Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat 500X / Fiat 600

Recommended Posts

E, taj euroncap koliko sluzi za unapredjenje bezbednosti, toliko sluzi i za "pomaganje/odmaganje" prodaji vozila.

Jer kad te lupi kamion onako direktno, u kom god autu bio, mozes samo licno otici da brojis zvezdice  .... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Preporučujemo dobar test fiata 500X u reviji SAT. Lepo su ga poredili sa 500L.

 

p.s. Na ulici video narandžasti renegade. Baš je pojava!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam bio u Stojanovu na servisu i sedeo u 500x. Razocaran sam, mozda jer sam puno ocekivao... ali nista narocito. Jeste lepsi, ali nema onog sto je kod 500l-a glavna karakteristika - prostora! Mnogo mnogo manje prostora nego u 500l-u. Prosecne sam visine, ali skoro da dodirujem glavom nebo... Menjac koga su svi hvalili isto dugacak hod. (probao sam ugasen dosuse, pa nemam pravi utisak), al, sve u svemu- da me pita neko da biram izmedju njega i L-a po istoj ceni - odabrao bi L-a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Menjac koga su svi hvalili isto dugacak hod. (probao sam ugasen dosuse, pa nemam pravi utisak),

 

Sta je sledece,ne ide nikako (doduse bio je ugasen)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisalo se kako je mekan i precizan... Ali se meni ne cini bitno bolji nego moj - poredim oba u ugasenom stanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisalo se kako je mekan i precizan... Ali se meni ne cini bitno bolji nego moj - poredim oba u ugasenom stanju.

 

Možda je tvrđi kada se upali, bar je tako kod mene :rofl:

 

Nemoj da se ljutiš, ali baš si napisao :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema sta da se ljutim - Istina je da je moj i duzi i tvrdji... Mislim na 500L-u, a sta je gde bolje je relativna stvar. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat 500X na probi Kurira

 

fiat%20500x%20kurir.jpg

 
Italijanski vestern drugi deo! Američki nezaustavljiv pogon, napravljenu u Jeep-u, u koaliciji sa italodizajnom - jak tandem za početak velike avanture! Novi 500X nedavno je stigao u Srbiju, a odmah i na test Kurira. Fiat je napravio veliki korak napred. Reč je o krosoveru koji svoje mesto traži u trendset klasi. Puca visoko, ali za to ima i snažne argumente, pre svega na planu dizajna, kvaliteta i pogona.
 
Atraktivna kabina
Kvalitet se odmah nameće u kabini. Materijali su veoma dobri, instrument-tabla digitalna i sofisticiranog dizajna. Svakom delu posvećena je pažnja - upravljaču, dizajnu tastera, rukohvatu... Mesta ima za petoro, mada ne koliko u modelu 500L iz Kragujevca. Zameramo samo na skromnom prtljažniku od 350 litara, zajedno s rezervnom gumom. Uživanje počinje tek s prvom brzinom. Ovaj član čuvene porodice 500 najbolje se od svih snalazi na asfaltu, ali zna i da skrene s puta. Ništa čudno jer pogon deli s modelom Jeep Renegade, mada ne treba zaboraviti Fiatove mini-penjače, pre svega Pandu 4x4.
Na testu smo imali model s pogonom na prednjoj osovini, koja doduše poseduje simulaciju terenskih mogućnosti jer po potrebi prenosi obrtni moment na levi, ili desni točak, u zavisnosti od toga koji od njih ima bolju trakciju. Pod haubom smo imali dizelaša 1.6 sa 120 konjskih snaga.
 

fijat-500l-fijat-fijat-500x-foto-mladen-

 
Odličan naftaš ima snagu u svakom momentu, radi kultivisano, a bez štednje u gradu troši sedam litara. Sve to u spoju je sa odličnom trakcijom. U krivinama 500X veoma je stabilan, a i kad se pretera, putanja je predvidiva.
 

fijat-500l-fijat-fijat-500x-foto-mladen-

 
Nije jeftin
Košta 17.000 evra, što nije jeftino, ali kvalitetom, dizajnom i uživanjem koje nudi opravdava tu cenu.
 
