skile86 539 Posted June 7, 2013 Probacu opet, pa javljam rezultat. Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted June 14, 2013 (edited) Probao opet i sad je malo bolje. Izgubila se zamucenost farova, ali ne mogu da se resim ogrebotina. Da li je moguce da su toliko duboke ili su mozda sa unutrasnje strane, ko ce ga znati. Ne znam da li smem da koristim grublju smirglu od 500? Edited June 14, 2013 by Skile Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted June 14, 2013 (edited) Moj cale je na mk2a ribao farove sa pastom za zube, pa sa pastom za poliranje i na kraju kupio bezbojni lak, prespricao i dobio je ok rezultat. Za moje standarde to je lose, ali za njega je odlicno jer farovi nisu vise musavi, providni su i na prvi pogled se ne primecuje. Inace posle poliranja su i dalje bili musavi, plastika hrapava i ispucala, matirala. Lak je to ublazio, tj, otklonio, ali kakvo je prelamanje svetla to ne znam.Moji su da cuknem u drvo jos uvek odlicni! Edited June 14, 2013 by milan-jtd Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted June 14, 2013 Hteo sam i ja da prespricam farove bezbojnim lakom, ali mi u farbari rekose da je to kratkorocno resenje, i da ce farovi opet pozuteti zbog grejanja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted June 15, 2013 A neki lak otporan na temperature? Mada ne verujem da je i taj tako loš, ipak ide na karoseriju koja treba da trpi od -30 do +50 i više..A i teško da sijalice nešto mnogo greju Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted June 16, 2013 Probao opet i sad je malo bolje. Izgubila se zamucenost farova, ali ne mogu da se resim ogrebotina. Da li je moguce da su toliko duboke ili su mozda sa unutrasnje strane, ko ce ga znati. Ne znam da li smem da koristim grublju smirglu od 500? u sustini mozes ti i da se vratis na p150 ali je bitno da odatle krenes redom sa finijim smirglama, i to preskaces po 1 do 2 granulacije.npr: 150,220,320,400,600,800,1200,1500,2000,2500, ako nadjes 3000 vodenu utoliko bolje. Ljudi najvise grese kad koriste recimo 220 pa skoce na 600, tu em sto se ubijes smirglajuci i potrosis kilo smirgle, em je rezultat nikakav (vide se krupni risevi).Dakle, najbolje bi bilo da neko strucniji proceni koliko su ti risevi duboki pa da se vidi od koje granulacije da se krene... ali recimo da krenes od p600 pa na gore, verovatno ces dobiti idealno glatku povrsinu spremnu za poliranje Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted June 16, 2013 @igor Sta znam, mislim da i ako opet pozute necu mnogo izgubiti. A sto se tice grejanja sijalaica, meni je far solidno vruc posle malo duze voznje.@ sashicus Hvala na savetu. Smislicu vec nesto. :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted June 16, 2013 Mene ne brine mnogo temperatura. Teško da može neku veliku da dostigne sijalica. Ono što me više zanima je šta bi se deislo sa snopom svetlosti posle lakiranja i da li bi i dalje bio savršen ukoliko se slučajno negde nanese više laka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted June 17, 2013 To i mene zanima. Mislim da bi far na oko izgledao lepo, ali... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neomckane 2 Posted August 19, 2013 (edited) Konacno sam i ja poradio na mojim farovima. Bili su poprilicno gadni. Jedan je ceo matirao, pozuteo, dok je kod drugog ona zastitna folija bila delimicno oljustena.Mnogo vode, smirgla 600, 1000, 2000, polir pasta, i evo rezultata: S'obzirom da nisam imao nikakvu masinu za poliranje vec sam sve radio rucno, poprilicno sam zadovoljan kako je ispalo na kraju.Planiram jos jednom da predjem sa 2000, jos jednom da ispoliram, i onda da nalepim zastitnu foliju preko. Paaa, je l' zna neko gde kupiti tu zastitnu foliju za farove, koju, i koliko kosta? ..i da, znam da su mi i zmigavci usrani, ali time cu se pozabaviti nekom drugom prilikom Edited August 19, 2013 by neomckane Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted August 19, 2013 Kupujem prodajem, kupindo, polovni aut....,xenoncarbon.... Sad ih ima i gde i koliko hoces. Samo na lybrin far je umeće zalepiti foliju, zato uzmi malo vise. Bar za 3fara Quote Share this post Link to post Share on other sites
