Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat 500X / Fiat 600

Recommended Posts

Cene za Fiat 500X u Srbiji

 

121775-fiat%20500x%206.jpg

 
Fiat 500X je dostupan u dve različite verzije sa dve različite duše – jedna je više ''velegradska'', dok je druga idealna za terenske uslove – sa ekonomičnim benzinskim i dizel motorima, tri tipa sistema prenosa – manuelni, 9-stepeni automatski i 6-stepeni automatski sa dvostrukim kvačilom – kao i sa pogonom na prednjim točkovima, na sva četiri točka ili sa prednjim pogonom sa ''Traction Plus'' sistemom.
 

fiat%20500x%2066.jpg

 
Model 500X dolazi u dve verzije: prva, u nivoima opreme Pop, Popstar, Lounge poseduje osoben, elegantan stil, sigurno će osvojiti mlade, dinamične i urbane kupce. S druge strane, druga verzija u Cross, Cross Plus nivoi opreme poseduju izgled i tehnologiju koji su karakterističniji za terenca i idelano je rešenje za one koji slobodno vreme vole da provode na otvorenom, ali ne žele da ostanu uskraćeni za jedinstveni stil modela Fiat 500. 
 
preuzeto sa - Auto Blog
 
CENOVNIK 500X City Look
CENOVNIK 500X Off-Road Look

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se mene tice, sacekacu polovnog 500x a :)

Sta bi "500" u nazivu tfebalo da mi govori??

A sto bi bilo sta trebao da ti govori?

Evo mene u Pečuju, ovde je Suzuki kao kod nas Fiat, rasprostranjen, jer imaju fabriku.

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hajde sad da povučemo paralelu sa Fiatom 500. Ko je očekivao da će se automobil od 3 ipo metra ikako prodavati za te pare. Najobičniji mali Fića kreće od cifre oko 13500e... To je cena koja duboko zalazi u više klase, i hajde sada to da poredimo. Kada je reč o kultnom nazivu ''500'', tu sva racionalna razmišljanja, poređenja, kalkulacije itd, padaju u vodu. Onaj koji uzima automobil koji u svom nazivu ima ''500'' taj jasno zna šta želi, i sigurno se neće dvoumiti između njega i nekog drugog modela, jer je to prosto neuporedivo. Činjenica je da 500x cilja na bogatiju klijentelu i to je tako...a mi možemo o cenama i poređenjima da pričamo do besvesti, ali to neće ništa promeniti.

Pa evo, moje pitanje se odnosilo na ovaj post. Ne vidim nista kultno u 500-tki, niti mi ista znaci, pa sam pitao da li bi trebalo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Morao sam negde ovo napisati pa mislim da je ovde pravo mesto za to.

Danas sam bacio oko na cene 500x i ostao sam zaprepašćen.

22.000e :nuke: i to solidan motor solidna oprema, ništa za istaknuti se.

Alo, FIAT za te pare ima da se kupi toliko dobrih automobila da ja ne znam kako su oni planirali prodaju.

Možda u Americi ili van pokpupe vlasnike ko ima para za bacati.

 

No comment na ovu cenu za ovaj automobil da ne kažem kakve mašine u tom segmentu mogu da se uzmu.

Nisan kaškai, honda CRV za 2k više, Mokka, i35 i sportage u full verziji.....Stvarno bih voleo da neko kupi sa foruma i da sedem u njega i da ga poteram par km i vidim šta je specijalno u vezi sa njim i da toliko košta.

:help:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za pare koliko kosta 500 ili npr Juke moze mnogo dobrih automobila da se kupi. Ja sam jednom prodavao juka, pogledalo ga je nekoliko muskaraca, probalo i odustajalo. prva zena koja je dosla dala je kaparu a da nje ni usla u njega zbog euforije i mogucnosti da kupi bas taj model. lifestyle automobili se ne kupuju raciom i tako ce uvek biti. Inace, Mokka nije bolja od 500X vec direktni konkurent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ocigledno su misljenja o ovom autu, tacnije njegovom pozicioniranju, prilicno oprecna. S razlogom, jer FIAT pokusava da se ubaci u klasu i cenovni rang u kome se nije oprobao i u kom su zaista daleko ozbiljniji igraci i marke u pitanju. Pogledajte konkurenciju za 500L i 500X, npr. Pri tom, po strani ostavljam izgled i dizajn koji su subjektivna kategorija.

Po meni je sve moguce, svako od nas ima neku svoju teoriju, a predvidjanja za 500X se provlace na vise mesta po forumu.

Licno jedva cekam da prodje neko vreme pa da pogledamo prodajne rezultate i vidimo ko je bio kakav vizionar :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

X ima ostriju konkurenciju od L i tu su kupci sezonski, tj krecu se od jednog novog modela do sledeceg. Juke npr nije bio vise toliko popularan kad se pojavio capture. Meni je X lepsi od konkurencije a to je u ovoj klasi najbitnije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat 5oo sa solidnim motorom i solidnom opremom je preko 15 000.

