Jump to content
FAS Goran
igor0511

Sređivanje farova u 10 minuta / Poliranje farova

Recommended Posts

Probao opet i sad je malo bolje. Izgubila se zamucenost farova, ali ne mogu da se resim ogrebotina. Da li je moguce da su toliko duboke ili su mozda sa unutrasnje strane, ko ce ga znati. Ne znam da li smem da koristim grublju smirglu od 500?

Edited by Skile

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj cale je na mk2a ribao farove sa pastom za zube, pa sa pastom za poliranje i na kraju kupio bezbojni lak, prespricao i dobio je ok rezultat. Za moje standarde to je lose, ali za njega je odlicno jer farovi nisu vise musavi, providni su i na prvi pogled se ne primecuje. Inace posle poliranja su i dalje bili musavi, plastika hrapava i ispucala, matirala. Lak je to ublazio, tj, otklonio, ali kakvo je prelamanje svetla to ne znam.

Moji su da cuknem u drvo jos uvek odlicni!

Edited by milan-jtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hteo sam i ja da prespricam farove bezbojnim lakom, ali mi u farbari rekose da je to kratkorocno resenje, i da ce farovi opet pozuteti zbog grejanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A neki lak otporan  na temperature? Mada ne verujem da je i taj tako loš, ipak ide na karoseriju koja treba da trpi od -30 do +50 i više..A i teško da sijalice nešto mnogo greju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probao opet i sad je malo bolje. Izgubila se zamucenost farova, ali ne mogu da se resim ogrebotina. Da li je moguce da su toliko duboke ili su mozda sa unutrasnje strane, ko ce ga znati. Ne znam da li smem da koristim grublju smirglu od 500?

 

u sustini mozes ti i da se vratis na p150 ali je bitno da odatle krenes redom sa finijim smirglama, i to preskaces po 1 do 2 granulacije.

npr: 150,220,320,400,600,800,1200,1500,2000,2500, ako nadjes 3000 vodenu utoliko bolje. Ljudi najvise grese kad koriste recimo 220 pa skoce na 600, tu em sto se ubijes smirglajuci i potrosis kilo smirgle, em je rezultat nikakav (vide se krupni risevi).

Dakle, najbolje bi bilo da neko strucniji proceni koliko su ti risevi duboki pa da se vidi od koje granulacije da se krene... ali recimo da krenes od p600 pa na gore, verovatno ces dobiti idealno glatku povrsinu spremnu za poliranje ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@igor   Sta znam, mislim da i ako opet pozute necu mnogo izgubiti. A sto se tice grejanja sijalaica, meni je far solidno vruc posle malo duze voznje.

@ sashicus   Hvala na savetu. Smislicu vec nesto. :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene ne brine mnogo temperatura. Teško da može neku veliku da dostigne sijalica. Ono što me više zanima je šta bi se deislo sa snopom svetlosti posle lakiranja i da li bi i dalje bio savršen ukoliko se slučajno negde nanese više laka. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konacno sam i ja poradio na mojim farovima. Bili su poprilicno gadni. Jedan je ceo matirao, pozuteo, dok je kod drugog ona zastitna folija bila delimicno oljustena.

Mnogo vode, smirgla 600, 1000, 2000, polir pasta, i evo rezultata:

 

image.jpg image.jpg

image.jpg image.jpg

 

S'obzirom da nisam imao nikakvu masinu za poliranje vec sam sve radio rucno, poprilicno sam zadovoljan kako je ispalo na kraju.

Planiram jos jednom da predjem sa 2000, jos jednom da ispoliram, i onda da nalepim zastitnu foliju preko.

 

Paaa, je l' zna neko gde kupiti tu zastitnu foliju za farove, koju, i koliko kosta? :)

 

..i da, znam da su mi i zmigavci usrani, ali time cu se pozabaviti nekom drugom prilikom :D

Edited by neomckane

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam jel do mene, al sam se pošteno nasmijao čitajući ovu temu.

