tjunerima" molim da pošalje broj ili link u PM. Nidžo ti si koliko sam pročitao na početku teme bio skeptičan, da li ti je se mišljenej promijenilo?
  13. Koliko te je košatalo to zadovoljstvo ako nije tajna?
  14. Malo kasnim sa propratnim informacijama, začepljen je EGR, auto radi normalno, ne gasi se. Rekao sam majstoru da pregleda usis, reče da ne mora da se čisti. Ja sam mu rekao: "pas bio ko slagаo", što bi narod rekao "ne može se sa rogatim bosti" Vicent hvala na sugestiji, ali vjerovatno znaš kako je sa majstorima. Pogotovo FIAT odma misle da je skraćenica za Fix It Again Tony.
  15. I ja sam rekao da je raga od auta, sestra uporno pokušava da ga uništi ali joj ne polazi za rukom. Mene duša boli za autom. Kad je sjela da vozi Stila, potpisa se na asvaltu. Slabiji su motori, odlično vuku za tu snagu i sve pohvale za njih kod nje troši 8 litara kombinovane vožnje. Spustila je bila i na 6 par puta sa dosta otvorene. Što znači da normalnom vožnjom može da se spusti vjerovatno i na 4.5 otvorene i 6 kombinovane. Na kraju sam rekao da je Francuska osvjetlala obraz sa ovim autom, generalno za nju mnogo bolji izbor od Stila. I tvrdnja da su Francuzi skupi za održavanje, nikako nije tačna makar za ovo auto, za druge nisam upućen. Isto Reno Clio 2 ili 3 nisam siguran. 1.2 benzin serijski auto sa manjim motorom, a da bolje ide u život nisam vozio. Isto udobno malo čudo, za jedan šporet na točkovima. Mada opet tu je laguna i 407 pogotovo dizeli, par bliskih drugova ih je uzelo o jadu su ih zabavili. Jedan megan 1.9 dci je se zapalio skoro u bašti u toku vožnje. Tako da u svakom žitu ima kukolja i obrnuto. Samo još da kažem i "fergo" zna da povuče momački Svakom svačije ja Stila ne bih dao ni za golfa dvojku, čak ni ako je 1.6 d

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...