Jump to content
FAS Goran
SikterBre

Kuda ide ovaj svet?

Recommended Posts

A realno sta si trebao, motkom da ga isteras, to njegovo ponasanje samo govori da je lazov i bezobrazan, prvo je probao pa ako prodje, kad si mu dokazao nalozima, trebao je da se izvine i da pocrveni, ali ne on i dalje zeli sve za dzaba, to ie kao da hoce da ti ukrade nesto, lepo izbacis iza servisa po cenu da te pljuvao svim taksistima, ti znas da si ispravan i cao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sama rec taxista, svaka cast pojedincima, oni su uvek u pravu. Dokazao si svoje JA i pokazao mu u arhivi sve kako je odradjeno i kada, ali ne ipak je on u pravu i mora da bude tako ili da se crkne. Kao i kad udjes kod njih u auto a nemas sitne pare ti si kriv sto imas 1000 din a on nema kusur da ti vrati. Ko sto rece Kuvalja njegovo ponasanje je skroz nekorektno i govori da je lazov i bezobrazan. Ali ne, on oce sve da mu nadoknadis i cak si covek ispao dao mu ponudu koju retko ko od tvojih kolega bi to uradio. Ti si ispao covek al dzabe kad imas pun qrac cobanina na sve strane!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Menjao je jednu oprugu - kao prvo. Verovatno je mislio da nigde nije zapisano da li je u pitanju leva ili desna i verovatno je kroz tu cinjenicu hteo da promuva...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo bi trebali da uvedete stavku kod menjanja opruga i amortizera da se menja uvek u paru i da ako neko zeli samo jednu oprugu ili jedan amort to potpise da zeli na svoju odgovornost i cao djaci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1

A i on je stv som, kad sebe izlaze riziku menjanjem samo jedne opruge, kao i jednog amortizera... ja bar to gledam da uvek bude u paru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I to jos taksista... ne prelaze oni samo 30.000 godisnje - kod kucnih aparata garancija ne vazi za profesionalnu upotrebu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakav zakon? Posle 3 godine i milion kilometara po nasim putevima, opruga treba da bude u garanciji ? 

 

Da je pukla posle 3 dana, razumem, ali posle 3 godine ... mene bi bilo sramota da se pojavim kod majstora, osim ako nisam doneo drugu da mi zameni ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ja radim u ,mogu reći, jednom od najozbiljnijih servisu u Kragujevcu, i svakodnevno tu prodefiluje mnogo ljudi i mogu da kažem da je manje onih koji su fini i kulturni, od onih drugih. Imamo 7 stubnih dizalica i jednu za reglažu trapa i ljudi se verovatno vode logikom da mogu bez pitanja i dogovora sami da uđu i stanu gde im se hoće. Većina njih uleti unutra direktno, retko ko parkira ispred, pa da uđe da pita šta ga zanima i da li može i kada može. Sami sebe navode na dizalicu i redovno me to iznervira i obavezno ih premestim na drugu i onda krene ono "a šta fali ovde", ja kažem "ta dizalica je rezervisana za nešto drugo" i teram ih da se preparkiraju. Onda isto tako ne čekaju da ih neko navede, nego sami zaleću i uđu ukrivo, ili preteraju ili ugase auto ranije nego što treba, pa u tom slučaju sačekam da izađu iz auta, pa im tek onda kažem da trebaju da preparkiraju. Ima ih i koji se parkiraju na sred vrata, njih isto obavezno moram da opominjem za to. Jednostavno sa narodom je teško raditi. Što kaže moj šef pre neki dan, jer smo imali sličnu situaciju kao Goran "danas smo otkucali 200 računa, pa čudno bi bilo da nemamo bar jednu budalu koja će da zabeđuje".

Edited by SikterBre

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gorane iskreno ja mu ne bih ni toliko ponudio koliko si ti. Svaka tebi čast i mislim da tako i treba da se ponaša vlasnik jednog renomiranog servisa, ali ljudi su toliko bezoprazni i nevaspitani da ne treba ni pokušavati sa svima lepo. Ja ne bih ni gubio vreme više na osobu koja tako glupo pokuša da me prevari..

 

 

Inače, u vezi zaštite potrošača. Javili su mi se na tabletu mrtvi pikseli i to baš malo, skoro neprimetno.
Cimnem Tehnomaniju da ih pitam šta dalje i daju mi brojeve dva servisa da vidim sa njima da mi potvrde oštećenje i da mi daju novi tablet.

Pozovem prvi servis i kažu mi da oni ne rade uopšte Acer tablete.

U drugom mi neka devojčica priča kako je mrtvi piksel u stvari fizičko oštećenje. Kada sam je pitao da mi kaže kako se zove pa da pitam njenog šefa ko je učio da su mrtvi pikseli fizička oštećenja spušta mi slušalicu.

Znači sistem ako prođe prođe.