Znate li sta sve moze da se kupi za te pare?Moze garsonjera u nekom gradu iz unutrasnjosti :) Moze gomila drugih,vecih,jacih auta bla,bla

I ko ce jos za "pederski" autic da da tolike pare?

 

Uglavnom su opaske na cenu 5ooX-a slicne ;)

 

Koliko je novih Fiata 5oo prodato u Srbiji?

Koliko ih i sad vidjate po ulicama kao polovnjake stare skoro 10 godina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam bacio oko na cene 500x i ostao sam zaprepašćen.

22.000e :nuke: i to solidan motor solidna oprema, ništa za istaknuti se.

 

Po cenovniku koji je objavljen (eto gore linkova), za 22.390 ide 500X City sa najjačim benzincem u ponudi (140KS MultiAir2) za City verziju, i sa automatskim menjačem sa duplim kvačilom (ono što drugi proizvođači zovu DSG menjač), u srednjem paketu opreme Pop Star, koji obuhvata (između ostalog):

 

- ESP

- Tempomat

- Alu felne 17-ce sa gumama 215/55

- klima

- Stop&Start sistem

- Kožna ručica menjača

- Kožni multifunkcionalni volan

- Touchscreen 5.4 inča radio mp3 + bluetooth + USB + AUX, 6 zvučnika

- Maglenke sa praćenjem ugla skretanja

 

Npr. ovaj touchsreen je isti kao i onaj u najvećem paketu opreme Lounge. Ako uzmeš sve isto, ali osim DSG menjača staviš klasičan manuelac sa 6 brzina, isti auto (motor, paket opreme) košta 20.690 evra,

Zbog toga se ne bih složio da si uzeo za primer ''solidan motor i solidnu opremu'', ;) ono kao ''ništa za istaknuti se'' :) , nego si uzeo najjači benzinac još uparen sa DSG menjačem, i opremom koja obuhvata i alu 17-ce i najveći i najbolji mogući touchscreen, i svašta nešto još. ;)

 

Cene za Fiat 500X su potpuno uporedive sa ostalim modelima u klasi. 500X je najnoviji model od svih i on mora i zbog toga da bude sa cenom u vrhu segmenta kojem pripada. Nije valjda da neko misli da kao najnoviji model ipak treba da bude jeftiniji od npr. Opelovog auta u toj klasi... :)

Evo...dajte model nekog drugog proizvođača, dajte katalog da uporedimo cene i opremu.

 

------------------------------

 

Za 100 evra više, odnosno za 22.490 može da se kupi 500X Off Road, sa dizelom 1.6 od 120 konja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No comment na ovu cenu za ovaj automobil da ne kažem kakve mašine u tom segmentu mogu da se uzmu.

...sportage u full verziji...

 

Nisam bio lenj, otišao sam na sajt Kia da pogledam taj Sportage za malo preko 22.000, a da bude u full-u kako kažeš.

 

sportage.jpg

http://www.kia.rs/sportage/

 

Nema nijedan Sportage u rasponu od 22 do 23k evra. Ima (a da bude približno tome), za 21.490 evra, i za 23.750 evra.

 

Kia Sportage sa cenom od 21.490 evra:

- benzinac 1.6 sa 135 konja (neznatno slabiji od Fiatovog sa 140KS, ali sa malo većim troškom registracije i potrošnje jer je motor sa većom kubikažom).

- nema DSG, nego ima klasičan manuelni menjač (kod Fiata za 22.390 je DSG menjač)

- manuelna klima (kao kod 500X od 22.390 evra)

- koža na volanu i menjaču (isto kao i kod 500X City od 22.390).

- klasičan 2 Din Radio/CD/mp3 (kod Fiata je touchscreen sa dijagonalom 5.4 inča)

- sprej za probušenu gumu (kod Fata je ćopavac rezervni točak)

- 16-ce alu felne (kod Fiata 500X City za 22.390 evra su alu 17-ce)

- nema prednje maglenke (500x za 22.390 ima maglenke koje prate ugao skretanja)

- nema tempomat (500X City za 22.390 ima tempomat)

- nema MF volan (500X City ima multifunkcionalni volan za 22.390)

- ESP ima (ima i Fiat)

- ABS ima (ima i Fiat)

Ovo je Sportage daaaaleko od fulla. Evo, da pogledamo onaj skuplji Sportage, onaj za koji traže 23.750.

Dakle, 1.360 evra skuplji nego Fiat 500X City Pop Star sa 1.4 MultiAir2 benzincem od 140KS.

E, taj je ''dostigao'' 500X City u par aspekata po pitanju opreme, npr. i on ima sada alu 17-ce, i on ima prednje maglenke koje prate ugao skretanja, ima i tempomat, po pitanju klime je i prevazišao 500X jer nema manuelnu nego automatsku sa 2 zone...ali, iako je 1.360 evra skuplji ovaj Sportage, još uvek nema ćopavac nego i dalje samo onaj sprej umesto rezervnog točka, i dalje nema nikakav touchscreen, a kamoli da je veći od onog od 5.4 inča u Fiatu, i dalje nema DSG menjač, itd.

