srdjos 1603 Posted May 19, 2015 Danas vid'o jednog crvenog na NS table a nije test vozilo a garant nije ni clan foruma Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted May 20, 2015 2.4 Tigershark Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted May 20, 2015 al ima sipku da drzi haubu Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 22, 2015 Špijunski video: Fiat 500X Abarth Očekuju se modifikovano sportsko ogibljenje, sportski izduvni sistem sa dve izduvne cevi, jače kočnice, alu točkovi od 19 inča, sportski enterijer, motor 1750 TBI 16v sa 240KS i pogon na sva četiri točka ------------------------------- Koliko sam skontao, lik misli da je ovo test auto budućeg Abarth 500X jer je video dupli izduv i 19-ce. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted May 22, 2015 a ovo je ustvari ful verzija 2.4 tigersharka? Quote Share this post Link to post Share on other sites
DinoG 7 Posted May 25, 2015 Jučer tražim nešto za gledati i taman u pravom trenutku prebacim na spot za ovu pjesmuna 2:07 u sporednoj ulozi pored Tom Hanksa se našao i 500X. Jako dobra reklama kad se uzme u obzir da je spot na youtubeu pregledan 50 milijuna puta Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1603 Posted May 27, 2015 Još jedan detalj pokupili od Nemaca, dugme za zaključavanje su prebacili na stranu suvozača, ispod komandi prozoraLogičnije rešenje nego da bude na sredini kabine Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted May 27, 2015 Sve kao i na Stilu. Nisam pratio za ranije modele. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1603 Posted May 27, 2015 Yup, u pravi si, pardon. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted May 27, 2015 Prvi put sam prosao pored jednog...Video sam ga u salonu, ali mislim da lepse izgleda na putu. Dosta lici na 500l... Iz daljine sam u prvom trenutku pomislio - kakva zanimljiva boja 500l-a! (nesto izmedju trule visnje i crvene)...onda sam primetio retrovizore i shvatio sta je... Tu smo negde po visini, naspram svih ostalih kola u okolini... Ne znam napamet da li je siri, ali deluje da jeste.Treca stvar koju sam primetio su crni blatobrani, a cetvrto - plavusu za volanom... I tu je doslo do prekida filma! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 11, 2015 - na testu su imali 1.6 MJet sa 120 KS- cena te verzije u Britaniji je ''za dlaku'' ispod 20k funti- sviđaju im se materijali u unutrašnjosti, prostranost napred, dobra sedišta- auto dobro ide, leži- Tiffu se ne dopada što brzinomer nije centralno postavljen, nego ulevo- kažu da je dizel motor nešto bučniji- parkirali ga pored Fiat 500 i pitali prolaznike da kažu šta misle. Svima se dopada, ali još važnije, svi su pogodili i raspon cene za 500X, tako da izgleda Britanci imaju više osećaja koliko nov auto tih gabarita treba da košta... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 26, 2015 TopSpeed uporedni test: Fiat 500X vs Jeep Renegade Iako se gotovo identičnim argumentima bore za naklonost kupaca, Fiat 500X i Jeep Renegade se obraćaju različitoj kategoriji vozača. Stilom i filozofijom bitno su različiti - Renegade je kompaktni krosover koji snažno podseća na izvorni Jeep Willys dok je 500X simpatičan urbani šarmer. Pogađate, oba modela imaju snažne argumente!Početak ovog uporednog testa asocirao me je na drevni Jin i Jang simbol, koji predstavlja jedinstvo suprotnosti i harmoniju različitosti. Upravo tako smo i posmatrali modele koje nam je nesebično ustupila Auto-kuća Stojanov