Milutinac 5906 Posted December 12, 2017 4 poslednja posta prebacena iz "Lepi i zanimljivi oglasi" ovde... Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted December 12, 2017 Da li ovi ljudi mogu nekako da naplate štetu ako nemaju kasko? Na primer se zna koji se auto prvi zapalio da li bi njegovo osiguranje pokrilo štetu na druga dva? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Grafit 1072 Posted December 14, 2017 On 12/12/2017 at 9:09 AM, shomispc said: Da li ovi ljudi mogu nekako da naplate štetu ako nemaju kasko? Na primer se zna koji se auto prvi zapalio da li bi njegovo osiguranje pokrilo štetu na druga dva? Ja se baš razmišljao da ugovorim kasko za moj Bravo II, sad ću to definitivno uraditi, pa ću pitati za ovakvu situaciju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted December 14, 2017 Bez kaska (samo sa osnovnim osiguranjem od autoodgovornosti), cisto sumnjam da imaju bilo kakvu mogucnost nadoknade. Seti se pa dopisi ako te ne bude mrzelo, bas me zivo zanima... 1 Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted December 15, 2017 Ja kad sam se raspitivao za kasko, cenili su mi oko 300e godisnje sa svim nekim mogucim popustima.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted December 15, 2017 Iz Kikinde, kompletno sređenSent from my SM-G930F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
maximus80 4 Posted December 16, 2017 To me podsjetilo na ovaj primjerak. Slikano dok sam jos parkticki zivio u Novom Sadu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Grafit 1072 Posted January 7, 2018 (edited) On 12/14/2017 at 10:38 PM, Ivan said: Bez kaska (samo sa osnovnim osiguranjem od autoodgovornosti), cisto sumnjam da imaju bilo kakvu mogucnost nadoknade. Seti se pa dopisi ako te ne bude mrzelo, bas me zivo zanima... Evo, pre neki dan sam uzeo kasko za moj Bravo II 1,9MJ (2007). Kod DDOR-a Novi Sad. Ugovoreni osnovni kasko rizici: saobraćajni rizici, požarni rizici , prirodni rizici, vandalizam, ostali kasko rizici Dopunski kasko rizici: dopunski rizik krađe vozila. Delimično kasko osig: lom stakla, tj. osigurana stakla. Popust za vozački staž preko 15 godina. 5% učešća u šteti. Procena vrednosti vozila 3.500 evra. Ukupno: 22.700 dinara - keš. Usput smo pomenuli i ovu paljevinu automobila. Otprilike/nezvanično: MUP je konstatovao da je u pitanju samozapaljenje koje se proširilo na druge automobile, tako da nema potrage za počiniocem. Tako da se ovi bez kaska ne nadaju bilo kakvoj nadoknadi od osiguranja. Eventualno mogu privatno tužiti ovog čiji se automobil prvi zapalio da im nadoknadi štetu. P.S. Nema više opcije da ti na onom obaveznom osiguranju stoji štriklirano i osiguranje stakala, već se osiguranje stakala radi posebnom polisom ili ovako dodaje uz kasko. Edited January 7, 2018 by Grafit Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted January 11, 2018 (edited) BMW M3 koji je dva puta osvajao sampionat u BTCC koji slavi 60 godina postojanja,a tu je i Volvo 850 u karavan verziji koji je isto ucestvovao u tom sampionatu Edited January 11, 2018 by silenci Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted January 11, 2018 Volvo na netu ima vise slika na 2 nego na 4 tocka 1 YUgisa reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted January 11, 2018 haha al dobro izgleda,neobicno,karavan,trkacki auto,280 konja,vala onda moze i fiat da napravi trkacki 500lza SP klasu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted January 19, 2018 Neki dan je pronađena karoserija Škode Fabije R5 negde u Grčkoj. Pretpostavlja se da se radi o automobilu koji je prošle godine na Acropolisu bio ukraden iz hotela... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted January 29, 2018 (edited) @Dezurni - Koristim priliku dok si jos tu da te pozdravim i ovim slikovnim putem Edited January 29, 2018 by Milutin-NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted January 29, 2018 Poyy 2 Axic and PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted January 29, 2018 46 minutes ago, Dezurni said: Poyy Aha, vidim da si dodao sliku kasnije. E da ti pokazem...znas kakav kazu da je pogled iz tog mercedesa...ovakav POYIC Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted January 29, 2018 Misliš kad ga stiže za ceo krug??? Slažem se kolega 1 Marko Topola reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted January 29, 2018 Jedine koje ja znam da su ispred Alfe: Oprostite mi Alfisti, bilo je jace od mene... 2 Dezurni and Milutinac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 2, 2018 Ovako je izgledao prvi