Čim budem imao vremena ima da odem do dotičnog servisa i tražim napismeno sa pečatom potvrdu da su mrtvi pikseli fizičko oštećenje pa da prosledim Acer-u. Cenim da bi za takvu nebulozu normalna firma trebala da im oduzme licencu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti verovatno to bolje znaš od mene, ali se neki proizvođači unapred zaštite sa brojem mrtvih piksela koji se tolerišu i koji ne podležu garanciji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam baš tačan broj, ali sada se to svodi na minimum.

Pre su imali takvu toleranciju da treba pola monitora da ti ne radi da bi ti priznali garanciju :laughing:

 

Inače, nije meni nikakav problem niti bih se ljutio da mi kažu da broj piksela koji meni ne radi ne podleže garanciji.

Ali kada mi kaže da je to fizičko oštećenje mislim da je sasvim normalno da pretim agencijama za zaštitu potrošača i tražim šefa jer očigledno pokušava da me napravi budalom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah tehnommanija, meni crkla kamera, ja pozovem, daju mi servis da pozovem, ok, pozovem servis, kazu oni vise nisu ovlasceni... Zovem ponovo tehnomaniju, kazem da ti nisu ovlasceni, daju mi drugi servis, zovem njih kazu oni nemaju delove nikakve za popravku... Zovem ponovo tehnomaniju, kaze da posaljem pa ce oni da odnesu u servis... Ja ipak posaljem prijatelju pa nek on odnese licno. Ok, prodje cini mi se dve nedelje, kazu ne moze da se popravi, mogu da izaberem nesto iz njihove ponude... Posto sam nasao neku drugu kameru na akciji, odlucim da uzmem kameru, memorijsku karticu i ostala tu jos koja stotina da isplate... Kazu oni mom prijatelju da to tako ne moze, pozove on mene, kaze oni kazu da oni nemaju tu kameru na akciji i da mogu da izaberem samo jednu od druge dve kamere koje imaju u ponudu koje su skuplje oko 50% od one koja mi se pokvarila i ne postoji drugi ishod, kao ni opcija da se daju pare. Kazem ja prijatelju da neka prenese njima da cu odmah pozvati inspekciju pa neka se dogovore oko toga zakon funkcionise, u roku od minut su isplatili celu svotu...

 

Ja nisam znao da se sme tako ulaziti u servise :laughing: Ja parkiram ispred kapije i odem do vrata radionice i cekam da me pozovu unutra :laughing: A idem samo u jedan servis i to jedan auspuh servis ciji je vlasnik moj poznanik :turned:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yugisha to je u finim servisima. Kod ovih "servisa" gde gledaju u pasulj da li uređaj radi ili je fizičko oštećenje ulazim i bez kucanja :laughing:

Gledaju da te zeznu kako god stignu.

Doduše meni nešto ni ne smetaju ovi pikseli, ali kada su bezobrazni moram malo da ih gnjavim :)

 

Kada smo kod prevaranata već 4 godine u Telenoru imam isti paket.

Pre 2 godine mi stiže poruka da je moj paket ukinut i da prelazim na bolji. Negde na dnu sitnim slovima piše i da je skuplji 300din.

Ja ih lepo pozovem i kažem im da mi ne trebaju dodatni minuti i poruke i da neću taj paket. Prvo mi pričaju da to ne može i da moram da uzmem dok im nisam objasnio šta piše u ugovoru pa su mi sputili cenu na vrednost starog.

 

Prođe 2 godine i pređem na taj "bolji" paket.

Pre 6 meseci ukinu i taj paket i uvedu identičan, 30din jeftiniji i sa Internetom. Pozovem ih da mi promene i kažu da mora lično jer se to nikada ne dešava da sami menjaju paket bez odobrenja.

 

Posle pola sata maltretiranja zamene mi paket.

Sledeći dan vidim da imam 500min manje i 1000 poruka mi fali. Pozovem da pitam zašto je to tako i kažu mi da se sve resetuje kada promenim paket.

 

Lepo kažem preko telefona da nema problema i pitam kada mogu da raskinem ugovor.

Nakon toga mi 3 puta šalju poruku "Posle vašeg kontakta sa Telnorom koliko je verovatno da biste predložili našu mrežu porodici i prijateljima"...

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta imaš s servisom, ostaviš u Tehnomaniji uzmeš potvrdu i čekaš da te obaveste u roku od 8 dana. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao sto .ik rece, tamo gde kupise tamo i odneses a sve ostalo je njihova duznost, a to da ces da ubrzas je samo njihova fora da skini brigu i cimanje sa sebe, oni uzeli lovu i ne zajebavaju se garancijama zato sto svima bace istu pricu, a ovako dodjes kazes izvolte gospodo, daj te mi potvrdu, ocekujem da ce te me u zakonskom roku obavestiti o situaciji, i dovidjenja prijatno. Pa da vidis oce li se zajebavati, a za to sto su ti rekli da su fizicka ostecenja trazi da ti daju napismeno i overeno da mozes da se pohvalis inspekciji, zastupniku........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...