iz Novog Sada, automobile koji su, mogu slobodno reći, tokom probne vožnje i fotografisanja, privukli mnogo radoznalih pogleda, ali i pitanja. To me nije previše iznenadilo, jer su i 500X i Renegade, zapravo, automobili koji su u trendu, predstavnici klase koje beleže sve veću popularnost. Zamišljeni kao globalni modeli, kako bi zadovoljili želje i potrebe širokog kruga kupaca, konstruktori su ponudili nekoliko različitih varijanti automobila, verzija pogona, menjača i motora. Vrline su već na prvi pogled evidentne, jer u kompaktnoj formi, i 500X, i Renegade nude povišenu karoseriju i položaj sedenja, bolju preglednost i sveopštu univerzalnost. Takođe, sve pomenuto dolazi u cenovnom rangu koji je i dalje veoma dobro odmeren, pogotovo za stanovnike zapadne Evrope, pa nema sumnje da će Jeepov ''odmetnik'' i nostalgični 500X biti pravi hit. No, krenimo redom…Epitet ''nostalgični'' upotrebio sam kao najsnažniji utisak prilikom susreta sa novitetom kompanije Fiat. Jednostavno, u pitanju je novi model koji se drži starih, dobrih dizajnerskih rešenja i trikova koje će prepoznati nešto iskusniji vozači, a zavoleti i mlađe generacije. Identifikacija sa gradskim modelom 500, kolokvijalno nazvanim ''novi fića'', i više je nego jasna! Bilo da je reč o formi prednjeg dela i obliku svetala, hromiranim lajsnama na zadnjem kraju karoserije, ili detaljima u unutrašnjosti poput panela u boji automobila, te retro ''kvakicama'', novi 500X nastavlja da na savremen način promoviše bogato automobilsko nasleđe. To je sigurna, možemo reći slobodno i najjača karta u špilu gospodina Marchionnea, jer je finalnom proizvodu gotovo nemoguće pronaći slabu tačku. Skladan i proporcionalan, Fiat 500X uživo zaista ostavlja jak utisak, i pre ulaska u enterijer. Pogotovo ako je i boja karoserije efektna. U oble, fluidne linije, odlično se uklopila i optika, s obzirom da se 500X proizvodi u dve verzije. Prvu karakterišu prepoznatljivi, elegantni stilski detalji, a predviđena je za dinamične urbane kupce. Druga verzija poseduje naglašeno terenski karakter i opremu, pa je optimalno rešenje za ljubitelje aktivnosti na otvorenom. Mi smo na raspolaganju imali „off-road“ optiku, koja doprinosi da 500X iz svakog ugla bude atraktivan. Pogotovo spreda, jer je to pozicija u koju je skladno uklopljen robustni stil, podsetnik da se 500X može voziti i van aslfalta. Ipak, tamo gde prestaje asfalt, tradicionalno gospodari kompanija Jeep. Iako deli platformu sa 500X, nastup verzije sa ''američkim pasošem'' je značajno drugačiji, ali, ipak, u mnogo čemu i sličan. I, to je ta kontradiktornost koja nas je pratila tokom čitavog testiranja, budući da su Renegade i 500X, takoreći, blizanci na istoj platformi. Već na prvi pogled, jasno je da se Renegade atraktivne narandžaste boje, izdvaja, i od porodične, ali i od kompletne konkurencije na tržištu. I dok se gotovo svi rivali opredeljuju za moderne linije i savremeni izgled, Renegade je ostao veran prošlosti i ''kutijastoj'' karoseriji. To je verovano rizična odluka, ali sudeći prema komentarima, Renegade je dizajnom pogodio u centar mete. Moćan izgled sa prepoznatljivim rešetkama maske hladnjaka, karakteristični farovi i branik sa integri-sanim svetlima za maglu odaju utisak terenca, iako on to u testiranoj 4×2 verziji, zapravo, i nije! Ipak, Renegade u Longitude opremi, uprkos dužini od 4.236 milimetara, Omaha narandžasti Jeep vizuelno dominira na putu. Nas je, zapravo, najviše fascinirala posvećenost detaljima, jer je to ''disciplina'' u kojoj su automobili pomenutog porekla bili nedovoljno konkurentni evropskim rivalima. To vreme je definitivno iza nas, pa je saradnja sa kompanijom Fiat doprinela da Renegade postane kompletan automobil, do detalja prilagođen, ne samo potrebama, već i emocijama kupaca. To je vidljivo naročito u enterijeru. Prostor namenjen putnicima je organizovan ergonomski veoma logično, pa se već nakon nameštanja pozicije sedenja, sve prirodno nastavlja. Kvalitet materijala je tema koju su automobilski novinari toliko puta apsolvirali, pogotovo kada je u pitanju brend Jeep. Ipak, dežurne kritičare ćemo ovom prilikom morati da razočaramo jer je Renegade izrađen veoma korektno i dobro, u skladu sa klasom i cenovnim rangom. Ono što je iznad proseka klase jeste posvećenost detaljima i autentičnost. Na gotovo svakoj slobodnoj površini, dizajneri su uklopili siluetu prednje maske, a meni se najviše svidelo rešenje rama zvučnika, narandžaste boje. Iznad multimedijalnog ekrana utisnuta je dekorativna oznaka ''Since 1941'', u presvlake je diskretno utisnuta reč Jeep, a na skali obrtomera se nalazi grafički ukras u stilu blatnjave fleke, kao omaž slavnoj tradiciji… Verujte nam na reč, mogli bismo da nabrajamo i dalje! Prostora na prednjim sedištima ima sasvim dovoljno i za duža putovanja, pogotovo jer je vožnja u novom Jeepu naglašeno udobna. Na zadnjoj klupi i putnici visine od 190 centimetara neće imati problem, iako ne treba porediti komfor sa limuzinama slične cenovne kategorije. Prtljažni prostor je pravilnog oblika, zapremine 351 litra.Sa druge strane, 500X prenosi mediteransku atmosferu do vozača i saputnika. Italijanski majstori stila doprineli su da, kao i u imenu, novi model zaista ima X-faktor. Prijatan je za boravak, sedišta su udobna i mekana, taman koliko bi i trebalo. Upravljač odlično ''leži'' u rukama, za najvišu ocenu Fiat bi ipak morao da jednostavnije reši raspored komandi na samom upravljaču. Estetski, kao što sam i pomenuo, 500X nastavlja po proverenom receptu, i tu, u pogledu kvaliteta odabranih materijala i samih spojeva, nema šta da se prigovori. Iako je to individualna odluka, komandna tabla koja dominira centralnim delom u atraktivnoj boji, svakako doprinosi da ambijent u kabini ne bude previše monoton i jednoličan. Zamerka se može uputiti i na adresu dijagonale centalnog ekrana, što je slučaj i kod Renegade-a. Budući da oba automobila vrlo jasno koketiraju sa ''lifestyle'' kupcima, više bi priličio darežljiviji prečnik displeja.Red je došao na najznačajniju oblast – samu vožnju! Iako se modeli kompanije Jeep u prošlosti nisu isticali naprednim voznim karakteristikama, dobra vest je da je u svakodnevnoj vožnji, Renegade odličan. Skoro kao da nije SUV – karoserija ima vrlo malo pomeranja i naginjanja u krivinama. Upravljač je dobro odmeren i zadovoljavajuće direktan za ovu klasu vozila, a lako je primetiti da je podvozje nešto kruće. Prenosni odnosi fino su podešeni, a i šestostepeni menjač je precizan, sa relativno kratkim hodovima. Prava stvar je ispod haube oba testirana modela. U pitanju je 1.6-litarski common-rail dizel, koji radi mirno i veoma je brz u odzivu na gas. Problem predstavlja akustika u obe kabine, jer od srednjih obrtaja kreće karakteristična ''muzika''. Ipak, on ima dovoljno obrtnog momenta pri nižim režimima, te je dovoljno elastičan da gotovo možete zaboraviti u kojem ste stepenu prenosa. Pomenuo sam da je i Fiat pokretao identični motor od 120 konja sa čak 320 Nm, koji je, kao i na