Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Za onog BMW-a vredi taman toliko da mu daš da okrene jedan krug do Intera i nazad... dobije gratis BusPlus karticu sa uplaćene dve vožnje, taman da stigne kući! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bane u kakvom ti je stanju egr?

 

Meni se ulje baš dugo sija od kad sam egr zatvorio.

 

A što se potrošnje tiče 200ml na 10 000km je ništa. Pa pogledajte kolege za benzincima. Na 3-4000km ode po pola litre na novim motorima.

 

A i ko zna da li tu turbina troši, curi na nekom dihtungu ili ko zna kako izlazi.

 

Pre 10ak dana sam bas pricao sa kolegom joshiem o EGR-u posto je on svoj zatvarao. biiip li ga zasto sam ja mislio da je meni EGR zatvoren. Danas sam bas pogledao ne vidi se plocica. Tako da planiram i ja da ga zatvorim, a i ko zna u kakvom je stanju. Ima verovatno puno crnih go*ana u njemu :D

 

Moj rodja iz Aleksinca je na velikom servisu cistio EGR i par meseci posle toga je primetio da mu bas puno dimi kad nagazi gas (isti motor kao moj) i otiso kod majstora, prijatelj neki njegov. Jedna dizna je bila losa a EGR zapusen toliko da je samo cigara mogla da se provuce kroz rupicu :D To su njegove reci

 

Je l' realno to za 6-7 meseci koliko je proslo od poslednjeg ciscenja EGR-a?

Moj kod mene nije ciscen nikad, verovatno ni pre mene ko zna koliko... :D

 

Sto se tice ulja, na slici ispod sam oznacio gde sam ga do sada vidjao :)

CAM00062.jpg

 

Ovo crevo napred sam pre 10ak dana slucajno pipnuo sa donje strane i video da je masno od ulja, obrisao sam i za sada je i dalje suvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam prešao 1000km od zatvaranja EGR-a.

Nikakvih dimova nema i auto bolje vuče.

Baš mi je Igor rekao da će biti razlike u ubrzanjima plilikom preticanja.

Auto sada u 5 mnogo prirodnije ide do 140 i bez mučenja. Na 140 kada udarim po gasu bez razmišljanja i dalje ubrzava.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam samo sta vise cekas ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juce sam tek video da nije zatvoren, ne znam zasto sam bio u tripu da je zatvoren EGR :)

 

Pokusacu sam to da skarabudzim kad nadjem plocicu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bane na aktutatoru klapne je svaki JTD mastan po malo, to mu dođe gotovo normalno :)

A za crevce proveri. Ja sam zbog slinavih crevca zamenio dihtung dekla.

 

Inače, egr se brže uprlja nakon čišćenja. Ja sam dva puta čistio u roku od 8 meseci i batalio. A da ne pominjem na šta mi je maf ličio. Sda kada god pogledam maf sija se :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To što si ti prebrisao je druga stvar :rofl:

Šalim se, kod mene se taj deo sija, ali ništa ne curi tako da ne pipam. Mislim znam i zašto se sija. Kada sam čisto klapnu gasa nisam znao koliko smem da stežem pa je jedan dan malo slinilo tu dok nisam pritegao :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dihtung dekla? To barem nije strašno za zamenu. Slagaću te za cenu, ali mislim da je bio ispod 1000din kada sam ja menjao. A i baš mi je drago što sam ga zameniio i video motor iznutra.

Ne mogu da opišem koliko mi je bilo toplo oko srca kada su otvroili poklopac, a unutra se sija :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ni ne znam koliko su bile ruke. Koliko se sećam nisu mi ni naplatili jer sam radio mali servis i menjao amortizere :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Namazi silikon sam i teraj. Sta ce ti majstor za to, ionako je ispod plastike. Probaj prvo samo da dotegnes, mozda se zavrsi na tome.

Igore, a sta si ti ocekivao da vidis majke ti :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

MIćo ne znam, barem malo prljav motor ili rđu :D

A nisu me ni za amortizere odrali koliko se sećam. Sve u svemu mislim da ja baš dobro prolazim što se majstora tiče.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bolje da ne pišem koliko je meni majstor uzeo za veliki servis, zamenu pločica i kočionog ulja. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda nije ništa strašno :)

Bolje se prvo zezaj sa egr-om, iznenadićeš se kako lepše radi sa zatvorenim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Igore, a sta si ti ocekivao da vidis majke ti :D

 

FB_IMG_1426737702320.jpg

 

:laughing:

 

 

Ja bolje da ne pišem koliko je meni majstor uzeo za veliki servis, zamenu pločica i kočionog ulja. :D

 

Koliko? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...