 

Inače, Sportage u fullu kao što si rekao, košta 36.990 evra. Ima 2.0 dizel motor.

Ta činjenica da onaj koji je stvarno full košta nepunih 37k evra jasno ukazuje da Sportage od 22k evra, za koji kažeš da je u fullu, to nikako ne može biti.

Kasnije ću tokom dana isto ovako pogledati i za ostale modele koje si nabrojao. Sad je već pola 4 ujutro, a Formula počinje u 8, treba malo i odspavati.  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni Sportage i 500X nikako nisu u istoj klasi.

 

500X doživljavam kao mini SUV, a Sportage kao SUV. I naravno uzeo bih radije 500X :)

 

Inače, ovaj Sportage od 17 000e je smešan. 1.6 u njemu troši 12-15l na autoputu i nikako ne ide.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mom kolegi su taj Sportage da liza oko 15 000e uz zamenu staro za novo i pre sajma. Izgleda da su prilično fleksibilni samo da bi što više prodali :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Morao sam negde ovo napisati pa mislim da je ovde pravo mesto za to.

Danas sam bacio oko na cene 500x i ostao sam zaprepašćen.

22.000e :nuke: i to solidan motor solidna oprema, ništa za istaknuti se.

Alo, FIAT za te pare ima da se kupi toliko dobrih automobila da ja ne znam kako su oni planirali prodaju.

Možda u Americi ili van pokpupe vlasnike ko ima para za bacati.

 

No comment na ovu cenu za ovaj automobil da ne kažem kakve mašine u tom segmentu mogu da se uzmu.

Nisan kaškai, honda CRV za 2k više, Mokka, i35 i sportage u full verziji.....Stvarno bih voleo da neko kupi sa foruma i da sedem u njega i da ga poteram par km i vidim šta je specijalno u vezi sa njim i da toliko košta.

:help:

 

A da li bi recimo uzeo Kiu Pro Ceed, Hyndaia i30, Ford Focusa itd(svi u ok opremi), ili bi uzeo Fiat-a 500 1.2 8v? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ova vaša teoretisanja ovde nemaju smisla jer ovaj auto puca na dublji džep a ne ko će više dobiti za svoje pare. Mene živo zanima kako će EU tržište reagovati na ovakvu promenu kursa Fiata, sa automobila koji su bili jeftini i poznati po sitnim gremlinima, zbog kojih su ih mnogi batalili, sad udaraju mnogo višlje

Share this post


Link to post
Share on other sites

A da li to što pucaju više znači da su se zaista rešili "sitnih" gremlina ili sve ovo ostaje na nivou na kom je i bilo samo je lepše zapakovano sa više opreme po većoj ceni?! A cena ne znači uvek kvalitet da se razumemo.

Iskreno meni se X uopšte ne sviđa, uopšte ne izaziva "vau" reakciju naročito što je posle 500 i 500L-a nekako već viđeno a ja to ne volim! (sve im bre liči jedno drugom)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa to je opste pravilo industrijskog dizajna,svidjalo se to nama ili ne.Kad se pronadje dobitna kombinacija iz nje se izvlaci maksimum.

Kad su auti u pitanju Audi je najbolji primer :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akcenat moje digresije je bio na ovom...

Mene živo zanima kako će EU tržište reagovati na ovakvu promenu kursa Fiata, sa automobila koji su bili jeftini i poznati po sitnim gremlinima, zbog kojih su ih mnogi batalili, sad udaraju mnogo višlje

A da li to što pucaju više znači da su se zaista rešili "sitnih" gremlina ili sve ovo ostaje na nivou na kom je i bilo samo je lepše zapakovano sa više opreme po većoj ceni?! A cena ne znači uvek kvalitet da se razumemo.

To šta se meni sviđa ili ne sviđa uopšte nije bitno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi je pokrenuo jedan trend koji su svi prihvatili (i oni retki koji nisu će verovatno ubrzo), koliko god prethodnih godina bili predmet podsmeha i sprdnje zbog toga... Zakucala mečka na svačija vrata

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Marko ja mislim da su kupci odlicno prihvatili Fiat 5oo i Fiat 5ooL,tako da ne sumnjam da ce i 5ooX,kao najbolji auto koji je Fiat ikad napravio,biti odlicno prihvacen ;)


Takodje mislim da broj prodatih primeraka ova dva automobila i njihove liderske pozicije po prodaji u klasama kojima pripadaju potvrdjuju njihov kvalitet i da su sumnje o gremlinima neosnovane :thumbup:

Edited by Dante Bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dante ti bre ko da jedeš Anjelijeve sendviče.  :laughing:  :laughing:  :laughing:

Fiat je sprdnja u evropi baš zbog svoje upornosti u fušeraju. Da bi izgradio ime i poverenje treba puno vremena da prođe. Da budeš uporan (sa puno para) i ozbiljan.

Audi je uradio šta je hteo , postao premium marka. Postao ime. Vorsprung durch technik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...