Suzukijev automobil Iako je počela sa radom još 1909, kompanija Suzuki u prvih pola veka nije se dovodila u vezu sa automobilima. Kompaniju Suzuki osnovao je početkom 20. veka Mičio Suzuki, kao fabriku za proizvodnju tekstilnih razboja. Iako je Suzuki poslovao sa uspehom zahvaljujući dinamičnom razvoju tekstine industrije i novom tipu razboja koji je kompanija konstruisala i izvozila širom sveta, Mičio Suzuki želeo je da proširi svoj biznis i na druge delatnosti. Procenio je da će auto-industrija, koja je između dva svetska rata beležila značajan rast, doživeti još veću ekspanziju u narednim decenijama, pa je 1937. započeo razvoj sopstvenog automobila. U naporima da konstruiše motorno putničko vozilo prekinuo ga je Drugi svetski rat, a automobil je u fokus kompanije ponovo došao tek u 1950-tim godinama, nakon što je Suzuki već započeo da izrađuje motocikle. Kao rezultat želje da japanskom tržištu ponudi sopstveni model automobila, Suzuki je 1955. lansirao Suzulight. Ipak, ti prvi automobili nisu nosili oznaku Suzuki, sve do 1965. i pojave modela Suzuki Front 800, već su svi bili poznati samo pod nazivom Suzulight. Prvi Suzulight bio je mali, lagan i jeftin za održavanje i postavio je temelje za buduće Suzuki automobile, a kompanija je kasnije postala poznata kao specijalista za proizvodnju malih putničkih vozila. Prvi Suzuki imao je dužinu 2.990 mm, širinu svega 1.295 mm i visinu od 1.400 mm, dok masa praznog vozila nije prelazila 500 kg. Konstruisan da bude lak za vožnju i održavanje, ali i jeftin na tržištu, Suzulight je za pogon koristio dvotaktni, dvocilindarski motor zapremine 360 ccm, koji je proizvodio 16 konjskih snaga. U početku je mesečno izrađivano svega 3-4 automobila, a 1956. mesečna proizvodnja dostigla je 30 jedinica.Pretpostavlja se da je do danas sačuvano svega par originalnih Suzulight automobila, od kojih se jedan čuva u Suzukijevom muzeju u gradu Hamamacu, u Japanu. Šest decenija posle ulaska u automobilsku industriju, Suzuki je izrastao u globalnog proizvođača motronih vozila u čijim se fabrikama godišnje napravi preko 3 miliona automobila. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 5, 2018 Mazda Miata iz 97. godine uznemirujuće podseća na klasični Mustang model Roršahov test omogućuje psihoanalitičarima da testiraju emocionalno funkcionalisanje i karakteristike ličnosti subjekta. Psiholog prikazuje svojim ispitanicima inkblot karte i pita ih šta trenutno vide na njima. Ovo je 1997. Mazda MX-5 Miata nedavno predstavljen na jednom javnom aukcijskom događaju i dolazi kao ekvivalent Roršahovog testa. Svako ko pogleda ovaj automobil, na prvi pogled videće očiglednu Ford Mustang jedinicu iz šezdesetih godina prošlog veka. Možda ne baš primerak u najboljem stanju, ali definitivno nešto što izgleda kao Mustang te generacije. Neko će verovatno gledati u točkove, naslone za glavu, drveni upravljač i cifre performansi, koje će konačno predstaviti realnost i to da se ovde zapravo radi o Mazda MX-5 modelu. Međutim, istina je u tome da je vlasnik ovog automobila odlučio da Miata model iz 1997. godine pretvori u Ford Mustang. U prošlosti smo videli dosta ovakvih primera, koji su Miata liniju pretvorile u neku od klasičnih mašina, ali ovaj posebni model je itakako zbunjujuć. Ovo nije prvi put da vidimo Mazda automobil kako pozira kao Mustang, jer je jedan ljubitelj ove linije, zajedno sa tjunerom Bilom Karnesom, kompletirao sličan projekat pre nešto više od deset godina. Iako se mi možemo smejati ideji koja stoji iza sličnih frankenmobila, ovakav postupak ipak pruža priliku svim zaljubljenicima u klasike da dobiju svoj model bez potrebe za prodajom kuće ili bubrega. Dok je eksterijer čist Mustang, motor je i dalje matična NA jedinica iz modela Miata. Ovaj agregat poseduje 130 ks i 1.8 litara zapremine zajedno sa četiri cilindra, tako da automobil ne poseduje onaj prepoznatljivi V8 urlik klasičnih ponija. Enterijer je još jedna stavka koja odaje da je ovde reč o regularnom Miata modelu, osim dodatka nekoliko kožnih presvlaka za sedišta. Sigurnosni kavez i mekani krov takođe poseduju Mazda specifikacije, dok tanke gume daleko više pristaju Miati nego klasičnom Mustang automobilu. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8386 Posted February 9, 2018 .Sent from my 3310 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted February 9, 2018 U gedoru sa sve ovim felnicama lagano... Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8386 Posted February 9, 2018 Ondak prebacite cenjeni koleza Sent from my 3310 Quote Share this post Link to post Share on other sites