primeru Renegade-a, potvrdio da je i te kako agilan. Jednostavno, reč je o najoptimalnijem izboru u odnosu ubrzanja, elastičnosti i potrošnje, ali i nabavne cene, budući da je na raspolaganju u oba kataloga i dvolitarski MultiJet sa devetostepenom automatikom. Pomenuću da je sa prednjim pogonom i ''Traction Plus'' sistemom, testirani 500X imao asistenciju pri vožnji van asfalta, koja je položila ispit na laganim off-road terenima Vojvodine. Na asfaltu, ipak, predlažemo opciju Sport, koja se aktivira na centralno postavljenom točkiću, kada se zaista oseti razlika u brzini odziva na komandu gasa, što je nekada verovatno i potreba, a češće opcija koja garantuje zabavniju vožnju Iako je granica između malog terenca i kompaktnog krosovera sve manje primetna, Jeep Renegade i Fiat 500X su najbolji dokaz da to, zapravom i nije od presudnog značaja, pogotovo vozačima koji će najveći deo vremena provesti u klasičnim gradskim uslovima. Drugima preostaje doplata za verziju sa pogonom na sva četiri točka. Suština je da, bilo da izaberete 500X ili da se opredelite za tabor kompaktnog Jeepa, nema pogrešne odluke. Oba automobila garantuju svestranost i pozitivnu upadljivost na domaćim putevima. Ako cena nije ograničavajući faktor, preporuka je vredan svakako odličan odnos elastičnosti i potrošnje savremenog dizel motora od 120 konja. Sve ostalo su nijanse i ukusi, a o tome, nikada nije zahvalno raspravljati… Uroš Popović/TopSpeedpreuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
Deda Jung 5 Posted July 3, 2015 U svetlu vesti da je robot ubio čoveka u Folksvagen fabrici, moramo imati strahopoštovanje prema njima. Zavirite u fabriku u Melfiju, na proizvodnu liniju Fiat 500X: Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted August 8, 2015 cudnog li bajsa i fine cure,a u pozadini ih gleda mocni 500x Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 11, 2015 Personalizovani Mopar Fiat 500X Mopar ne gubi vreme kada su u pitanju stilizovani 500X aksesoari, pogledajte šta sve novo nudi uz novi 500X. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 11, 2015 Ovako bi mogao da izgleda Fiat 500X Abarth Već je bilo reči o tome da bi Abarth u budućnosti trebalo da pripremi i sportsku verziju budućeg Fiata 124 Spider (razvijen inače u saradnji sa Mazdom), ali pojedini mediji se bave i Abarth varijantom crossovera 500X. Tako britanski magazin Auto Express piše da je jedna od opcija za proširenje Abarthove ponude i Fiat 500X Abarth, čiji eventualni izgled je prikazan na ovom renderu. Ako dobije zeleno svetlo, 500X Abarth bi trebalo da dobije agresivniji eksterijer, Abarth oznake, modifikovano sportsko ogibljenje, sportski izduvni sistem sa dve izduvne cevi, jače kočnice, veće alu točkove, sportski enterijer sa novim sedištima i volanom, motor 1750 TBI 16V sa oko 200 konja i (verovatno) pogon na sva četiri točka. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted August 14, 2015 SATA u Melfiu radi punom parom. Od moga stalnog izvora imam info da čim prestane proizvodnja Punta da će na drugu liniju vjerojatno ići 500X/Renegade. To vam je onda samo tamo kombinirani kapacitet od preko 400 tisuća. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted August 19, 2015 Samo ću reći, ima ovdje i pogrešnih podataka za dobavljače. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 517 Posted August 19, 2015 odlican ali trenutno skup,da je dizel tu oko 20000 na keca bih ga uzeo Quote Share this post Link to post Share on other sites