 

Još prije koji tjedan sam čitao ovdje na forumu i odradio 'vraćanje sjaja' lajsnama na svom stilu sa KREMOM ZA CIPELE. Pa sam čistio onu gumu sa dugmića od klime i playera sa PERMETALOM - sredstvo za čišćenje masnoće sa pećnica. Pa čitam ovu temu, momak je sredio farove sa PASTOM ZA ZUBE

 

Sada treba nanijeti LAK ZA KOSU

šta reći nego hahahahah, šta sve nećemo smisliti da sredimo 'ljubimce'

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svakako je bolja  i trajnija opcija dati 50e po faru da se sve to lepo ubaci u rernu, otvori i očisti iznutra, a posle toga ispolira i opet zaštiti i da bude far kao nov. Ali mislim da se retko ko od nas odlučuje da da 100e za poliranje farova kada su zamenski po komadu oko 60e čini mi se i onda dolaze na red te metode pomoću štapa i kanapa ili paste i četkice :)

 

Ovo sa pastom je kod mene pomoglo, ali farovi nisu bili loši. Imali su minijaturne riseve i imaju ih i sad, jedino što je otišlo je nešto nalik kamencu što je bilo po površini farova i ja sam jako zadovoljan zbog toga  s obzirom na odnos uloženo/dobijeno.

 

A te meode sa lakom i kremom za cipele još nisam stigao da probam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebao si iz istog ugla da slikas, a i nije poenta obrisati sa merom pastu koju si naneo, nego je utrljavati kruzno pa posle isprati far, ali sve to ide dosta lose rucno i sa pastama za zube.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A evo kako se to radi pravilnom metodom, P1000, P2000 (nekad krenem i grubljom, zavisi od stanja, nekad radim i P1500 između, a nekad i P3000 na kraju, sve zavisi), pa nakon toga mašinski 3M Fast Cut, pa ExtraFine+UltraFina kombinacija i na kraju kvalitetan vosak za zaštitu:

 

Lybra pre i posle: 

 

Camera_ZOOM_20130809173402997.jpg Camera_ZOOM_20130809184950256.jpg
 
Stilo pre i posle (njih imam jedno 20 urađenih sigurno, na ove slike sam naleteo u folderu):
 
Camera_ZOOM_20130811163016720.jpg Camera_ZOOM_20130811175638230.jpg
 
Stilo maglenka pre i posle:
 
IMG_20130717_174300.jpg IMG_20130717_175048.jpg
 
Stilo štopaljka pre i posle:
 
IMG_20130717_181543.jpg IMG_20130717_181544.jpg
 
A6 pre i posle:
 
IMG_20130717_191055.jpg IMG_20130717_191056.jpg
 
Imam još brdo materijala, pojma nemam gde su mi razbacane slike, nije ni bitno, poenta je, kada se ovako uradi far/štop/štagod, neće posle nekog vremena ponovo da počne da matira.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je l' kod Lancie spoljni deo fara plastika ili staklo ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam na Fiesti pokušao sa pastom, i razultati su bili nikakvi. Toliko je taj zaštitni sloj požuteo, i debeo je, da nije bilo šanse da se skine sa pastom. Ruke su mi otpale, ali ne vredi. Onda sam probao sa polir pastom, neka što mi je bila pri ruci, Sonax. Uzeo sam i nastavak za bušilicu sa polir četkom, i onda u nekoliko prolaza svaki far obrađivao. Mukotrpno, sa vidnim rezultatima, ali nedovoljno dobrim i dalje. Šta više, posle nekog vremena, situacija se opet pogoršava. 

 

Sledeći potez je da se to odradi kako treba. Zanima me gde mogu da nađem šmirglu kružnog oblika (da mogu da stavim na nastavak) u tako sitnoj granulaciji? U nekim ''uradi sam'' radnjama, nisam uspeo da nađem sa tako sitnim granulacijama...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što bi šmirglao to mašinski? Ručno ti treba 10-15 minuta po faru, radi napred-nazad i to samo u jednom smeru ceo far, a poliraj mašinski. Skoro da nema nikakve šanse da ne upropastiš far mašinskim šmirglanjem mašinom koja nije predviđena za to.

 

Samo pratite uputstva data u ovom klipu i nema zime:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da iskoristim temu :)! Jel zna neko gde mogu da narucim onu krpu sto ide na masinu za poliranje? Nigde ne mogu da nadjem. Imam masinu za poliranje ali onu vecu ne onu malu kao slajferica. Poceo da poliram farove i cvrc nesto zeznem i ode krpica a far osta ne ispoliran :)

Valjalo bi da mi da neko br.ako zna gde to ima da se naruci! :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...