drazen2410 0 Posted August 20, 2013 Ne znam jel do mene, al sam se pošteno nasmijao čitajući ovu temu. Još prije koji tjedan sam čitao ovdje na forumu i odradio 'vraćanje sjaja' lajsnama na svom stilu sa KREMOM ZA CIPELE. Pa sam čistio onu gumu sa dugmića od klime i playera sa PERMETALOM - sredstvo za čišćenje masnoće sa pećnica. Pa čitam ovu temu, momak je sredio farove sa PASTOM ZA ZUBE Sada treba nanijeti LAK ZA KOSUšta reći nego hahahahah, šta sve nećemo smisliti da sredimo 'ljubimce' Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted August 20, 2013 Svakako je bolja i trajnija opcija dati 50e po faru da se sve to lepo ubaci u rernu, otvori i očisti iznutra, a posle toga ispolira i opet zaštiti i da bude far kao nov. Ali mislim da se retko ko od nas odlučuje da da 100e za poliranje farova kada su zamenski po komadu oko 60e čini mi se i onda dolaze na red te metode pomoću štapa i kanapa ili paste i četkice Ovo sa pastom je kod mene pomoglo, ali farovi nisu bili loši. Imali su minijaturne riseve i imaju ih i sad, jedino što je otišlo je nešto nalik kamencu što je bilo po površini farova i ja sam jako zadovoljan zbog toga s obzirom na odnos uloženo/dobijeno. A te meode sa lakom i kremom za cipele još nisam stigao da probam Quote Share this post Link to post Share on other sites
steva1987 0 Posted December 20, 2013 (edited) Ja sam danas polirao za obicnom pastom koju koristimo za pranja zuba.1.Prvo sam obrisao far sa MER-om .http://online.idea.rs/images/products/506/506009275l.gif2.Naneo pastu.3.Sacekao 10min.4.Sa MER-om obrisao far. Da li ima neke razlike?pozzzz Edited December 20, 2013 by steva1987 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted December 20, 2013 Ja mislim da je to kao novo . Salim se malo. Ne mogu bas najbolje da vidim jer sam usao preko mob.ali izgleda mi kao da je bolje nego pre! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted December 20, 2013 Trebao si iz istog ugla da slikas, a i nije poenta obrisati sa merom pastu koju si naneo, nego je utrljavati kruzno pa posle isprati far, ali sve to ide dosta lose rucno i sa pastama za zube. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted December 20, 2013 A evo kako se to radi pravilnom metodom, P1000, P2000 (nekad krenem i grubljom, zavisi od stanja, nekad radim i P1500 između, a nekad i P3000 na kraju, sve zavisi), pa nakon toga mašinski 3M Fast Cut, pa ExtraFine+UltraFina kombinacija i na kraju kvalitetan vosak za zaštitu: Lybra pre i posle: Stilo pre i posle (njih imam jedno 20 urađenih sigurno, na ove slike sam naleteo u folderu): Stilo maglenka pre i posle: Stilo štopaljka pre i posle: A6 pre i posle: Imam još brdo materijala, pojma nemam gde su mi razbacane slike, nije ni bitno, poenta je, kada se ovako uradi far/štop/štagod, neće posle nekog vremena ponovo da počne da matira. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted December 20, 2013 ^rastura Quote Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted December 21, 2013 pogotova ova razlika na lancia-i je bas drasticna Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20048 Posted December 21, 2013 Je l' kod Lancie spoljni deo fara plastika ili staklo ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted December 23, 2013 Ja sam na Fiesti pokušao sa pastom, i razultati su bili nikakvi. Toliko je taj zaštitni sloj požuteo, i debeo je, da nije bilo šanse da se skine sa pastom. Ruke su mi otpale, ali ne vredi. Onda sam probao sa polir pastom, neka što mi je bila pri ruci, Sonax. Uzeo sam i nastavak za bušilicu sa polir četkom, i onda u nekoliko prolaza svaki far obrađivao. Mukotrpno, sa vidnim rezultatima, ali nedovoljno dobrim i dalje. Šta više, posle nekog vremena, situacija se opet pogoršava. Sledeći potez je da se to odradi kako treba. Zanima me gde mogu da nađem šmirglu kružnog oblika (da mogu da stavim na nastavak) u tako sitnoj granulaciji? U nekim ''uradi sam'' radnjama, nisam uspeo da nađem sa tako sitnim granulacijama... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted December 23, 2013 Što bi šmirglao to mašinski? Ručno ti treba 10-15 minuta po faru, radi napred-nazad i to samo u jednom smeru ceo far, a poliraj mašinski. Skoro da nema nikakve šanse da ne upropastiš far mašinskim šmirglanjem mašinom koja nije predviđena za to. Samo pratite uputstva data u ovom klipu i nema zime: Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted December 23, 2013 Pa da, u pravu si... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted December 24, 2013 Da iskoristim temu ! Jel zna neko gde mogu da narucim onu krpu sto ide na masinu za poliranje? Nigde ne mogu da nadjem. Imam masinu za poliranje ali onu vecu ne onu malu kao slajferica. Poceo da poliram farove i cvrc nesto zeznem i ode krpica a far osta ne ispoliran Valjalo bi da mi da neko br.ako zna gde to ima da se naruci! Quote Share this post Link to post Share on other sites