Dve varijante
Novi 500X ima ''urban'' verziju, namenjenu za vožnju na asfaltu, sa simulacijom pogona za terene van puta. Druga varijanta je ''kros'', za ljubitelje silaska s puta. Osim pogona 4x4, uočljive su razlike na branicima i ojačanja delova koji mogu doći u kontakt s podlogom.
 
preuzeto sa - Auto Blog
preuzeto sa - kurir.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

- Od oko 20, do malo preko 30 hiljada dolara u Americi. Naravno, ti oko 30k imaju najjači benzinac, pogon na svim točkovima, panoramu, kožu i svašta nešto.

- Verzija na testu ima 2.4 benzinac sa 190 KS i automatik sa 9 stepeni prenosa.

- U direktnom poređenju sa Jeep Renegade, 500X mu ima kvalitetniju unutrašnjost, ali ujedno i na osećaj manju, iako po ciframa su isti, čak im je i gepek totalno isti.

- Opet zamerka na prostor pozadi, plus na to što se zadnji prozori ne spuštaju skroz do kraja, ali...to mu dođe kao standard kod svih automobila koji imaju spuštanje zadnjih prozora.

- Sviđa mu se motor, zvuk, ne toliko volan jer je po njegovom ukusu previše lagan čak i u Sport modu...voleo bi da je malo teži. Generalno, auto daje više sportskog osećaja nego Jeep Renegade.

- Na kraju je rekao da bi za vožnju pretežno po gradu uzeo Fiat 500X, a ukoliko se dosta silazi i van gradskih puteva, onda Jeep Renegade.

- Par puta su se dotakli poređenja sa 500L, pri čemu konstatuju da 500X ima manje mesta, nižu liniju krova, ali i više ''mačo'' eksterijer, atraktivniji dizajn, pojavu. Unutrašnjost ima dizajnerski potpis sa modela 500L. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat 500X vs Nissan Juke vs Chevrolet Trax vs Mini Countryman

 

 

- ista ekipa ljudi, ali sada porede Fiat 500X u verziji sa 1.4 TJet motorom od 160 konja, i malo više obrtnog momenta nego onaj 2.4 atmo benzinac. Međutim, ovo je najjeftiniji 500X kod Amera, košta 20 hiljada dolara, pogon je samo napred, menjač je sa 6 stepeni prenosa, nema navigaciju, ima mali displej od 3 inča, naravno nema kožna sedišta, nema panorame...faktički ''klotara''.

- Nissan Juke im je najviše sportski od svih automobila koje su vozili, ali ujedno i sa najmanje prostora, udaraju glavom u krov čak i na prednjiim sedištima. Zbog tog manjka prostora Juke je auto koji najmanje odgovara porodičnoj upotrebi, i ima po njima najslabiju unutrašnjost (dizajn, kvalitet).

- Chevrolet Trax daje najviše prostora od svih automobila koje porede, samim tim najviše će odgovarati porodičnim ljudima (žena, deca, pas), ali od užitka u vožnji nema ništa, od sportskih osobina nema ništa, ''lifestyle'' element ne postoji, konverzativni dizajn (samo zato što nisu hteli da upotrebe reč da je ružan).

- Mini sa testa je sa cenom od 26 hiljada dolara, ima bolju unutrašnjost od klotare 500X, ali pošto su ranije vozili (video u postu iznad) i 500X u full opremi, konstatuju da taj 500X uopšte ne zaostaje u premijum osećaju u odnosu na Mini. Imaju zamerke na motor kod Minija jer ako želite jeftiniji Mini kao što je ovaj, onda će biti sa slabijim motorom (ovaj na testu ima 121KS), i čini im se da je to premalo za auto tih gabarita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio danas "slučajno" do AK pa sam bacio pogled na Jeep Renegade i 5oox. Nisam nešto vremena posvetio razgledanju, čak nisam ni seo u auto. Ali onako, na prvu loptu, postoje neke stvari koje su mi se dopale i neke koje nisu. Mi razmaženi L-ovci koji smo navikli na prostranost, možemo samo da kažemo da je ovaj auto mali, nizak, skučen i nikakav!

 

Ali ionako to nije bio cilj prema kome su se vodili Talijani u razvoju ovog auta.

 

Šta mi se svidelo?

 

Svidela mi se ponuda motora. Dosta zanimljivih kombinacija za sve ukuse i novčanike. Tu je čak i benzinski 1.6 (rekao bih atmo?) motor sa 110 KS. Tu su naravno i 1.4 MultiAir 2 sa 140 KS, 1.3 MJTD 2 sa 95 KS, 1.6 MJTD 2 sa 120 KS i 2.0 MJTD 2 sa 140 KS. Što se kvačila tiče, nude i Dual Dry Clutch. Pogon može biti FWD ali i AWD. U paru sa AWD moguće je uzeti i 9-speed automatic menjač.

 

Svideo mi se kvalitet materijala i plastika. Deluje dosta bolje nego u Nacionale-tu, i skoro pa kao u mom Lounge-u.  

 

Svidelo mi se što postoji kao opcija keyless entry and go. Deluje zanimljivo.

 

Svidelo mi se što je panorama krov samo opcija, ne i deo paketa opreme. Ko npr. želi Lounge paket, nije u obavezi da uzme i panorama krov kao što sam ja bio uslovljen kada je u pitanju L.

 

Svidelo mi se što ko se odluči za paket Pop Star, može bukvalno svaku sitnicu koju želi iz višeg Lounge paketa, da doda kao opciju. Ako se dobro sećam, kada sam ja kaparisao L-a, automatska klima je mogla samo uz Lounge paket. Što sada nije slučaj. Jedina stavka sa spiska opreme koja je ekskluzivna za 5oox Lounge jesu kožna sedišta... jedan model Alu felni... i winter pack (grejanje vetrobranskog stakla i grejanje volana). Hm, i bord kompjuter sa TFT ekranom od 3.5". Dobro, to su tri-četiri stavke. Ali opet nije loše. 

 

Rezultat toga je da kupac Pop Star paketa, može da odabere automatsku klimu npr, naslon za ruku i elektrohromatski retrovizor sa senzorom za kišu. Sve ono što nije bilo moguće kada je L u pitanju.  

 

Svidelo mi se što se zadnja vrata otvaraju u širokom uglu, skoro 90 stepeni ako se dobro sećam. Svidelo mi se što su vrata lakša u odnosu na 5ooL, i nekako se "ubedljivije" zatvaraju (ne znam kako ovo da objasnim).

 

Šta mi se nije svidelo?

 

Nije mi se svidelo: Prostor u kabini (navika hehe), zapremina prtljažnika. Pitanje je da li bi stala dečija kolica. Dalje, nije mi se svidela ni zadnja klupa. Ista deluje skučeno, nisko i neudobno. Pitanje je koliko ima prostora za kolena i za glave putnika. Pomeranje klupe napred-nazad kao i Fold and Tumble zaboravite. Kada bih gledao samo zadnju klupu, nikad ne bih rekao da ovaj auto košta između 17 i kada se nabudži opremom -- skoro 30K evra. Smešna je i razočaravajuća (ali hej, treba neka karakteristika da prodaje 500L i dalje).

 

Dizajn? Onako. Ništa što ostavlja bez daha ali je simpatičan. Ne previše muževan i nije namrgođen. Okrugli farovi i blage linije mogu jednako da se sviđaju i damama vozačima, ali i muškarcima. U svakom slučaju odaje ozbiljniji utisak u odnosu na 5ooL. 

 

Za to koliko je tvrd... menjač... ne znam, nisam ga dirao  :laughing:

 

A Jeep Renegade? To je neka druga kategorija i tema...

Share this post


Link to post
Share on other sites

He, he, he... klan 500L-ovaca opet potvrdjuje svoje postojanje! 500L rules! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da Ata, momčad iz FIATA su lepo osmislili celu seriju Ćinkvećenta tako da ne dolazi do kanibalizacije među modelima. Originalni 500 je mali gradski zvrk, lako nađe parking u velikom gradu. Ženama se dopada zbog veličine, muškarcima zbog svojih sportskih naznaka (tu je i abarth verzija). Takođe je reklamom predstavljen kao vrlo kul, gde god se pojavi biva zapažen.

500L su zamislili kao praktičan i prostran auto za one kojima je prostor neophodan - porodične ljude sa sitnom decom. Setite se onih reklama gde otac nosi dete u kenguru i repuje.

5ooX rekao bih ne zadire mnogo među kupce prva dva modela, tj. ne "otima" ih. Nudi jače motore i po prvi put u gami ćinkvećenta - AWD koji ima svoje jasne prednosti. Neki su negodovali zbog izbora motora u 500L-u i što nema opciju AWD. 5ooX je odgovor zašto nema.

Kockice se sklapaju što se tiče FIATA. Sva tri modela su jako dobri automobili za svoju namenu. Kupac će birati prema svojim potrebama.

Kada novac ne bi bio problem (kao što uvek jeste) ja bih bio spreman da žrtvujem prostranost L-a, zarad AWD jer često preko zime putujem u i kroz snežne planinske krajeve. Imao sam već neprijatne situacije sa L-om, kada prednji pogon nije bio dovoljan. Ali kako je AWD opcija značajno skupa... Ostaće žal za AWD :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada novac ne bi bio problem (kao što uvek jeste) ja bih bio spreman da žrtvujem prostranost L-a, zarad AWD jer često preko zime putujem u i kroz snežne planinske krajeve. Imao sam već neprijatne situacije sa L-om, kada prednji pogon nije bio dovoljan. Ali kako je AWD opcija značajno skupa... Ostaće žal za AWD :-)

 

Pa valjda je tu onda odgovor Jeep Renegade?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I pare imaju uticaj, najjeftiniji Renegade sa 4WD je 25,390 što možda i nije mnogo za auto sa 4WD, ali je svakako van moje lige :baby:

 

Uzgred, još jedna stavka koja je jedinstvena za 5oox Lounge: Xenon farovi. Njih nije moguće kupiti kao dodatak na Pop Star paket.

Edited by Deda Jung

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naleteo pre neki dan u Hrvatskoj na auto-putu na 500X, vozio neko vreme u njegovoj blizini i mogu da kazem da mi se bas svidja :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je prošli mjesec 500X u Europi prodan u preko 6700 primjeraka. Ako se ne varam sutra il' 20. su službeni rezultati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Talijani već na forumima iznose svoje utiske. Ovo je google prevod, pa ne zamerite. Ali razume se koliko-toliko:

 

 

I have to say:
- Are particularly impressed by the "quality" of the speakerphone (soon becomes clear voice messages given and when you make phone calls you hear very clearly and also who is on the other end of the phone says he feels very well ..)
- The rear view camera is really very comfortable and gives a very clear view (in the last two pictures I left the reverse gear to make the idea .....!)
- Very nice interior (but these are personal tastes ..)
- Engine very quiet and ... ready to shoot ...! (Mine is a mjt 1.6 120 hp)
- Sound quality for songs played great!
- The ambient light inside the machine at night is incredibly SPECTACULAR !!!! (It seems to be on a spaceship ..!)


Only small things:
- Proven in the evening to test the headlights bixenon: So where are outstanding light (white light that brightens up!); the only thing is calibrated too "low" ... (should illuminate at least a couple of meters deeper ...) .... ask the dealer if you can "raise" ...
- The reverse lights are virtually non-existent (only lights up one of the two lights which also illuminates little ....) and together with dark windows "privacy" gets to see little ... but luckily when you put back It activates the rear view camera which gives a picture well "lit ..." and then solve the problem
- The clutch in my off a bit "high" ... (ask if you can "turn down" slightly) ... however small thing ...


The consumption (especially in suburban driving) improved as and are now about 18.1 km / l ... I hope that further improvements still much better than what I had read on the forum ....


In short, for now I'm really satisfied !!!

 

 

A evo jedna slika kakav je metalik crveni:

 

016.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta kazu, sta kazu ? :D. Inace sad je kod mene 19,30, malo kasni ovaj sat gore...

Edited by statichawk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...